Pieris on palannut johdon päästä!

Olen pelipaikoilla taas! Olinkin vähän pidemmän kaavan kautta Kupittaalla. Halusin vain sanoa, että

*naks*

RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUUUIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSS KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ROTLOTLOTLOT RUAHAHAAAAA MUAAAAAAHAAA AAAAARGH GRUNTS GRUNTS MURRRRH PIERRRRR NARI NARI NARI RUTINAA LORINAA KAKKAA!!!

NIIN PALJON VETELÄN PERÄAUKON LÄRINÄÄ, NIIN MAHDOTTOMAN PALJON LIEJUA JA LOTINAA.

*naks*

Terkut etenkin Salikselle.

10

645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haisevaa joulua Pierikselle. Sulkeudun vessaan koko jouluksi ja paskon ja haisen. Sitten aloitan uuden elämän vuodenvaihteen jälkeen. Millaisen, en vielä tiedä.

      Jouluterveisiä kaikille

      Salis

    • Anonyymi

      Ny rupes pili kovettuun. Pieris on valtoimenaan. Ota minut nuorena, jos vielä siihen pystyt. Kolmosen ratikka, aamuysiltä Rautsikalta Olumppiaterninaalin suuntaan. Kyä ny om ronantiikkaa ilmassa.

      T: Kovakanki-Salis

    • Salis, olis taas onkelma. Työkaverit sanovat, että olen vastenmielinen sika. Pieru tulla narahtaa vähän siellä ja täällä, hissit ja rappukäytävät ovat erikoisalaani. Minua loukkaa tämä nimittely, olen herkkä sielultani. En ole sika, olen vain löyhäsuolinen kaasupallo.

      Onko tässä mitään lieventäviä asianhaaroja?

      RRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSS KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ROTLOTLOTLOTLOT PRRRRRRRRRRRT FFFFFFFFFFFFFFFFFT MOUUUUUUUUUUH AAAAAAAAAAAAARGH KAKKA TULEE PLUMPSIS!!

      Lärveisiä uusille ylioppilaille!

      • Anonyymi

        Pieris, älä lannistu. Lahjattomat työkaverisi ovat vain kateellisia. Anna peräilman soida, kyllä ne rauhoittuu.

        Kakkaterapeutti Salis


    • Anonyymi

      Chere Pieris

      Onhan tässä itsekullakin onkelmia kakellustuotossa. Aamuysiltä kun menee kolmosen ratikkaan siellä Hälssinkin Rautsikalla, ni oom ummessa. Ei tuu mittää. vaiks kuin tikistäis.
      Hätäpäissäni jätän minua vainoavalle DN:n toimittelijalle Pelle Svanslösille muutaman kakkelbergmarjan syötiksi takasillalle. Luulee sekin reppana olevansa osa suurempaa maailmankaikkeutta, kun saa tunkea kakkelmarjani Mäkkärin kerrosjuustonsa väliin. Ja niitä rouskutellessa meneekin loppupäivä ketterästi.

      Pieris, älä luovuta. Me voitamme tämän pelin. Etenkin kun en ole luopunut ihmisarvostani ja ottanut näitä nuhapiikkejä, mistä kukaan ei tiedä lopputulemaa.
      Älä ota piikkejä, jatka haisemista.

      Pusi pusi

      Salis, lääketieteen ja kirurgian vahtimestari

    • Anonyymi

      Hyvästi, Pierikseni

      Tulin uskoon viime viikolla, pärssesilmä kasvoi umpeen, enkä voi enää villisti paskoa mihin tahansa. Etenkään täällä hoopolan suljetulla osastolla.
      Kuin tässä mun yöpaidassa on näin pitkät hihat ja paljon solkia ja remmejä? Onks tää joku sporttimalli?
      Lääkkeet on kovia, struutalla aanukseen pari kertaa päivässä jotain, kun en suostunu nielemään pillereitä. Melko isoja nuo hoitelijat, hentoa sisar valkoista en ole vielä nähnyt. Tohtori puhuu saksaa, puhuttelevat häntä Herr Josefiksi. Oon kuulemma uuden lääketieteellisen ajan pioneeri.

      Pieris, pidän kuvasi leposidesänkyni vieressä. Nenäni limakalvoille syöpynyt ihana paskanhajusi tuudittaa minut uneen tehokkaammin kuin Herr Josefin eväät.

      Jatka kakkeliaatteemme levittämistä jälkikasvullesikin. Pidetään maailma oikean tuoksuisena.

      Jos täältä henkissä selviän, en ikuna enää mene parkkihalliin paskomaan.

      Kakellusterveisin, kiittäen ja muistaen

      Saliksesi

    • Hyvästi, paskataitelija.

      Olen ryhtynyt jalanjäljillesi, sillä Hellllsinki tarvitsee salapaskojaa. Jos olisit vielä täällä, olisin kysynyt pientä käytännön vinkkiä. Kun näet ajoituksessa on vielä vähän ongelmaa. Olen yrittänyt salapaskoa raitiovaunussa, mutta kun kakka tuleekin housuun eikä lattialle. En ehdi vetää housuja alas ennenkuin pyyttoni kurkkii jo. Näitä työtapaturmia on nyt ihan liikaa ja pienet xxxxxxxl-pikkuhousuni ovat jo kaikki sutussa. En ymmärrä missä on vika. Kakka on kuitenkin niin arvokas asia, että se ansaitsee tulla nähdyksi ja haistetuksi.

      Terveisin yksinyrittäjä Pieris.

      • Anonyymi

        Pieris darling, tänään hoopolassa vetivät yöpaitani soljet tiukalle ja rupes tunkeen jotain struuttaa täyttä pääppölääkkeitä mun tuhkaluukkuun. Tein maankuulun "Saliksen koston", ja täräytin kourallisen kakkelbergmarjoja viiden ilmakehän paineella Herr Josefin naamalle. Pääsin yllättämään.
        Taisi tulla taas leposidekeikka.

        T: Psyykelääke-Salis


    • Anonyymi

      Pieris darling, sinä kun olet viettänyt hoopolassa pitkiäkin legejä, niin voisitko kertoa minulle onko tällainen hoito tehokasta.

      Olin just sontimassa alusastiaani, niin Herr Josef tuli takuapäin, ja sanoi antavansa hoitoa ihan ilman käsiä. Laittoi selkäni takana seisoessaan molemmat karvaiset käpälänsä silmieni eteen, heilutteli näppyläisiä sormiansa, ja samalla tuntui pistävä tunne tuhkaluukussa ja huohotusta niskassa. Aikansa puuskutti, ja sitten kertoi hoitotapahtuman onnistuneen.

      Mitähän Herr Josef teki minulle ihan ilman käsiä? On se melko taitava lääkäri, jos tämä hoito tepsii paskomistautiini. Onko sinulle käynyt koskaan näin?

      Koehoidokki-Salis

      • Anonyymi

        Pieris, kokeile naapurin sähköauton latauspaikkaa. Sieltä tulee tosi virtaa hoopommallekin.

        T: Sähköinsinööri-Salis


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      607
      4448
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3489
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      149
      3165
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2439
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      9
      2275
    6. 246
      1810
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1447
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1330
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1130
    Aihe