Miksi nainen antaa

Anonyymi

Ensin pakit ja sitten parin päivän päästä kiinnostaakin seurustelu. Oon vähän sitä mieltä että jos pakit antaa niin sitten minua ei enää kiinnosta vaikka nainen muuttaa mieltään.

26

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mitään oon vähän sitä mieltä, vaan se on juuri näin.
      Toisia mahdollisuuksia ei tule eikä anneta.

    • Minustakin eräs iljettävimpiä piirteitä oli tällainen ailahtelevuus. Minullekin sattui pari tapausta, että olin antanut selkeän signaalin ja saanut pakit. Toinen tyttö ryhtyi lämmittelemään, toinen luuli että piiritän. Ei kiinnostanut enää kumpikaan. 🌹👀

    • Anonyymi

      Kyllä on niin tapahtunut että ensin saa pakit ja sitten nainen soittelee että missäs mennään. Olen sanonut että etkös juuri antanut pakit niin ei mennä missään ja olen menossa baariin ja kohta nainen tulee samaan baariin.
      Onkohan se sitä että mies yrittää ensin tosissaan iskeä naista ja nainen antaa pakit ja sitten kun ei enää saa huomiota mieheltä niin nainen alkaa katumaan pakkien antamista koska mies etsi uutta naista.

      • Anonyymi

        Se on sitä, että naiset haluaisivat heitä metsästettävän. Lisäksi kilpailuttavat uroksia.

        Saavat kivikaudelle jääneet naaraat minun puolestani olla rauhassa.


      • Tästähän on kyse, evolutiivisesti syntyneestä käyttäytymisestä, joka nyt vain joistakin miehistä tuntuu ällöttävältä. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitä, että naiset haluaisivat heitä metsästettävän. Lisäksi kilpailuttavat uroksia.

        Saavat kivikaudelle jääneet naaraat minun puolestani olla rauhassa.

        Itse olet ihan yhtä kivikaudelle jäänyt kuin kuka tahansa. Ihmisen vietit ja vaistot ovat täysin samat kuin muinoin. Kulttuurit vain muuttuu ja kehittyy ympärillä.


    • Anonyymi

      Niin mieskin. Syitä on monia, mutta varmasti ykkösenä, ettei voi olla ns. kahta rautaa tulessa samaan aikaan.

      • Anonyymi

        Miksi et ajattele?

        Käytännössä "ykkösvaihtoehto" on ihminen, joka tulee kuvioon ensin. Sitten "toinen", "kolmas" jne vaihtoehto. Se "ykkönen", joka on ensin kuviossa ei välttämättä esim. vastaa viestiin heti, joten "kakkonen" tai "kolmonen" ennättää ensin. Kun on sopinut tapaamisia vaikka neljän ihmisen kanssa, ei ehkä kenties halua sopia enempää ennenkuin on tutustunut vaihtoehtoihin.


    • Anonyymi

      Te ootte oikeesti aika himmeetä porukkaa. Ootte ilmeisesti tottuneet siihen, että elämä on yksioikoista ja ilmeisesti tyytyväisiä siihen. Miksi sitten täällä märisette, jos kaikki on hyvin. Ite en oo näitä märisijöitä ikinä ymmärtänyt.

      • Anonyymi

        Tehdään valinta ja pysytään siinä, ei lähdetä sekoilemaan.

        Ei täällä tarvi märistä. Voi keskustella vaikka lintujen ruokinnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdään valinta ja pysytään siinä, ei lähdetä sekoilemaan.

        Ei täällä tarvi märistä. Voi keskustella vaikka lintujen ruokinnasta.

        Alotus on nimenomaan märinää. Ehkä nainen kiinnostui myöhemmin, ei ajotukset aina mee kohilleen. Toisaalta mieleen tuleekin, että kyse ei oo ihmeemmistä tunteista vaan sopivan löytämisestä tuolla ap:lla, mut miks enää sit miettiä sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alotus on nimenomaan märinää. Ehkä nainen kiinnostui myöhemmin, ei ajotukset aina mee kohilleen. Toisaalta mieleen tuleekin, että kyse ei oo ihmeemmistä tunteista vaan sopivan löytämisestä tuolla ap:lla, mut miks enää sit miettiä sitä.

        Menneiden murehtiminen on turhaa, totta, mutta jos se aloittajaa helpottaa, niin antaa mennä. Kyllä tänne merkkejä mahtuu.

        Mutta tähän turhaa asiaa:
        Siitä ei tule mitään, jos toinen etsii enimmäkseen järki edellä kumppania ja toinen on tunteiden tuuliviiri.


    • Anonyymi

      Olisko kommunikaatio ongelmia. Ehkä nainen ei pidä pakkeina asiaa jota sinä pidät. Tai muuttanut vain mielensä kun ajatellut asiaa. Jos nyt todella olet ihastunut niin ei kai sillä pitäisi olla merkitystä. Vai egoko koki kolauksen? Voihan sitä ajatella niinkin että nainen on todella kiinnostunut sinusta kun ilkeää vielä yrittää uudelleen vaikka ensin torjuu.

    • Kohtuullisen yleinen syy on siinä, että olit pidossa jonossa, jonka ensimmäiseksi pääsit, kun edelläsi ollut säätö ei sitten onnistunutkaan (tai nainen putosi pilvilinnoista, tullen järkiinsä mahdollisuuksistaan). ; )

    • Anonyymi

      Minkälaiset pakit tässä tapauksessa?

    • Anonyymi

      No elämän kolhut tekee monellekin sen että ei ole enää helppoa luottaa ja uskaltautua mihinkään uuteen. Varsinkin jos pitää tehdä nopea päätös, voi ensireaktio hyvinkin olla vetäytyminen. Ehkä saanut psyykattua ja rohkaistua jollain keinoin itseään tarttumaan tilaisuuteen, ei sen kummempaa.

    • Anonyymi

      Eikös tärkeintä pitäisi olla, että onko kahdella ihmisellä lämpimiä tunteita toisiaan kohtaan?

    • Anonyymi

      Kai sitä nyt saa mielensä muuttaa vai pitäskö olla kiveen hakattua?

      • Anonyymi

        Todellakin saa muuttaa mielensä, ja jos kuuntelee sydämmensä ääntä.


    • Anonyymi

      Ehkä hetki oli väärä. Voithan sä sitä kysyä häneltä.

    • Anonyymi

      Nainen tulee miehen perässä baariin juomaan viinaa koska mies osaa pitää hauskaa ja nainen ymmärtää että viinamiehen kanssa kannattaa seurustella.


      T viinamies

    • Anonyymi

      Tuollaisia tapauksiahan on myös miehissä, ei vain naisissa... 😂

      🦄

    • Anonyymi

      Kerran sain pakit ja sitten nainen näki mut toisen naisen kanssa niin alkoi soittelee ja ehdotella seksiä ja esitti ettei ole pakkeja antanut ja kyseli kuka se toinen nainen on. Naiset on mustassukkaisia niin.

    • Anonyymi

      Tarkisti siinä välissä verotietosi ja huomasi, että sinullahan on varallisuutta.

    • Anonyymi

      Sehän osoittaa että on ollut kuitenkin kiinnostunut ihmisestä, pakeista huolimatta. Naiset ovat aina arvoitus.

    • Anonyymi

      Jos olet käyttäytynyt huonosti ja nainen on perääntynyt. Sitten kun nainen on päässyt asiasta yli ja antanut sulle anteeksi, niin saattaa lähestyäkin.🤷‍♀️

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      138
      1920
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1173
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1107
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      935
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      94
      884
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      809
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      744
    8. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      50
      730
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      730
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      676
    Aihe