I bang the wheel

Anonyymi

Mitä tuo "I bang the wheel "on täsmälleen suomeksi? Sitäkö että auton rengas menee rikki? Ei varmaankaan.. hmm
Fraasi on ABBAn uusimalta albumilta kappalessta Keep an eye on Dan.

Tekstityksineen täällä

https://www.youtube.com/watch?v=LM0NEyZtEdE

12

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos ABBA on tuossa suorittajana, niin sitten on kyseessä gang bang, ja rengas tulee onnelliseksi.

• Anonyymi

Siinä potkitaan renkaita. Ollaan kai ostamassa jotain autonrähjää.

• Anonyymi

Ettei olisi kyse tilanteen tarkistamisesta.
      Kun juna pysähtyy, tarkastetaan pyörät koputtelemalla vasaralla.
      Jos pyörässä on murtuma, se ei helähdä kirkkaasti.

• Anonyymi

Minusta tuntuu, että lyödään käsillä itse asiassa rattia (steering wheel) vihastuksissaan.

• Anonyymi

Nän juuri. Ilmaisua bang the wheel käytetään tilanteessa, jossa käsillä lyödään rattia turhautuneisuuden vuoksi kun auton ulkopuolella tapahtuu jotakin johon ei voi vaikuttaa.

• Anonyymi

Tuo kuulostaa todennäköiseltä. En ymmärtänyt itse sitäkään että wheel on ohjauspyörä eikä auton pyörä. :)
        Kiitos vastauksista teille.
        /Avaaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kuulostaa todennäköiseltä. En ymmärtänyt itse sitäkään että wheel on ohjauspyörä eikä auton pyörä. :)
        Kiitos vastauksista teille.
        /Avaaja

Kyllä ohjauspyörä autossa on aivan yhtä hyvä pyörä kuin mikä tahansa muukin pyörä. Toisinaan jopa parempi.

• Anonyymi

Voisikohan ”to bang he wheel”tarkoittaa tööttäämistä eli äänimerkin antamista?

Itse en ole ohjauspyörää eli rattia muuten ”paukuttanut” kuin antaakseni äänimerkin varoituksena ja turhautuneena, jos joku on ajanut liikennevaloristeyksessä punaisilla eteen, kun itsellä on vihreä.

Joku kiireinen voisi paukutella rattia ja tööttiä, jos joku on nukahtanut liikennevaloissa eteen, kun valot ovat olleet jo pitkään vihreinä.

• Anonyymi

Korjaus: ”to bang THE wheel”…

• Anonyymi

Kyseessä on tietysti vanha papparainen joka yrittää keulia fillarilla niinkuin joskus nuoruudessaan mutta huonolla menestyksellä.

• Anonyymi

Fillari ei taida olla ”the wheel”.

Kyseessä onkin henkilö, joka ajelee yksipyöräisellä.

Varmaankin sirkuslainen, joka hyppii ja taiteilee yksipyöräisellä ja jongleeraa samalla.

• Anonyymi

Asiayhteys vaikuttaa tässäkin. Jos ollaan uima-altaassa, niin varmaankin se on uimarengas, jota lyödään.

Henkilöähän voi harmittaa, jos uimataidottomana pitää polskia renkaan kanssa ja muut uivat ympärillä. Tai jos on uimahallissa harrastamassa vesijuoksua ja joku ipana heiluu renkaan kanssa vieressä. Siinä voi nyrkki helposti heilahtaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3708
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      2850
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      268
      2685
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1885
    5. 218
      1413
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1210
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1027
    8. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      30
      963
    9. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      927
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      90
      907
    Aihe