Eli mul oli vaaleet hiukset mut juurikasvu oli jonku 3 kk aikana kasvanu nii pitkäks et mun oli pakko värjää ne ni värjäsin koko hiukset eka sil lorealin paris preference ultra platium värillä ja se blondas latvat ja juurikasvu oli oranssi ja sellane pissan värinen eri kohista ja sit eilen värjäsin schwarzkopfin live pearl blonde 10.21 värillä juurikasvun ja se värjäs koko juurikasvun hiukset ihan pissankeltasen väriseks ja mun on pakko ne tänää värjätä jollain värillä koska huomen illalla lähtee lento pariks viikoks ulkomaille enkä kehtaa liikkua näitten hiuksien kaa missään! Oon käyttäny hopeeshampoota ja hopeemaskia mut ei auta yhtään se vaa tekee latvat vaaleammaksi ja täl hetkel mul on just pissan väriset tyvestä ja tosi kylmän blondit latvoissa ja tää näyttää ihan kauheelta ni pliiis jos kellään on mitää vinkkejä mitä hiusvärii tai jotai tuotetta kannattaa käyttää ni kertokaa oikeesti oon iha paniikissa näitte hiuksien kaa:((( JOS JOLLAI ON EES JOKU KOKEMUS ITELLÄÄ MITE ON SAANU SEN KUSEN VÄRIN POIS NI KERTOKAAA XD
AUTTAKAA MITÄ TEEN ANTAKAA VINKKEJÄ NOPEESTI!!!
Anonyymi
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241600
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838