Kemin energia ja vesi (laskutus). terveyskeskus Mehiläinen (laskutus)

Anonyymi

Kyllä teillä Kemissä tehdään asiat vaikeasti. Kävin Kemin energian ja vesi toimistolla kysymässä voisinko saada tulevista laskuista kopiot liite sähköpostiosoitteeseeni. Iäkkäämpi naisvirkailija otti sähköposti osoitteeni, jonka jälkeen vielä tarkistin saan sinne laskuinta kopiot? Sitten nainen totesiki ai sillai, ei meillä silla tehdä, ajattelin teidän ilmoittavan tuevan uuden osoitteenne jonne lähetämme kirjeet. (Miten voi olla noin vaikea yhden pienen siirtolaskun maksaminen, näytti ettei hän osannut käyttää tuolta osin tietokonetta ja hn jatkoi) ei me ehditä (siis heille kirjeiden lähettäminen tekeminen on nopeampaa toimintaa kuin käyttää, lähettää sähköpostilla?). Jos vertailukohtaan otetaan Helenin sähkö jonne maksan sähköstä heillä on ehkä puolimiljoonaa asiakasta silti Helenin laskutukseen soittaessa saa poikkeustilanteessa vaikka heti laskusta kopion, kaiken lisäksi ei puhelin jonossakaan ole ollut pitkää jonotusta Helen laskutukseen.

Toinen vaikeasti tehty Kemin terveyskeskuksen laskutus jonne ei vielä löytynyt löytää laskutus mihin soittaa saadakseen laskusta liitteen, on vain jokin ladattava ohjelma joiden toiminta ilmeisesti toimii huonosti ihmisten kirjoitusten peruusteella.

Siis Kemissä elämä on sitä samaa kuin 100vuotta sitten, laskut lähetetään vain kirjeitse!

11

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laskuthan saa myös suoraan eli e-laskun voi tilata oman pankin "tilille". Tarvitsee vain käydä kuittaamassa, että menee maksuun. Kannattaa kysyä pankista, jos ei itsellä taidot riitä.

      • Anonyymi

        Jostakin syystä Länskän laskuja ei saa e-laskuna eikä eded Omapostiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostakin syystä Länskän laskuja ei saa e-laskuna eikä eded Omapostiin.

        Kokemusta on, että Länskän laskut tulevat postissa. Kai ihmisillä on postilaatikko tai jokin paikka mihin posti tulee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemusta on, että Länskän laskut tulevat postissa. Kai ihmisillä on postilaatikko tai jokin paikka mihin posti tulee?

        No on mutta kun sitä ollaan välillä pitkiä aikoja poissa kotoa ja muutenkaan posti ei tule aina perille…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on mutta kun sitä ollaan välillä pitkiä aikoja poissa kotoa ja muutenkaan posti ei tule aina perille…

        Joskus on saanut postista palvelun, että siellä laittavat sähköpostiin (eli lukevat siellä ensin). En tiedä, toimiiko se enää. Kannattaa kysäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus on saanut postista palvelun, että siellä laittavat sähköpostiin (eli lukevat siellä ensin). En tiedä, toimiiko se enää. Kannattaa kysäistä.

        Onko sinulla puhelin numeroa sinne, joskus yrittänyt etsiä nykyisen postin sijaintia eikä löytäny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla puhelin numeroa sinne, joskus yrittänyt etsiä nykyisen postin sijaintia eikä löytäny.

        Postilla on vain jotkut palvelunumerot. Ei minulla ole postin numeroa missään. Joskus sain lähipostista numeron, kun minulle kannettiin väärää postia. Soitin vuosia sitten asiasta. Nyt olen muutaman vuoden vienyt aina väärät kirjeet suoraan ao postilaatikkoon (viereiselle kadulle) on lyhyempi matka kuin postin palvelupaikkaan. Joskus tuli takaisin seuraavana päivänä, kun olin vienyt postiin. Eipä ole kuin pari viikkoa aikaa, kun viimeksi vein naapurikadun kirjeen oikeaan postilaatikkoon. En yhtään ihmettele, että posteja hukkuu, tuskin kaikki vaivaantuvat viemään toisten posteja suoraan tai edes postiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Postilla on vain jotkut palvelunumerot. Ei minulla ole postin numeroa missään. Joskus sain lähipostista numeron, kun minulle kannettiin väärää postia. Soitin vuosia sitten asiasta. Nyt olen muutaman vuoden vienyt aina väärät kirjeet suoraan ao postilaatikkoon (viereiselle kadulle) on lyhyempi matka kuin postin palvelupaikkaan. Joskus tuli takaisin seuraavana päivänä, kun olin vienyt postiin. Eipä ole kuin pari viikkoa aikaa, kun viimeksi vein naapurikadun kirjeen oikeaan postilaatikkoon. En yhtään ihmettele, että posteja hukkuu, tuskin kaikki vaivaantuvat viemään toisten posteja suoraan tai edes postiin.

        Niin ja varsinkin kun läheskään kaikki posti ei ole rnää Postin jakamaa vaan muiden jakeluyhtiöiden. Näitä sitten menee vääriin paikkoihin ja ihmiset palauttaa Postin laatikoihin vaikka ne ei sinne kuulu. Posti pistää varmaan ne suoraan roskiin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla puhelin numeroa sinne, joskus yrittänyt etsiä nykyisen postin sijaintia eikä löytäny.

        Löysin netistä "oma postipalvelun" , tämä on nyt varmaan se, josta olen kuullut. Tsekkaa netistä niin varmaan saat ongelmaasi ratkaisun. Tsemppiä!


    • Anonyymi

      Ensteks kävin kaupungin talolla, josta ohjasivat Prisman Mehiläiseen, sieltä eivät tieneet, ajattelivat asian kuuluvan Kemin kaupungin laskutukseen. Menin takaisin kaupungin talolle, alhaalla neuvonnassa tulkinta oli talossa olevan joku raha asioita hoitava osasto. ohjasivat 6 kerrokseen josta sain kyseisen laskun, joka oli tehty jossain muualla vasta tänään, muuten eivät olisi voineet tulostaa laskusta kopiota. Totesivat myös laskun yläosassa ruudukussa olevan jokin puhelin numero.

      • Anonyymi

        Sähkön siirto maksu pitäisi teoriassa onnistua puhelun kautta ehkä jopa sähköpostiosoitteeseen hyvästä syystä kuitenki vasta sen jälkeen kun lasku on tehty, en tiedä onko se seuraava kaikilla sama aika 09.01.2022?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe