Käytiin työkavereiden kanssa oluilla. Kolmen 4-oluen jälkeen totesin, että eiköhän tämä riitä tälle päivälle. Siispä kävelin baaritiskille ja tilasin muumilimpparin. Nais baarimikko alkoi nauramaan ja kaivoi limpparin minulle kylmäkaapista. Eikö sitä raavas mies saa edes muumilimpparia kiskoa? Perkele.
Nainen nauroi minulle baarissa
25
88
Vastaukset
Heh, persereittömät ei muuta juokkaan. Hei muumit. 😜
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Se on hyvä limppari :D
Mut sokeri arvot nousee ja diabetes
Anonyymi kirjoitti:
Mut sokeri arvot nousee ja diabetes
Jep. Mutta se onkin herkutteluhetkiin.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Jep. Mutta se onkin herkutteluhetkiin.
Kyl herkuttelu hetkiin riittää vesi tai lasillinen kylmää maitoa tai ehkä hiilihapotettua vettä ja keskikokoinen porkkana
Anonyymi kirjoitti:
Kyl herkuttelu hetkiin riittää vesi tai lasillinen kylmää maitoa tai ehkä hiilihapotettua vettä ja keskikokoinen porkkana
Ei tällaiselle pläskille.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Ei tällaiselle pläskille.
No laita 5 isoa tomaattia jääkaappiin vähäksi aikaa ja nauti niin lähtee jano ja vatsa ihän ähkyn kähkyn
Anonyymi kirjoitti:
No laita 5 isoa tomaattia jääkaappiin vähäksi aikaa ja nauti niin lähtee jano ja vatsa ihän ähkyn kähkyn
Voisi kokeilla. Tai banaania pakastimeen. Ei silläkään laihdu, mutta parempi kuin joku sokerimässy.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Voisi kokeilla. Tai banaania pakastimeen. Ei silläkään laihdu, mutta parempi kuin joku sokerimässy.
Tomaatti parempaa banaanissa hedelmä sokereita mut tomaatissa ja tuore kurkussa ei oo muuta kuin vettä
Anonyymi kirjoitti:
Tomaatti parempaa banaanissa hedelmä sokereita mut tomaatissa ja tuore kurkussa ei oo muuta kuin vettä
Saiskohan niitä pakastimessa ikään kuin makeammaksi? Vai mikä kaveriksi? Joku dippi?
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Saiskohan niitä pakastimessa ikään kuin makeammaksi? Vai mikä kaveriksi? Joku dippi?
Jos haluat brässäillä niin oikeaa mättö ruokaa ja grillistuotetta niin lohko 5 tomaattia ja viipaloi yksi iso sipuli ai ai herkkua muuta ei tarvita kuin kivennäisvettä kyyti pojaksi mut ei sitäkään joka päivä ehkä kerran kaks kuukaudessa herkutteluun
Palstakamu kirjoitti:
Viinirypäleitä pestynä pakkaseen, niitä tummia punertavia. Sain tämän vinkin joskus täällä palstalla ja ne on hyviä. Toimii kesälläkin. Olen laittanut niitä jäisinä sekamehunkin sekaan. Avot. 👍
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Viinirypäleitä pestynä pakkaseen, niitä tummia punertavia. Sain tämän vinkin joskus täällä palstalla ja ne on hyviä. Toimii kesälläkin. Olen laittanut niitä jäisinä sekamehunkin sekaan. Avot. 👍
Viinirypäleissä hedelmäsokeria ennemmin syö lantun ja nauriksen palaisen ja siihen vähän tilliä niin a vot niin mieli ja elimistö kiittää
Anonyymi kirjoitti:
Viinirypäleissä hedelmäsokeria ennemmin syö lantun ja nauriksen palaisen ja siihen vähän tilliä niin a vot niin mieli ja elimistö kiittää
Juu mutta herkutteluun. Ne on makeita. Eikä niitä jäisenä pysty hotkimalla hotkimaan.
Tai minä en pysty, mistä muista tietenkään tiedän. Onhan noita keventäjien diettejä. Ravitsemusterapeutillekin pääsee, kun pyytää vaan.
- Anonyymi
Arvostan. Muumit rulettaa.
- Anonyymi
Viinamiehet juovat baarissa viinaa ja tapaavat naisia.
Muumilimua juovat miehet nauretaan baarista pihalle.
t. viinamies - Anonyymi
Hieman vastaava tapaus:
https://youtu.be/13lbWQhJLsY- Anonyymi
Kauramaitoa?
- Anonyymi
Kyllä se tarjoilu-uralla jaksoi hymyilyttää, kun isot miehet tilasi muumi- tai smurffilimua sellaisenaan. Ei sitä pahalla naureskellut, kyllä nuo limpparit joskus itsellekin maistuu nostalgian vuoksi.
Sitä vaan yleensä kapakassa odottaa tietävänsä mitä asiakas tilaa, niin väkisinkin hymyilyttää kun pääsee välillä yllättymään positiivisesti. - Anonyymi
rokote-hirviöt kuin erottajat.... kannattaako pelätä niitä sairaanhoitajiakin.
- Anonyymi
weemäinen erotin eero kuin teemu-inkeri rokota pakkokin hassua.
- Anonyymi
Kova jano oli kun kolme olutta ei riittänyt.
- Anonyymi
Mulle on naiset nauraneet, kun olen ollut yksin baarissa.
- Anonyymi
Naisen saa kiinnostumaan kun tarjoo naiselle naisen lempi drinkkiä.
T viinamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071009- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4899Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812