Kun virka nousee päähän

Anonyymi

Vähån aika sitten tuli uusi työkaveri. Tuntuu, että hänellä on vastuu noussut päähän. Asenne on ärsyttävä. Hän on hirveä juoruaja. Utelias toisten asioista. Kun on vastuuta, ei tarvitse tehdä fyysisesti raskaita töitä. Katsella vaan kun muiden selkä menee märäksi. Tuntuu etten jaksa tuota tyyppiä. Itse teen kiinteistönhuoltotyötä niska limassa.

11

759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiinteistönhuoltotyö ja niska limassa painetaan työtä. Se oli ihan päivän paras.

      • Anonyymi

        Eikös se lumikin siirry monin paikoin myös kolaamalka? Ja hiekoituskierrokset on kiireisiä.
        Ja sitten utse eakennuksissa olevat kiireellusemmät.


      • Anonyymi

        Sama. Moisen ihmen kun näkisi. Kukaan ei halua kiinteistönhoitajaksi. Kiinteistönhoitajaksi ajautuu ne muutamat sieltä luokan perältä, joilta koulunkäyminen ei onnistunut. Kiinteistönhoitajalta vaadittavia ominaisuuksia ovat kuuromykkäsokeus. Kaikinainen oma-aloitteisuus on ehdottoman kiellettyä.


    • Anonyymi

      Kateus ja viha, niissä on voimaa.

      • Anonyymi

        Ne juuri tuhoavat ihmisen sisältäpäin, eli syö "sielua" mitä oikeasti niillä ei edes ole, rotan lailla.

        Sellaiset ihmiset eivät itse edes ymmärrä kuinka paljon tekevät itselleen pahaa saati muille.
        Säälittäviä urpoja joille pitäisi olla ihan oma koppi tai sellainen työmaa missä ei tarvitse olla niiden kanssa missään tekemisissä ikinä.


    • Anonyymi

      Onhan näitä..kun luulevat olevansa jotain parempia ja aina neuvomassa ja puuttumassa muiden työhön ja asioihin. Ja pakkohan se on esimiestäkin nuoleskella että tuntee ittensä varmasti vip henkilöksi. Ärsyttää tuollaiset.

      • Anonyymi

        Ottaahan se varmasti päähän kun ei osaa itse kuin katkeroitua ja kitkeröityä. Joka aamu mars peilin eteen hokemaan kuinka minä saan ja haluan. Minäminä.


    • Anonyymi

      Ja ne kuppikunnat ja "omat porukat" ..suljetaan ulkopuolelle. Se satuttaa.

    • Anonyymi

      Minä olin terveyskeskuksessa siivoojana -90 luvulla piti allekirjoittaa paperi joka velvoittaa pitäämään suun kiinni näkemistään asioista tai siellä tietoon tulleista. Silloin jo ihmettelin miten avoimesti alan ammattihenkilöt puhuvat leikkauksista ja hoidoista esim.ravintolassa tai jopa jalkapallo ottelun katsomossa.

      • Anonyymi

        on eri asia puhua yleisellä tasolla asioista kuin jonkun ihmisen yksitysiasiosta nimellä.
        Yleisellä tasolla juttelu on aika normaalia ja hyväksyttävääkin, mutta yksitysiat ovat yksityisuojan takana eikä niitä saa levitellä


      • Anonyymi

        Asioista ei saa puhua niin, että jutuista voisi jonkun tunnistaa. Eikä tietenkään kenenkään nimiä tms. saa kertoa.

        Mutta paras linjahan se on, kun ottaa heti alusta sen asenteen, ettei puhu yhtään mitään. Silloin ei tarvitse miettiä koskaan, missä raja kulkee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe