Ryhmä facebookissa. Onko kukaan jäsenenä? Ylläpitäjä näyttää vetävän joitain show.ta siellä? 🤔
Puskaradio Meri-Lappi
4
3561
Vastaukset
- Anonyymi
Samanlaista sekoilua riittää täällä suoli24 puolellakin
- Anonyymi
Mikä niistä? Samalla nimellä löytyy kolme ryhmää.
- Anonyymi
Ihan tyhmä ryhmä. Lähin siitä tyhmästä pois jo aikaa sitten. Ylläpitäjä voi kirjoitella näitä juttuja ihan omassa profiilissaan. Asiatonta. EVVK.
- Anonyymi
Olipa kerran Klanikukkelis joka koki, että maailma pyörii hänen napansa ympäri. Tuo pojankloppi sitten innostui leikkimään ilman lain mukaista lupaa etsivää sekä polliisia. Kohteekseen hän otti mielellään naispuolisia henkilöitä ja rupesi vainoamaan hänelle itselleen tuiki tuntemattomia ihmisiä. Eräänä päivänä Klanikukkelis löysi sovelluksen, jolla toteuttaa sairaalloista mielihaluaan mustamaalata, vainota ja yllyttää muita vainoamaan ja mustamaalaamaan muita. Yllyttipä jopa ottamaan laittomasti kuvia viattomista kunnon kansalaisista. Kun Klanikukkelis huomasi jäävänsä yksin sovelluksen vetäjänä löysi hän rinnalleen Hönötiituksen, joka myös ajatteli maailman pyörivän hänen napansa ympäri. Yhdessä he sitten alkoivat etsimään surkeaan elämäänsä ylemmyyden tunnetta mustamaalaamalla, sortamalla, vainoamalla muita ihmisiä. Innoissaan he sitten marssivat polliisin luokse selittämään sepityksiään ja polliisi sanoi, että jättää polliisille tutkinta-asiat ja käskivät lopettaa laittoman toiminnan. Mutta lapsihan on sairas, kun ei osaa lopettaa. Eikähän Klanikukkelis ja Hönötiitus lopetakaan, koska pelkäävät heidän omien näpistysten ja rikollisen toiminnan tulevan kaikkien tietoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170