Muita irtisanoutuneita

Anonyymi

Löytyykö muita irtisanoutuneita paikan päältä? Ihan muuten vaan kyselen.

Reilu 10 vuotta olin eräässä firmassa, ihan kesäharjottelijasta operaatio esimieheksi asti. Aina ollut melko ailahteleva yritys, välillä tekemisen meininkiä välillä päiväkodin leikkimistä. Omistajan vaihduttua oli parisen vuotta juurikin tuota päiväkodin leikkimistä.

Tuli mitta täyteen, irtisanouduin. On kyllä hyvä mieli, mutta samalla vähän tyhjän päällä olo.
Turha on itseään kiusata p#skalla työpaikalla, nyt se on todistettu.

3

939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suunnitelmissa vasta irtisanoutuminen. Mietityttää liiton päivärahoilla olo. Jos pystyy olemaan 500 pvää ansiosidonnaisella ennen eläkettä niin miten se on vain n. 23kk jos päiviä vähennetään 5/vko. Minun laskujen mukaan se on n. 60pv/vuosi eli paljon pitempään kuin 23kk, eli vajaa 2 vuotta

• Anonyymi

Itse olen myöskin vasta irtisanoutunut 15-vuoden jälkeen kun palkka meni koko uran ajan vain alaspäin ja joka asiassa säästettiin siihen pisteeseen asti että enään mikään ei toiminut. Välillä likaisissa hommissa ei saanut edes suojavälineitä tai hanskoja kun ne oli liian kalliita. Oli vain mahdoton jatkaa kun firman omistajat ajeli ökyautoilla ja imi kaiken tuloksen liiveihinsä. Nykyään saman rahan saa työttömänäkin niin miksi vaivautua kun ahneus on vienyt vallan ja tekijöille ei tipu ropoakaan ylimääräistä.

• Anonyymi

irtisanoutuminen yksistänsä ei oikein täytä suunnitelmallisuutta. Vähän kuin pissa housussa joka lämmittää hetken ajan. Pääsinpä siitä firmasta irti, Keskittyminen on aivan liikaa irtisanoutumisessa kun sen pohdinnan pitäisi olla aina seuravassa omassa tavoitteessa ja sen rakentamisessa ja saavuttamisessa. Silloin ei kosta eikä kadu vaan etenee jälleen uuteen tiedossa olevaan mansikkapaikkaan. Aina pitää olla kevyt työnhaku ja itsensä myynti päällä kun on töissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      122
      5516
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5198
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      92
      4228
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3660
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3298
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2881
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2327
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2049
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      45
      1907
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1733
    Aihe