Menneen talven lumia

Anonyymi

Palstalta on poistunut tosi paljon entisiä aktiivikirjoittajia. Ketä heistä kaipaat?

25

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Disse vois ryhdistäytyä ja rekata omalla nikillään.

      Mitä tää Dissen joulustressi on? Viime joulunakin katkolla kypsyneenä.

      • Kaikkihan sen tietää, että Disse jännittää Joulupukin tuloa.


    • Kaikkien näiden vuosien jälkeen vastaan Pönttis. Olisi kiva keskustella hänen kanssaan ihan asiallisesti. Varmaan ollaan kumpikin aikuistuttu jo sen verran, että se voisi onnistuakin.

      • Kyllä se on ihan aikuinen aina ollut.😁


    • Kaipaan kaipaavani jotain.. ..tämä on vain turhahkoa lätinää, mutta kaipaan elämääni erityistä naista..kuka vaan ei kelpaa vaan täytyy olla se hyvin erityinen..häntä kaipaan.. :)

    • Anonyymi

      En ketään, koska eivät räsyttäneet ja haukkuneet hallitusta tarpeeksi! Se on kjuitenkin sinkkuudessa tärkeintä! Kysy vaikka keneltä perusperseeltä.

    • Anonyymi

      Erinomaista ryhdikkyyttä kun Putinin toimesta kaikki haittakirjoitukiset poistetaan ja jäljelle jää ...

      (hihitystä)

      • Anonyymi

        Koko suomi on nykyään kuin hommafoorumi. Oikeita ihmisiä ei kiinnosta kommentoida juuri mihinkään öyhötykseen ja kuplansa kuvitelmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko suomi on nykyään kuin hommafoorumi. Oikeita ihmisiä ei kiinnosta kommentoida juuri mihinkään öyhötykseen ja kuplansa kuvitelmaan.

        SAiis räksyttäjien kuplan kuvitelmaan...

        Sinun kanssa olen keskustellut monesti, mutta antaa olla nyt ihan pintapuolista paskaa, ikään, kuin minä tai Donna emme tuntisi sinua. Kaikesta saa syyttää oikeistoradikaaleja persupellejä.


    • Anonyymi

      En ketään. Ihan sama kuka tulee tai lähtee. Oikea elämä on kuitenkin netin ulkopuolella.

    • Anonyymi

      Kaipaus on turhan voimakas sana, mutta kiskisu oli ihan kiva. Ei oltu oikeastaan paljon mistään samaa mieltä, mutta pidettiin toisistamme silti(siltä se vaikutti minulle).

      Samanmielisyys ei ole kriteeri minun kunnioituksen saamiseen. Kyky ajatella on. :)

    • Harmaaritari on minusta lämpöisin. Harmi sitä kaipaan erityisesti.🥰

      • Se on minun aito ystäväni. Sen kanssa on niin mahtavat jutut. Pelkään että hänelle on sattunut jotain.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Se on minun aito ystäväni. Sen kanssa on niin mahtavat jutut. Pelkään että hänelle on sattunut jotain.

        Opettele ensin äidinkielemme kirjoitustapamme. Vai onko se idarivajakkipersulle liian haastavaa? Sinun eheytyessä persuudesta saattaa harmiskin kirjoittaa sinulle.

        Koska et tajua, niin kerron. Eläimistä ja persuista sanotaan se. Ihmisistä ja Suomen tukijoista sanotaan hän.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Se on minun aito ystäväni. Sen kanssa on niin mahtavat jutut. Pelkään että hänelle on sattunut jotain.

        Kiits, täällä ollaan eikä ole mitään huonoa ainakaan sattunut :) ei vaan ole täällä viimeaikoina kovin paljon ollut semmoisia juttuja että olisi hirveästi tullut kommentoitua. Jos tämä vähän piristyisi laajemmalla aiheskaalalla sitten varmaan tulisi laitettua kommenttia enemmän. Koronahommista kaikki jo on tainneet sanottavansa sanoa, tyhmistä hävittäjäkaupoista ei täällä ole tullut mitään keskustelua syntynyt eikä muistakaaan hallituksen hölmöilyistä juurikaan niin ei sitten itsekään ole oikein jaksanut niistä avauksia laittaa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Opettele ensin äidinkielemme kirjoitustapamme. Vai onko se idarivajakkipersulle liian haastavaa? Sinun eheytyessä persuudesta saattaa harmiskin kirjoittaa sinulle.

        Koska et tajua, niin kerron. Eläimistä ja persuista sanotaan se. Ihmisistä ja Suomen tukijoista sanotaan hän.

        Elä jaksa, olen todella kärsinyt paljon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiits, täällä ollaan eikä ole mitään huonoa ainakaan sattunut :) ei vaan ole täällä viimeaikoina kovin paljon ollut semmoisia juttuja että olisi hirveästi tullut kommentoitua. Jos tämä vähän piristyisi laajemmalla aiheskaalalla sitten varmaan tulisi laitettua kommenttia enemmän. Koronahommista kaikki jo on tainneet sanottavansa sanoa, tyhmistä hävittäjäkaupoista ei täällä ole tullut mitään keskustelua syntynyt eikä muistakaaan hallituksen hölmöilyistä juurikaan niin ei sitten itsekään ole oikein jaksanut niistä avauksia laittaa.

        -harmiseikirj-

        Onhan se ihan itsestään selvä kauppoihin,jos sanna marin saanut vaikuttaa. En ole perehtynyt koko kone valintaan. Sanna Marin pitää saada pois vallasta.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Se on minun aito ystäväni. Sen kanssa on niin mahtavat jutut. Pelkään että hänelle on sattunut jotain.

        Niin ajatele, jos hän on löytänyt toisen naisen rinnalleen. Oli kyllä viimeviikolla palstailemassa ainakin kahdesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ajatele, jos hän on löytänyt toisen naisen rinnalleen. Oli kyllä viimeviikolla palstailemassa ainakin kahdesti.

        Toivoisin kovin löytäisi kauneimman kukkansa.
        Missin olin jo uskonut että olivat niin keskenään sopivia mutta enhän minä tee kenenkään puolesta päätöksiä.
        Tottakai tykkään hänestä kovin. Jokaisessa lauseensa on lämpimät tunteet mukana.🥰💞

        Hän joka aidosti välittää on minulle mitä ihaninta.


    • Jotenkin tähän palstailuun suhtautuu niin, että on ketä on. Ja lähtee ketä lähtee. Pysyvät asiat on irl, ei täällä.

    • Anonyymi

      Poistuisit sinäkin...

      • Anonyymi

        Onneksi sinä, kaikkien kaipaama AnoMuumi ilman persereikää olet tehnyt kunniakkaan paluun. Aina yhtä viiltävän vitsikkäitä kirjoituksia, sisältäen kuitenkin painavaa asiaa.


    • Anonyymi

      Tosi outoa jos joku järkevä lähtisi näin laadukkaalta palstalta. Täällä on ne fiksuimmat ihmiset.

      • Hah hah hah. Sait nauramaan. 😂


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe