Kiihkoilevat feministit...

...ovat käyttäneet tehokkainta ja käytetyintä asetta, HISTORIAN VÄÄRENTÄMISTÄ. Ovat kaapanneet vanhan naisasialiikkeen aikana perustetut järjestöt ja väittävät, että feminismi on naisasialiikkeen jatketta, ja siis vanha ideologia. Ovat tietoisella valeella pyrkineet saamaan feminismille arvovaltaa.

Kuten olen aikalaisena monesti kertonut, feminismi on vihan pohjalle Amerikassa 60-luvulla syntynyt ideologia, jonka pohjana ei ole vanha naisasialiike, joka pyrki sopuun ja sukupuolien tasa-arvoon. Yhdysvallat olivat silloin sekasorrossa ja synnyttivät monia viha-aatteita, kuten taas nyt.

Historian väärentäminen on paljon käytetty keino. Esimerkiksi pienen bolsevikkijoukon tekemä palatsivallankaappaus selitettiin propagandassa KANSAN tekemäksi Suureksi Lokakuun vallankumoukseksi, jotta saataisiin arvovaltaa bolsevikkihallinnolle.

Saksa eli hirvittävän 1. maailmansodan jälkeen valtavassa puutteessa. Saksalaisiin meni kuin väärä raha väite, että puute oli vastapuolen aiheuttama, vaikka Saksa oli itse ryhtynyt tuhoisaan sotaan. Esimerkkejä olisi loputtomasti.

Feminismi on viha-aate, jonka feministit väittävät olevan tasa-arvoon ja sopuun pyrkivän vanhan naisliikkeen oleellinen jatke. 🌹👀

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämän päivän Kynis ja feminismi -aloitus.

    • Anonyymi

      Miksi sä kuuntelet niitä kiihkoilijoita, kun se noin ahdistaa sua? Tee kuten suuri enemmistö feministeistä on tehnyt jo aikaa sitten ja lakkaa kuuntelemasta. Antaa niiden mouhota ihan rauhassa. Äänekkäitä he toki ovat, mutta tosiaan pieni vähemmistö. Valtaosa feministeistä ei vihaa sinua.

      • Yritän suunata heidän vihansa muualle ja hajauttaa sitä, jotta kenenkään ei tarvitsisi joutua irl vihan kohteeksi syyttään.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Yritän suunata heidän vihansa muualle ja hajauttaa sitä, jotta kenenkään ei tarvitsisi joutua irl vihan kohteeksi syyttään.

        Tuskinpa heistä yksikään täällä sun tekstejäs lukee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa heistä yksikään täällä sun tekstejäs lukee.

        Ja vaikka lukisikin, ei heidän vihansa noiden tekstien ansiosta mihinkään hajautuisi, päinvastoin. Noilla teksteillä kynis nimenomaan kerää itseensä niiden kiihkofeministien vihaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaikka lukisikin, ei heidän vihansa noiden tekstien ansiosta mihinkään hajautuisi, päinvastoin. Noilla teksteillä kynis nimenomaan kerää itseensä niiden kiihkofeministien vihaa.

        Jos nyt olen ihan rehellinen, niin en usko juuri kenenkään jaksavan vaivautuvan vihaamaan näitä Kyniksen jorinoita.


    • Anonyymi

      Rölli alkaa käydä epätoivoiseksi, kun aloitukset ei oikein ota tulta alleen eikä kukaan jaksa enää provosoitua vastailemaan. :-D Aloituksia samoista jankkauksista perä perään, varmaan vääntää itkua näppiksen ääressä. :-DD

      • Anonyymi

        Ihmettelen miksi ylipäätään joku viitsii vastata ja näin syö hänen kädestä.


      • Anonyymi

        On kyllä sellaista itkunsekaista nyyhkettä kieltämättä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen miksi ylipäätään joku viitsii vastata ja näin syö hänen kädestä.

        Totta puhuen olen ihmetellyt sitä itsekin. 🌹👀


    • Anonyymi

      On sinullakin ongelmat. Eikö pahempia löydy kun vouhkata päivästä päivään feministeistä,tai naisten sukuelimistä. Ja vielä mukamas selvinpäin. Luulenpa että olet alkoholisti ja juttuseuraa kaipaaksesi tänne turinoit. Akka,jos sellaista edes on,ei jaksa jauhamistasi kuunnella. Täällä näköjään juttuseuraa piisaa😊

      • Olen ollut suloisen naisen kanssa naimisissa yli 50 vuotta. Hän ei ole akka, vaan edelleen prinsessa, jonka herttaisia sukuelimiä on saanut nähdä myös MIELLYTTÄVÄT miehet hänen oman valintansa mukaan, kuten minäkin olen saanut katsella, miten hän ja muutkin suloiset naiset ovat esitelleet omiaan. Loputtoman kaunista ja ystävällistä. Sitä itsekeskeiset ja itsekkäät eivät koskaan voi ymmärtää!

        Olen alkoholisti, mutta jo yli 40 vuotta kuivilla.

        Olen ollut ENEMMÄN muilla palstoilla, mutta sitähän et voi tietää. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Olen ollut suloisen naisen kanssa naimisissa yli 50 vuotta. Hän ei ole akka, vaan edelleen prinsessa, jonka herttaisia sukuelimiä on saanut nähdä myös MIELLYTTÄVÄT miehet hänen oman valintansa mukaan, kuten minäkin olen saanut katsella, miten hän ja muutkin suloiset naiset ovat esitelleet omiaan. Loputtoman kaunista ja ystävällistä. Sitä itsekeskeiset ja itsekkäät eivät koskaan voi ymmärtää!

        Olen alkoholisti, mutta jo yli 40 vuotta kuivilla.

        Olen ollut ENEMMÄN muilla palstoilla, mutta sitähän et voi tietää. 🌹👀

        Sun stoorit on hyvin erilaisia toisilla palstoilla. Niissä olet keski-ikäinen, mt-ongelmainen, hoitovastainen, naimaton, elämäntapatyötön surkki. Pitänee paikkansa, koska normaaleilla miehillä on parempaakin tekemistä esim. niiden vaimojensa kanssa, kuin notkua jossa sinkkupalstalla aamusta iltaan itkemässä feministeistä.

        Elämäsi on kauheaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun stoorit on hyvin erilaisia toisilla palstoilla. Niissä olet keski-ikäinen, mt-ongelmainen, hoitovastainen, naimaton, elämäntapatyötön surkki. Pitänee paikkansa, koska normaaleilla miehillä on parempaakin tekemistä esim. niiden vaimojensa kanssa, kuin notkua jossa sinkkupalstalla aamusta iltaan itkemässä feministeistä.

        Elämäsi on kauheaa.

        Harhasi on vaikeaa astetta. En ole millään palstalla, enkä millään nikillä, kertonut itsestäni toisin. 🌹👀


    • Anonyymi

      Höpöhöpö, sinä tässä yrität historiaa vääristellä.

      • Vaikka olen jyrkästikin erimieltä toisen kanssa, en koskaan alennu kuvaamaan hänen mielipidettään sanalla höpöhöpö. Se kertoo heti kommentaattorin matalasta henkisestä tasosta. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Vaikka olen jyrkästikin erimieltä toisen kanssa, en koskaan alennu kuvaamaan hänen mielipidettään sanalla höpöhöpö. Se kertoo heti kommentaattorin matalasta henkisestä tasosta. 🌹👀

        Mutta alennut arvioimaan heidän henkisen tasonsa matalaksi, harhaiseksi yms.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Vaikka olen jyrkästikin erimieltä toisen kanssa, en koskaan alennu kuvaamaan hänen mielipidettään sanalla höpöhöpö. Se kertoo heti kommentaattorin matalasta henkisestä tasosta. 🌹👀

        Juuri noin, kyseessä on vain mielipiteesi. Sinun mielestäsi on niin ja näin. Höpöhöpöksi mielipiteesi muuttuu tasan silloin, kun yrität esittää sen olevan tosiasia. Jos et halua tulla leimatuksi höpöhöpön kirjoittajaksi, niin älä kirjoita höpöhöpöä. Niin helppoa se on. Ja kun julistat mielipiteitäsi ja mielikuvituksesi tuotoksia, niin muista sanoa että kyse tosiaan on vain siitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin, kyseessä on vain mielipiteesi. Sinun mielestäsi on niin ja näin. Höpöhöpöksi mielipiteesi muuttuu tasan silloin, kun yrität esittää sen olevan tosiasia. Jos et halua tulla leimatuksi höpöhöpön kirjoittajaksi, niin älä kirjoita höpöhöpöä. Niin helppoa se on. Ja kun julistat mielipiteitäsi ja mielikuvituksesi tuotoksia, niin muista sanoa että kyse tosiaan on vain siitä.

        Olen kirjoittanut kahdenlaista: 1. tieteellistä tietoa tällä ja tiedepalstoilla sekä 2. fiktiota niille tarkoitetuilla palstoilla.

        Omasta itsestäni ja kokemuksistani olen kirjoittanut VAIN todenmukaisesti.

        Tiedän, että harhaista ei millään voi saada muuttamaan käsitystään. En ole kuullut, että joku, joka ei usko kuussa käydyn, olisi minkään todistusaineiston perusteella tullut toisiin näkemyksiin. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Olen kirjoittanut kahdenlaista: 1. tieteellistä tietoa tällä ja tiedepalstoilla sekä 2. fiktiota niille tarkoitetuilla palstoilla.

        Omasta itsestäni ja kokemuksistani olen kirjoittanut VAIN todenmukaisesti.

        Tiedän, että harhaista ei millään voi saada muuttamaan käsitystään. En ole kuullut, että joku, joka ei usko kuussa käydyn, olisi minkään todistusaineiston perusteella tullut toisiin näkemyksiin. 🌹👀

        Kirjoittelet tällä palstalla pelkästään fiktiota.

        Missähän muilla "tiedepalstoilla" luulet tieteellistä tietoa höpäjäväsi, jos kuvittelet tällä palstalla puhuvasi mitään muuta kuin höpöhöpöä :D


    • Anonyymi

      Käännät kaiken nurinperin. Olet luonut itsellesi mukamas parisuhteen ja jopa jalkoja ystävillesi levittelevän naisen. Feministien vihaajan toiveunta. Herää pahvi.

      • Harhaisuuttasi ei voi poistaa, mutta neuroleptihoito tekee sinut välinpitämättömämmäksi harhaisista ajatuksistasi. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Harhaisuuttasi ei voi poistaa, mutta neuroleptihoito tekee sinut välinpitämättömämmäksi harhaisista ajatuksistasi. 🌹👀

        Sinähän senkin hoidon omakohtaisesti kokenut olet. Huonolla menestyksellä ,näköjään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän senkin hoidon omakohtaisesti kokenut olet. Huonolla menestyksellä ,näköjään.

        Kuten jo sanoin harhaisuutta ei voi poistaa. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Kuten jo sanoin harhaisuutta ei voi poistaa. 🌹👀

        Sen kyllä huomaa, kun näitä sinun juttujasi tuntuu tänne vuodesta toiseen ilmestyvän. Eivät tosiaan näytä hoidot auttavan.

        Tämä sivusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen kyllä huomaa, kun näitä sinun juttujasi tuntuu tänne vuodesta toiseen ilmestyvän. Eivät tosiaan näytä hoidot auttavan.

        Tämä sivusta.

        Ei ole aina kovin helppo keskustella, kun saman nikin, Anonyymi, alainen on usein ihan täysjärkinen, mutta kanssani vain erimielinen, välillä taas syvästi harhainen. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Ei ole aina kovin helppo keskustella, kun saman nikin, Anonyymi, alainen on usein ihan täysjärkinen, mutta kanssani vain erimielinen, välillä taas syvästi harhainen. 🌹👀

        Mihin niitä nikkejä tarvitsee, jos tarkoituksena on vain keskustella. No tietysti siihen, että trölli voisi pahemmin henkilöhyökätä, spämmätä ja kiusata. Täältä on vakkarinikit häipyneet yksi toisensa perään ihan syystä eikä me muutamat nikittömät olla niin typeriä, että rekkauduttaisiin. Se sitten vie kaiken pois, kun kiusaajatröllit ei pääse tyydyttämään syvää tarvettaan hyökätä toisia vastaan. Kiusaajatrölleillä on nyt paha olo, kun ei saa enää provota eikä ketään kiinnosta kiusaajatröllin surkeat jankutukset.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Ei ole aina kovin helppo keskustella, kun saman nikin, Anonyymi, alainen on usein ihan täysjärkinen, mutta kanssani vain erimielinen, välillä taas syvästi harhainen. 🌹👀

        Kuule pappa, jos tässä joku on pahasti harhainen, niin se harhainen olet sinä.
        Täällä sinä käyt kirjoittelemassa sekstissiä haaveiluitasi, muka tosiasioina.
        Ehkä joskus nuorena miehenä olet muutaman pöheikön saattanut nähdäkin.
        Sekasaunominenhan oli vielä 60-luvulla maaseudulla aika yleistä, perheen kesken ainakin isä, äiti ja lapset. Niin olet sinä ainakin äitisi tuheron nähnyt monastikin vilahtelevan lauantaisin, ehkä kesällä jopa viikollakin. 🌹🌹🌹


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuule pappa, jos tässä joku on pahasti harhainen, niin se harhainen olet sinä.
        Täällä sinä käyt kirjoittelemassa sekstissiä haaveiluitasi, muka tosiasioina.
        Ehkä joskus nuorena miehenä olet muutaman pöheikön saattanut nähdäkin.
        Sekasaunominenhan oli vielä 60-luvulla maaseudulla aika yleistä, perheen kesken ainakin isä, äiti ja lapset. Niin olet sinä ainakin äitisi tuheron nähnyt monastikin vilahtelevan lauantaisin, ehkä kesällä jopa viikollakin. 🌹🌹🌹

        Kielesi viittaa keskenkasvuisuuteen. Aikuinen nainen ei käytä sanaa pappa.

        Mitä nuorempi, sitä vaikeampi on uskoa todeksi tosiasioita, jotka eivät kuulu vielä nuoruuden takia suppeaan kokemuspiiriin. Myös nuori, joka valehtelee paljon, luulee että muutkin valehtelevat.

        Kun poikani osti Finnairin kiertolipun, ja kävi sadoilla lennoilla, yksikään luokkatoveri ei uskonut, että oli jo ennen koulun alkua käynyt Pohjois-Suomessa. Liikaa omalle kokemuspiirille.

        Näyttää siltä, ettet vielä tunne seksin todellisuutta, tai sitten olet pysyvästi harhainen. Mitä et itse ole kokenut, sitä ei ole. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Kielesi viittaa keskenkasvuisuuteen. Aikuinen nainen ei käytä sanaa pappa.

        Mitä nuorempi, sitä vaikeampi on uskoa todeksi tosiasioita, jotka eivät kuulu vielä nuoruuden takia suppeaan kokemuspiiriin. Myös nuori, joka valehtelee paljon, luulee että muutkin valehtelevat.

        Kun poikani osti Finnairin kiertolipun, ja kävi sadoilla lennoilla, yksikään luokkatoveri ei uskonut, että oli jo ennen koulun alkua käynyt Pohjois-Suomessa. Liikaa omalle kokemuspiirille.

        Näyttää siltä, ettet vielä tunne seksin todellisuutta, tai sitten olet pysyvästi harhainen. Mitä et itse ole kokenut, sitä ei ole. 🌹👀

        Luin ketjua ylös - alas pariinkin kertaan, koska jotenkin mulle tuli mieleen; kuka täällä tietää sun ikäsi! Mitään ihmeellistä se ei ole ett naista täällä syytetään, ties mistä milloinkin!
        Meillä on ollut aikaisemmin erimielisyyttä vapaasta seksistä, mä kun olen parisuhde uskollinen... demiseuksuaallinen. Jotenkin tutui ett kohdistit moitteesi minulle, vaikka mä kyllä olen aikuinen nainen...

        "Kuule pappa, jos tässä joku on pahasti harhainen, niin se harhainen olet sinä."
        No, löytyihän tuohon selitys, miks joku on noin päätellyt.
        "Olen ollut suloisen naisen kanssa naimisissa yli 50 vuotta. Hän ei ole akka, vaan edelleen prinsessa, jonka herttaisia sukuelimiä on saanut nähdä myös MIELLYTTÄVÄT miehet hänen oman valintansa mukaan, kuten minäkin olen saanut katsella, miten hän ja muutkin suloiset naiset ovat esitelleet omiaan."

        - Yli 50 vuotta naimisissa. Jokus aikoinaan pääsi presidentinluvalla 16 vuotiaskin vihille, joten sen ikäinen ainakin olet ollut. 50v 16v= 66 vuotta, joten ylensä tuon ikäinen mies on jo pappa eli isoisä lapsiensa lapsille. Onko tämä; liikaa omalle kokemuspiirillesi?
        Tuskin tuo pappa sana, oli mitenkään pahinta mitä kirjoittaja sulle sanoikaan!

        "Näyttää siltä, ettet vielä tunne seksin todellisuutta, tai sitten olet pysyvästi harhainen. Mitä et itse ole kokenut, sitä ei ole. 🌹👀 "

        Erimielisyys ei oikeuta toisen mitätöintiin, ei ainakaan tunneasioissa, vaikka ei kaikesta olisikaan samaa mieltä. Toinen osapuoli näköjään käytti ihan sun omaa kertomustasi hyväkseen, samoin mä tein laskiessani sun todennäköisen mini iän, ja saattaahan se nousta samalle tasolle mun isäni kanssa. ( n. 71v.) Machomies.
        trolikka


    • Anonyymi

      Tämä👍 Osuvasti sanottu.

    • Kyse ei kuitenkaan ole aivan harmittomasta asiasta.

      Otetaan esimerkiksi vaikkapa ns. tapaus Audi-mies, jossa maahantuojalla korkeassa asemassa oleva johtaja erotettiin työstään lehtijutusta nousseen kohun vuoksi.

      Kyseisessä lehtijutussa häntä haastateltiin ja hän kertoi arvostavansa korkealle perinteisiä perhe- ja yhteiskunnallisia arvoja. Asiassa ei sinänsä ollut mitään erikoista, poikkeavaa, saati sitten rikollista taikka edes aatteellisesti arveluttavaa. Kuitenkin jotkut mediassa äänekkäät nostivat ankaran vainokamppanjan kyseistä miestä ja Audi-maahantuojaa vastaan, josta syystä miehelle annettiin lopulta potkut.

      Tapaus osoitti selvästi feministien vaikutusmahdollisuuden, vainoamiskamppanjat, joilla pakotetaan feministien mielestä väärin ajattelevat saamaan potkut työstään ja tulemaan eristetyksi yhteiskunnasta.

      Kyseessä on puhdas yhteiskunnallinen vaikuttaminen terrorin keinoin, eikä mikään tiedotusväline tarjonnut mitään tukea vainotulle. Päinvastoin, aiheella retosteltiin minkä kerittiin.

      Ikäänkuin maahantuontiyrityksessä johtavassa asemassa olevalla ihmisellä ei saisi olla muunlaisia mielipiteitä, kuin mitä äärifeministit suostuvat hyväksymään.

      Toisaalta tapauksen hoito irtisanomisineen kertoo paljon myös kyseisestä maahantuontiyrityksestä.

      • Savustaminen on ollut ääriryhmien yleisesti noudattama tapa. Sitä harrastivat myös meidän taistolaisemme aikoinaan.


      • kynä.mi kirjoitti:

        Savustaminen on ollut ääriryhmien yleisesti noudattama tapa. Sitä harrastivat myös meidän taistolaisemme aikoinaan.

        Tiedän, jopa yliopistojen professoreihin otettiin tuohon aikaan yhteyttä kun jonkun palkkaamista mietittiin ja kysyttiin, että oliko kyseinen henkilö oppilaana ollessaan edistyksellinen.


      • Anonyymi

        Tarkoitatko sitä tapausta, jossa tämä mies vertaili naisia autoihin? Sekö sitten kuvastaa perinteisiä perhearvoja, että nainen on joku esine jota mies käyttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko sitä tapausta, jossa tämä mies vertaili naisia autoihin? Sekö sitten kuvastaa perinteisiä perhearvoja, että nainen on joku esine jota mies käyttää?

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000122423.html

        Joutikin saada potkut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko sitä tapausta, jossa tämä mies vertaili naisia autoihin? Sekö sitten kuvastaa perinteisiä perhearvoja, että nainen on joku esine jota mies käyttää?

        Ettäkö mies etsi sanoja kuvaillakseen jotakin, eikä kyennyt löytämään vertauksia kuin tuntemastaan autoilumaailmasta, mikä oli niin suuri rikos, että sen perusteella piti antaa potkut?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Täällä ei kiihkoile muut kuin antifeministit ja naisvihaajat.

    • Anonyymi

      Ainakin mulle tuli kerralla selväksi; En tule ostamaan Audia, se ei ole selvästikään naisen auto. Ehkäpä katselen seuraavaksi Mersua itselleni, Faijalla oli sellainen ja ihan mukava ajettava sekä tilava. Ainoa huonopuoli on sen hintavuus.
      trollikka

    • Anonyymi

      Nyt on niin, vaikka en ole virallisesti rekkaantunut tänne, niin useimmiten allekirjoitan viestini, tai ainakin jätän merkit; mistä minut voi tunnistaa!

      Vakkareiden jätettyä palstan ja kynä.mi sekä rytmimunien kirjoituksia, en todellakaan jaksa lukea enää. Jos jostain asiasta olemme erimieltä ja kyseinen persoona jää ns. alakynteen; hän ei siihen mitenkään vaivaudu vastaamaan.
      Pidä palstasi ja keskustele itsesi kanssa! Heippa sulle; pidä omaa hauskaasi!
      trollikka

      • Tuolla oli aikoinaan arvio, että olisin karkoittanut Dissen palstalta. En oikein usko. Viime aikoina hän kirjoitti niin pöyristyttäviä, että hän saattoi myös joutua diskatuksi. Joka tapauksessa vakioporukka näyttää jättäneen palstan, myös wuhwoletettu, ehkä hänkin diskattuna. 🌹👀


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      320
      3751
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      270
      2155
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      109
      1505
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1373
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1358
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1227
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1208
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1048
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1044
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe