Nainen nauroi minulle baarissa

Käytiin työkavereiden kanssa oluilla. Kolmen 4-oluen jälkeen totesin, että eiköhän tämä riitä tälle päivälle. Siispä kävelin baaritiskille ja tilasin muumilimpparin. Nais baarimikko alkoi nauramaan ja kaivoi limpparin minulle kylmäkaapista. Eikö sitä raavas mies saa edes muumilimpparia kiskoa? Perkele.

25

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh, persereittömät ei muuta juokkaan. Hei muumit. 😜

      • Se on hyvä limppari :D


      • Palstakamu kirjoitti:

        Se on hyvä limppari :D

        On on toki. 🤭


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Se on hyvä limppari :D

        Mut sokeri arvot nousee ja diabetes


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut sokeri arvot nousee ja diabetes

        Jep. Mutta se onkin herkutteluhetkiin.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Jep. Mutta se onkin herkutteluhetkiin.

        Kyl herkuttelu hetkiin riittää vesi tai lasillinen kylmää maitoa tai ehkä hiilihapotettua vettä ja keskikokoinen porkkana


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyl herkuttelu hetkiin riittää vesi tai lasillinen kylmää maitoa tai ehkä hiilihapotettua vettä ja keskikokoinen porkkana

        Ei tällaiselle pläskille.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ei tällaiselle pläskille.

        No laita 5 isoa tomaattia jääkaappiin vähäksi aikaa ja nauti niin lähtee jano ja vatsa ihän ähkyn kähkyn


      • Anonyymi kirjoitti:

        No laita 5 isoa tomaattia jääkaappiin vähäksi aikaa ja nauti niin lähtee jano ja vatsa ihän ähkyn kähkyn

        Voisi kokeilla. Tai banaania pakastimeen. Ei silläkään laihdu, mutta parempi kuin joku sokerimässy.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Voisi kokeilla. Tai banaania pakastimeen. Ei silläkään laihdu, mutta parempi kuin joku sokerimässy.

        Tomaatti parempaa banaanissa hedelmä sokereita mut tomaatissa ja tuore kurkussa ei oo muuta kuin vettä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tomaatti parempaa banaanissa hedelmä sokereita mut tomaatissa ja tuore kurkussa ei oo muuta kuin vettä

        Saiskohan niitä pakastimessa ikään kuin makeammaksi? Vai mikä kaveriksi? Joku dippi?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Saiskohan niitä pakastimessa ikään kuin makeammaksi? Vai mikä kaveriksi? Joku dippi?

        Jos haluat brässäillä niin oikeaa mättö ruokaa ja grillistuotetta niin lohko 5 tomaattia ja viipaloi yksi iso sipuli ai ai herkkua muuta ei tarvita kuin kivennäisvettä kyyti pojaksi mut ei sitäkään joka päivä ehkä kerran kaks kuukaudessa herkutteluun


      • Palstakamu kirjoitti:

        Voisi kokeilla. Tai banaania pakastimeen. Ei silläkään laihdu, mutta parempi kuin joku sokerimässy.

        Viinirypäleitä pestynä pakkaseen, niitä tummia punertavia. Sain tämän vinkin joskus täällä palstalla ja ne on hyviä. Toimii kesälläkin. Olen laittanut niitä jäisinä sekamehunkin sekaan. Avot. 👍


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Viinirypäleitä pestynä pakkaseen, niitä tummia punertavia. Sain tämän vinkin joskus täällä palstalla ja ne on hyviä. Toimii kesälläkin. Olen laittanut niitä jäisinä sekamehunkin sekaan. Avot. 👍

        Viinirypäleissä hedelmäsokeria ennemmin syö lantun ja nauriksen palaisen ja siihen vähän tilliä niin a vot niin mieli ja elimistö kiittää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viinirypäleissä hedelmäsokeria ennemmin syö lantun ja nauriksen palaisen ja siihen vähän tilliä niin a vot niin mieli ja elimistö kiittää

        Juu mutta herkutteluun. Ne on makeita. Eikä niitä jäisenä pysty hotkimalla hotkimaan.

        Tai minä en pysty, mistä muista tietenkään tiedän. Onhan noita keventäjien diettejä. Ravitsemusterapeutillekin pääsee, kun pyytää vaan.


    • Anonyymi

      Arvostan. Muumit rulettaa.

    • Anonyymi

      Viinamiehet juovat baarissa viinaa ja tapaavat naisia.
      Muumilimua juovat miehet nauretaan baarista pihalle.

      t. viinamies

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kauramaitoa?


    • Anonyymi

      Kyllä se tarjoilu-uralla jaksoi hymyilyttää, kun isot miehet tilasi muumi- tai smurffilimua sellaisenaan. Ei sitä pahalla naureskellut, kyllä nuo limpparit joskus itsellekin maistuu nostalgian vuoksi.
      Sitä vaan yleensä kapakassa odottaa tietävänsä mitä asiakas tilaa, niin väkisinkin hymyilyttää kun pääsee välillä yllättymään positiivisesti.

    • Anonyymi

      rokote-hirviöt kuin erottajat.... kannattaako pelätä niitä sairaanhoitajiakin.

    • Anonyymi

      weemäinen erotin eero kuin teemu-inkeri rokota pakkokin hassua.

    • Anonyymi

      Kova jano oli kun kolme olutta ei riittänyt.

    • Anonyymi

      Mulle on naiset nauraneet, kun olen ollut yksin baarissa.

    • Anonyymi

      Naisen saa kiinnostumaan kun tarjoo naiselle naisen lempi drinkkiä.

      T viinamies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      304
      1889
    2. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      110
      1775
    3. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      126
      1740
    4. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      73
      1625
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      31
      1567
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      69
      1285
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      89
      1038
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      23
      1035
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      22
      1002
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      100
      948
    Aihe