Mä olen lukenut paljon tuosta ettei naisille kelpaa kiltti mies, ja mun mielestäni se ei pidä paikkaansa. Mä haluan kiltin, romanttisen, ihanan miehen, mutta, en ole törmännyt sellaiseen. Pliis, kertokaa, missä teitä tapaa? Mä olen 35 v, asun Pirkkalassa ja toivon että mun tuleva aviomies asuu tässä lähellä?
-syntymävuosi86-
Kiltit miehet....?
9
998
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa varmistaa että se mies on sitä teoissaan eikä pelkästään puheissaan.
- Anonyymi
Niinpä, en oikein tiedä uskonko tuota väittämää..
-syntymävuosi86 -
- Anonyymi
Täällä olis kiltti mies vm. 82 Porin seudulta
- Anonyymi
Ongelmahan on lähinnä se, että nämä palstoilla itsensä kilteiksi määrittelevät miehet eivät oikeasti ole kilttejä. Oikeasti kiltit miehet kelpaavat naisille erinomaisen hyvin ja pariutuvat helposti.
- Anonyymi
Täällä kiltti mies, pirkanmaalta. Tosi tollasia naisia harvassa. Terkkuja moikka
- Anonyymi
Kiltteyttä on monenlaista? Kiltteyskin voi muuksi muuttua, jos yhdessäolossa liikaa haastetta?
- Anonyymi
Taitavat olla pääosin varattuja ja minäkään en saa siirrettyä tulevaisuuttani Pirkkalaan. En tiedä jaksanko enää olla niin kovin kiltti, maksoi jo nykyinenkin kokeilu paljon
- Anonyymi
En tiedä, miten tämä keskustelu liittyy avoimeen suhteeseen mutta joo kiltit miehet on ihania. Kiletteys ei ole saamattomuutta ja tahdottomuutta vaan lempeyttä, hellyyttä ja toisen huomioimista; kukapa ei tuollaista miestä haluaisi.
Rentut ovat so last season, jos edes koskaan ovat olleet ns. taperilla. Tosin on olemassa sellainen renttunaisjoukko, joita viehättää yhä edelleen se, että mies juo, pettää ja muutoinkin on täysin selkärangaton mutta sanoo rakastavansa ja se sitten riittää! - Anonyymi
Jos olet nainen Pirkkalasta joka etsii kilttiä miestä. olen muuten Pirkanmaan mies tarkennan Tampereelta nääs .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568