Menneen talven lumia

Anonyymi

Palstalta on poistunut tosi paljon entisiä aktiivikirjoittajia. Ketä heistä kaipaat?

25

548

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Disse vois ryhdistäytyä ja rekata omalla nikillään.

      Mitä tää Dissen joulustressi on? Viime joulunakin katkolla kypsyneenä.

      • Kaikkihan sen tietää, että Disse jännittää Joulupukin tuloa.


    • Kaikkien näiden vuosien jälkeen vastaan Pönttis. Olisi kiva keskustella hänen kanssaan ihan asiallisesti. Varmaan ollaan kumpikin aikuistuttu jo sen verran, että se voisi onnistuakin.

      • Kyllä se on ihan aikuinen aina ollut.😁


    • Kaipaan kaipaavani jotain.. ..tämä on vain turhahkoa lätinää, mutta kaipaan elämääni erityistä naista..kuka vaan ei kelpaa vaan täytyy olla se hyvin erityinen..häntä kaipaan.. :)

    • Anonyymi

      En ketään, koska eivät räsyttäneet ja haukkuneet hallitusta tarpeeksi! Se on kjuitenkin sinkkuudessa tärkeintä! Kysy vaikka keneltä perusperseeltä.

    • Anonyymi

      Erinomaista ryhdikkyyttä kun Putinin toimesta kaikki haittakirjoitukiset poistetaan ja jäljelle jää ...

      (hihitystä)

      • Anonyymi

        Koko suomi on nykyään kuin hommafoorumi. Oikeita ihmisiä ei kiinnosta kommentoida juuri mihinkään öyhötykseen ja kuplansa kuvitelmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko suomi on nykyään kuin hommafoorumi. Oikeita ihmisiä ei kiinnosta kommentoida juuri mihinkään öyhötykseen ja kuplansa kuvitelmaan.

        SAiis räksyttäjien kuplan kuvitelmaan...

        Sinun kanssa olen keskustellut monesti, mutta antaa olla nyt ihan pintapuolista paskaa, ikään, kuin minä tai Donna emme tuntisi sinua. Kaikesta saa syyttää oikeistoradikaaleja persupellejä.


    • Anonyymi

      En ketään. Ihan sama kuka tulee tai lähtee. Oikea elämä on kuitenkin netin ulkopuolella.

    • Anonyymi

      Kaipaus on turhan voimakas sana, mutta kiskisu oli ihan kiva. Ei oltu oikeastaan paljon mistään samaa mieltä, mutta pidettiin toisistamme silti(siltä se vaikutti minulle).

      Samanmielisyys ei ole kriteeri minun kunnioituksen saamiseen. Kyky ajatella on. :)

    • Harmaaritari on minusta lämpöisin. Harmi sitä kaipaan erityisesti.🥰

      • Se on minun aito ystäväni. Sen kanssa on niin mahtavat jutut. Pelkään että hänelle on sattunut jotain.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Se on minun aito ystäväni. Sen kanssa on niin mahtavat jutut. Pelkään että hänelle on sattunut jotain.

        Opettele ensin äidinkielemme kirjoitustapamme. Vai onko se idarivajakkipersulle liian haastavaa? Sinun eheytyessä persuudesta saattaa harmiskin kirjoittaa sinulle.

        Koska et tajua, niin kerron. Eläimistä ja persuista sanotaan se. Ihmisistä ja Suomen tukijoista sanotaan hän.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Se on minun aito ystäväni. Sen kanssa on niin mahtavat jutut. Pelkään että hänelle on sattunut jotain.

        Kiits, täällä ollaan eikä ole mitään huonoa ainakaan sattunut :) ei vaan ole täällä viimeaikoina kovin paljon ollut semmoisia juttuja että olisi hirveästi tullut kommentoitua. Jos tämä vähän piristyisi laajemmalla aiheskaalalla sitten varmaan tulisi laitettua kommenttia enemmän. Koronahommista kaikki jo on tainneet sanottavansa sanoa, tyhmistä hävittäjäkaupoista ei täällä ole tullut mitään keskustelua syntynyt eikä muistakaaan hallituksen hölmöilyistä juurikaan niin ei sitten itsekään ole oikein jaksanut niistä avauksia laittaa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Opettele ensin äidinkielemme kirjoitustapamme. Vai onko se idarivajakkipersulle liian haastavaa? Sinun eheytyessä persuudesta saattaa harmiskin kirjoittaa sinulle.

        Koska et tajua, niin kerron. Eläimistä ja persuista sanotaan se. Ihmisistä ja Suomen tukijoista sanotaan hän.

        Elä jaksa, olen todella kärsinyt paljon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiits, täällä ollaan eikä ole mitään huonoa ainakaan sattunut :) ei vaan ole täällä viimeaikoina kovin paljon ollut semmoisia juttuja että olisi hirveästi tullut kommentoitua. Jos tämä vähän piristyisi laajemmalla aiheskaalalla sitten varmaan tulisi laitettua kommenttia enemmän. Koronahommista kaikki jo on tainneet sanottavansa sanoa, tyhmistä hävittäjäkaupoista ei täällä ole tullut mitään keskustelua syntynyt eikä muistakaaan hallituksen hölmöilyistä juurikaan niin ei sitten itsekään ole oikein jaksanut niistä avauksia laittaa.

        -harmiseikirj-

        Onhan se ihan itsestään selvä kauppoihin,jos sanna marin saanut vaikuttaa. En ole perehtynyt koko kone valintaan. Sanna Marin pitää saada pois vallasta.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Se on minun aito ystäväni. Sen kanssa on niin mahtavat jutut. Pelkään että hänelle on sattunut jotain.

        Niin ajatele, jos hän on löytänyt toisen naisen rinnalleen. Oli kyllä viimeviikolla palstailemassa ainakin kahdesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ajatele, jos hän on löytänyt toisen naisen rinnalleen. Oli kyllä viimeviikolla palstailemassa ainakin kahdesti.

        Toivoisin kovin löytäisi kauneimman kukkansa.
        Missin olin jo uskonut että olivat niin keskenään sopivia mutta enhän minä tee kenenkään puolesta päätöksiä.
        Tottakai tykkään hänestä kovin. Jokaisessa lauseensa on lämpimät tunteet mukana.🥰💞

        Hän joka aidosti välittää on minulle mitä ihaninta.


    • Jotenkin tähän palstailuun suhtautuu niin, että on ketä on. Ja lähtee ketä lähtee. Pysyvät asiat on irl, ei täällä.

    • Anonyymi

      Poistuisit sinäkin...

      • Anonyymi

        Onneksi sinä, kaikkien kaipaama AnoMuumi ilman persereikää olet tehnyt kunniakkaan paluun. Aina yhtä viiltävän vitsikkäitä kirjoituksia, sisältäen kuitenkin painavaa asiaa.


    • Anonyymi

      Tosi outoa jos joku järkevä lähtisi näin laadukkaalta palstalta. Täällä on ne fiksuimmat ihmiset.

      • Hah hah hah. Sait nauramaan. 😂


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2063
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1732
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      262
      1699
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      67
      1696
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      106
      1502
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1433
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      288
      1219
    8. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    9. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      49
      1200
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    Aihe