Kertoo niistä telkkarissa laittautuneena eikä mikään karvainen haiseva gubbe
Onko pakkaset siedettäviä jos kaunis meteorologi
19
299
Vastaukset
- Anonyymi
Ne otetaan tietysti ilomielin vastaan.
- Anonyymi
Mjaa
Eikö tämä karvainen gubbe ollut Pekka Poudan lemmikki?
Eli siis koira.
(hirn) - Anonyymi
Oletko meteoriitti vai sepataristi, näion yhtiskunnalissa4esa mi4elessaä
? - Anonyymi
Aina kun Erkki Nysten kertoi säästä niin oli hirveät pakkaset! Neuvostoliitosta tuli kylmää ja yleensä radioaktiivista ilmaa. Jonnet ei muista sitäkään.
- Anonyymi
Tuo tunnettu herjaaja kirjoittaa joka avaukselle. Nysten, Fhör ja Salmensuun , tykkää kopioda noita nimiä ja laittaa joka avauksille?
- Anonyymi
Mitwn se haju ilmenee telkkarin kautta? Kärpäsparvi ympärillä vai?
Ehdottomasti otettava vastaan, jos meteorologi on nätti, myös silloin. kun Pekan söötti hurtta on töissä. 🌹👀
- Anonyymi
S1miti kirjoitti:
Voi rakas pastori. Minäkin olen ihastunut siihen yhteen aamutelevision säänais meteoriittiin.
Onko Kokkolassa vielä pakkasta? Entä Tankarissa? Tarkistin juuri että Tankarissa yöpakkaset ovat lähellä. Muutaman päivän päähän yltävistä ennusteista voidaan vähentää se kolme astetta eli kyllä, talvi on yhä läsnä. - sivusta.
- Anonyymi
Tuo on muuten totta. Säätytöt ovat naisia. Mies ei sovi tuohon tehtävään ollenkaan.
- Anonyymi
Jaana etkö dikkaa mies meteoista?
- Anonyymi
Jännä TV sinulla, jos siinä on hajukin mukana?
- Anonyymi
Ootkos pessy noit jumppahousuis?
- Anonyymi
Jos kaunis meteorologi tulee syliin lämmittelemään, niin kyllähän se pakkasella auttaa. Televisiossa hyöty jää siihen, että älyää itse jäädä etätöihin, eikä lähteä ulos kylmään.
- Anonyymi
Älä viitti ite kirjoitella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ite? Kai nyt aikuinen setämies saa nättejä meteorologeja ihastella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jenna älä viiti kirjoitella täällä häivy jo.
- Anonyymi
-- emt' kps--- satunnaisesti onkin se kaunis meterologi, ja sstunnasina päivinä karvainen gubbe, onko silloin pakko katsoa kaikki sääennusteet, vaikka vahingossa tulisikin se karvainen, kun ei tiedä kumpi tulee`
Mutta kesän ensimmäinen jäätelö joko olette syöneet?
Minä en aivan vielä, aavistus on minkälaisen, ehkä jonkin vaniljakerma-jäätelöpuokon joka on kuorrutettu jollain hedelmän makuisella, kuin suklaalla, mutta ei suklaalla, hedelmän makuisella.
Kuin kaikissa asioissa: ensimmäinen ja viimeinen ovat ne ainoat mitkä ovat tärkeitä, kun kesän ensimmäinen ja viimeinen jäätelökin on samanlainen asia.- AnonyymiUUSI
Oletkos Nylon -Seppo taas koneella?
Häivy jo täältä, koska kaikki tiedämme kuka olet.
Olet 👩🏻🦰
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718