Kiltit miehet....?

Anonyymi

Mä olen lukenut paljon tuosta ettei naisille kelpaa kiltti mies, ja mun mielestäni se ei pidä paikkaansa. Mä haluan kiltin, romanttisen, ihanan miehen, mutta, en ole törmännyt sellaiseen. Pliis, kertokaa, missä teitä tapaa? Mä olen 35 v, asun Pirkkalassa ja toivon että mun tuleva aviomies asuu tässä lähellä?

-syntymävuosi86-

9

873

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa varmistaa että se mies on sitä teoissaan eikä pelkästään puheissaan.

      • Anonyymi

        Niinpä, en oikein tiedä uskonko tuota väittämää..

        -syntymävuosi86 -


    • Anonyymi

      Täällä olis kiltti mies vm. 82 Porin seudulta

    • Anonyymi

      Ongelmahan on lähinnä se, että nämä palstoilla itsensä kilteiksi määrittelevät miehet eivät oikeasti ole kilttejä. Oikeasti kiltit miehet kelpaavat naisille erinomaisen hyvin ja pariutuvat helposti.

    • Anonyymi

      Täällä kiltti mies, pirkanmaalta. Tosi tollasia naisia harvassa. Terkkuja moikka

    • Anonyymi

      Kiltteyttä on monenlaista? Kiltteyskin voi muuksi muuttua, jos yhdessäolossa liikaa haastetta?

    • Anonyymi

      Taitavat olla pääosin varattuja ja minäkään en saa siirrettyä tulevaisuuttani Pirkkalaan. En tiedä jaksanko enää olla niin kovin kiltti, maksoi jo nykyinenkin kokeilu paljon

    • Anonyymi

      En tiedä, miten tämä keskustelu liittyy avoimeen suhteeseen mutta joo kiltit miehet on ihania. Kiletteys ei ole saamattomuutta ja tahdottomuutta vaan lempeyttä, hellyyttä ja toisen huomioimista; kukapa ei tuollaista miestä haluaisi.

      Rentut ovat so last season, jos edes koskaan ovat olleet ns. taperilla. Tosin on olemassa sellainen renttunaisjoukko, joita viehättää yhä edelleen se, että mies juo, pettää ja muutoinkin on täysin selkärangaton mutta sanoo rakastavansa ja se sitten riittää!

    • Anonyymi

      Jos olet nainen Pirkkalasta joka etsii kilttiä miestä. olen muuten Pirkanmaan mies tarkennan Tampereelta nääs .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe