Miehellä noussut valmennustitteli pahasti
päähän.Hävityn ottelun jälkeen valmis mitätöimään pelaajien koko turnauksen.
Suomen peli oli pelitaktisesti surkeaa katsottavaa ,ja siitä vastaa valmentaja.Ruotsi provosoi kovilla otteilla pelin alussa Suomen totisen valmentajan ja pelaajat.Suomen peli oli itsensä läkähdyksiin juoksemista laitoja pitkin
rymistellen ylös ja alas.
Eikö Nykyllä ole muita neuvoja ja näkemystä pelata? Suomen jääkiekko oli on hetkittäin vieläkin tätä
samaa laidoissa puurtamista kun maalit tehdään keskeltä.Suoraviivaisella tehokkaalla ,voimia säästävällä ,älykkäällä pelillä pelit voitetaa.
Hyvä pelaajat.Hieno hopea!Nykky on tasolla ala-aste valmentajana.
Jos ei opi ei kannata pilata hyviä pelaajia olemalla puikoissa!
Pelaajat onnistu Nykky ei.
Anonyymi
1
707
Vastaukset
- Anonyymi
https://youtu.be/kknVfOJZ1w0
Osaat ,keskityt ,et mieti kuka vastassa,isket ja voitat.
Pätee joka lajiin .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899