Tyttöystävälle ettei sinulla ole paras mahdollinen naisen vartalo?
Voiko sanoa niin
72
1875
Vastaukset
- Anonyymi
Voi ja pitää sanoa.
- Anonyymi
Itsekin muistutan asiasta tauotta.
- Anonyymi
Totuus pitää aina sanoa.
- Anonyymi
Millä saan mieheni suostumaan lobotomiaan?
Mies on komea ja kuuma, mutta tyhmä kun saapas ja silti kehtaa ajatella ihan liikaa ja jopa kertoa kaikille mitä ajattelee!! Kukaan ei kohta puhu meille eikä tule kylään kun mies haukkuu vieraitamme säännöllisesti läskitiinuiksi ja aisureiksi!
Kyllä olisi parempi suostua lobotomiaan elämä olisi parempaa!!!
😢😢😢
- Anonyymi
Ilman muuta. Varsinkin jos haluat eroon hänestä.
- Anonyymi
ei ole suositeltavaa, etenkin jos arvostelun kohteella on harpyijan luonne 😆
- Anonyymi
Onko kiva irvailla. Naureskele toki samoin myös IRL
- Anonyymi
Mulla on harpyijan luonne😃!!
Oikein ootan, että joku mies vihjailee lievästä ylipainostani, niin saan repiä sen itsetunnon riekaleiksi!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein ootan, että joku mies vihjailee lievästä ylipainostani, niin saan repiä sen itsetunnon riekaleiksi!!!Pikku slaisseja sitten vain kerrallaan pienellä toipumisajalla niin tyyppi ei tee samaa virhettä toiste. 😎
Anonyymi kirjoitti:
Oikein ootan, että joku mies vihjailee lievästä ylipainostani, niin saan repiä sen itsetunnon riekaleiksi!!!Läski.
- Anonyymi
Kuinka monella on paras mahdollinen vartalo?
- Anonyymi
Voi kyllä, jos haluat kestokeskusteluaiheen, mihin aina palataan
- Anonyymi
Jokaisesta pienestäkin epäkohdasta jne jne täytyy sanoa.
- Anonyymi
Esim pienet rinnat liian lihava ym ym ym
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim pienet rinnat liian lihava ym ym ym
Mahtavaa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavaa!!
Sama toisinkin päin, esim pieni kikuli ym ym
- Anonyymi
Tottakai sanot ja naureskelet sitten tuttaviesi kanssa asialle
- Anonyymi
Jep…
- Anonyymi
AP, onko sinulla itselläsi paras mahdollinen vartalon muoto?
- Anonyymi
Hyvä kysymys.
Kiinnostaisi myös tietää millainen on paras vartalon muoto, kuka sen on valinnut.
- Anonyymi
Mainitset asiasta usein ja sanot että petät jos ei paremman näköiseksi muutu🤷🏼♂️
- Anonyymi
Tuo on tehokas tapa päästä eroon tyttöystävästä 👍
- Anonyymi
Haloo!!! Mitä merkitystä sillä on jos teillä on muuten hyvä yhdessä?!
En ymmärrä nykyajan miehiä kun tuijotetaan vartalon epäkohtia sen sijaan että opeteltaisiinntuntemaan toisen hyvät ominaisuudet.
ET TODELLAKAAN MAINITSE SIITÄ NAISELLE VAIKKA HÄNEN VARTALONSA EI IHAN MIELYTTÄISIKÄÄN...FIKSU MIES NÄKEE IHMISEN... EI KUORTA VAIN!!!- Anonyymi
Antaa hänen mainita, niin tyttö ymmärtää lähteä suhteesta. Ei kenenkään naisen idiootin kanssa kannata seukata.
- Anonyymi
Edelleen kun ette tunnu tajuavan. PARISUHTEESEEN YLEISEMMIN KUULUU SEKSI. JOS NAINEN EI OLE NORMAALIN IHMISEN MITOISSA JA MIES EI OMAA JOTAIN LÄSKIFETISSIÄ TAI FETISSIÄ MUUNLAISIIN KEHON EPÄMUODOSTUMIIN NIIN SE KIKKELI EI NOUSE PYSTYYN.
SEKSI EI ONNISTU LÖYSÄLLÄ KIKKELILLÄ.
Naisilla tilanne on eri koska he pystyvät seksiin vaikka kumppani ei miellyttäisi lainkaan silmää. Vai minkä takia 80-90 vuotiailla miljonääreillä on 20-40v naiset, mutta 80-90 vuotiailla rikkailla naisilla harvemmin on 20-40v miestä.
Toisekseen, ei se ole ihme että nimeomaan naiset pystyvät miehiä helpommin toimimaan maksullisina. He tietävät että seksi onnistuu tuli sieltä millanen rumilus tahansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen kun ette tunnu tajuavan. PARISUHTEESEEN YLEISEMMIN KUULUU SEKSI. JOS NAINEN EI OLE NORMAALIN IHMISEN MITOISSA JA MIES EI OMAA JOTAIN LÄSKIFETISSIÄ TAI FETISSIÄ MUUNLAISIIN KEHON EPÄMUODOSTUMIIN NIIN SE KIKKELI EI NOUSE PYSTYYN.
Naisilla tilanne on eri koska he pystyvät seksiin vaikka kumppani ei miellyttäisi lainkaan silmää. Vai minkä takia 80-90 vuotiailla miljonääreillä on 20-40v naiset, mutta 80-90 vuotiailla rikkailla naisilla harvemmin on 20-40v miestä.
Toisekseen, ei se ole ihme että nimeomaan naiset pystyvät miehiä helpommin toimimaan maksullisina. He tietävät että seksi onnistuu tuli sieltä millanen rumilus tahansa.En ole (valitettavasti) tavannut yhtään yli 80-vuotiasta miljonäärinaista. Minulle kyllä sopisi, jos tapaisin yhden heistä. Toistaiseksi täytyy tyytyä alle 80-vuotiaiseen ei-miljonääriin.
"I am an old fashioned man, I want an old fashioned house with an old fashioned fence and an old fashioned millionaire." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisekseen, ei se ole ihme että nimeomaan naiset pystyvät miehiä helpommin toimimaan maksullisina. He tietävät että seksi onnistuu tuli sieltä millanen rumilus tahansa.Mitä huudat? Sen kun hakee sellaisen naisen, jonka kanssa kikuli toimii, niin ongelma on ratkaistu. Mulla ei riitä mitään ymmärrystä miehille, jotka valittaa huonosta naiskumppanistaan, mutta silti roikkuvat suhteessa. Vajaaälyisiä ovat.
Mulla ei ainakaan ole mitään ongelmaa dumpata miestä, jos en enää halua häntä seksiin, muusta yhdessäolosta nyt puhumattakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä huudat? Sen kun hakee sellaisen naisen, jonka kanssa kikuli toimii, niin ongelma on ratkaistu. Mulla ei riitä mitään ymmärrystä miehille, jotka valittaa huonosta naiskumppanistaan, mutta silti roikkuvat suhteessa. Vajaaälyisiä ovat.
Mulla ei ainakaan ole mitään ongelmaa dumpata miestä, jos en enää halua häntä seksiin, muusta yhdessäolosta nyt puhumattakaan.En minä huuda, ilmeisesti piti kirjottaa isoilla kirjaimilla asia josta puhuin.
Mun mielestä aika paljon ainakin nykyään pitää hyväksyä kumppanin perseilyitä jos se liittyy painoon. Alkoholista tai pelaamisesta saa sanoa mutta jos se liittyy painoon niin ei saa sanoa.
Kukaan ei paina vahingossa 190 kg. Tuli mieleen kun katoin jaksoa neloselta jostai laihdutusohjelmasta.
Enemmän järkytyin siitä että se äijä oli täys aisuri. Toisteppäin, mies juo 30 kaljaa päivässä, ei sille tule mitään tukijoukkoja vaan kaikki haukkuu pystyyn ja uhkaa katkasta välit jos juominen jatkuu.
Kaksoisstandareja en hyväksy missään muodossa. Kehopositiivisuusaikana on tullu selväksi että jos joku (lue Veera Bianca) on vappupallo se ei kuulu kenellekkään mut jos joku juoppo perseilee niin kaikki haukkuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä huuda, ilmeisesti piti kirjottaa isoilla kirjaimilla asia josta puhuin.
Mun mielestä aika paljon ainakin nykyään pitää hyväksyä kumppanin perseilyitä jos se liittyy painoon. Alkoholista tai pelaamisesta saa sanoa mutta jos se liittyy painoon niin ei saa sanoa.
Kukaan ei paina vahingossa 190 kg. Tuli mieleen kun katoin jaksoa neloselta jostai laihdutusohjelmasta.
Enemmän järkytyin siitä että se äijä oli täys aisuri. Toisteppäin, mies juo 30 kaljaa päivässä, ei sille tule mitään tukijoukkoja vaan kaikki haukkuu pystyyn ja uhkaa katkasta välit jos juominen jatkuu.
Kaksoisstandareja en hyväksy missään muodossa. Kehopositiivisuusaikana on tullu selväksi että jos joku (lue Veera Bianca) on vappupallo se ei kuulu kenellekkään mut jos joku juoppo perseilee niin kaikki haukkuu.Jokainen mies voi valita kumppanikseen hoikan naisen. Kenenkään ei tarvitse alkaa olee 190 kiloisen kanssa ja sitten haukkua häntä kaiket päivät.
Eikä se haukkuminen ja perseily auta ketään laihtumaan, syövät vain enemmän suruunsa. Sillä ylipainoisella pitäisi olla joku motivaatio laihtumiseen. Haukkuva mies ei sellaista motivaatiota anna. Sen motivaation voi kyllä löytää sitten, kun on päässyt haukkujasta eroon. Tuokin on monesti nähty livessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen mies voi valita kumppanikseen hoikan naisen. Kenenkään ei tarvitse alkaa olee 190 kiloisen kanssa ja sitten haukkua häntä kaiket päivät.
Eikä se haukkuminen ja perseily auta ketään laihtumaan, syövät vain enemmän suruunsa. Sillä ylipainoisella pitäisi olla joku motivaatio laihtumiseen. Haukkuva mies ei sellaista motivaatiota anna. Sen motivaation voi kyllä löytää sitten, kun on päässyt haukkujasta eroon. Tuokin on monesti nähty livessä.Kummasti samaa tukea ei tule sille juopolle. Jos mietit että että puoliso jättää sen takia että toinen lihoo ja syö mitä sattuu sitä pidetään törkeänä. Jos joku on 24/7 kännissä niin jättämistä pidetään hyvänä.
Pitäs aina muistaa että ei voi olla jotain mieltä ja sitte taas toista. Mites ne Lontooks sanoo, accountability, sitä vois jokainen miettiä.
- Anonyymi
Ainahan voi sanoa mitä vaan, mutta sitten kantaa sanojen seuraukset itse. Kukaan täysijärkinen ja aikuinen ei kysy tälläistä…. Yhtä hyvin voisi kysyä, saako miehelle sanoa, muuten olet ihan kiva tyyppi, mutta kun olet niin tyhmä. Tai muuten menet miehenä, mutta kun toi sun molo on niin nolo.
Aikuinen parisuhteeseen kykenevä ihminen on empatiakykyinen ja siksi ymmärtää, ettei vastapuolen haukkuminen parisuhdetta paranna eikä toisen huono kohtelu suhteen kestoon vaikuta positiivisesti tai paranna saunoja onnistua yhdessä. Aikuinen ihminen ymmärtää, ettei virheettömiä ihmisiä ole, joku on lihava, toinen väärän muotoinen, kolmas tyhmä ja empatiakyvytön, neljäs mt-ongelmainen, viides juoppo ja kuudes asperger. Jos vaadit virheetöntä, ei löydä ketään ja myös itseesi tulee kohdistumaan usein vastaavia odotuksia (kaunis haluaa komean, älykkö älykön, tiukka tiukkavartaloisen).
Oikeastaan ei ole oleellista onko toisessa virheitä, niitä aina on! Kyse on siitä mitkä virheet on valmis hyväksymään ihmisessä. Mikä siis on itselle tärkeää. Jos ei hyväksy jotain virhettä toisessa, kannattaa jättää seurustelu väliin! Ei ihmistä voi muuttaa, jos se mitä on ei kelpaa, pitää etsiä ihminen joka kelpaa. Ja taas vaikka tyttöystäväsi muoto ei sinulle kelpaakaan, joku toinen varmaan ihan mielellään häntä pitäisi hyvänä. Kyse ei ole siitä, että pitää kelvata kaikille, vaan siitä kaksi toisilleen sopivaa rakastuu ja haluaa olla yhdessä.- Anonyymi
Minusta asioista pitää voida sanoa, mutta tosiaan sanoilla voi olla seurauksia. Nykyajan pullamössö kulttuurissa tietysti loukkaannutaan pienestäkin.
Jos joku on lihava sille pitää voida sanoa. Sanotaanhan siitäkin jos joku on juoppo. Sanotaan siitä jos joku on tyhmä. Aiheestahan saa aina sanoa.
Minusta kaikilla saa olla vaikka kuinka kovat standardit kunhan ei sitten valita jos kumppania ei löydy. Minulle ei ikinä ole miespuoliset kaverit tulleet valittamaan että olisi jotenkin hankala löytää kumppania vaikka naisilla ottajia on yleensä enemmän.
Surullisempaahan on melkein se jos kannustetaan ihmisiä tyytymään johonkin. En ole ikinä ymmärtänyt mitään laastarisuhteita jne. jossa henkilöä tavallaan käytetään hyväksi tai jonkun korvikkeena.
- Anonyymi
Mietippä onko oma roppasi naisystäväsi unelma. Tokkopa vaan, eikä hänen tule mieleenkään etsiä puutteita vaan rakastaa sua täyspäisenä!
- Anonyymi
Miksi aapee et kyennyt saamaan täydellisen kropan omaavaa suhteeseen kanssasi? Oisko kenties se että olet itse niin perkeleen täydellinen, ettei kukaan yllä sun tasolle.
- Anonyymi
Väärin.
Hänen ulkomuodollaan ei kummempaa saa. Se on niin kaukana täydellisestä miehen vartalosta.
- Anonyymi
Kuvitteletko, ettei hän tiedä sitä?
- Anonyymi
Tukeva vartalo tuhti takamus isot tissit
- Anonyymi
etkö aio tulla enää tonne .. tuun surullisex
- Anonyymi
kyl mä tuun taas, älä oo surullinen
- Anonyymi
Mies saa lihoa mutta nainen ei.
- Anonyymi
Miehen pienimunaisuus, joka aloituksestakin varsin selvästi ilmenee, on kyllä ISO haitta.
- Anonyymi
Ei saa mieskään lihoa. Siis mun
- Anonyymi
No ei tosiaan saa. Joku viitisen kiloa on ihan ok, mutta ei enempää saa tulla.
- Anonyymi
Millainen se paras mahdollinen sitten on? Olen ollut siinä luulossa, että tuokin on vähän makuasia.
- Anonyymi
Vie tyttös salille ja sano että jumpataan vähän.
- Anonyymi
Patempi, kun antaa sen tytön vaan lähteä….
- Anonyymi
Toki se on oikeutesi jos itse olet täydellinen, myös henkiseltä kantilta...
- Anonyymi
No eikös tuo aloitus kerro melko selvästi, onko hän täydellinen vai ei.
Voi, ei kannata ihmetellä jos se sitten loukkaantuu ja kiukuttelee.
Jos kohteliaasti kommentoi, niin kyllä saa sanoa.
Teatteri-iltaan emäntä pukeutui kerroksellisesti rönsyileviin kankaisiin.
Lopputulos muistutti turpeaa nussittua vittua, jonka häpyhuulet repsottivat levällään.
Tämän sanoin ja lisäsin vielä, että naamiaisissa asu olisi riemastutava.
Ihan kivasti emäntä ymmärsi, että pientä pyöreyttä ei pidä peitellä kangaskasalla.- Anonyymi
Otaksun että puvun väri oli pinkki, no mitäpä sitä ei yhteisen hyvän nimessä herrasmies sanoisi. Tietty vois kysyä vielä ettö mites toi mun punertava silinterihattu sopis yhteen pussihousujen kera kokonaisuuden kanssa. 😁
Anonyymi kirjoitti:
Otaksun että puvun väri oli pinkki, no mitäpä sitä ei yhteisen hyvän nimessä herrasmies sanoisi. Tietty vois kysyä vielä ettö mites toi mun punertava silinterihattu sopis yhteen pussihousujen kera kokonaisuuden kanssa. 😁
Silinteri ja pussihousut ovat samaa tyyliä samalta aikakaudelta kuin tämä kulttuuritätini puku. :)
Ei ollut pinkki tuo kaulassa roikkuva aaltomaisesti poimutettu shaali, mutta muoto oli kuin mairealla vulvalla.
Näin jälkikäteen ajateltuna, niin olihan se kaunis kuin sylinsä avaava perhonen, mutta vittu mulle ekana mieleen tuli.
Kyl me miehet ollaan ihan kamalii.- Anonyymi
Tämänkö jälkeen ostit sen keinovaginan? Ilmeisesti sun kohteliaisuus puri erinomaisen hyvin, kun ei ole enää turpeaa nussittua vittua näkynyt muualla kuin yöpöydän laatikossa.
Anonyymi kirjoitti:
Tämänkö jälkeen ostit sen keinovaginan? Ilmeisesti sun kohteliaisuus puri erinomaisen hyvin, kun ei ole enää turpeaa nussittua vittua näkynyt muualla kuin yöpöydän laatikossa.
Siinä kyllä kävi niin, että aluksi varovaisesti tiputtelin sanojani, mutta kun emäntä alkoi nauramaan mielikuvalleni, uskalsin sanoa loputkin.
En suosittele kenellekään moista lohkaisua, jos hiukankin epäilee naisensa huumorintajua.
Sitten on tietysti niitä miehiä, jotka tietoisesti loukkaavat naista ja ovat saaneet kärsiä siitä.
- Anonyymi
Joo sano vaan, mutta varaudu sitten selibaattiin.
- Anonyymi
Voi sanoa niinkin, mutta sen jälkeen on syytä suojata ainakin pää mahdollisilta astalon lyönneiltä. Sitten, jos henki on tallella, kannattaa alkaa etsiä uutta yttöystävää.
Tottakai voit sanoa, loukkaat häntä ja hän ei ehkä halua olla enää tyttöystäväsi. Jos hyvin käy hän unohtaa miehet kokonaan ja alkaa voimaantuneeksi sinkuksi, ellei peräti vanhaksi piiaksi. Ja taas markkinoilta poistui yksi nainen,joka on pettynyt miehiin. Saavat miehet taas valittaa kuinka kranttuja naiset ovat.
Joten ole hyvä vaan...- Anonyymi
Voi toki! Mutta sitten hän voi olla myös entinen tyttöystävä.
- Anonyymi
Niin, itse ainakin odotan vaan normaalipainoa. Äiti monesti utelee miksi emme vaimoni kanssa ole 37 vuotiaana vieläkään yrittäny lasta.
Hankala se on äidille sanoa että mieluummin runkkaan kun nain 90 kilosta naista. Vaimosta muuten pidän mutta seksi on osaltamme ohi. En tiedä käykö naitavana jossai muualla, hyvä jos käy, minä en tule sitä enää tekemään.
Meillä finanssiasiat laittaa sen että helpommalla pääsee aviossa. Kuten sanoin muuten tykkään ihmisestä niin sinänsä ei ongelmaa elää yhdessä.
Omasta mielestä kunnossa pysyminen on ihan sama asia kun se että vaatii kumppanin olevan jollain tavalla päihteiden kohtuukäyttäjä. Jos rehellisesti sanoo niin Suomessa eletään niin yltäkylläisyydessä ruuan suhteen niin kyllä niitä kiloja tulee jos on aina eka ja vika kun jotai on tarjolla.
Nyt kun seksi on pois suhteesta niin lähinnä naurattaa kattoa tota läskin kasvua. 100 kiloa kun menee rikki ni ostan lahjaksi viikonloppuloman jossain kylpylässä. Parempi siellä koska veikkaan että itseä naurattaa koko viikonloppu.
"Valas lähti kotisatamastaan" melekosta.- Anonyymi
Sano suoraan äidillesi. Jospa se ymmärtää? Loppuu ainakin kyselyt.
- Anonyymi
Kuulostaa unelmaliitolta... Veikkaan, että jos vaimosikaan ei seksistä mitään edes mainitse, niin hänkin tietää liiton olevan ohi ja kehittelee mielessään pakosuunnitelmaa. Eron jälkeen monella se painokin tippuu, kun ei ole henkistä taakkaa enää miehen muodossa kannettavana.
- Anonyymi
Naisen loukkaaminen ei kuulu suhteeseen joten miehen on tyydyttävä siihen millainen nainen on.
- Anonyymi
Sinulla tyttöystävää ei tule koskaan olemaan.
- Anonyymi
Niin ontto on ajatusmaailmasi.
- Anonyymi
Voi kai sanoa mitä mitä mieleen linkoutuu, ellei henkilökohtaisesti loukkaa ketään.
Jokainen voi sitten ajatella sanomisiaan omista näkö vinkkeleistään. - Anonyymi
Aivan muussa ketjussa - samassa suomi24 - haukutaan naisia henkisestä väkivallasta ja piikittelystä siinä määrin, että joidenkin mielestä jopa fyysinen väkivalta henkisen väkivallan ja piikittelyn seurauksena on ymmärrettävää.
Mutta kun tullaan ketjuun, missä henkinen väkivalta ja piikittely kohdistuisikin naisiin, ollaan taas ihan pikkupoikina hihkumassa, miten ihanaa henkinen väkivalta ja piikittely on.
Yrittäkääpä kerran, toisenkin ja elämänne loppuun asti saada sama sosiaalinen sääntö koskemaan ihmisiä, ihan jokaista ihmistä, sukupuoleen katsomatta. - Anonyymi
Tottakai voit sanoa, nykyään ollaan avoimia joka suhteen.
- Anonyymi
Mikä tämän aloituksen tarkoitus on?
- Anonyymi
Matkailija on varaton lusmu karkaa suomen valtiosta pois, varaton lusmu.
- Anonyymi
Voi toki. Se on sitten eri asia että kannattaako...
- Anonyymi
Voi toki sanoa, mutta tulee kestää seuraukset. Ole valmis kuulemaan jotain negatiivista myös itsestäsi. Tuskin olet komeakasvoinen atleetti itsekään. Voi olla, että läheinen kontakti kanssasi ei häntä enää sen jälkeen kiinnosta, älä valita sitten.
Miksi olet hänen kanssaan jos et pidä häntä viehättävänä? - Anonyymi
Vain viinaa juomallaa tutustut siihen naiseneen.. Jos et juo niin et uskalla mennä juttelee etkä tutustua.
T viiinamies
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5713150T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli373783Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo372278- 1552154
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3291666Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast231412- 851405
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?2011402- 1021164
- 621156