Oletteko tehneet jotain sellaista

Anonyymi

mitä ette ole meinannut tehdä koskaan?

19

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Olen. Tulin kaapista ulos.

• Anonyymi

Ei jeesus sentään! En välittäis näin.. en tiedä mitä kaikesta ajatella. Mutta katsotaan

• Anonyymi kirjoitti:

Ei jeesus sentään! En välittäis näin.. en tiedä mitä kaikesta ajatella. Mutta katsotaan

Rohkeesti vaan. Ei hyödytä mitään elää valheessa miellyttääkseen muita. 😄

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Rohkeesti vaan. Ei hyödytä mitään elää valheessa miellyttääkseen muita. 😄

Eikun. En mä elä valheessa kun tiedän mitä haluan. Muistutat vaan jotain...Itse menin lähinnä kaapin sisään, et on paikka jossa seiniä

• Anonyymi kirjoitti:

Eikun. En mä elä valheessa kun tiedän mitä haluan. Muistutat vaan jotain...Itse menin lähinnä kaapin sisään, et on paikka jossa seiniä

Okei. No itelle tuli parempi olo kaapista pois päästyäni. Tippui kokonainen kallio harteilta.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Okei. No itelle tuli parempi olo kaapista pois päästyäni. Tippui kokonainen kallio harteilta.

Okei, olen onnellinen sun puolesta. Miten sinä sellaiseen ylipäätään jouduit?

• Anonyymi kirjoitti:

Okei, olen onnellinen sun puolesta. Miten sinä sellaiseen ylipäätään jouduit?

Sellaiseen joutuu helposti suvaitsemattomassa elinpiirissä ja perheessä.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Sellaiseen joutuu helposti suvaitsemattomassa elinpiirissä ja perheessä.

Millainen haluat olla oikeasti? Niin vähän aikaa olen ollut täällä, en tunne sinua oikeasti juuri yhtään, mutta pidän kovasti. Tai ehkä siitä, miten juttelet

• Anonyymi kirjoitti:

Millainen haluat olla oikeasti? Niin vähän aikaa olen ollut täällä, en tunne sinua oikeasti juuri yhtään, mutta pidän kovasti. Tai ehkä siitä, miten juttelet

Tällainen just, kun olen. Avoin rehellinen itseni.

• Anonyymi

Djuup 😥 lähes jatkuvasti. Minä ja surkea lihani 😎

• Kyllä vaan, kysy vaan kuinka monesti. Tai no ei tartte, muutaman kerran, alle kymmenen ehkä kuitenkin.

Kai sitä jokainen antaa päänsä sisällä lupauksia itelleen, että on asioita joita ei ikinä tekisi. Vaan sitten elämä pyöräyttää parit jännät piruetit ja ollaankin toisenlaisen todellisuuden äärellä...

• Anonyymi

Sanos muuta. Siihen nähden tuo sun nicci on jotenkin kaukana siitä. Pitäisikö siinä lukea "kunnon säätö", aaminohapot tai jotain muuta m...

• Anonyymi kirjoitti:

Sanos muuta. Siihen nähden tuo sun nicci on jotenkin kaukana siitä. Pitäisikö siinä lukea "kunnon säätö", aaminohapot tai jotain muuta m...

Kyllä toi nikki on ihan kuvaava, satunnainen ohikulkija, toki kieliopillisesti voidaan kinata pitäisikö sen olla nykyasussaan vai random passerby, mutta se on brttien hifistelyä.

Kunnon säätö... Aika kova heitto, ei kyllä kuvaa yhtään mun elämää, vaikka toilailtua on kyllä tullut, yhden jos toisenkin ihmiselämän verran.

• Varastin kukan korkean yöaitauksen takaa. Tein sen, koska se oli mahdollista.
      Tyttöystävä ilahtui kun kapakasta tullessani toin Joulutähden. Hän nauroi kun kuuli, että se oli varastettu.

Enpä olisi itsestäni uskonut, että minussa piilee jännämies.

• Anonyymi

Saanut lapsen. Se on varmaa ainoa asia, jonka olen tehnyt, vaikken aikonut.

• Anonyymi

En ole tehnyt mutta lähellä on ollut että olisin mennyt kalaan eli pari vuotta sitten ostin prismasta halvan virvelin ja hong kongista siihen muutaman halvan uistimen ja kaksi peruketta ja voi olla että solmu ei pidä kun tein umpisolmun siihen mutta innostus laantui ja kun näin kalaluvan hinnan niin se on jäänyt alku innostus loppui eikä ole tehnyt mieli kalaan mut virveli on

• Anonyymi

Kaadoin juoman yhden jätkän syliin. Ihan tarkoituksella. Suuteli minua alku illasta . Tunnettiin siis toisemme vuosien ajan kun päästiin baariin aloitti iskemään toista. Kun tuli takaisin minun luokseni niin tein mitä tein. Myöhemmin pyysi vielä treffeille mutta ei sitten hirveästi napannut enää.

• Anonyymi

Tulin pahoinpidellyksi. Sitä en meinannut kokea koskaan. Satuin vahingossa löytämään sellaisen rakkaan, joka sen suoritti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      56
      12923
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      37
      3643
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      37
      2228
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      153
      2103
    5. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      307
      1575
    6. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      201
      1392
    7. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      23
      1392
    8. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      85
      1375
    9. 102
      1154
    10. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      62
      1146
    Aihe