Olisiko yllätys

Anonyymi

Jos joku nainen kiinnostuisi sinusta ja haluaisi treffeille kanssasi?

28

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisi olla naiselle yllätys kun kieltäytyisin treffeistä. Ja näin on käynytkin. Olen mieluummin sinkku.

      • Siitä voisi suuttuakin.


      • JasuM kirjoitti:

        Siitä voisi suuttuakin.

        Miksi? Jos olen saanut pakit, kohautan olkia ja jatkan elämää normaalisti.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Siitä voisi suuttuakin.

        Ei fiksu ja täysjärkinen suutu, vaikka olisi pettynyt ei:stä. Jos ei tunnu missään eikä yhtään, eipä se toinen kovin tärkeä tainnut edes alunperin olla.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Miksi? Jos olen saanut pakit, kohautan olkia ja jatkan elämää normaalisti.

        Naiset. 🥴


      • JasuM kirjoitti:

        Naiset. 🥴

        Kyllä niitä kaloja meressä riittää. Eikä siinä pety kuin omiin odotuksiin. Siksi ei kannata rakennella pilvilinnoja, ennen kuin tietää toisen tunteista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei fiksu ja täysjärkinen suutu, vaikka olisi pettynyt ei:stä. Jos ei tunnu missään eikä yhtään, eipä se toinen kovin tärkeä tainnut edes alunperin olla.

        Kommenttini liittyy ketjuun mistä naiset suuttuu tjn. Tuostahan voi suuttua. Onko naiset aina mitenkään johdonmukaisia? Monet ei ole, sori sovinistinen heitto mutta moni oikeuttaa itselleen vaikka mitä pikkusievää niskan nakkelua, muttei sulata sitä esim. miehiltä.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Kyllä niitä kaloja meressä riittää. Eikä siinä pety kuin omiin odotuksiin. Siksi ei kannata rakennella pilvilinnoja, ennen kuin tietää toisen tunteista.

        Parempi kun ei rakentele sittenkään, mieli toisella kumminkin muuttuu. Eiku emmä sittenkään.


    • Anonyymi

      Pyh. MInä yritän olla huomaamaton ja kirjoittaa aivovammaisia viestejä palstoille. Silti tältäkin palstalta on oltu minuun yhteydessä ja seksiäkin harrastettu.

      Kuinka voisin välttää moisen ja erakoitua rauhassa?

      • Anonyymi

        Hyvin yksinkertaista, jätät yhteystietosi julkaisematta.
        Niin minä toimin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin yksinkertaista, jätät yhteystietosi julkaisematta.
        Niin minä toimin.

        Onkohan kuukauden verran kun viimeksi nainen pyysi treffeille deittiappin kautta. Hän ei ollut mitä hain, kieltäydyin ja kiitin kohteliaasti. Hyvässä hengessä Kannustin olemaan jatkossakin aloitteellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan kuukauden verran kun viimeksi nainen pyysi treffeille deittiappin kautta. Hän ei ollut mitä hain, kieltäydyin ja kiitin kohteliaasti. Hyvässä hengessä Kannustin olemaan jatkossakin aloitteellinen.

        No joo, deittiapissa on varmaan vaikea olla ilman yhteystietoja. Palstoilla se onnistuu.
        Miksi ihmeessä joku olisi deittiapissa, jos tarkoituksena on erakoitua?


    • Anonyymi

      En usko ihmeisiin

    • Jos noin kävisi, niin todennäköisin joku kaltaisistani kysyisi ja kaltaistemme piireissä.

    • Anonyymi

      Ei olisi. Vaan en todennäköisesti lähtisi.

    • Anonyymi

      Miksi nainen ei voi olla kiinnostunut miehestä, ainakin jos on täyspäinen? Ja yleensä vähän sekaisin olevillekin on omat ottajaansa, ei sekään kaikkia haittaa. 😉 Olen ainakin itse tehnyt varovaisen aloitteen miehelle, tosin en kovin montaa kertaa, mutta olenpa kuitenkin.

      Yhtä hyvin mies voi tehdä aloitteen, jos kiinnostaa. Vastuu on sillä ketä kiinnostaa riittävästi.

    • Anonyymi

      Naiset haluaa lähes aina etuoikeuksia ja erioikeuksia? Jos olisivat aloitekykyisiä, uskoisin sellaisen olevan monella tapaa kiinnostavampi/ parempi nainen, mut ainahan se on lopulta kahden kauppa? Kieltäytyisinkö? Perustelisin syyn kyllä silloin toiselle, jos aika ei olisi itselle oikea, antaisin kiitosta toisen aktiivisuudesta.

    • Anonyymi

      En ruma pääse treffeille eli olen ruma enkä pääse treffeille.

      • Juu sama täällä. mutta yks kerta tuli viestiä. ja se oli joku lukion opettaja. ja sen takia kun etsi raitista miestä ja se oli siihen aikaan harvinaista. Mutta mieleen tuli omat lukio ajat. Kun peruskoulussa ja amiksessa opettajat on ihan ihmisiä, niin lukiossa ne on sellasia opetuskoneita. Niin en sitten vastannu mitään. Nykyään lukion opettajat on kuulemma ohjelmoituja vielä pahemmiksi. ja millasta viestiä oisin kirjottanu kun oli vielä äikän ope, niin se ois tullu punakynällä korjattuna takas. Tietenkin harmittaa hänen puolestaan, kun voihan kovan kuoren alla olla herkkä. Mutta maailma on raitistunu, niin toivottavasti on miehen löytäny.


    • On se aina vähän yllätys . Etenkin jo nainen on aviossa miehen kanssa. Siinä tulee ehkä vähän pettynytkin olo, että aijaa, tänkö takia kutsuit mut tänne tai haluat hengata mun seurassa. Jos itse on ajatellut, että toinen haluaa olla kaveri. Ja että se pitää muuten vaan kiinnostavana ihmisenä.

    • Anonyymi

      Ylipäätään naisen tekemä aloite on aina yllätys.

    • Anonyymi

      En. On näin käynytkin, vaikka hän tiesi seksuaalisen suuntautumiseni. Aina voi olla ystäviä.

      • Anonyymi

        En = ei


    • Anonyymi

      Naiset eivät tee alotteita. Turha niitä on kenenkään odotella.

    • Olisi todella yllätys. Harvinaista kyllä, menisin sanattomaksi.... kerrankin.

    • Anonyymi

      Vitsillä varmaan voisi, ja sitten paskaista naurua päälle jos onnistuisi vedättämään.

    • Anonyymi

      Ei naiset kiinnostu. Pitää olla jotenki erilainen ja kiinnostava.

    • Anonyymi

      Itseä ei ole naiset vuosiin pyytäny treffeille. En kai kiinnosta ketään. Sitten jos itse ehdotan tapaamista nainen kieltäytyy tai poistaa. Tai sanoo ei ole yhteistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      156
      1912
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      131
      1754
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1517
    4. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1223
    5. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      71
      1218
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      68
      1171
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      220
      978
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      68
      796
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      45
      730
    10. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      191
      704
    Aihe