Tämä peli on paras super mario bros peli. Musiikin osalta täytyy antaa arvosana 3/5. Ihan ok musamaailma.
Super mario bros 2 nes 8 bittisen pelin musiikin arviointi
Anonyymi
2
104
Vastaukset
- Anonyymi
No, ei se ole paras mario peli... Ei siis todellakaan... Mutta ihan OK mustat ja juu.
Eka Mario 2 oli siis super Mario lost levels, mutta siitä ei tykätty, niin Nintendo teki tuon Mario 2kkosen, niiden vanhasta pelistä, ja muutti vaan hahmot Mario hahmoiksi. - Anonyymi
Mun lemppari Mario-peli on Super Mario world
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869