Oikeesti alkaa v-tuttaan nämä piikkiuskovaiset maapallopäät

Tänään olin Kemissä juomassa kaljaa olutravintola kukossa ja näin muutamia vanhoja tuttuja, oli hauska ja kiva tavata :)

Mutta kello 17.00 tuli suomen puolella rajaa käyttöön koronapassi. Pyysin kelli 16.00 jo tiskillä olutta myyvää naista ilmoittamaan ajoissa minulle korona myrkkypassi pakosta jotten käsittäisi väärin ulosajoni syytä.

Nainen olikin ystävällinen ja minut erotettiin kaveriporukastani kello 17.01 eli jopa minuutin yliajalla.

Nyt olen taas Ruotsissa 25km päässä Kemistä ja tuhlaan rahaa Haaparannan stadshotelliin.
Tänne olen kuulemma tervetullut jäämään jopa yöksi, ja koronapassia ei tarvita.

En syytä suomen puolen baarivirkailijoita. Syy on suomen puolen kusipäisissä diktaattori päättäjissä jotka vaativat meitä ottamaan myrkkyrokotetta.

Lisään vielä, että Ruotsi investoi omaan "Lappiinsa" eli Norbotteniin 70-miljardia euroa pohjois-ruotsin infrastrukturiin, eli 700-miljardia kruunua.
Uutinen on tämän päivän, 9.12.2021 Lapin Kansa lehdessä.

6

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haahhaaahhaaa....körttiläinen.....haahhaa...

• Vain Ruotsi kykenee aitoon puolueettomuuteen. Samalla kun suomi hyökkäsi natsien kanssa itään ja norja taisteli natseja vastaan ja ruotsi oli puolueeton niin suomi veljeili kusipäisten kansanerottelijoiden kanssa, ihan kuin nyttenkin. Ruotsissa kansalaisten erottelu terveystietojen perusteella on lailla kielletty. Laki luotiin jo Hitlerin rotuoppien aikaan.

• Anonyymi

Eihän svennet olleet puolueettomia. Olivat Aatun kavereita ja olihan niitä Suomessaki muutama kampaamassa tukkaansa sodan aikana.

• Anonyymi

Pohjois ruotsin teollisuus työmailla on erittäin tarkka koronaseuranta,piikkikammoiset ei pääse työmaalle.ne menee haaparannalle ryyppäämään pelkoonsa.

• Anonyymi

Sehän on hyvä, että aloittajaa vituttaa. Toivottavasti vitutus jää päälle ja on ankaraa.

• Anonyymi

Pysy siellä kunnes osaat kirjoittaa, vajakki

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1339
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      51
      968
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      369
      798
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      122
      686
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56