Tai itseasiassa seuraan tällaista kanavaa, jossa referoidaan elokuvia. Ajattelin kyseessä olevan jotain woke-kamaa, mutta elokuva vaikutti oikeasti hyvältä. Pitää varmaan katsoa kokonaan joku päivä.
https://www.youtube.com/watch?v=xA60i4TfKLQ
Katsoin hyvän feministi-elokuvan
6
105
Vastaukset
- Anonyymi
Voisit vähän referoida..
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Kyseessä on 12 minuutin video. Kannattaa katsoa. Ranskalaiset tekee hyviä elokuvia.
Ei auttanut yhtään. Mikä on juoni, muuten en katso?
Anonyymi kirjoitti:
Ei auttanut yhtään. Mikä on juoni, muuten en katso?
Sovinistimies lyö päänsä ja herää maailmassa, jossa naiset ovat alfoja ja miehet alistuvia.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Sovinistimies lyö päänsä ja herää maailmassa, jossa naiset ovat alfoja ja miehet alistuvia.
No kiitos, täytyy katsoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kiitos, täytyy katsoa.
Tuohan vois olla ihan hauska ja varmaan myös opettavainen leffa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi812070En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k211905- 321517
- 351499
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2121438Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361329- 271128
- 901076
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä20916Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23857