Kannattaako sinkun ostaa dyson-imuri

Anonyymi

Sipsin murujen imurointiin

24

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jooh modeemilla saa imuroitua Väärä hälytys :D

• Anonyymi

Tysos-imuri, imee korvasikin tehollaan verille kuin ex-nyrkkeilijä vaimoaan korvaan puraisi, vampyyrnomaisestikin. Mike Dyson.

• Anonyymi

Parempia merkkejä imuriksi minusta Volta tai Harvia? Mielekin on hyvä merkki.

• Anonyymi

Oletko "tullut" mieleen?

• Anonyymi

Kyllä yksineläjilläki on oikeus aistillisiin iloihin, parisuhteessa elävätkin saattavat ilmoittaa pitävänsä imuroinnista enemmän kuin seksistä. Ja robotti-imurista voi olla jopa ihan fetissiksi asti.

• Anonyymi

Minulla on Dysonin tyhjennettävällä säiliöllä oleva sykloni-imuri. Kätevä, kun imuteho ei heikkene säiliön täyttyessä. Lisäksi säästää luontoakin, kun ei tarvitse joutavia pölypusseja.

Jos on laiska, eikä jaksa aina roskia viedä, niin säiliön voi kätevästi tyhjentää vessanpönttöön.

• Anonyymi

Niin ja lisäksi siinä on poistoilman hienosuodatinkin pestävä.

• Elä ainakaan kalua siihen tunge. Voi imaista esinahkan mukanaan.

• Anonyymi

Siihen tarkoitukseen ovat viisaat insinöörisinkut kehittäneet imurin, jossa on säädettävä imuteho. 👍

• Anonyymi

Dyson on muuten tehokas hyvä imuri, mutta sen ladattava akku loppuu kahdessa vuodessa. Pitää ostaa uusi akku, se taas ei ole helppoa. Liike josta olen ostanut imurin ei myy ns. varaosia (Gigantti).
      Akkua ollaan haettu, toista viikkoa. Keksittiin ottaa yhteyttä suoraan Dysoniin heidän verkkokaupansa kautta. Eipä ole tullut vastausta, ja kallis imuri on tyhjänpanttina siivouskomerossa.
      Swifferöidenkin pölyistä pääsin viikon verran, väliaikaisesti.

Ostin lopulta 40€ Voltan Gigantista, kyllä sillä saa suurenmat pölyt ja roskat lattioilta. Pesen lattiat kerran kuussa, melalla ja lattiarievulla, puhdasta tulee aivan vanhanaikaisilla konsteilla. Minun Dyson lähtee kierrätyskeskukseen!

• Anonyymi

Minulla on ihan töpselimalli Dyson. En oikein luota akkukäyttöisiin, suuritehoisiin kodinkoneisiin ja sain viestistäsi varmistuksen epäilyilleni.

• Anonyymi

Joskus oli Vampyr-imureita.

Imurin tärkein ominaisuus on äänettömyys.

• Anonyymi

Imuri on turha kapistus.

Älä murustele niitä sipsejä.

Kerran viikkoon lastot isommat roskat lattialta ja pyyhit kärkikuivaimella ja nahkealla rätillä.

xLiner

• Anonyymi

Sellainen voimavirtaimuri, mitä on puuteollisuuslaitoksissa, muutaman sadan kilon painoinen, se imuputki kaliiberia jotain 20cm, tehoimuri, imaisee sukatkin jalasta.

• Anonyymi

Noissa on rautakehikko ja pyörät tietysti alla, pölypussin koko noin 200 litraa.

• Anonyymi

Ei tule juuri käytettyä imuria. Se on varmaan hyvä kapistus, jos on mattoja lattialla, mutta itse matottomana en oikein keksi sille käyttöä. Mulla on kyllä jo vanha, mutta hyvin toimiva imuri (pölypussiton) tuolla kaapissa olemassa. Vaan levymopin ja pölyrätin kanssa homma käy yleensä paljon nopsemmin. Aina välillä sitten imuroin jalkalistojen vierustat mahdollisista hiekoista (mulla on pari koiraa ja muksu ja joskus tulee itsekin käveltyä kengillä sisälle saakka). Vaan aika harvoin on imurille tarvetta, ehkä pari kertaa vuodessa.

Sohvakin on musta näpsäkämpi pyyhkiä nihkeällä liinalla, kuin imuroida. Eikähän niitä murusia kerry, kun ei murustele, käyttää lautasta ja pyyhkii pöytäpinnat tiputtelematta murusia lattialle.

• Anonyymi

Ostin halvan maksoi joko 29 euroa tai 34 euroa en muista ja on pussiton muuten kätevä olis mut ei oikein ime oli sitten paljaalta lattialta tai matolta ääni on kova mut huono imemään mut joutuu luottaan vanhaan pussilliseen imuriin se on tehokas ja imee hyvin mut on aivan loppu ei taida enään saada kunnon imureita mistään mut pussiton on kätevä eikä tarvi ostella pusseja

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ostin aikoinaan tuollaisen. Imee hyvin ja poistoilma on todella puhdasta. https://www.prisma.fi/fi/prisma/dyson-dc33c-allergy-polynimuri

Varmaan on hyvä mut on hintakin eri niin ostin tuon kyllä asuntovaunuun mut toin kotiin talveksi hayden näyttää olevan merkiltään mut pussittomat hyvii kun ei tarvi pusseja ostaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan on hyvä mut on hintakin eri niin ostin tuon kyllä asuntovaunuun mut toin kotiin talveksi hayden näyttää olevan merkiltään mut pussittomat hyvii kun ei tarvi pusseja ostaa

Entisen vaimoni saksanpaimenkoira oli nimeltään Hayden. Imaisi kyllä tosiaan kaikki leivänmurut ja vastaavat, mitkä tippuivat lattialle. Nykyaikana ei kait kukaan käytä säännöllisesti pussillisia imureita. Pussiton on niin kätevä.

• Anonyymi

Hirveä meteli ja ällötti se säiliön tyhjennys. Annoin pois. Pussillinen on huomattavasti mukavampi, kunhan muistaa vaihtaa sitä pussia.

• Anonyymi

Dyson akut tuntuvat olevan huonoa laatua. Ensimmäisestä V7 akku meni noin parissa vuodessa ja nyt V8 meni alle vuodessa. Kiinan akku on toiminut V7 paremmin kuin dysonin oma. Kennot meni molemmista ja sen jälkeen ei pysty imuroimaan kuin hetken

• Anonyymi

,oööpom pöry vboo,erlsdo millit moot ett' lplp åeottplom pm t'usom v''romå'om å''öö'do--- bvoööoy imry

• Anonyymi

Minä en usko pilipali-imureihin.

Kerran kun laitoin keskuspölynimurin, en sitä järjestelmää enää vaihda. Ei tartte kantaa varsi-imurikotteroa, eikä nurkkiin jäävää möhköä... pelkkä letku. Ja kyllä lähtee roskat... eikä puhalla kämppään pölyistä ilmaa, vaan se menee suodattimen kautta suoraan pihalle.

Vaikka asuisin kerrostalossa, laittaisin tämän systeemin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5983
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3764
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2597
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2131
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1878
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1775
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1478
    Aihe