I bang the wheel

Anonyymi

Mitä tuo "I bang the wheel "on täsmälleen suomeksi? Sitäkö että auton rengas menee rikki? Ei varmaankaan.. hmm
Fraasi on ABBAn uusimalta albumilta kappalessta Keep an eye on Dan.

Tekstityksineen täällä

https://www.youtube.com/watch?v=LM0NEyZtEdE

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ABBA on tuossa suorittajana, niin sitten on kyseessä gang bang, ja rengas tulee onnelliseksi.

    • Anonyymi

      Siinä potkitaan renkaita. Ollaan kai ostamassa jotain autonrähjää.

    • Anonyymi

      Ettei olisi kyse tilanteen tarkistamisesta.
      Kun juna pysähtyy, tarkastetaan pyörät koputtelemalla vasaralla.
      Jos pyörässä on murtuma, se ei helähdä kirkkaasti.

    • Anonyymi

      Minusta tuntuu, että lyödään käsillä itse asiassa rattia (steering wheel) vihastuksissaan.

      • Anonyymi

        Nän juuri. Ilmaisua bang the wheel käytetään tilanteessa, jossa käsillä lyödään rattia turhautuneisuuden vuoksi kun auton ulkopuolella tapahtuu jotakin johon ei voi vaikuttaa.


      • Anonyymi

        Tuo kuulostaa todennäköiseltä. En ymmärtänyt itse sitäkään että wheel on ohjauspyörä eikä auton pyörä. :)
        Kiitos vastauksista teille.
        /Avaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kuulostaa todennäköiseltä. En ymmärtänyt itse sitäkään että wheel on ohjauspyörä eikä auton pyörä. :)
        Kiitos vastauksista teille.
        /Avaaja

        Kyllä ohjauspyörä autossa on aivan yhtä hyvä pyörä kuin mikä tahansa muukin pyörä. Toisinaan jopa parempi.


    • Anonyymi

      Voisikohan ”to bang he wheel”tarkoittaa tööttäämistä eli äänimerkin antamista?

      Itse en ole ohjauspyörää eli rattia muuten ”paukuttanut” kuin antaakseni äänimerkin varoituksena ja turhautuneena, jos joku on ajanut liikennevaloristeyksessä punaisilla eteen, kun itsellä on vihreä.

      Joku kiireinen voisi paukutella rattia ja tööttiä, jos joku on nukahtanut liikennevaloissa eteen, kun valot ovat olleet jo pitkään vihreinä.

      • Anonyymi

        Korjaus: ”to bang THE wheel”…


    • Anonyymi

      Kyseessä on tietysti vanha papparainen joka yrittää keulia fillarilla niinkuin joskus nuoruudessaan mutta huonolla menestyksellä.

      • Anonyymi

        Fillari ei taida olla ”the wheel”.

        Kyseessä onkin henkilö, joka ajelee yksipyöräisellä.

        Varmaankin sirkuslainen, joka hyppii ja taiteilee yksipyöräisellä ja jongleeraa samalla.


    • Anonyymi

      Asiayhteys vaikuttaa tässäkin. Jos ollaan uima-altaassa, niin varmaankin se on uimarengas, jota lyödään.

      Henkilöähän voi harmittaa, jos uimataidottomana pitää polskia renkaan kanssa ja muut uivat ympärillä. Tai jos on uimahallissa harrastamassa vesijuoksua ja joku ipana heiluu renkaan kanssa vieressä. Siinä voi nyrkki helposti heilahtaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      224
      13641
    2. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      313
      2504
    3. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      89
      1551
    4. Tuomas Sakari Matias Salminen. S.2005

      Nimi on ihan julkista tietoa. Ei tarvitse poistaa. Julkaistu monilla sivuilla.
      Valkeakoski
      22
      1418
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      55
      1107
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      1012
    7. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      43
      968
    8. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      60
      947
    9. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      35
      922
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      55
      913
    Aihe