Kaipaan niin sun seuraa, kun kerkesin siihen jo tottua..
Kaipaan myös sun hymyä ja sitä kun katsot mua suoraan silmiin..
Mulla nyt vaan on ikävä sua, enkä voi sille mitään 💔
Miehelle ihanalle
17
1573
Vastaukset
- Anonyymi
Kaipaatko oikeasti? Ehkä rohkaistut lähestymään.
- Anonyymi
Kyllä, oon koittanut sanoakin, mutta ei tunnu ottavan kuuleviin korviinsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, oon koittanut sanoakin, mutta ei tunnu ottavan kuuleviin korviinsa
Ota seuraavalla kerralla tiukkaan halaukseen♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota seuraavalla kerralla tiukkaan halaukseen♥️
En halua mitään #metoo haasteita kuitenkaan, vaikka halata kyllä tekikin mieli varsinkin yhtenä iltana.
- Anonyymi
Ethän ole pahastunut silmän iskuista?
- Anonyymi
Pahastunut silmän iskuista? Täh?
- Anonyymi
Silmäniskut antaa jotenkin lapsekkaan itserakkaan kuvan😉 sivusta
- Anonyymi
Laittaisitko viestiä S 🙂
J- Anonyymi
Laita itse :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita itse :)
Ei saa
- Anonyymi
Minäkin kaipaan sua. Työpäivät loppuu aina kesken, ja harmi kun niitä on vaan viisi viikossa.
- Anonyymi
Pitäskö sun tehä jotain varattuna:) erota? nii jos jotakin uutta säpinää haluat työkaverin kaa;)
- Anonyymi
Kuka väittää et oon varattu :D
- Anonyymi
Ei pidä. Jotkut pitävät lasten vuoksi yllä taloudellista yhteistyötä. Ei sitä kaikkea heitetä pois vain siksi, että voi lähteä kokeilemaan, että tykkäisikö se yksi minusta. Ja koska muilla, kuin sillä yhdellä ei ole väliä, on sama vaikka jatkaisinkin taloudellista yhteistyötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä. Jotkut pitävät lasten vuoksi yllä taloudellista yhteistyötä. Ei sitä kaikkea heitetä pois vain siksi, että voi lähteä kokeilemaan, että tykkäisikö se yksi minusta. Ja koska muilla, kuin sillä yhdellä ei ole väliä, on sama vaikka jatkaisinkin taloudellista yhteistyötä.
Sama täällä 👋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä 👋
Lähtisin heti, jos tietäisin hänen tunteistaan. Ja minulla on ”lupakin” tehdä niin.
- Anonyymi
en kestä, oot taas mielessä <3
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3653822Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091423- 941267
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651064Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58877Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass14877- 38870
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60849Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11847- 65831