Olen ollut 5 vuotta vaimoni kanssa ja hän syö mielialalääkkeitä. Meillä asuu hänen 24v autismia sairastava tyttö. Hänen kanssaan on vaikea kommunikoida kun ei mitään vastausta ei saa. Häntä' ei saa neuvoa ja ohjata muu kuin äitinsä. Jos sanankin sanin niin syntyy sota. Tyttö on aina vihaisen ja agressiivisen näköinen. Hän saa sanoa ja haukkua pahasti ja antaa ohjeita, Tyttö äintinsä kanssa syylistävät joka asiassa minua mutta heidän asioihiin ei saa puuttua kun en tiedä lapsista autismista mitään. Kun en heitä ymmärrä niin minun mielenterveyttä epäillään. Pitäisi jäädä pitkälle sairaslomalle hakeutua psykiatriseen hoitoon. Olen omasta mielestäni mieleltään terve. Kertokaa mitäm tässä tapauksessa pitää tehdä.
Autismi helvetti
8
189
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet jo viisi vuotta tytön lähipiirissä ollut, etkä vieläkään tiedä, miten hänen kanssaan toimitaan, niin suosittelisin perehtymään autismiin laajemmin. Kirjastosta varmasti löytyy tietoa.
- Anonyymi
Luuletko etten ole perehtynyt. Mutta mikään ei auta. Pitäisi hänenkin saada trapiaa ja ohjausta jos meinaa elää normaali ihmisten kanssa. Ei elämä pyöri pelkästään autismin varjossa.
- Anonyymi
Oletko aivan varma, että olet terve?
- Anonyymi
Lääkäreiden mukaan olen.
- Anonyymi
Jos tilanne ei muutu, kannattaa häipyä.
- Anonyymi
Olet paininut yhden mielenterveysongelmaisen ja yhden sosialisesti poikkeavan kanssa 5 vuotta ja teidän ajatukset ei millään tavalla kohtaa ja ette ymmärrä toisianne. Vain sinä tiedät mitä elämältäsi haluat.
- Anonyymi
Eroa
- Anonyymi
Miksi maailmassa sinä VALITSET kiusata ja piinata itseäsi ja tuota parivaljakkoa noiden ihmisten kanssa?!
Miksi?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude15013211Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729641Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h969138Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k207766Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386754Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486168Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri193145En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3951252Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71174YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl891027