Vähån aika sitten tuli uusi työkaveri. Tuntuu, että hänellä on vastuu noussut päähän. Asenne on ärsyttävä. Hän on hirveä juoruaja. Utelias toisten asioista. Kun on vastuuta, ei tarvitse tehdä fyysisesti raskaita töitä. Katsella vaan kun muiden selkä menee märäksi. Tuntuu etten jaksa tuota tyyppiä. Itse teen kiinteistönhuoltotyötä niska limassa.
Kun virka nousee päähän
11
796
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinteistönhuoltotyö ja niska limassa painetaan työtä. Se oli ihan päivän paras.
- Anonyymi
Eikös se lumikin siirry monin paikoin myös kolaamalka? Ja hiekoituskierrokset on kiireisiä.
Ja sitten utse eakennuksissa olevat kiireellusemmät. - Anonyymi
Sama. Moisen ihmen kun näkisi. Kukaan ei halua kiinteistönhoitajaksi. Kiinteistönhoitajaksi ajautuu ne muutamat sieltä luokan perältä, joilta koulunkäyminen ei onnistunut. Kiinteistönhoitajalta vaadittavia ominaisuuksia ovat kuuromykkäsokeus. Kaikinainen oma-aloitteisuus on ehdottoman kiellettyä.
- Anonyymi
Kateus ja viha, niissä on voimaa.
- Anonyymi
Ne juuri tuhoavat ihmisen sisältäpäin, eli syö "sielua" mitä oikeasti niillä ei edes ole, rotan lailla.
Sellaiset ihmiset eivät itse edes ymmärrä kuinka paljon tekevät itselleen pahaa saati muille.
Säälittäviä urpoja joille pitäisi olla ihan oma koppi tai sellainen työmaa missä ei tarvitse olla niiden kanssa missään tekemisissä ikinä.
- Anonyymi
Onhan näitä..kun luulevat olevansa jotain parempia ja aina neuvomassa ja puuttumassa muiden työhön ja asioihin. Ja pakkohan se on esimiestäkin nuoleskella että tuntee ittensä varmasti vip henkilöksi. Ärsyttää tuollaiset.
- Anonyymi
Ottaahan se varmasti päähän kun ei osaa itse kuin katkeroitua ja kitkeröityä. Joka aamu mars peilin eteen hokemaan kuinka minä saan ja haluan. Minäminä.
- Anonyymi
Ja ne kuppikunnat ja "omat porukat" ..suljetaan ulkopuolelle. Se satuttaa.
- Anonyymi
Minä olin terveyskeskuksessa siivoojana -90 luvulla piti allekirjoittaa paperi joka velvoittaa pitäämään suun kiinni näkemistään asioista tai siellä tietoon tulleista. Silloin jo ihmettelin miten avoimesti alan ammattihenkilöt puhuvat leikkauksista ja hoidoista esim.ravintolassa tai jopa jalkapallo ottelun katsomossa.
- Anonyymi
on eri asia puhua yleisellä tasolla asioista kuin jonkun ihmisen yksitysiasiosta nimellä.
Yleisellä tasolla juttelu on aika normaalia ja hyväksyttävääkin, mutta yksitysiat ovat yksityisuojan takana eikä niitä saa levitellä - Anonyymi
Asioista ei saa puhua niin, että jutuista voisi jonkun tunnistaa. Eikä tietenkään kenenkään nimiä tms. saa kertoa.
Mutta paras linjahan se on, kun ottaa heti alusta sen asenteen, ettei puhu yhtään mitään. Silloin ei tarvitse miettiä koskaan, missä raja kulkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261348Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2161170- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että281942IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel306934