Autismi helvetti

Anonyymi

Olen ollut 5 vuotta vaimoni kanssa ja hän syö mielialalääkkeitä. Meillä asuu hänen 24v autismia sairastava tyttö. Hänen kanssaan on vaikea kommunikoida kun ei mitään vastausta ei saa. Häntä' ei saa neuvoa ja ohjata muu kuin äitinsä. Jos sanankin sanin niin syntyy sota. Tyttö on aina vihaisen ja agressiivisen näköinen. Hän saa sanoa ja haukkua pahasti ja antaa ohjeita, Tyttö äintinsä kanssa syylistävät joka asiassa minua mutta heidän asioihiin ei saa puuttua kun en tiedä lapsista autismista mitään. Kun en heitä ymmärrä niin minun mielenterveyttä epäillään. Pitäisi jäädä pitkälle sairaslomalle hakeutua psykiatriseen hoitoon. Olen omasta mielestäni mieleltään terve. Kertokaa mitäm tässä tapauksessa pitää tehdä.

8

243

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos olet jo viisi vuotta tytön lähipiirissä ollut, etkä vieläkään tiedä, miten hänen kanssaan toimitaan, niin suosittelisin perehtymään autismiin laajemmin. Kirjastosta varmasti löytyy tietoa.

• Anonyymi

Luuletko etten ole perehtynyt. Mutta mikään ei auta. Pitäisi hänenkin saada trapiaa ja ohjausta jos meinaa elää normaali ihmisten kanssa. Ei elämä pyöri pelkästään autismin varjossa.

• Anonyymi

Oletko aivan varma, että olet terve?

• Anonyymi

Lääkäreiden mukaan olen.

• Anonyymi

Jos tilanne ei muutu, kannattaa häipyä.

• Anonyymi

Olet paininut yhden mielenterveysongelmaisen ja yhden sosialisesti poikkeavan kanssa 5 vuotta ja teidän ajatukset ei millään tavalla kohtaa ja ette ymmärrä toisianne. Vain sinä tiedät mitä elämältäsi haluat.

• Anonyymi

Eroa

• Anonyymi

Miksi maailmassa sinä VALITSET kiusata ja piinata itseäsi ja tuota parivaljakkoa noiden ihmisten kanssa?!
      Miksi?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      80
      2097
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1279
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      29
      1165
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1048
    5. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      148
      901
    6. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      856
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      737
    8. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      62
      736
    9. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      61
      696
    10. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      682
    Aihe