Mitä mieltä Fabiosta?

Anonyymi

31

65

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On! Kaikesta näkee, ettei todellakaan ole mikään suomimies, nam!

    • Anonyymi

      Pitkätukkapullistelijat ei hivele mun silmää.

    • Anonyymi

      Miehet kurppaantuu jo 45v iässä. Papalla jo huonot siittiösolut eli miks tehdä lapsia, se juna meni jom

      • Anonyymi

        Miehestä tule ikinä kurppaa. Kurppa nimitystä käytetään vain naisista, kun nainen tietyn iän ylitettyään alkaa mummoontua, naama rypistyy ja löllööntyy.
        Miestä vanhetessaan on charmant, eli karismaa.
        Miehen arvet, rypyt ja muut muhkurat ovat osa miehen karismaa.
        Vanhenevaa miestä voidaan kutsua myös kotkaksi, ulhaaksi kotkaksi tai haukaksi.
        Vanheneva nainen on kurppa, sen jälkeen koppelo ja lopuksi huuhkaja, joka on aika pöhöttynyt.

        t. Ätmi toteaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehestä tule ikinä kurppaa. Kurppa nimitystä käytetään vain naisista, kun nainen tietyn iän ylitettyään alkaa mummoontua, naama rypistyy ja löllööntyy.
        Miestä vanhetessaan on charmant, eli karismaa.
        Miehen arvet, rypyt ja muut muhkurat ovat osa miehen karismaa.
        Vanhenevaa miestä voidaan kutsua myös kotkaksi, ulhaaksi kotkaksi tai haukaksi.
        Vanheneva nainen on kurppa, sen jälkeen koppelo ja lopuksi huuhkaja, joka on aika pöhöttynyt.

        t. Ätmi toteaa

        No ei tuohon mieheen mitään charmia ole puettu. Sehän on luonne, sitä on tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehestä tule ikinä kurppaa. Kurppa nimitystä käytetään vain naisista, kun nainen tietyn iän ylitettyään alkaa mummoontua, naama rypistyy ja löllööntyy.
        Miestä vanhetessaan on charmant, eli karismaa.
        Miehen arvet, rypyt ja muut muhkurat ovat osa miehen karismaa.
        Vanhenevaa miestä voidaan kutsua myös kotkaksi, ulhaaksi kotkaksi tai haukaksi.
        Vanheneva nainen on kurppa, sen jälkeen koppelo ja lopuksi huuhkaja, joka on aika pöhöttynyt.

        t. Ätmi toteaa

        Ei sun tarvitse puhua miehistä kurppina, mutta me puhumme.

        Samaa mieltä ton ylempänä kirjotelleen kanssa. Miehet kurppantuvat (viimeistään) 45:sena. Osa jopa kymmenen vuotta aiemmin. Eli nelikymppisen miehen kanssa ei kannata alkaa tekemään lapsia. Riskit ovat tuo ikäisen kohdalla jo koholla ja lapsella voi olla monia erityisesti henkisen puolen ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehestä tule ikinä kurppaa. Kurppa nimitystä käytetään vain naisista, kun nainen tietyn iän ylitettyään alkaa mummoontua, naama rypistyy ja löllööntyy.
        Miestä vanhetessaan on charmant, eli karismaa.
        Miehen arvet, rypyt ja muut muhkurat ovat osa miehen karismaa.
        Vanhenevaa miestä voidaan kutsua myös kotkaksi, ulhaaksi kotkaksi tai haukaksi.
        Vanheneva nainen on kurppa, sen jälkeen koppelo ja lopuksi huuhkaja, joka on aika pöhöttynyt.

        t. Ätmi toteaa

        Ai niin ja sä saat toki tykätä papparaisista ja pitää heitä charmatteina. Ei sitä tietenkään kukaan sinulta kiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehestä tule ikinä kurppaa. Kurppa nimitystä käytetään vain naisista, kun nainen tietyn iän ylitettyään alkaa mummoontua, naama rypistyy ja löllööntyy.
        Miestä vanhetessaan on charmant, eli karismaa.
        Miehen arvet, rypyt ja muut muhkurat ovat osa miehen karismaa.
        Vanhenevaa miestä voidaan kutsua myös kotkaksi, ulhaaksi kotkaksi tai haukaksi.
        Vanheneva nainen on kurppa, sen jälkeen koppelo ja lopuksi huuhkaja, joka on aika pöhöttynyt.

        t. Ätmi toteaa

        P.S. Huuhkaja on muuten aika julmetun upea lintu.


    • Anonyymi

      Kyllä kai hän stereotyyppisellä tavalla on komea. Tyylistä voi sitten jokainen olla omaa mieltään, mutta ei häntä rumaksi voi väittää.

      Itseeni tuollainen mies ei kolahda yhtään. Hän on varsin vastakohta siihen mistä tykkään.

    • Anonyymi

      Eipä ole. Ihmettelin kohua komeudesta aikoinaan ja ihmettelen vieläkin.

      -Suatana-

      (poistin nimimerkin käytöstä, näkyy vielä muttei ole enää kirjauduttavissa) :)

      • Anonyymi

        Ps. Jatkossa en käytä tunnisteita, nimimerkkejä. Muutenkin koitan pysyä enimmäkseen pois tältä vänkyrä areenalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Jatkossa en käytä tunnisteita, nimimerkkejä. Muutenkin koitan pysyä enimmäkseen pois tältä vänkyrä areenalta.

        Älä nyt Rämpsy viitti..ihan kiva tyyppi olet, mut tuo viimeisin nikki ei ollut ihan sua:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt Rämpsy viitti..ihan kiva tyyppi olet, mut tuo viimeisin nikki ei ollut ihan sua:)

        Hmph. Perkele, kun täällä joutuu aina tappelemaan vaikkei huvittaiskaan. Joku aina alkaa narisemaan jostain täysin turhasta jutusta ja mäykyämään, sitten mulla menee hermo siihen motkottamiseen ja rupeen suukopuun.

        Hermostun niin äkkiä semmosesta tärätäteilystä, missä joku koittaa ojentaa ja viisastella mulle. Olen rikkeettömästi ja rikoksettomasti selvinnyt tähän päivään asti lakia ja muita kunnioittaen, niin en jaksa minkään nuttura kireellä akkojen pään kolaamisia kattella. En yhtään, hetkeäkään.

        Mun kunnollisuuttani ja rehellisyyttäni ei tartte alkaa vittuilemalla kyseenalaistamaan. Siitä tulee väistämättä sota.

        😤😠🤬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmph. Perkele, kun täällä joutuu aina tappelemaan vaikkei huvittaiskaan. Joku aina alkaa narisemaan jostain täysin turhasta jutusta ja mäykyämään, sitten mulla menee hermo siihen motkottamiseen ja rupeen suukopuun.

        Hermostun niin äkkiä semmosesta tärätäteilystä, missä joku koittaa ojentaa ja viisastella mulle. Olen rikkeettömästi ja rikoksettomasti selvinnyt tähän päivään asti lakia ja muita kunnioittaen, niin en jaksa minkään nuttura kireellä akkojen pään kolaamisia kattella. En yhtään, hetkeäkään.

        Mun kunnollisuuttani ja rehellisyyttäni ei tartte alkaa vittuilemalla kyseenalaistamaan. Siitä tulee väistämättä sota.

        😤😠🤬

        No niin....💓🔨🌚

        Tykkään ite tosi paljon kaikista vakkareista, ootte hyvää porukkaa, en muuten täälä viihtyisi näinkin paljon. Kiva kun on nikit niin tietää kelle puhuu.

        Tuleehan sitä nyt aina välillä vähän sanaharkkaa ja suukkopuukkoa...sehän on ihan tavallista kaikissa suhteissa!

        t.Pimpsu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin....💓🔨🌚

        Tykkään ite tosi paljon kaikista vakkareista, ootte hyvää porukkaa, en muuten täälä viihtyisi näinkin paljon. Kiva kun on nikit niin tietää kelle puhuu.

        Tuleehan sitä nyt aina välillä vähän sanaharkkaa ja suukkopuukkoa...sehän on ihan tavallista kaikissa suhteissa!

        t.Pimpsu

        Mmm, no nimimerkkiä en enää rekisteröi, sen päätin jo edellisen rekattuani. Että viimeistä viedään.

        On täällä vielä muutama rekattu, joten no hätä.

        Ei tulisi suukopua, jos ei joku aina provosoisi tarkoituksella. Mä en riitelyä yleensä aloita ilman provokaatiota.

        😌🧡💛💚💙💜


    • Anonyymi

      Ei ole komea. Komea on Murha paratiisissa komisariota näyttelevä Ardal O`Hanlon. Aivan ihana ilmeikäs ja puhelias.

      • Anonyymi

        Ei ole vanhentunut arvokkaasti


    • Anonyymi

      Omassa kategoriassaan kyllä. Vähän samaa härkämäistä tyyliä kun joku Fredi..

      Sopii muuten hyvin Harlekiinikirjojen kansiin, niitä itsekkin nuorena lueskelin kunnes kyllästyin kaavaan. Ihan kun jopa muistaisin hänet kansista.

      Tykkään itse hoikemmista ja vähän sirompi rakenteisista miehistä muutenkin. Omasta mielestä vanhempi Fabio on paremman näköinen jo vähän kuihtuneena, mutten kyllä olisi kiinnostunut hänen lapsifantasioistaan😂

      Siinä muuten näette ätmit, että ytmikin on pettynyt sinkku vaikka on kuuluusa, varakas ja komea. Mitähän mahtaa etsiä naisessa? Luulisi nyt Italiasta löytyvän kilttejä uskovaisneitsyitä tuolle.

    • Anonyymi

      Flavio on kyllä älykäs ja ihana. Fabiosta en tiedä.

    • Anonyymi

      Tietyllä tapaa tietenkin on, mutta eikohän naisia yleisesti miellytä enemmän androgyynimmät piirteet, päätellen esim. nyt vaikka filmitähdistä Dicaprio, Hanks, Depp, Law, siis ennemmin pyöreät kuin pitkänomaiset kasvot. Ja siksi filmitähdet usein aika lyhyitä tai keskimittaisia.

      • Anonyymi

        Semmoisia nuo ehkäysypillerit tekevät naisille. Alkavat tuntemaan himoa lapsen näköisiin miehiin. Kyseessä lienee jonkinlainen pedofiilian muoto.


    • Anonyymi

      Hän on n-sana

    • Vähän mä olisin kaivannut älyn pilkettä fabion silmiin, mutta tuollainen leipälapion mallinen rintakehä on hieno.

    • Anonyymi

      Tämän kurpan henkkareit kysyttiin jo toisen kerran saman kaupan kassalla ja olen yli viisikymppinen. Maskissa tietty olin.💎sanoi nuori kassaneiti että ota kohteliaisuutena😊

      • Anonyymi

        Kurppis ukot,monestikko on papereita kyselty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurppis ukot,monestikko on papereita kyselty?

        En ole mikään urheilia ollut koskaan, ihan hyötyliikuntaa,sellaista pakollista mitä ihmiselämään kuuluu. En ole timmi enkä ole siihen koskaan pyrkinytkään. Pieni kokoinen luonnostani olen,jopa lähes kymmenen kiloa lihoneena.Meikkaan kyllä,taiteellinen kun olen,lähinnä omaksi ilokseni. En etsi miestä,niistä olen jo saanut tarpeekseni. Siltikin päihitän monet nuoremmat jostain syystä kurppana. Olen siis ylpeästi kurppa. Veetuttaako tämä mun ylpeä kurppailu teitä ikäisiänne halventavia miehiä? Kun ei haukkunne tehoa,koska joka pvä minulle muuta irl viestitetään. Näinpä nämä kurpittelut täällä kertookin teidän omasta huonosta huomiosta. Lähdetäänkö viivalle? Kuinka monta isket,samassa ajassa kun minä iskemättä? Haistakaa huilu😊


    • Anonyymi

      Homo ikoni

    • Anonyymi

      Pahasti on kurppaantunut.

    • Voisin vaihtaa oman kroppani Faabion vastaavaan, eikä Faabion tarvitsisi edes maksaa paljon vaihdossa. Hiukset jättäisin vaihtamatta. Menee hyvä kroppa pilalle faabiotukkaa kammatessa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2377
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      177
      1430
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1178
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1177
    5. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      96
      1127
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1082
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1045
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      987
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      960
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      901
    Aihe