Karkean arvion mukaan n. 2 miljardia ihmistä selviäisi joten kuten hengissä. Suuri osa siitäkin ihmismäärästä joutuisi luonnollisesti altistuneeksi ydinlaskeumalle, jonka säteily tappaisi suhteellisen lyhyessä ajassa eloon jääneitä.
Mielestäni ydinsota on ainoa oikea ratkaisu tällä hetkellä.
Me tarvitsemme mittavan kahakan, että saadaan maailman väkiluku laskemaan mahdollisimman alas. vain sillä keinoin estetään ja hidastetaan ihmislajin sukupuutto, niin kornilta kuin se kuulostaakiin. Mitään muuta ei ole enää tehtävissä.
Kuinka paljon ihmisiä jäisi maailmaamme ydinsodan jälkeen?
22
824
Vastaukset
- Anonyymi
Putinilla on jo sormet liipaisimella. Kiina on Venäjän liittolainen, mikäli Länsi panisi vastaan. USA saataisiin polvilleen muutamassa päivässä. Sen jälkeen tie on auki idän 'kuninkaille'.
Maapallon pelastus olisi poistaa äänioikeus ja sulkea mielisairaalaan kaikki nämä Vaivan aikoja ja Armageddonia järjestelevät hihhulit. Nämä vuohipaimenten satukirjan maailmanlopun ennustukset perustuvat vain siihen, että roomalaiset kairasivat juutalaisia kiivailijoita kunnolla ahteriin - he siis tukahduttivat ihan vaan normaalia kapinointia ja siitä vedettiin johtopäätöksiä nurkan takana odottavasta maailmanlopusta.
Uskontojen hävittäminen pysäyttäisi myös maapallon räjähdysmäisen väestönkasvun. Ei tarvitse olla mikään ruudinkeksijä kun huomaa, että väestönkasvu on tasaantunut jumalattomissa sivistysmaissa ja jumaluskoiset typerykset lisääntyvät kuin kanit kehitysmaissa (ja sivistysmaihin pesiytyneissä kristillisissä lahkoissa).- Anonyymi
20:21 kirjoitus on aika t....perä aivopieru. Asenteellinen ja putkinäköinen.
76 vuotta sitten - 9.5.1945 päättyi toinen maailmansota. Mitä se niitti, ketkä niittivät, niin ei paljoa kannata uskovaisuutta tuoda esiin. Kyllä sota on rienausvallan alaista tekojen summaa.
50-70 miljoonaa kuollutta josta 40 miljoonaa oli siviilejä.
No, jos magiaa - pidetään uskontona, okei . Natsismi - astronomia - taikavarvut -tarokotit - siinä natsistmin juuret. Saksan sodan juuret, väestö siellä väheni 10,8 prosentti.....
Ariosofia - siinäpä se, arjalainen rotu - motivaatio. Onhan se uskontoa, mutta luulen, että ateistmista juuri nousee taikavarpuopit.
Jopa meidän tv.n kanavat syöttää tarokottein valtakunnan valhetta. Miksi? Ateismin tähden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20:21 kirjoitus on aika t....perä aivopieru. Asenteellinen ja putkinäköinen.
76 vuotta sitten - 9.5.1945 päättyi toinen maailmansota. Mitä se niitti, ketkä niittivät, niin ei paljoa kannata uskovaisuutta tuoda esiin. Kyllä sota on rienausvallan alaista tekojen summaa.
50-70 miljoonaa kuollutta josta 40 miljoonaa oli siviilejä.
No, jos magiaa - pidetään uskontona, okei . Natsismi - astronomia - taikavarvut -tarokotit - siinä natsistmin juuret. Saksan sodan juuret, väestö siellä väheni 10,8 prosentti.....
Ariosofia - siinäpä se, arjalainen rotu - motivaatio. Onhan se uskontoa, mutta luulen, että ateistmista juuri nousee taikavarpuopit.
Jopa meidän tv.n kanavat syöttää tarokottein valtakunnan valhetta. Miksi? Ateismin tähden.Japani antautui syyskuun toinen 1945.
- Anonyymi
Ei yhtään jää henkiin. Koska atomin ytimiä on jopa merivedessä, jotka alkavat räjähdellä paineesta ja räjähdyksistä, tulee siitä ketjureaktio jolloin kaikki elämä oli siinä. Arvellaan että rotat ja torakat voivat pitkällä viiveelä selvitä, koska niiden lisääntymiskyky on tarpeeksi suuri. Eli vaikka säteily tappaa ja räjähdykset, niin nuo kehittyvät sitä vauhtia ja niitä tulee lisää, että niistä voi jäädä henkiin tulevaisuuden populaatiot.
Näin siis yksikään ihminen ei jää henkiin. Ydinpommit ovat ansa ihmiskunnalle. Kun niitä käytetään, niin se on siinä sitten.- Anonyymi
Aina on mietitty Raamatun sisältöä ja tarkoitusta. Miten maapallosta tulee helvetti? Maa aukeaa ja syntiä rakastaneet joutuvat tuliseen mereen eli helvettiin.
On oltava niin näillä näkymin, että ydinsota on se tekijä mikä tekee maapallosta helvetin. Säteily polttaa ja tuhoaa, mutta kuolemaa ei enää ole eikä aikaa.
Sopisi melko hyvin maailman lopun mittoihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina on mietitty Raamatun sisältöä ja tarkoitusta. Miten maapallosta tulee helvetti? Maa aukeaa ja syntiä rakastaneet joutuvat tuliseen mereen eli helvettiin.
On oltava niin näillä näkymin, että ydinsota on se tekijä mikä tekee maapallosta helvetin. Säteily polttaa ja tuhoaa, mutta kuolemaa ei enää ole eikä aikaa.
Sopisi melko hyvin maailman lopun mittoihin.Jos minulla olisi koodit Venäjän ydinarsenaaliin, niin ne olisivat kaikki taivaalla jo nyt.
Äänestäkää minua seuraavaksi Venäjän presidentiksi!
Raivaan sitä ennen Putinin pois tieltä.
Olen uskova, joka haluan jouduttaa Jeesuksen toista tulemista.
Siitä kaikki johtuu. Sodat ja kaikki muu veren vuodatus. Minä olen syypää. Olen kristitty.
Jahve on esikuvani. Hän on verenhimoisista suurin ja kaunein. Hallelujaa! Amen! Amen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minulla olisi koodit Venäjän ydinarsenaaliin, niin ne olisivat kaikki taivaalla jo nyt.
Äänestäkää minua seuraavaksi Venäjän presidentiksi!
Raivaan sitä ennen Putinin pois tieltä.
Olen uskova, joka haluan jouduttaa Jeesuksen toista tulemista.
Siitä kaikki johtuu. Sodat ja kaikki muu veren vuodatus. Minä olen syypää. Olen kristitty.
Jahve on esikuvani. Hän on verenhimoisista suurin ja kaunein. Hallelujaa! Amen! Amen!Höpöhöpö. Jokainen kristitty tietää, että kun aika täyttyy, se on silloin täynnä. Tätä pelkää monet koska aika on rajallinen.
Siihen asti kristityllä ei ole mitään tarvetta tuhota mitään. Muilla on tarve ja se johtuu pahuudesta joka heissä on, koska he eivät kestäisi pahuutta jonka ovat ottaneet elämäänsä.
Kristinusko on ainoa maailmassa, jolla on elämän myönteinen ja rakastava suhtautuminen elämään. Muut ovat vihaa täynnä (omista syistään) ja ovat valmiita sotiin ja vihanpitoon.
Verenhimostasi tulee mieleeni esim. ihmisen terveys. On vaikea hyväksyä esim että ihminen on kipeä elämästään vuosia ja vuosia. On siitä jokin tutkimuskin.
Silti ne terveet päivät kuittaavat ne kipeätkin päivät.
Olisiko ollut kristinuskon puhdistajan Martti Lutherin näkemys, että kaikki kipeä ja kurjuus tulee paholaisesta. Kaikki hyvä ja rakkaus Jumalasta. Rakkaus on elämää ylläpitävä voima. Vain sillä on tulevaisuutta.
Mutta me olemme ihmisiä. Voimme ainoastaan suunnata pyrkimyksiämme, emmekä halua kellekään mitään pahaa. Vain pahuus haluaa pahaa. - Anonyymi
"Anonyymi
15.12.2021 20:30
UUSI
Ei yhtään jää henkiin. Koska atomin ytimiä on jopa merivedessä, jotka alkavat räjähdellä paineesta ja räjähdyksistä, tulee siitä ketjureaktio jolloin kaikki elämä oli siinä."
Onko tämä suuri viisaus fysiikasta opetettu Kälviän kaatumaseuran fysiikan tunneilta vai keksitkö asian ihan itse? :D :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopisi melko hyvin maailman lopun mittoihin.Maapallo on ateismin tähden jo helvetti monelle. Maa on auennut monen ihmiskaupan uhrin tähden, kun ateismi ylläpitää ihmiskauppaa, niin työmarkkina, kuin haureuden, huumekaupan helmoissa. Se on tulinen helvetti.
Naiset hakataan, jos kieltäytyy myötämieleiseksi pantavaksi - ateistimiesten pojettavaksi - ihmisyyden häpäisemisen tähden. Jos ei hakattavuuden kautta alistu ihmiskaupan polku uskontoon pantavaksi. hänet heitetään hotellin parvekkeelta - hukutetaan, tai syö hiekkaa suu täynnä. Eli maa nielee ajan helvettimme tähden .Ateismi rakentaa helveti jo nyt.
Ydinsota - on tavallaan kuolema - ja avain siihen, ettei enää paha - voi pahattaa tässä elämässä hoitaa markkinoita. Siksi en usko - että ydinsotaa käydään.
He tietävät sen - että jos joku ampuu ja se näkyy tutkassa, niin vastaisku on heti liikkeellä, eli helvetin pelko estää ydinsodan syttymisen.
Mutta, muu hulluus se voi kyteä.
- Anonyymi
"Kristallivirran kirkkaan rantaan, alkeat viivat nenän alla. Kristallivirran kirkkaan kaukaa jo nään. Kristallivirta autuuden tuo."
Hallelujaa! Taivaan kristalli on 1. luokkaa. Hinta ylittää kaikki odotukset ja laatu on korkea! - Anonyymi
Mistä kaikki maailmamme pahuus on lähtöisin?
Raamatun jumalan luota, hänen valtakunnastaan.
Mihin Raamatun Jumala lähetti valtakunnassaan syntyneen pahuuden?
Meidän luoksemme ja niskaamme?
Kaikki tämä kerrotaan Raamatussa.
Arvostatko sinä sellaista Jumalaa?
Minä en!- Anonyymi
Vain ne arvostavat tuollaista jumalaa, jotka ovat itse samanalaisia luonteeltaan.
He siirtävät ongelmansa muiden harteille ja kaatavat kaiken paskan toisten niskaan. - Anonyymi
Raamatun historia kertoo, että lusifer , tuo paholainen oli taivaassa. Se asettui Jumalaa vastaan ja pyrki rikkomaan taivaan hyvän. Niin Jumala heitti sen pois taivaasta, koska se ei sinne sopinut eikä kuulunut. Jumala loi sitten ihmisen, Adamin ja Evan.
Paholainen eli lusifer meni käärmeeseen ja puhutteli eevaa.
Ota huomioon että tähän asti paratiisi oli paratiisi. Siellä oli kaikkea hyvää.
Se oli varmaankin jonkinlainen vastine taivaalle, jonka Jumala kopioi maanpäälle.
En tiedä mutta voisi olla.
No tuo pahuus ei tykännyt tästäkään hyvästä vaan halusi jo alusta asti tuhota Jumalan luoman ihmisen ja maan. Sitten ihminen otti paholaisen johdattamana (paholainen=manipulaation ja valheen mestari) hyvän ja pahantiedon puusta.
Heti ihminen muuttui. Alkoi häpeämään Jumalan luomaa kehoaan, peitteli itseään jne. mitä raamattu kertookin. Tuolloin ihminen tajusi hyvän ja pahan. Sen ihminen tajuaa yhä tänä päivänä. Heikkona ihminen altistuu paholaisen valheisiin ja manipulointeihin. Tekee vääryyttä ja kärsii elämäänsä.
Pitää kysyä että kuka halusikaan sitä pahaa. Jumala vai lusifer?
Jumala loi paratiisin, lusifer tuhosi sen.
En nyt käy läpi koko asiaa ja sisältöä, mutta sen mitä väität. Jumala ei ole paha. Paholainen on paha. - Anonyymi
21:03 voisi miettiä hieman enemmän - mistä puhuu.
Rienaajahan palasi johtamaan valtakuntansa toteutusta, koska juuri te seuraatte häntä.
Turhaa siitä Jumalaa on syyttää, kun kuitenkaan Pyhässä ei voi epäpyhää olla.
Siinä kerrotaan se, että perille ei pääse mitään epäpyhää, eikä kauhistuksen tekijää.
Kauhistuksen tekijä on juuri tämä Lucifer.
Eli aina pahuudentekijä on se, joka elää lainvastaista elämää. Siksi meilläkin yhteiskunta on säätänyt lait ja pahuuden tekijä vastaa tekojensa summasta. Pahuudentekijä ikäänkuin haluaa yhteiskunnassakin ottaa valtaistuimen omaan käyttöönsä. Sitä on pahuus.
Pyrkimys nauttia omasta vallasta - ja näin vaatia - yhteiskuntaakin omaan valtaansa, joka tuhoaa - vaikka huumeitten kautta kansan elämää.
Jengiläiset eivät arvosta yhteiskunnan lain ja asetusten voimaa - hyvinvoinniksi. Heillä on vain omat päämäärät, siksi monet jengit istuvat vankilassa, yhteiskuntarauhan takia.
Pikkasen pitää ajatella asioita laajemmin, eikä sylkeä kaikkea syytä sinne, mihin se ei kuulu.
siitä panettelusta tulee aivopieru. Mutta, pahuuden ateismin hengessä luullaan, että voidaan v........ttuilla aina toisille, ja se on elämän päämäärä, mikä tälläkin palstalla näkyy.
Farisealaisuuden ateismi - sylkee kiroa aikaan. Sen porukka osaa - vuodet sen heidän kirjoituksistaan kertoo. .... - Anonyymi
Joo, samma här. Juuri nyt on sota käynnissä Ukrainassa ja tarvittaisiin Jeesusta paikalle vahvemman oikeudella näyttämään, kuka on kuka ?
Hän lupasi tulla maailmaan hallitsijana ja tekemään lopun pahan valtakunnasta, joka nyt on Venäjä ja sen mielipuoli johtaja PUTIN. Sieltä se vaan Jeesus katselee Jumalan kanssa jostain kaukaisuudesta tätä maailman menoa, mutta ei tee elettäkään tilanteen hyväksi. Siinä meillä on taivaan kuningas ja valtias, joka vaan pysyttelee piilossa., On sitä pysytellyt jo yli 2000 vuotta ja muka sanoo olevansa näkymättömänä keskellämme, mutta mihinkään konkretiaan ei psyty tai ei muuten vaan puutu
- Anonyymi
Ihme maailmanloppufetissi?
Miksei asioiden saisi antaa mennä omalla painollaan pehmeämpää tietä?
Ihmiselle on kehittynyt tietoisuus, ja sitä hyödyntäen ihmiskunta pyrkii jatkuvasti parempiin toimintamalleihin.- Anonyymi
Jokavuosihan kerrotaan maailmanlopun kellon hetkistä.
Historiasta 76- vuoden takaa - joka päätti toisen maailmansodan, 9.5.1945- kuutena vuotena kylvetty hautarivi on käsittämätön. Eli maailma ei kanna pehmeämpää tietä.
Sitä en tiedä, että tuo Venäjä - varmaankin hakee tulevaisuuden näköalaa - tämänpäivän huudoissa. Tavallaan meritiet - sen turvaaminen - ts. kaupasta on kyse.
Jos uhkana on tämä "Naton - ympäröimä" vesi- polku, se nähdään uhkana ja painostuksena.
Siksi Suomen oma puolustusoppi on ehkä rauhoittamassa maaperää, mutta jos se muuttuisi, se olisi sitten naapurille näköalassa tulevaisuuden uhka.
Maailmanmerille pääsisi vain tuolta pohjoisesta - vapaasti - vesitien tulppa - merillämme, on niin suuri, että se varmasti sodituttaa, jos tilanne on toinen, mitä se nyt on.
- Anonyymi
Olen jo ulkona ottamassa ensimmäistä ohjusta avosylin vastaan.
- Anonyymi
Aivan turha pelko, maailmanlaajuista ydinsotaa EI TULE. Silloinhan koko maapallo ja ihmiset sen mukana tuhoutuisivat, jos ydinsota tulisi ja sehän ei olisi kenenkään etu. Maapalloa suojellaan, ns. "Korkeammat Voimat" pitävät hyvin tarkasti silmällä kaikkia ydintukikohtia, ja puuttuvat välittömästi asiaan jos ydinohjuksia edes viritetään laukaisua varten. Sillä porukalla kun on sellaiset keinot, että ihmisten on aivan turha painella ydinaseiden laukaisunappeja, mitään ei vaan tapahdu, eivät lähde ohjukset ja pommit lennolle. Tämä onkin todistettu muutamaan kertaan, mutta armeija on tästä asiasta visusti vaiti, koska muuten uskottavuus ja kansalaisten luottamus armeijaan häviäisi kuin "tuhka tuuleen"
- Anonyymi
Kuinka monta vuotta menisi, että olisi jälleen 7 miljardia ihmistä? 10,50, 100 vuotta?
- Anonyymi
Kaikki ohjukset, mitä maailmasta löytyy vain ilmaan samaan aikaan ja sitten katsotaan, mitä jäisi kenenkin käteen. Reilu peli se olisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763571
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292314Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842023Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191570- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271413Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71364Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671327Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085