Liikuin kylän raitilla.
Kunnantalon salossa on edelleenkin kunnan viiri. Eikö viiri kuulu vain kesäaikaan tai sanottakoon vaikkapa toukokuusta syyskuuhun.
Viiri salossa
6
417
Vastaukset 6
- Anonyymi
Häiritteko se pahasti
- Anonyymi
Julkinen laitos. Antaa hiukan omanlaisensa kuvan kunnasta tuo viirinkäyttö talvella.
Eikö kunnan vastaavat virkamiehet tunne yleisiä lipunkäytön ja viirinkäytön sääntöjä ja suosituksia.
Alkaa olla jo koko viiri vähän kulahtanut. Eikö kunnalla ole vara pitää siistiä viiriä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julkinen laitos. Antaa hiukan omanlaisensa kuvan kunnasta tuo viirinkäyttö talvella.
Eikö kunnan vastaavat virkamiehet tunne yleisiä lipunkäytön ja viirinkäytön sääntöjä ja suosituksia.
Alkaa olla jo koko viiri vähän kulahtanut. Eikö kunnalla ole vara pitää siistiä viiriä?Siitäpä tuli mieleen, että mistä viiriä saa ostaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitäpä tuli mieleen, että mistä viiriä saa ostaa?
Kysypä kunnasta.
- Anonyymi
Voihan kunnassa olla heille tärkeä tapahtuma ja sen kunniaksi viiri? Väritys on hieman outo punainen. Kuka lie keksinyt värityksen? Ei liputtaminen ole kuitenkaan kiellettyä.
- Anonyymi
Ei kiellettyä, mutta suosituksia on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459