Kiltit miehet....?

Anonyymi

Mä olen lukenut paljon tuosta ettei naisille kelpaa kiltti mies, ja mun mielestäni se ei pidä paikkaansa. Mä haluan kiltin, romanttisen, ihanan miehen, mutta, en ole törmännyt sellaiseen. Pliis, kertokaa, missä teitä tapaa? Mä olen 35 v, asun Pirkkalassa ja toivon että mun tuleva aviomies asuu tässä lähellä?

-syntymävuosi86-

9

950

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa varmistaa että se mies on sitä teoissaan eikä pelkästään puheissaan.

• Anonyymi

Niinpä, en oikein tiedä uskonko tuota väittämää..

-syntymävuosi86 -

• Anonyymi

Täällä olis kiltti mies vm. 82 Porin seudulta

• Anonyymi

Ongelmahan on lähinnä se, että nämä palstoilla itsensä kilteiksi määrittelevät miehet eivät oikeasti ole kilttejä. Oikeasti kiltit miehet kelpaavat naisille erinomaisen hyvin ja pariutuvat helposti.

• Anonyymi

Täällä kiltti mies, pirkanmaalta. Tosi tollasia naisia harvassa. Terkkuja moikka

• Anonyymi

Kiltteyttä on monenlaista? Kiltteyskin voi muuksi muuttua, jos yhdessäolossa liikaa haastetta?

• Anonyymi

Taitavat olla pääosin varattuja ja minäkään en saa siirrettyä tulevaisuuttani Pirkkalaan. En tiedä jaksanko enää olla niin kovin kiltti, maksoi jo nykyinenkin kokeilu paljon

• Anonyymi

En tiedä, miten tämä keskustelu liittyy avoimeen suhteeseen mutta joo kiltit miehet on ihania. Kiletteys ei ole saamattomuutta ja tahdottomuutta vaan lempeyttä, hellyyttä ja toisen huomioimista; kukapa ei tuollaista miestä haluaisi.

Rentut ovat so last season, jos edes koskaan ovat olleet ns. taperilla. Tosin on olemassa sellainen renttunaisjoukko, joita viehättää yhä edelleen se, että mies juo, pettää ja muutoinkin on täysin selkärangaton mutta sanoo rakastavansa ja se sitten riittää!

• Anonyymi

Jos olet nainen Pirkkalasta joka etsii kilttiä miestä. olen muuten Pirkanmaan mies tarkennan Tampereelta nääs .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      434
      6163
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      87
      5470
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      51
      4467
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      54
      3996
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      78
      3961
    6. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      3
      3616
    7. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3549
    8. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      121
      3274
    9. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3251
    10. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2309
    Aihe