Tältä näyttää

Anonyymi

Viittaus enontekiön suomi24 kirjoitukseen tunnelista.

Te Kemiläiset
Olipa mahtavasti rakennettu kokonaisuus, vaikea arvioida koko totuutta siksi kirjoittaan sen miten se pahimmillaan ollut?

Hain Kemistä vuokra asuntoa tietysti sopivan hintaista, useita kertoja juuri kun näyttää siltä et saamassa jonkun asunnon välittäjä sanookin sen menneen toiselle. Hain jopa isojaki asuntoja, tarjoten omia hintoja. Sitten saankin asunnon johonka vääjäämättä minut kohdistettiin, sisustukseltaan suunilleen virheetön.
Sitten alkoikin tapahtumaan huomaamatta asioita joita ajattelin ettei tuo voi olla mahdollista, erittäin pitkä toiminta jossa useita tekijöitä.
Tehdään toistoja jossa samat henkilöt tuleen johinki kohtaan kuten kaupassa, ikkunan alapuolella kadulla. Minulle annettiin alitajuntaan samaa toistoa, jolloin lääkärikäynnillä Kemin terveyskeskuksessa maskilla peitetty lääkärin jolla näkyi vain paikallan seisovat silmät loivat luotettavuuden tunteen. Lääkäri vain teki kolme mokaa 1. Lääkäri valehteli katsomalla kattoon kun kysyin onko lääkkeellä sivuvaikutuksia, johon lääkäri vastasi "ei ole". Tarkisti seuraavana päivänä asian apteekista jossa kertoivat lääkkeellä olevat sivuvaikutukset "masennuksen hoito ja suun kuivuminen". Kaksi todella pahaa, vaikka lääkkeellä hoidetaan jalkojen hermostoja kun on diabetes niin vain epäpätevä lääkäri pelkän terveyskeskuslääkärin antaman määräyksellä määrää lääkkeen diabetesihnisella niin ettei se edes perustu mihinkään tutkittuun tietoon. 2. Samainen lääkäri muuttaa veren painelääkitystä niin että jatkossa vain toista, sitäkään lääkäri ei mitenkään tutkinut. Sillä pelkästään toisen lääkkeen syöminen ilmeisesti vaurioittaa tai nopeuttaa vaurioita elimistöä, Sitä diabeteshenkilö ei saa käyttään ellei käytä saman aikaisesti toista verenpaine läkettä, lisäksi jo yksi lääke voi vaikuttaa ajokykyyn (siksin syödään ennen nukkumaan menoa), kaksinkertainen määrä on vielä pahempaa (en ole noudattanut Kemin terveyskeskus lääkärin annostuksia). 3. Kohta jossa väittää tekevänsä Kela:n ilmoituksen työkyvyttömydestä, alkaen siis sairaslomasta. Lääkäri ei siis anna minulle lääkärintodistusta, sanoo sen tekevän itse Kela:n. Lisäksi erikoista on se kiire, lääkäri järjestää ajan kahden päivän päähän jatkotoimenpiteisiin alaraaja korjaamisen suunitteluun. Kyseinen aika oli terveyskeskuksen ulkopuolinen aika, jolloin paikka on suljettu.
Oma veikkaus on se mitä ennenki ovat yrittäneet ratkaista, se on pelko siitä että pystynkö tietokoneella menemään NSA:n sisälle alle puolesssa tunnissa? Pelko siitä kuka sotkee eri rakennosten vaikkapa sähkön kulkua? Voinko hallita ydinvoimaloiden tietojärjestelmiä? Ja pahinta hallitsenko avaruudessa olevien tietoliikenteen esimerkiksi maanpinnall ulottuvia kuvamateriaalia? Ehkä vielä kuten ehkä kuulleettekin, pelko siitä pystynkö miljardeista vaihtoehdoista valitsemaan oikeat merkit oikeaan järjestykseen?
Niiden lisäksi ehkä vain joku pelkäsi, että asetun ehdolle maakuntavaaleihin kun siitä tuli keskusteltua. Nyt on vain ollut kiiretä lääkärin ja niiden muiden henkilöiden kanssa, joten ei ihan jaksaa taistella vielä maakuntavaaleihin.

Ai niin siitä vuokra asunnosta. Havaitsi kerrostalossa vain minun huoneistoon menevän anteenin, joka menee katolle. Sitten havaitsin vaatekaapin vasemmalla puolella olevan erittäin raskaan kaapin takana oviaukon. Seinä on joustavaa materiaalia. Useamman kuukauden kuluttua alspuolella asuvilta kysyin millainen huoneenne asunnossanne on, eli ulottuu kauemmaksi kuin minun seinä. He tulivat katsomaan puhelimen taskulampulla kaapin reunan taakse, katsoja totesi siellä olevan oviaukko. Myöhemmin asioin illalla poliisille joka kyseli nimeni talon ja pyysi puhelin numeron, poliisi oli antamassa puhelin numeroaan kunnes sanottuani huoneistosta kulkevan erikseen anteeni katolle. Siinä vaiheessa poliisi ei enää tarvinnut puhelin numeroa, en tiedä miksi? Olettehan kuulleet valtion koneiston salaisista tutkimuksista, ehkä minut vain järjestettiin juuri tuohon asuntoon minun hyväksymillä vuokrasopimuksilla? En ala kaiveleen kaapin taakse mihin oviaukosta pääsee, ahdollista tietysti on huoneistossa olla jotain millä tarkkailla huoneistossa asuvan toimintaa, huoneistoa kun on pienennetty. Seinän takana on jotain, mitä?
Suomi on natokumppani NATO:n kanssa ja monessa muussa mukana. Olenko siksi niin pelottava, että liian moni pelkää minun olevan tietokene nero, ehkä siksi kun suvussa on on maailman parhaisiin kuuluvia tietokonealan asiantuntioita?

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kemi todellakin on sun paikka, kiitos ja ylistys Herralle

    • Anonyymi

      Minun elämäni on todellakin ollut seikkailu, ajatelkaa miten mahdollisesti valtio on tuhlannut satoja miljoonia euroja. Jotku onnistuvat "höynäyttään" jatkotutkimuksilla, kun ei mitään merkittävää löydy niin yrittävät saada minun pääni sekaisin tarjoamalla lääkityksiä? Mikähän on lääkärin palkkio, voisi olla tutkimuksen rahoitusta kunnia mitalli?
      Muistuttanen lääkäriä vaitiolovelvollisuudesta.

    • Anonyymi

      Hulluhan tuo on,onneksi ei työhullu.semmosia me ei Kemissä tarvita,kaikki muukäy.

    • Anonyymi

      Järjetön kirjoitus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe