HS.fin halauksesta
Mutta en uskalla, en tahdo tai siis tahdon, mutta en rupea..
Enkä usko että tahdotaan hyvää.
Mieleen tulee liikaa seksuaalista sisältöä.
Enkä edes puhuu toisesta henkilöstä,
mutta itsestänikin, että mieleni minun tekee lisää.
En ole saanut ja mieli vain tekee, mutta kun en saa niin en edes ala lähestyä.
Ei kannata, ettei sotke itseään.
Ei ole niin ei ole.
Ja kun ei ole, niin ei pysty halaamaan koska ei luota ihmisiin.
Ei ne ihmiset tahdo mitään.
Miksi naisten pitää halata miehiä? Ja vielä pitkään.
Hesarin kuvassa kaksi naista halaavat.
Voiko nainen halata miestä?
Itse en pysty halaamaan vilpittömästi.
Pystyn, mutta en heti, mutta täytyy valmistautua henkisesti.
Ja siihen jälleen, ei ole aikaa.
Nopea halaus ja ero.
Muuten alkaa miettiä toisen kehoa liikaa, tahtoo kosketella sieltä ja täältä, siis tutkia minkälainen ihminen on fyysisesti ihan mielenkiinnosta, mutta sellaistahan ei voi tehdä kuten ei paljon muutakaan naisen kanssa.
Naisen kanssa sellaista voi yrittää ja jopa saada, mutta jälkeenpäin alkaa sellainen hauseminen, että alkaa surra että on edes tehnyt mitään kun olisi pitänyt olla tekemättä.
Varsinkin kun nainen halaa kaikkia miehiä.
Joten ihan samaa eikä halaaminen tarkoita mitään ja siksi voisi oikeastaan olla halaamatta yhtä hyvin ja säilyttää hyvä mieli.
Tai että joku halaa minun ohellani myös vaimoani. Joku vieras lämmin mies. Sitä en tahdo, että vieras mies tykkää vaimoni halaamisesti.
Tai vieras aikuinen nainen tahtoo halata minun pieniä lapsiani.
Tänään hän halaa lapsia ja huomenna minulla ei ole enää lapsia koska nainen varasti heitä.
Mielestäni ketään ei saa halata, mutta Intian lailla osoittaa vain kunnioitusta kämmenillä tai kiinalaisittain kumartamalla.
Miten Ranskassa vieras mies suutelee poskelle naisia?
Kuinka halata kun ei usko toisen ihmisen hyvään
Anonyymi
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782