Onko pakkaset siedettäviä jos kaunis meteorologi

Anonyymi

Kertoo niistä telkkarissa laittautuneena eikä mikään karvainen haiseva gubbe

25

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ne otetaan tietysti ilomielin vastaan.

    • Anonyymi

      Mjaa

      Eikö tämä karvainen gubbe ollut Pekka Poudan lemmikki?

      Eli siis koira.


      (hirn)

    • Anonyymi

      Oletko meteoriitti vai sepataristi, näion yhtiskunnalissa4esa mi4elessaä
      ?

    • Anonyymi

      Aina kun Erkki Nysten kertoi säästä niin oli hirveät pakkaset! Neuvostoliitosta tuli kylmää ja yleensä radioaktiivista ilmaa. Jonnet ei muista sitäkään.

      • Anonyymi

        Tuo tunnettu herjaaja kirjoittaa joka avaukselle. Nysten, Fhör ja Salmensuun , tykkää kopioda noita nimiä ja laittaa joka avauksille?


    • Anonyymi

      Mitwn se haju ilmenee telkkarin kautta? Kärpäsparvi ympärillä vai?

    • Ehdottomasti otettava vastaan, jos meteorologi on nätti, myös silloin. kun Pekan söötti hurtta on töissä. 🌹👀

      • Voi rakas pastori. Minäkin olen ihastunut siihen yhteen aamutelevision säänais meteoriittiin.


      • Anonyymi
        S1miti kirjoitti:

        Voi rakas pastori. Minäkin olen ihastunut siihen yhteen aamutelevision säänais meteoriittiin.

        Onko Kokkolassa vielä pakkasta? Entä Tankarissa? Tarkistin juuri että Tankarissa yöpakkaset ovat lähellä. Muutaman päivän päähän yltävistä ennusteista voidaan vähentää se kolme astetta eli kyllä, talvi on yhä läsnä. - sivusta.


    • Anonyymi

      Tuo on muuten totta. Säätytöt ovat naisia. Mies ei sovi tuohon tehtävään ollenkaan.

      • Anonyymi

        Jaana etkö dikkaa mies meteoista?


    • Anonyymi

      Jännä TV sinulla, jos siinä on hajukin mukana?

      • Anonyymi

        Ootkos pessy noit jumppahousuis?


    • Anonyymi

      Jos kaunis meteorologi tulee syliin lämmittelemään, niin kyllähän se pakkasella auttaa. Televisiossa hyöty jää siihen, että älyää itse jäädä etätöihin, eikä lähteä ulos kylmään.

      • Anonyymi

        Älä viitti ite kirjoitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitti ite kirjoitella.

        Kuka ite? Kai nyt aikuinen setämies saa nättejä meteorologeja ihastella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitti ite kirjoitella.

        Jenna älä viiti kirjoitella täällä häivy jo.


    • Anonyymi

      -- emt' kps--- satunnaisesti onkin se kaunis meterologi, ja sstunnasina päivinä karvainen gubbe, onko silloin pakko katsoa kaikki sääennusteet, vaikka vahingossa tulisikin se karvainen, kun ei tiedä kumpi tulee`

      Mutta kesän ensimmäinen jäätelö joko olette syöneet?
      Minä en aivan vielä, aavistus on minkälaisen, ehkä jonkin vaniljakerma-jäätelöpuokon joka on kuorrutettu jollain hedelmän makuisella, kuin suklaalla, mutta ei suklaalla, hedelmän makuisella.

      Kuin kaikissa asioissa: ensimmäinen ja viimeinen ovat ne ainoat mitkä ovat tärkeitä, kun kesän ensimmäinen ja viimeinen jäätelökin on samanlainen asia.

      • Anonyymi

        Oletkos Nylon -Seppo taas koneella?
        Häivy jo täältä, koska kaikki tiedämme kuka olet.
        Olet 👩🏻‍🦰


    • Anonyymi

      No nyt ei enää tarvi pakkasista kärsiä kenenkään josko niitä edes tänä talvena oli, en muista kovin montaa pakkaspäivää ja nyt alkaa se lämmin ajanjakso taas joten ei kellään hätää. Paitsi pahimmat helteet huh niitä en odota sitä käristyskupolia. Nyt on oikein hyvä. 🌼

      • Anonyymi

        Vai, nii?


    • Anonyymi

      Pie…….Verkat oli Jenna Salmisella taas jalassaaa???
      Älä tule noil housuil televiisioo enää

      • Anonyymi

        Ja taas se tuli 28.6. Noissa kalsareissa??


    • Anonyymi

      hajutelevisiota ei tietääkseni ole vielä keksitty

      • Anonyymi

        Kyl kalsari haju tulloo nennää ku kahtoo telkkua tuallo.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe