Sinkkumiesten kysymyksiä naisille

Minunlaisellani sinkkumiehellä on harvoin, jos ikinä, mahdollisuutta kysyä naiselta mieltäni askarruttavia kysymyksiä naisista ja naisiin liittyvistä asioista. Pikkupoikana loputtomiin kysymyksiini vastailivat milloin äiti ja mummo, milloin siskot taikka leikkitoverit hiekkalaatikolla. Tässä iässä en kuitenkaan enää leiki hiekkalaatikolla, enkä kehtaa kysymyksineni kääntyä äitivanhuksen, siskojeni saati sitten kuolleen mummoni puoleen.

Tulin ajatelleeksi, että tällä keskustelualueella saattaisi joku vastaamishalukas nainen ollakin, joten miksen aloittaisi ketjua, jossa kukin voi esittää naisille sellaisia kysymyksiä, joita ei muutoin kehtaisi esittää.

Mennään sen suuremmitta alustuksitta itse kysymyksiin:

Kun kaksi naista halaavat toisiaan, menevätkö heidän rintansa silloin kohdikkain vaiko toistensa väliin?

18

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole ajatellut asiaa, kai ne litistyvät. Entäs miesten kaljamahat?

    • Anonyymi

      En (omasta tahdostani) koskaan halaa ketään muita kuin omaa kumppaniani, joka sattuu olemaan mies. Häntä halaan useasti joka päivä.

      Kaikki muita ihmisiä koskeva tervehtiminen, onnittelu yms. hoidetaan minun osaltani kättelyn avulla, jos fyysistä kontaktia edellytetään. Pandemian aikana ei onneksi useinkaan edellytetä. Kysymys on siis epärelevantti. Halusin kuitenkin tuoda tämän näkökulman siihen.

      🦄

    • Pituuserosta riippuen kunnon rutistuksessa molempien rinnat lässähtää mitä päin nyt sattuu koskettamaan. Silikoneista en tiedä, olen kerran halannut silikonitartakin, mutten muista kuin että tissit tuntui vaatteidenkin läpi hyvin.

    • Kyllä ne tissit lätistyvät vaan yhteen. Sitten on erilaisia tapoja halata.. siten että nojataan eteenpäin etteivät tissit läsähdä yhteen. Puoliksi sivuttainen hali on varsinkin isotissisten suosiossa. Otetaan vähän niinkuin kainaloon.
      Naisten keskeinen halaaminen on välillä hyvinkin virastomaisen jäykkä, ja välillä rutistetaan oikein kunnolla. Riippuu tilanteesta ja paljolti myös ihmisestä. Mutta ei niitä tissejä sovitella yhteen..

    • Anonyymi

      Ei naisten tissit, eikä oletettavasti miestenkään, ole mitään rinnasta kovina sojottavia liikennetörppöjä.

    • Halasin kaverini naista yllätyksellisesti takaapäin ja käteni upposi hänen rintoihin.
      Oltiin molemmat vähän yllättyneitä.

    • Anonyymi

      Jaa-a, naiskavereiden kanssa ei tule ihan samalla lailla syleiltyä kuin miesystävän kanssa, ei siinä kaverin tissit itseä edes hipaise. Yleensä ne halit naiskavereille annetaan sen verran etäältä että vartalot eivät pahemmin kosketa. Oikein kuin miettii niin lähinnä siinä tilanteessa kolahtaa olkapäät yhteen, kun kevyesti kietaisee käsivarren kaverin keskiselkään.

      • Anonyymi

        Juuri noin.


    • Anonyymi

      Olen monesti halannut siskoani, äitiäni ja ystäviäni enkä kyllä ikinä ole kiinnittänyt mitään huomiota sen enempää heidän tisseihinsä, kuin omiinikaan.
      En todellakaan osaa vastata sinulle.

      (Ainoastaan miehet ovat moisesta kiinnostuneita.)

    • Minähän en mistään halaamisesta tiedä mitään, ei ole tapana miesten kesken. Naiset kuitenkin vaikuttavat halailevan toisiaan lähes joka kerta kun sattuvat kohtaamaan.

      Mitenhän se mahtaa olla sopivaa, jos toisella naisella ei ole rintsikoita, ja vaikka olisikin, mutta nännit siitä huolimatta paidan alta erotettavissa, halataanko silloinkin?

      Mitä vastaavasti miehiin tulee, ei tulisi mieleenikään halata miestä mistään syystä taikka missään tilanteessa, mutta olisi täysin sopimatonta ja ennenkuulumatonta halata, mikäli miehen housuissa olisi esille pyrkivä kohouma erotettavissa.

      • Mitenhän se mahtaa olla sopivaa, jos toisella naisella ei ole rintsikoita, ja vaikka olisikin, mutta nännit siitä huolimatta paidan alta erotettavissa, halataanko silloinkin?

        Halaan tietysti aina naista tai miestä, jos hän on jotenkin mulle läheinen tai halaaminen on merkityksellistä jossain tilanteessa, vaikka olis ilman paitaa tissit paljaana. No matter. Sitten kyllä saatan jo vähän katsoa rintojakin lähestyessäni halaamaan. 🤩


    • Anonyymi

      Tätä yhtä kysymystäkö te jauhatte? Kysykää nyt jotain muutakin.

      • Anonyymi

        Jos pitää 4 litran kattilaa puuhellalla täynnä vettä, niin paljon se varaa talven aikana lämpöä, kun hellaa lämmittää keskimäärin 3 kertaa vuorokaudessa?

        Eli paljon säästän menetelmällä muuta lämmitysenergiaa eli rahaa?


      • Totta kai he jaihavat siitä. Heillä ei ole kokemuksia meistä, naisista, ja sen lisäksi nämä fetissijutuista pitää jauhaa ja kiihottua siitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos pitää 4 litran kattilaa puuhellalla täynnä vettä, niin paljon se varaa talven aikana lämpöä, kun hellaa lämmittää keskimäärin 3 kertaa vuorokaudessa?

        Eli paljon säästän menetelmällä muuta lämmitysenergiaa eli rahaa?

        Riippuu siitä mimmonen harakanpesä eli seula sun huushollis on.


      • Calien kirjoitti:

        Totta kai he jaihavat siitä. Heillä ei ole kokemuksia meistä, naisista, ja sen lisäksi nämä fetissijutuista pitää jauhaa ja kiihottua siitä.

        Daisarit, ja ne rauhasta muistuttaa. Joillain on varsin kauniit daisarit ja kyllä niitä on mukavaa silmäillä. Halaillakin.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Riippuu siitä mimmonen harakanpesä eli seula sun huushollis on.

        Sen verran minäkin olin fysiikantunneilla läsnä, että tiedän tuon olevan täysin väärillä jäljillä.
        Ei ollut naisista taaskaan apuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran minäkin olin fysiikantunneilla läsnä, että tiedän tuon olevan täysin väärillä jäljillä.
        Ei ollut naisista taaskaan apuja.

        Heh. 😂


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe