Olisiko aika todeta et rokotus on floppi

Anonyymi

Katso itse , enemmän potilaita ja tartuntoja kun ilman rokotteita. Looettakaa jo rokotehulluus

53

755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi teho-osastoilla on valtaosa rokottamattomia potilaita?Kulkutautimyönteisten takia korona leviää nyt ennätysvauhtia.
      Mieti sitä.
      Onneksi tuli koronapassi niin nämä rokottamattomat eivät pääse ravintoloihion ym rientoihin.. Oikein hyvä.
      Kaikki vaan rokottautumaan niin saadaan tauti talttumaan.Tiedoksi Pietariinkin että eikun hiha ylös ja Sputnikkia kehiin.

      • Anonyymi

        Vähä-älyinen piikittämättömiä syyllistävä p-väite! Sen kun hyppäät passeinesi vaikka helv.kuuseen. Piikitytä itsees mitä tahansa ainetta minkä koostumus on salattu vuosikymmeniksi ja minkä valmistajat on vastuusta vapautettu. Useat eivät yhtä uhkarohkeita ole. Sitäpaitsi jos se "rokote" ois ollu ratkaisu ei rokotetut sairastuis ensinkään. Kaltaisesi vihamielinen vähät välittää varovaisemmista henkilöistä jotka eivät piikkiä ottaneet. Tätä p:tä ei enempää tarvitsis jauhaa vaan oikeasti, aidosti keskittyä muihin asioihin jos piikit toimis hyvin ja ois ollu ratkaisu ongelmaan.
        Tautia levittää kaltaisesi aivojaan käyttämättömät hölmöt jotka luulevat voivansa piikityksen jälkeen hönkiä kaikkialla miten lystää, koronauhasta huolimatta! Ja sitten haukutaan muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähä-älyinen piikittämättömiä syyllistävä p-väite! Sen kun hyppäät passeinesi vaikka helv.kuuseen. Piikitytä itsees mitä tahansa ainetta minkä koostumus on salattu vuosikymmeniksi ja minkä valmistajat on vastuusta vapautettu. Useat eivät yhtä uhkarohkeita ole. Sitäpaitsi jos se "rokote" ois ollu ratkaisu ei rokotetut sairastuis ensinkään. Kaltaisesi vihamielinen vähät välittää varovaisemmista henkilöistä jotka eivät piikkiä ottaneet. Tätä p:tä ei enempää tarvitsis jauhaa vaan oikeasti, aidosti keskittyä muihin asioihin jos piikit toimis hyvin ja ois ollu ratkaisu ongelmaan.
        Tautia levittää kaltaisesi aivojaan käyttämättömät hölmöt jotka luulevat voivansa piikityksen jälkeen hönkiä kaikkialla miten lystää, koronauhasta huolimatta! Ja sitten haukutaan muita.

        Älä jaksa vetää tuota höpötystä. Ryhdistäydy, hyvä ihminen ja mene ottamaan ne rokotukset.


    • Anonyymi

      Kieltäytykää tehohoidosta, rokottamattomat !

      Koronapotilaiden kuolleisuus tehohoidossa on paljon suurempi kuin kotona sairastavien.

      • Anonyymi

        Sitä ei voi tietää ennakkoon kuka sinne joutuu. Veroja on maksettu joten rahalle vastinetta tarvittaessa jos ei maksut vähene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ei voi tietää ennakkoon kuka sinne joutuu. Veroja on maksettu joten rahalle vastinetta tarvittaessa jos ei maksut vähene.

        Teholle joutuvat pääosin ROKOTTAMATTOMAT. Riski on 33-kertainen verrattuna rokotettuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teholle joutuvat pääosin ROKOTTAMATTOMAT. Riski on 33-kertainen verrattuna rokotettuihin.

        Mistä tiedät, että se 33 on ainut oikea luku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teholle joutuvat pääosin ROKOTTAMATTOMAT. Riski on 33-kertainen verrattuna rokotettuihin.

        Se on nähty miten media liioittelee asioita. Usko, jos haluat tuon rokottamattomien määrän teholla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät, että se 33 on ainut oikea luku?

        ylen toimittajien laskelmia, ei voi pitää paikkaansa ei edes teoriassa.


      • Anonyymi

        Kyllä, olen rokottamaton lääketieteellisitä syistä. Minulla on ollut elvytyskielto yli 10 vuotta, nyt on myös rokotuskielto kanta fi sivullani. En tule kuormittamaan sairaaloita, vaikka aikoinaan jouduin turvautumaan vakavassa asiassa.


    • Anonyymi

      yli 80% rokotettu ja sen piti riittää, maali siirtyy paikoiltaan kun muissakin kusettajien viesteissä🤣

      • Anonyymi

        Monessa sairaudessa laumaimmuniteetti auttaakin ja nämä rokotekriittiset luotti siihen. Korona ei toiminukaan näin, eikä synnykään laumaimmuniteettia, vaan pitää ottaa rokote jos haluaa välttyä tartunnalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monessa sairaudessa laumaimmuniteetti auttaakin ja nämä rokotekriittiset luotti siihen. Korona ei toiminukaan näin, eikä synnykään laumaimmuniteettia, vaan pitää ottaa rokote jos haluaa välttyä tartunnalta.

        Laumaimmuniteetti oli harha jota leviteltiin joka mediassa ja mites kävi taas media oli väärässä ja THL:n "asiantuntijat" ja puoskarit
        Jos THL julistaisi ,että maapallo on litteä niin media seuraisi perässä ja tyhmä porukka alkaisia varoa mihin astuu ettei putoa reunalta.


    • Anonyymi

      Ihmisten käyttäytymisen myötä virus leviää. Ei liity suoraan rokotuksiin. Epäsuorasti liittyy siinä mielessä, että rokotetut alkavat elämään liian huolettomasti. Rokotettukin kun voi saada tartunnan ja levittää virusta eteenpäin.

      Rokotteet kun eivät annan täysin sata prosenttista suojaa. Rokotettu voi vaikka saada oireettoman tartunnan ja silloin levittää virusta helposti eteenpäin, kun ei edes tiedä että itsellä on tartunta.

      • Anonyymi

        Ja minä ainakin rokotettuna toivon että levittäisin tautia mahdollisimman moneen rokottamattomaan..
        Pääsis niistäkin ruikuttajista eroon....


    • Anonyymi

      Ainut konsti päässä eroon tästä nuhasta on ottaa yksi kerrallaan tämä covid nuha...ja immuniteettia...minä olen jo nuhani kärvistellyt .

      • Anonyymi

        ”Ainut konsti päässä eroon tästä nuhasta on ottaa yksi kerrallaan tämä covid nuha...ja immuniteettia...minä olen jo nuhani kärvistellyt .”

        Kkyse ei ole mistään ”nuhasta” vaan epidemiasta, joka rokottamattomaan iskee monta vertaa lujemmin ja hanakammin kuin rokotettuun ja koituu osalle heistä jopa hengen menoksi! Tyhmyydestä sakotetaan eli paskat tippuu rattailta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ainut konsti päässä eroon tästä nuhasta on ottaa yksi kerrallaan tämä covid nuha...ja immuniteettia...minä olen jo nuhani kärvistellyt .”

        Kkyse ei ole mistään ”nuhasta” vaan epidemiasta, joka rokottamattomaan iskee monta vertaa lujemmin ja hanakammin kuin rokotettuun ja koituu osalle heistä jopa hengen menoksi! Tyhmyydestä sakotetaan eli paskat tippuu rattailta!

        Juuri näin mutta he eivät itse ymmärrä sitä. Voiko sellaista ihmistä edes yrittää pelastaa joka ei tauja itse olevansa edes vaarassa? Antaa kulkutautimyönteisten huseerata ja katsotaan lopussa ne tilastot , eikö niin?


      • Anonyymi

        Ei ole ratkaisu jos virus on yhtään kuten influenssavirus. Vaikka sairastat influenssan, niin seuraavassa syklissä voit sairastua influenssaan uudestaan. Sama asia vaikuttaa olevan koronan kanssa. Tarttuu uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ainut konsti päässä eroon tästä nuhasta on ottaa yksi kerrallaan tämä covid nuha...ja immuniteettia...minä olen jo nuhani kärvistellyt .”

        Kkyse ei ole mistään ”nuhasta” vaan epidemiasta, joka rokottamattomaan iskee monta vertaa lujemmin ja hanakammin kuin rokotettuun ja koituu osalle heistä jopa hengen menoksi! Tyhmyydestä sakotetaan eli paskat tippuu rattailta!

        Älä kehtaa satuja kertoa...täällä ei todellakaan pyöri minkäänlaista pandemiaa...ainoastaan median luoma luulotauti....lampaat on ajettu karsinassa nurkkaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kehtaa satuja kertoa...täällä ei todellakaan pyöri minkäänlaista pandemiaa...ainoastaan median luoma luulotauti....lampaat on ajettu karsinassa nurkkaan...

        Joo ja kerron sittenlisää kun olen teho-osastolle menossa.


      • Anonyymi

        Se vastustuskyky ei kauaa kestä tautia vastaan. Parempi välttää sairastumista kun vakaviakin vammoja saattaa siitä saada tai peräti kuolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ainut konsti päässä eroon tästä nuhasta on ottaa yksi kerrallaan tämä covid nuha...ja immuniteettia...minä olen jo nuhani kärvistellyt .”

        Kkyse ei ole mistään ”nuhasta” vaan epidemiasta, joka rokottamattomaan iskee monta vertaa lujemmin ja hanakammin kuin rokotettuun ja koituu osalle heistä jopa hengen menoksi! Tyhmyydestä sakotetaan eli paskat tippuu rattailta!

        Olipas taas syyllistävä ja tietämätön kommentti. Montakohan koronaan kuolleen rokotetun omaistakin väitteelläsi loukkasit, urpo?
        Sinun kaltaisillesi toivon että on totta puheet piikistä nro 3.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin mutta he eivät itse ymmärrä sitä. Voiko sellaista ihmistä edes yrittää pelastaa joka ei tauja itse olevansa edes vaarassa? Antaa kulkutautimyönteisten huseerata ja katsotaan lopussa ne tilastot , eikö niin?

        En ottanut piikkiä mutta olen kaikkea muuta kuin kulkutautimyönteinen.
        Jospa muutakin mielenkiintoista paljastuisi myös mm rokotuksien koostumuksesta. Tosin salaus on vuosikymmeniä ja valmistajalla ei vastuuta. Mielenkiintoista katsoa mitä tapahtuu, havaitseeko maallikko piikin pitkän ajan haittavaikutuksia, lisääntyneitä, piikin aiheuttamia terveysongelmia? Sehan olisi lääketehtaille voiton maksimointia, laaja asiakaskunta tulevaisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vastustuskyky ei kauaa kestä tautia vastaan. Parempi välttää sairastumista kun vakaviakin vammoja saattaa siitä saada tai peräti kuolla.

        Noh noh.....hussin sairaanhoitajalla puolentoista vuoden päästä covid tartunnasta vasta aine arvo vielä päälle 500....ja raja on 50......joten suuta suppuun......ei kannata puhua asioista joista mitään ei tiedä ja on vain skeida lehtien tiedon varassa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kehtaa satuja kertoa...täällä ei todellakaan pyöri minkäänlaista pandemiaa...ainoastaan median luoma luulotauti....lampaat on ajettu karsinassa nurkkaan...

        Salaliittouskovaiset ja uskontoihin uskovat ovat vähän samalanalsiia höperöitä. Uskovat taruihin, ei faktoihin.


    • Anonyymi

      Ihminen on THL:n mukaan "rokotettu" vasta kun toisesta mRNA-injektiosta on ehtinyt kulua viikko.

      Revi siitä.

      • Anonyymi

        Tuohan on ihan normaalia. Mikään rokote ei tehoa sillä silmänräpäyksellä kun se pistetään, tarvitaan aikaa ennen kuin teho alkaa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on ihan normaalia. Mikään rokote ei tehoa sillä silmänräpäyksellä kun se pistetään, tarvitaan aikaa ennen kuin teho alkaa.

        Sitten kun teho alkaa, ja rupeaa tulemaan niitä ongelmia, suurempia kuin pistokohdan kirvely ja punoitus, niin kuka silloin vastaa piikityksestä, jos se on pakotettu ottamaan?
        Kerro myös sekin, kun tuota intoa piikityksiin näkyy olevan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on ihan normaalia. Mikään rokote ei tehoa sillä silmänräpäyksellä kun se pistetään, tarvitaan aikaa ennen kuin teho alkaa.

        " Mikään rokote ei tehoa sillä silmänräpäyksellä" kyllä toimii moni on kuollut jo ihan muutaman päivän päästä rokotukseen.
        Kovid rokote on tappanut ihmisiä kaikista rokotteista eniten, enemmäm kuin isorokkorokotus aikoinaan.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Yhtään rokotusta en oo ottanut enkä ota. Aivan sama mitä mieltä muut on. Ite oon pysynyt terveenä ja rokotetut tutut on sairaana. Voin pysyä kotona ja jäädä vaikka töistä pois, mielellään tukia vaan nostelen.

      • Anonyymi

        Itse olen ottanut ja kaikki tutut rokotetut on terveitä. Yksi tuttu rokottamaton on kuollut. Että tervemenoo sinne mihin oletkin sitten menossa....


    • Anonyymi

      Hurskaasti höylättyä kirstua. Ei pistele tikut rokottamatontakaan viimeisellä matkalla!
      Kukaan ei ole valittanut.
      Makkonsen ruumisarkkuliike

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sitä minäkin tässä ihmettelen. Nämä vallanpitäjät väittivät että tauti on nujerrettu, kun rokotekattavuus on 80%. Paskan marjat, en tosin edes luota vallanpitäjien satuihin, joten ei tullut yllätyksenä, että rokotetut ylläpitävät tautia. Rokotteesta on enemmän haittaa kuin hyötyä. Ei sitä voi edes sairaille antaa, joilla heikko immuniteetti, koska tuo ruiske itsessään aiheuttaa infektion ja siten kuoleman.
      Ja nyt pelotellaan uusilla muunnoksilla, joihin ei ole rokotetta. Tuokaan ei tullut yllätyksenä.
      Vielä niitä variantteja tulee ainakin sen verran mitä passiin on jo ennakkoon varattu rokotetilaa.

      • Anonyymi

        Juu, rokotettukin kun voi saada tartunnan ja levittää virusta eteenpäin. Virus ei katso siitä onko rokotepassi vai ei. Se tarttuu jos on tarttuakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, rokotettukin kun voi saada tartunnan ja levittää virusta eteenpäin. Virus ei katso siitä onko rokotepassi vai ei. Se tarttuu jos on tarttuakseen.

        Miksi tällaiset faktat, dokumentitkaan eivät tahdo pysyä sivuilla?

        https://tokentube.net/v/1584626270/Katso-Tämä-Ennen-Kuin-Harkitset-K-Rokotteen-Ottamista---Bill-Gates-ja-Tuleva-Koronarokote-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tällaiset faktat, dokumentitkaan eivät tahdo pysyä sivuilla?

        https://tokentube.net/v/1584626270/Katso-Tämä-Ennen-Kuin-Harkitset-K-Rokotteen-Ottamista---Bill-Gates-ja-Tuleva-Koronarokote-

        Ennen kuin harkitset muuttoa Venäjälle, maksa velkasi jo saamistasi terveydenhuollosta, rokotteista ja koulutuksesta Suomen globalistiselle EU-hallinnolle.

        Vladimir Putin ja Venäjän sotilaallisen mahdin ja rajojen laajentaminen.


      • Anonyymi

        En jaksa edes kommentoida muuta roskaasi mutta mietihän, miksi niitä uusi variantteja on tullut ja tulee tätä menoa jatkossakin. Osaatko ihan oikeasti ottaa selvää asiasta? Ei näytä siltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen kuin harkitset muuttoa Venäjälle, maksa velkasi jo saamistasi terveydenhuollosta, rokotteista ja koulutuksesta Suomen globalistiselle EU-hallinnolle.

        Vladimir Putin ja Venäjän sotilaallisen mahdin ja rajojen laajentaminen.

        Mistä sen Venäjän sait tähän yhteyteen? Eikös video ole aivan läntistä tuotantoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen kuin harkitset muuttoa Venäjälle, maksa velkasi jo saamistasi terveydenhuollosta, rokotteista ja koulutuksesta Suomen globalistiselle EU-hallinnolle.

        Vladimir Putin ja Venäjän sotilaallisen mahdin ja rajojen laajentaminen.

        Sinua kiinnostaa kovin tuo Putin, mutta kerropa vaihteeksi mitä tuo Bill Gates tarkoitti kertomuksillaan tuossa videossa?


