Saisinpa nainen olla sun kanssas vielä joskus

Anonyymi

Rakastan sua hiljaa toivoen et päädyttäis yhteen. Kaikkea hyvää ihanalle ja pidä huoli itsestäsi 🍀❤

96

3944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä estää? Onko jompikumpi varattu?

      • Anonyymi

        Minä en ole varattu.


    • Anonyymi

      Samoilla ajatuksilla mietiskelen aamussa yhtä ihanaa miestä❤

      • Anonyymi

        Yht'äkkiä nainen muuttui mieheksi, yksinkirjoittelija olet! Säälittävää mieheltä, joka sisältää molempia sukupuolia! Yrittää manipuloida heteroja ihmisiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yht'äkkiä nainen muuttui mieheksi, yksinkirjoittelija olet! Säälittävää mieheltä, joka sisältää molempia sukupuolia! Yrittää manipuloida heteroja ihmisiä!

        No ei kai sillä heteroudella ole väliä, mutta muuten olen täysin samaa mieltä tästä miehen harjoittamasta manipuloinnista


    • Anonyymi

      Varmaan monen Naisen sydän sykähtää aloituksesta, minunkin🥰❤. Niin toivon minäkin, että joku päivä murramme tämän jään ja saamme olla yhdessä Hänen kanssaan❤. Tosin voi olla että hän ei odota vaan move on..

      • Anonyymi

        Joku päivä murrumme ja hajoamme unohdamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku päivä murrumme ja hajoamme unohdamme.

        🥺💔❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku päivä murrumme ja hajoamme unohdamme.

        Yhdessä murruttiin kun selän pilkut homeeksi paljastuu 🥶


    • Anonyymi

      Mikäs mustien sydänten kokous täällä on menossa...

      • Anonyymi

        Nokipoikia varmaan🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nokipoikia varmaan🤔

        Tai s**tananpalvojia?


    • Anonyymi

      Onneksi meillä on ihan sama toive kummallakin. Kaikkea hyvää sinullekin.

      • Anonyymi

        Minä ja Ludem ei erota ikinä missään vaiheessa


    • Anonyymi

      Täällä nainen rakastaa erästä miestä ❤️ Erossa olo satuttaa 💔 No toivottavasti joskus saisimme olla yhdessä. Hyvää sunnuntaita.

      • Anonyymi

        Minulla on unelma

        Samanlainen

        Pidä sinäkin huolta

        En tunne tarvetta perskänneihin

        Täytyy olla kondiksessa joka pvä

        Tärkeä mies

        Olet


      • Anonyymi

        Mies!


    • Anonyymi

      Rakas,rakas tule takas.

      • Anonyymi

        Kyllä 🙂


    • Anonyymi

      Js 💘

      • Anonyymi

        S ja J tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        S ja J tarkoitat?

        S nainen ♥️ J mies
        Sivusta 💙


      • Anonyymi

        Ei ole. On kai niitä muitakin vaihtoehtoja.


    • Anonyymi

      Miten pitää huolta itsestä tällaisissa olosuhteissa?

    • Anonyymi

      Jokainen voi pitää huolta itsestään ja pyytää apua, jos sitä tarvitsee.
      Mitä olosuhteita tarkoitat?

      • Anonyymi

        ”Jokainen voi pitää huolta itsestään” eikä, kylläpä oletkin viisas kyselijä


    • Anonyymi

      Tuossa pitäisi olla kaksi neliapilaa....🍀🍀.
      Oikea tietää asian.

      • Anonyymi

        Onko niitä yhdessä poimittu? 🙂 T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko niitä yhdessä poimittu? 🙂 T. Aloittaja

        Kyllä vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vain.

        Sitten osuu oikeaan mutta siitä on kauan aikaa ja monet muutkin ovat varmasti keräilleet yhdessä neliapiloita mutta hänelle naiselle sanoisin että en pysty unohtamaan häntä millään enkä halua ketään muuta enää enkä pelkää myöntää sitä. Harmi ettei ole yhteyttä. ❤ T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten osuu oikeaan mutta siitä on kauan aikaa ja monet muutkin ovat varmasti keräilleet yhdessä neliapiloita mutta hänelle naiselle sanoisin että en pysty unohtamaan häntä millään enkä halua ketään muuta enää enkä pelkää myöntää sitä. Harmi ettei ole yhteyttä. ❤ T. Aloittaja

        Yhteystiedot on, jos olisit hän. Osaatko sanoa kuinka kauan, noin kuukauden ja vuoden tarkkuudella? Itse muistan tarkan päivämäärän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteystiedot on, jos olisit hän. Osaatko sanoa kuinka kauan, noin kuukauden ja vuoden tarkkuudella? Itse muistan tarkan päivämäärän.

        Yhteystiedot oli mutta ne hävis vahingossa ja tuosta nyt on monia vuosia aikaa ja tuskin hän muistaa tarkkaa päivämäärää koska en muista itsekkään. En luota näihin palstajuttuihin ja miksi hän tuntis ees samoin mua kohtaan ja jos hän lukis näitä mun epätoivosia vuodatuksia niin en usko että se mitään muuttais vaikka mietin et kunpa se naine toivottavasti tajuais mun "jännät" vihjeet ja merkit ja tuntiskin samoin 🙂🍀 Ps. Tää ei oo mitään leikkiä vaan tunteita on oikeesti ja toivottavasti oot kunnossa ja sulla on asiat hyvin ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteystiedot oli mutta ne hävis vahingossa ja tuosta nyt on monia vuosia aikaa ja tuskin hän muistaa tarkkaa päivämäärää koska en muista itsekkään. En luota näihin palstajuttuihin ja miksi hän tuntis ees samoin mua kohtaan ja jos hän lukis näitä mun epätoivosia vuodatuksia niin en usko että se mitään muuttais vaikka mietin et kunpa se naine toivottavasti tajuais mun "jännät" vihjeet ja merkit ja tuntiskin samoin 🙂🍀 Ps. Tää ei oo mitään leikkiä vaan tunteita on oikeesti ja toivottavasti oot kunnossa ja sulla on asiat hyvin ❤

        Aidot tunteet ei ole milloinkaan leikkiä.Ja sen takia niitä kannattaa vaalia.Ja osata arvostaa.😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko niitä yhdessä poimittu? 🙂 T. Aloittaja

        Ei ole aitoja apiloita vielä yhdessä poimittu.😘


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Inhoan sinua enkä halua nähdä enää ikinä

      • Anonyymi

        Miksi inhoat? Inhoatko niin paljon että voisit laittaa veitsen kurkulleni?


      • Anonyymi

        Tuskin olet häntä nähnytkään. Ap;ta meinaan. Laitoit inhoviestin tuntemattomalle. Mitä pahaa hän on sinulle tehnyt?


    • Anonyymi

      Kiitos.Minulla on sama mieli.Olet Rakas minulle.❤️Jos meidät on tarkoitettu toisillemme.Niin me ollaan silloin vielä yhdessä.Se tapahtuu silloin luonnollisella tavalla.Odotan sinua.Kaipaus suuri on minulla.Rakkaudella sinulle.

    • Anonyymi

      Jos mies ei voi unohtaa jotakin naista.Tämä mies on silloin aidosti rakastunut tuohon naiseen.Se ei ole silloin vain pelkkää ihastusta.Vaan aitoa rakkautta.

      • Anonyymi

        Niin kai sitten . . . Mut tää on ykspuolista.. liikaa tunteita ja jotka johtaa varmaan pelkkään itsetuhoon 😵


    • Anonyymi

      Muistatko tai tiedätkö minun nimen?😘

      • Anonyymi

        Jos tiedät missä sinun rakas tykkää liikkua.Niin mene sinne.Sieltä löydät hänet varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tiedät missä sinun rakas tykkää liikkua.Niin mene sinne.Sieltä löydät hänet varmasti.

        Hän ilmestyy sinulle.😊


      • Anonyymi

        Muistan ja tiedän hänen koko nimen 🙂🍀 mut hän inhoo mua kun kirjotan tänne näitä vuodatuksia 🤮😵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan ja tiedän hänen koko nimen 🙂🍀 mut hän inhoo mua kun kirjotan tänne näitä vuodatuksia 🤮😵

        Ei inhoa sinua.Ehkä vähän yllättynyt on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei inhoa sinua.Ehkä vähän yllättynyt on.

        Yllättynyt tunteistani? Mitäs ihmeellistä niissä nyt on? Joskus hiljaisuus puhuu kovempaa kuin tuhat sanaa 🙂🍀 En tule saamaan häntä vaikka kuinka yrittäisin joten ehkä parempi luovuttaa etten ala häiritsemään häntä enempää. Ei hän halua olla missään tekemisissä kanssani todnäköisesti.😵


    • Anonyymi

      Joku toivottavasti saa, olen parisuhdeihminen, mutta aika hyvä tyyppi pitäis löytyä, silti haluan uskoa, että löytyy.

      • Anonyymi

        Odottavan aika tuntuu toisinaan pitkältä.Mutta jos hän on sinulle se oikea.Niin silloin kannattaa vähän aikaa häntä odottaa.Toki voit odotellessa silti nauttia sinun ainutlaatuisesta elämästä.Niin kuin minäkin olen tehnyt.


    • Anonyymi

      Yritän yhä pitää toivoa yllä että saavut vielä elämääni ja jäät luokseni. Kietoudumme toisiimme, en tule koskaan päästämään sinusta irti, elämäni rakkaus. Rakastan sinua ikuisesti ❤

      • Anonyymi

        Olen sinun elämässä mukana.Koska tiedän,että rakastat minua.Ja minä sinua.❤️


      • Anonyymi

        Minä olen sinulle tarkoitettu.


      • Anonyymi

        Jos joku ja vain se yksi puhuisi mulle noin niin haluisin kyllä kuulla ne sanat oikeasti sääli ettei sulla ole yhteystietoja ❤️🍀🌞


    • Anonyymi

      Minulle tämä ei voi olla, koska en ole löytänyt vielä itselleni niin rakasta ihmistä, että haluan parisuhteen hänen kanssaan.

      • Anonyymi

        Sinä et silloin tunne minua tarpeeksi.


      • Anonyymi

        Se ei ole ollut sinulle sitten kai oikea ihminen.Tai et ole antanut itsellesi ja hänelle mahdollisuutta rakastaa toisianne.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Toista ihmistä voi rakastaa vaikka hän ei haluaisikaan olla parisuhteessa.

      • Anonyymi

        Kyllä!


      • Anonyymi

        Rakastan miestä joka on toisen naisen kanssa parisuhteessa. En kestä tätä tilannetta ja sitä etten voi kertoa miten paljon tunnen rakkautta tätä miestä kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan miestä joka on toisen naisen kanssa parisuhteessa. En kestä tätä tilannetta ja sitä etten voi kertoa miten paljon tunnen rakkautta tätä miestä kohtaan.

        Se tekee asian vaikeampi jos toinen on sidottu/toisen oma.Kenenkään ei ole hyvä olla se 3.pyörä jollekin.Minä en pystyisi itse siihen.En edes halua sellaista itselleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan miestä joka on toisen naisen kanssa parisuhteessa. En kestä tätä tilannetta ja sitä etten voi kertoa miten paljon tunnen rakkautta tätä miestä kohtaan.

        Anna ajan kulua ja katso mitä tuleman pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan miestä joka on toisen naisen kanssa parisuhteessa. En kestä tätä tilannetta ja sitä etten voi kertoa miten paljon tunnen rakkautta tätä miestä kohtaan.

        Omille tunteille ei aina voi mitään.Se tuntuu joskus sietämättömältä jos ei ole mahdollisuutta kertoa ”rakastetulle”omista tunteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna ajan kulua ja katso mitä tuleman pitää.

        Kiitos neuvosta, toivottavasti en odota liikaa asian suhteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omille tunteille ei aina voi mitään.Se tuntuu joskus sietämättömältä jos ei ole mahdollisuutta kertoa ”rakastetulle”omista tunteista.

        Totta, mutta en tiedä milloin ja miten uskaltaisin paljastaa oikeat tunteeni tätä miestä kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos neuvosta, toivottavasti en odota liikaa asian suhteen

        Olen itse ollut samassa tilanteessa joskus.Mutta vaikeata siinä on se,kun ja jos suhde pidetään salassa .Ja jos ei voi edes soittaa vapaasti sille rakkaalle ihmiselle silloin kun haluaa.Niin se ei tunnu kivalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse ollut samassa tilanteessa joskus.Mutta vaikeata siinä on se,kun ja jos suhde pidetään salassa .Ja jos ei voi edes soittaa vapaasti sille rakkaalle ihmiselle silloin kun haluaa.Niin se ei tunnu kivalta.

        Ja jos täytyy piilotella ja tavata toista salassa.Ei sitä jaksa kukaan kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos neuvosta, toivottavasti en odota liikaa asian suhteen

        Jos sinä ja hän rakastatte toisianne yhtä paljon .Teidän kuuluu olla silloin yhdessä eikä erillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, mutta en tiedä milloin ja miten uskaltaisin paljastaa oikeat tunteeni tätä miestä kohtaan.

        Sen kehotan sinua tekemään.Muuten hän ei ehkä tiedä mitä tunnet häntä kohtaan.Älä pelkää jos tulet torjutuksi!Ole vain rohkea ja kerro mitä tunnet!Sitten hän tietää kuinka toimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä ja hän rakastatte toisianne yhtä paljon .Teidän kuuluu olla silloin yhdessä eikä erillään.

        No näinhän se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos täytyy piilotella ja tavata toista salassa.Ei sitä jaksa kukaan kauan.

        Jotkut vaan tykkää tuon kaltaisesta jännityksestä 😁 kylläpä se mulleki kelpais salarakas😚🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut vaan tykkää tuon kaltaisesta jännityksestä 😁 kylläpä se mulleki kelpais salarakas😚🥰

        Kyllä varmaan kelpaisi sinulle.Mutta täytyy muistaa ettei käytä toista vain hyväksi.Jos on salasuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut vaan tykkää tuon kaltaisesta jännityksestä 😁 kylläpä se mulleki kelpais salarakas😚🥰

        Toista pitää kunnioittaa ja kohdella hyvin olipa suhde minkätyyppinen tahansa. Puhu ja kuuntele -neuvo on hyvä pitää mielessä kun löytää kumppanin jonka kanssa viihtyy ja haluaa tutustua syvällisemmin💓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toista pitää kunnioittaa ja kohdella hyvin olipa suhde minkätyyppinen tahansa. Puhu ja kuuntele -neuvo on hyvä pitää mielessä kun löytää kumppanin jonka kanssa viihtyy ja haluaa tutustua syvällisemmin💓

        Ihan totta mitä sanot.Niin olisi hyvä tehdä jokaisen.💞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä ja hän rakastatte toisianne yhtä paljon .Teidän kuuluu olla silloin yhdessä eikä erillään.

        Jos suhteessa on pieniä lapsia, he ovat aina etusijalla.


    • Anonyymi

      ❤️😘

    • Anonyymi

      Kaikkea hyvää ihanalle toivoen. :)
      Emme päädy yhteen.

      • Anonyymi

        Emme päädy yhteen, meillä on onat elämät ja tavoitteemme. Voinette hyvin.


    • Anonyymi

      Kerro kaipaamasi naisen nimikirjaimet?

      • Anonyymi

        P I A


      • Anonyymi

        Silloin sinun täytyy mennä ”kipinkapin” hänen luo.Muuta sanat teoiksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin sinun täytyy mennä ”kipinkapin” hänen luo.Muuta sanat teoiksi!

        kuulehan asi meiban ero saa lainvoiman parin kuukauben paasta ja sitten menee viela parikuukautta ennenkuin se on valmis muista sina se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuulehan asi meiban ero saa lainvoiman parin kuukauben paasta ja sitten menee viela parikuukautta ennenkuin se on valmis muista sina se

        Ai,siellä on sellainen eroprosessi käynnissä.😘Loppu hyvin kaikki hyvin!🙏😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuulehan asi meiban ero saa lainvoiman parin kuukauben paasta ja sitten menee viela parikuukautta ennenkuin se on valmis muista sina se

        Minun avioliitto kesti 26 vuotta.Hyvä kuitenkin,että selvisin siitä hengissä ja vielä täysissä järjissä.Niin vaikea ja raskas meidän liitto oli.Lasten vuoksi eropäätös pitkittyi.En halunnut heidän sielunelämää rikkoa.Vaikka itse kärsin sisällä.


    • Anonyymi

      Iik muistatko nuoruuden luontorenken ? Love

    • Anonyymi

      Ei multa 😂

      • Anonyymi

        Vain sinä pystyt pitämään mut pinnalla

        En halua hukkua


    • Anonyymi

      Kaikenlaiset liitot saattaa olla karmeita vankityrmiä joissa toinen yrittää kontrolloida ja määrätä toista. Puuttuu kunnioitus ja toisen arvostus kokonaan tai sitten ei on niitäkin joissa pystyy hengittämään.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tärkeitä ovat kauniit muistot kun

        Unelmat


      • Anonyymi

        Sinä olet tie, totuus ja elämä


    • Anonyymi

      H nainen on minun suuri unelma. K mies

    • Anonyymi

      Nuo olivat viimeiset sanat, jotka sanoin sinulle, kun varsinaisesti tapasimme viimeisen kerran. Hain joitakin tavaroita luotasi ja viivyin yön yli.
      Viimeksi näin sinut vaatekaupassa. Tulit lähelle ja tuijotit minua silmiin. Tunnistin kyllä sinut, mutta en reagoinut. Ihmettelen, miksi teit niin. Enhän ilmeisesti merkinnyt sinulle mitään ihmisenä.

    • Anonyymi

      Ei toteudu

      • Anonyymi

        Onneks ei aloitus oli huijaus HV 😵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks ei aloitus oli huijaus HV 😵

        HV eli hybridivolvo tai hauskaa vappua 😅


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe