Kun virka nousee päähän

Anonyymi

Vähån aika sitten tuli uusi työkaveri. Tuntuu, että hänellä on vastuu noussut päähän. Asenne on ärsyttävä. Hän on hirveä juoruaja. Utelias toisten asioista. Kun on vastuuta, ei tarvitse tehdä fyysisesti raskaita töitä. Katsella vaan kun muiden selkä menee märäksi. Tuntuu etten jaksa tuota tyyppiä. Itse teen kiinteistönhuoltotyötä niska limassa.

11

832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiinteistönhuoltotyö ja niska limassa painetaan työtä. Se oli ihan päivän paras.

• Anonyymi

Eikös se lumikin siirry monin paikoin myös kolaamalka? Ja hiekoituskierrokset on kiireisiä.
        Ja sitten utse eakennuksissa olevat kiireellusemmät.

• Anonyymi

Sama. Moisen ihmen kun näkisi. Kukaan ei halua kiinteistönhoitajaksi. Kiinteistönhoitajaksi ajautuu ne muutamat sieltä luokan perältä, joilta koulunkäyminen ei onnistunut. Kiinteistönhoitajalta vaadittavia ominaisuuksia ovat kuuromykkäsokeus. Kaikinainen oma-aloitteisuus on ehdottoman kiellettyä.

• Anonyymi

Kateus ja viha, niissä on voimaa.

• Anonyymi

Ne juuri tuhoavat ihmisen sisältäpäin, eli syö "sielua" mitä oikeasti niillä ei edes ole, rotan lailla.

Sellaiset ihmiset eivät itse edes ymmärrä kuinka paljon tekevät itselleen pahaa saati muille.
        Säälittäviä urpoja joille pitäisi olla ihan oma koppi tai sellainen työmaa missä ei tarvitse olla niiden kanssa missään tekemisissä ikinä.

• Anonyymi

Onhan näitä..kun luulevat olevansa jotain parempia ja aina neuvomassa ja puuttumassa muiden työhön ja asioihin. Ja pakkohan se on esimiestäkin nuoleskella että tuntee ittensä varmasti vip henkilöksi. Ärsyttää tuollaiset.

• Anonyymi

Ottaahan se varmasti päähän kun ei osaa itse kuin katkeroitua ja kitkeröityä. Joka aamu mars peilin eteen hokemaan kuinka minä saan ja haluan. Minäminä.

• Anonyymi

Ja ne kuppikunnat ja "omat porukat" ..suljetaan ulkopuolelle. Se satuttaa.

• Anonyymi

Minä olin terveyskeskuksessa siivoojana -90 luvulla piti allekirjoittaa paperi joka velvoittaa pitäämään suun kiinni näkemistään asioista tai siellä tietoon tulleista. Silloin jo ihmettelin miten avoimesti alan ammattihenkilöt puhuvat leikkauksista ja hoidoista esim.ravintolassa tai jopa jalkapallo ottelun katsomossa.

• Anonyymi

on eri asia puhua yleisellä tasolla asioista kuin jonkun ihmisen yksitysiasiosta nimellä.
        Yleisellä tasolla juttelu on aika normaalia ja hyväksyttävääkin, mutta yksitysiat ovat yksityisuojan takana eikä niitä saa levitellä

• Anonyymi

Asioista ei saa puhua niin, että jutuista voisi jonkun tunnistaa. Eikä tietenkään kenenkään nimiä tms. saa kertoa.

Mutta paras linjahan se on, kun ottaa heti alusta sen asenteen, ettei puhu yhtään mitään. Silloin ei tarvitse miettiä koskaan, missä raja kulkee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      123
      3867
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2932
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      112
      2471
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2031
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      245
      1650
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      44
      1585
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1376
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1370
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1201
    Aihe