    • Anonyymi

      Hyvinhän rokote puree. Tuossa on EMA:n (European Medicines Acency) raportti marraskuun 6 päivä 2021. Tehokkailta nuo luvut minun mielestä näyttää. Kuolleitakin 29934 kappaletta. Hyvin on media onnistunut häivyttämään tämänkin tiedon.
      https://t.me/JFK_TV/6761
      Kannattaa muistaa, että sarspiikki vedettiin pois käytöstä, kun kuolleita alkoi olla melkein 60 kappaletta koko maailmassa. Tuo tilasto on pelkästään Euroopasta!

      • Anonyymi

        Olisikos aika todeta että Venäläiset trollit lopettavat tämän kampanjansa ja keskittyvät vaikka Ukrainan tilanteeseen. Vai laittaako Putin teidät Siperiaan pakkotyöhön jos ette tottele. Kaikesta huolimatta Putinille terveisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikos aika todeta että Venäläiset trollit lopettavat tämän kampanjansa ja keskittyvät vaikka Ukrainan tilanteeseen. Vai laittaako Putin teidät Siperiaan pakkotyöhön jos ette tottele. Kaikesta huolimatta Putinille terveisiä.

        Niin kaikki uutta 4 omikron tapausta Etelä- Afrikassa olivat täysin rokotettuja, mutta sehän oli rokottomattomien syytä tietysti.
        Putin taitaa puhdistaa Ukrainaa niistä klobalisteista, jotka ovat kiristäneet Bidenin perhettä jo aikoja. Samalla päästään eroon Kiinan vasalleista Ukrainassa. Et huomannut, että Kiina yritti Suomessakin saada politikkoja taskuunsa. Taisivat kuitenkin päästä vasta kunnallisen tason politikoihin ja niiden yritysten ja yhteisöjen henkilökuntaan. Valtakunnallisten kohdalla julkisuus taisi toimia. Kaikkien maiden eliitii on porsastellut Kiinalaisten kanssa 90-luvulta asti ja valtava joukko on jäänyt hunajapurkkiansoihin. Jos et ole ollut koskaan tuollaisilla yhteistyömatkoilla, niin et tiedä asioista mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kaikki uutta 4 omikron tapausta Etelä- Afrikassa olivat täysin rokotettuja, mutta sehän oli rokottomattomien syytä tietysti.
        Putin taitaa puhdistaa Ukrainaa niistä klobalisteista, jotka ovat kiristäneet Bidenin perhettä jo aikoja. Samalla päästään eroon Kiinan vasalleista Ukrainassa. Et huomannut, että Kiina yritti Suomessakin saada politikkoja taskuunsa. Taisivat kuitenkin päästä vasta kunnallisen tason politikoihin ja niiden yritysten ja yhteisöjen henkilökuntaan. Valtakunnallisten kohdalla julkisuus taisi toimia. Kaikkien maiden eliitii on porsastellut Kiinalaisten kanssa 90-luvulta asti ja valtava joukko on jäänyt hunajapurkkiansoihin. Jos et ole ollut koskaan tuollaisilla yhteistyömatkoilla, niin et tiedä asioista mitään.

        "Niin kaikki uutta 4 omikron tapausta Etelä- Afrikassa olivat täysin rokotettuja.... "

        Annatko lähteen tuolle väitteelle, kun en löydä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niin kaikki uutta 4 omikron tapausta Etelä- Afrikassa olivat täysin rokotettuja.... "

        Annatko lähteen tuolle väitteelle, kun en löydä?

        Näin se oli, ja nyt rokotetut ovat tuoneet sen tänne.Rokotetut sitä koronaa nyt levittävät,mutta kylläpä niitäkin vaan sairaaloissa makoilee.Eli kiitoksia vaan rokotetut, kun toitte uuden viruksen Suomeen.Ilmeisesti se piikki tuhoaa aivosolut ensimmäiseksi.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se oli, ja nyt rokotetut ovat tuoneet sen tänne.Rokotetut sitä koronaa nyt levittävät,mutta kylläpä niitäkin vaan sairaaloissa makoilee.Eli kiitoksia vaan rokotetut, kun toitte uuden viruksen Suomeen.Ilmeisesti se piikki tuhoaa aivosolut ensimmäiseksi.......

        "Näin se oli,"

        Tämäkö oli siis se lähdeviitteesi? Paljonko sinulla on ikää?


    • Anonyymi

      Joku näköjään vielä uskoo koronaan ja nuhan vaarallisuuteen :D pumpatkaa ittenne sitä mrna täyteen jos hyvä mieli tulee, mutta antakaa tolkun ihmisten olla rauhassa.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe