Onko uusi liputuspäivä kunnassa 13.12.2021 ?
Liputuspäivä
Anonyymi
12
1033
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vielä varmaa, voi ollakkin.
- Anonyymi
Suotavaa olisi, koska silloin on minun syntymäpäivä.
- Anonyymi
Palaute kirjattu.
- Anonyymi
Ylläpito tallentanut kirjoittelusi,kiitos kun haukut ihmisiä julkisesti.Saat varmaan hyvän mielen.
- Anonyymi
Son vissiin hänen yksinkertaista huumoria vai hölmöilyä.
- Anonyymi
Ei se älyä sitäkään tehä.
- Anonyymi
Emme poista mitään kaikki kirjoitukset on lain mukaisia, ei ole poistettavia, jatkakaa samaan malliin
TV: SUOMI24 /VIRALLINEN VALVOJA
- Anonyymi
Taisi tulla suruliputuspäivä.
- Anonyymi
Kumpaanko kuntaan ?
- Anonyymi
Kilpisjärvellä kyllä.
- Anonyymi
Na kuka lähti
- Anonyymi
Mitä pahaa vankien päivän liputtamisessa on ?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112433- 1721605
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241370
- 1201277
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721199Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966