Syyllistämistä

Anonyymi

Mitä tehdä kun parisuhde menee siihen että arki on samaa? Koko ajan pelkkää telkkarin katsomista ja samaa "jumittamista"? Toinen sanoo että liikaa stressiä ja väsymystä. Ymmärrän kyllä mutta niin on itselläänkin ja silti jaksan työt, kotityöt ja nähdä kavereitakin. Sitten kun asiasta aletaan keskustelemaan niin sitten alkaa toinen osapuoli syyllistämään: "sinä taas korotat ääntäsi" "sinä se taas oot tommonen..." sinä sitä sinä tätä... tiedän kyllä että saatan olla hankala välillä kun otan asioita puheeksi mutta aina tulee tunne näitten selvittelyjen jälkeen että olen tehnyt väärin että otan asian puheeksi tai että ylipäätänsä tunnen mitään.

2

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Partnerisi on ilmeisesti tyytyväinen tuohon jumitukseen.
      Sinä et.
      Miksi et antaisi partnerisi jumittaa yksin ja rauhassa. Turhann menet tonkimaan sitä.
      Keksi sen sijaan itsellesi mitä tahaansa älykkäämpää tekemistä!
      Kotona voit hyvin:
      - aloittaa vieraan kielen opettelun netin, lainastokorjojen ja äänikasettien välityksellä.
      -opettele neulomaan, virkkaamaan tjm. käsityotä
      - hanki tietoa ravitsemusopista, taas netti on aarrearkku tietomäärineen, ja ala suunnitella täyspainoisia, taloudellisesti edullisia , aterioita. Tulet huomaamaan että suurin osa terveellisestä ruoasta on paljon halvempaa kuin epäterveellinen ruoka.
      -tarjoudu auttamaan avun tarpeessa olevaa: naapurin äidille lastenvahdiksi (että hänkin joskus voisi "jumittaa' rauhassa) , yksinäisten vahusten luo juttelemaan ja lukemaan sanomalehdet
      -keksi itse lisää. Voit parantaa onaa ja muiden oloa niin tavattoman paljon jos vain itse haluat!

    • Anonyymi

      Meil on ollu vuosia sama tilanne, läheisyys jäänyt matkasta aikaa sitten.
      Nykyään hyvä et pusu tulee joskus, mä oon harkinnut nostaa kytkintä jonkin aikaa.
      Mietin onko se samaa toisen kanssa ajan mittaan?
      Tosin pettämistä on ollut, ei vaan tunnusteta niin sitä "ei oo tapahtunut" se on suurin syyni lähteä..

      Mieti omaa tilannettasi haluatko olla ja keksiä muuta virikettä itsellesi että viihdyt siinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe