Hyvin on lobattu hiihtourheilu kovinkin tärkeäksi Kemin urheilu toimista päättäville. Latukone liikkeellä heti aamusta vaikka lunta ei ole satanut kun pari senttiä. Luistelukenttiä ei kyllä jäädytetä eikä aurata. Monesti on pojilla omat kolat mukana. Valotkin sammutetaan kentältä silloin kun ihmisillä olisi aikaa käydä lasten kans luistelemassa. Muutamaa sunnuntai hiihtäjää varten kyllä satsataan kaikki mahdollinen. Kemi on ihme kaupunki! Tämä kyllä pitää paikkansa monessa asiassa!
Urheilutoimi!
Anonyymi
2
128
Vastaukset
- Anonyymi
Soitappa kaupungintalolle ja kysäse paljonko Visa käyttää päättäjiä syömässä/juo.. Sa. Ensin ne vie kaikki mahdollisuudet harjoiteluun että saadaan jokunen työpaikka. Ikävä kyllä moni nuori lopettaa harrastamisen kokonaan sitten valitetaan kun nuoret särkee paikkoja ja tekee muutakin ilkeyksiä. Se on niin helppo tuomita nuorisoa ja puhumattakaan vanhemmista jotka tuomitaan huonosta kasvatuksesta. Siitä huolimatta Hyvää joulua ja Rauhallista Uutta Vuotta 2022.
- Anonyymi
Laduillakin saa luistella,osta porkat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056