Että unohdat puhelimen kotiin kun lähdet baariin?
Voiko käydä niin
19
<50
Vastaukset
Itselläni, ei voi. Jos se jäisi, olisi se tarkoituksellista ja poikkeuksellista. Ja typerääkin, koska ikinä ei tiedä mitä reissussa sattuu ja toimiihan se nykyään toisena lompakkonakin, ettei tartte kuivin suin iltaa istuskella.
Muiden unohtelusta en tiedä, eikä ne mulle kuulukaan.- Anonyymi
JA sitten joku arvauztyttö painaa edes kuin napilla jotain kkk-ihmistä, hweärräää wrrä mirähän airrwn piräiai rwhsä...
Voi olla, että baari-illan jälkeen eksyy eikä osaa kotiin. Onneksi puhelimessa on GPS.
- Anonyymi
Otan mukaani vain eduskunnan puhelimen ja turvamiehet. Kukaan ei tiedä missä olen.
- Anonyymi
Ei kun turvahenkilöt. I'm woke.
- Anonyymi
Emmä viihdy buarissa, siks että tiedän vain yhden jolla olisi ehkä samansuuntaiset menohalut.
You niitten tiedät, siä just siä siellä myös ehkä kotona v8ihtyvä koska muilla ei vain ole omanlaista elämmöö miun mielest.
Elikkä.
Jos nyt sais yhen kin ,,,,niinnii, no sanotaanko nyt että.pojan .
Kun miä tiedän että sinähhiin oot ehkä etsiny samoin kuin minä , jotain mukavvoo,
Ei välttämättä aikuista vaikka joskus luulikin syystä että.
.
Sellainen olovansa.
Mutta että kaikenlisäks tiesin että sinä pohjimmiltasi oot semmonen paikoillaan pysyvä kuin.myös minä.
Koska,,,, noo..
Tiedätkin varmoon jo.
Elikkäpä.
Oli tällä7stä ja sellaista, ei kai puhheen keskeltä voi ihan nuin vain lähteä koska minulla on nyt yksi Miespuolinen ystävä jota on ehkä hankala saada kiinni.??
Se oli juuri se jännä jota etsin ,kun näin puolimielisiä vain
Ensilti sano että itsekkään olisin täydellinen ,mutta you still know, my dear, että jos TÄSSÄ jotennii narsisteja nyt sitten ollaan niin....miten myö männään etteenpiän? - Anonyymi
Kyllä se varmasti mahdollista olis, jospuhelin olis vaikka latauksessa tmv. Epätodennäköistä se kuitenkin olis. Tahallani voin tosin välillä jättää puhelimen kotiinkin, mutta en baariin mennessä. Baarissa en juurikaan käy. Viimeksi parisen vuotta sitten. Sieltä kuitenkin vois hyvinkin olla tasrve soittaa taksia tai mitä nyt ikinä sattuukaan.
- Anonyymi
Ihmeellistä tekstiä. Taidat mustamaalata jotain tuntemaasi ihmistä.
- Anonyymi
Ei voi, minä en baareissa istuskele nykyään. Minulla on parempaakin tekemistä kotona. Baarikaapissa konjakkipullo, jos mieli tekee joskus väkevämpää kahvikermaa.
Olen monasti jättänyt puhelimen kotiin baariin menessäni. Tarkoituksellisesti. Mukana vain rahaa ja kotiavain. Liikun mielelläni kevyesti varustautuneena. Känny jääkin kotiin kun käyn harrasteissa tai tanssimassa baarissa.
- Anonyymi
Tipööaomem jooh joku arvaustyttöö painaa pehmoisilla sormillaan, joku varmaankin maailman hengenvaararrilisin iihminen, niin herättä sellaista
painaa sormilla etttä herääQ - Anonyymi
Olen ainakin yhden kerran tiputtanut lompakon ja toisen kerran avaimet, joten ihan minimivarustus baariin on kyllä oikeastaan fiksua. Ehkä jopa vain käteistä. Piti muuten mennä silloin hotelliin yöksi, tuli kallis baarireissu tuosta kerrasta. Joku muinaismuistopuhelin baaria varten, saahan sillä 112-yhteyden vaikka ilman simmiäkin, ettei sitä arvokkaintaan jonnekkin hornantuuttiin tule viskanneeksi kännispäissään. Jälkikäteen kävivät kyllä muuten tyrmäystipatkin mielessä, yhdestä blackoutista nimittäin, mutta ei kai nyt sentään. Nythän ihmiset kuitenkin jo paremmin tiedostaa tämänkin mahdollisuuden.
- Anonyymi
Otan mukaan vain torkkupeiton, puhelimen jätän kotiin.
- Anonyymi
Tässä varmaan viitattiin Sannan korona-altistumisjuttuun. Kyllä Sannallakin pitää olla joskus vapaata. Tosin tuossa tilanteessa olisi pitänyt käyttää harkintaa ja ottaa se puhelin varalta mukaan. Oppositio tartttuu varmaan tähän, harmi.
- Anonyymi
NO KYLLÄ NÄKÖJÄÄN ON MAHDOLLISTA.
- Anonyymi
Kokeile soittaa puhelimella venäjän presidentille, ... yhdistetään Kreml.... joskus soitin Vladimirille huvikseni kokeilin :D Putinille joo... vastasi että: this is Vladimir Outin... jotain juttua engalannnin kielellä hänen kanssaaan oli..
- Anonyymi
Nyt tulee kysymys: mikä on universumin planeettojen kokonaismäärä? Vastaus kokonaislukuna, kiitos.
Eräs juttu on itseäni kiinnostanut, kaukana oleva Coma-niminen joku galaksiryhmitttymä tai sellainen, todella kaukainen mössö avaruudessa. - Anonyymi
Orion Stardust tähtisumu _D Orion Stardust Travels :D
- Anonyymi
Kävin baarissa viimeks v 2006. Nykyään jos alkoholia juon niin juon kotona. Baarit on last season en mene enää baariin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun4510916T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli342796Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo292008- 1401826
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1971279Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast161250- 741193
- 991056
- 601048
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn2051028