I bang the wheel

Anonyymi

Mitä tuo "I bang the wheel "on täsmälleen suomeksi? Sitäkö että auton rengas menee rikki? Ei varmaankaan.. hmm
Fraasi on ABBAn uusimalta albumilta kappalessta Keep an eye on Dan.

Tekstityksineen täällä

https://www.youtube.com/watch?v=LM0NEyZtEdE

12

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos ABBA on tuossa suorittajana, niin sitten on kyseessä gang bang, ja rengas tulee onnelliseksi.

• Anonyymi

Siinä potkitaan renkaita. Ollaan kai ostamassa jotain autonrähjää.

• Anonyymi

Ettei olisi kyse tilanteen tarkistamisesta.
      Kun juna pysähtyy, tarkastetaan pyörät koputtelemalla vasaralla.
      Jos pyörässä on murtuma, se ei helähdä kirkkaasti.

• Anonyymi

Minusta tuntuu, että lyödään käsillä itse asiassa rattia (steering wheel) vihastuksissaan.

• Anonyymi

Nän juuri. Ilmaisua bang the wheel käytetään tilanteessa, jossa käsillä lyödään rattia turhautuneisuuden vuoksi kun auton ulkopuolella tapahtuu jotakin johon ei voi vaikuttaa.

• Anonyymi

Tuo kuulostaa todennäköiseltä. En ymmärtänyt itse sitäkään että wheel on ohjauspyörä eikä auton pyörä. :)
        Kiitos vastauksista teille.
        /Avaaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kuulostaa todennäköiseltä. En ymmärtänyt itse sitäkään että wheel on ohjauspyörä eikä auton pyörä. :)
        Kiitos vastauksista teille.
        /Avaaja

Kyllä ohjauspyörä autossa on aivan yhtä hyvä pyörä kuin mikä tahansa muukin pyörä. Toisinaan jopa parempi.

• Anonyymi

Voisikohan ”to bang he wheel”tarkoittaa tööttäämistä eli äänimerkin antamista?

Itse en ole ohjauspyörää eli rattia muuten ”paukuttanut” kuin antaakseni äänimerkin varoituksena ja turhautuneena, jos joku on ajanut liikennevaloristeyksessä punaisilla eteen, kun itsellä on vihreä.

Joku kiireinen voisi paukutella rattia ja tööttiä, jos joku on nukahtanut liikennevaloissa eteen, kun valot ovat olleet jo pitkään vihreinä.

• Anonyymi

Korjaus: ”to bang THE wheel”…

• Anonyymi

Kyseessä on tietysti vanha papparainen joka yrittää keulia fillarilla niinkuin joskus nuoruudessaan mutta huonolla menestyksellä.

• Anonyymi

Fillari ei taida olla ”the wheel”.

Kyseessä onkin henkilö, joka ajelee yksipyöräisellä.

Varmaankin sirkuslainen, joka hyppii ja taiteilee yksipyöräisellä ja jongleeraa samalla.

• Anonyymi

Asiayhteys vaikuttaa tässäkin. Jos ollaan uima-altaassa, niin varmaankin se on uimarengas, jota lyödään.

Henkilöähän voi harmittaa, jos uimataidottomana pitää polskia renkaan kanssa ja muut uivat ympärillä. Tai jos on uimahallissa harrastamassa vesijuoksua ja joku ipana heiluu renkaan kanssa vieressä. Siinä voi nyrkki helposti heilahtaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109