Työelämä on sitten kummallista. Omaan poikkeuksellisen rutiinien sietokyvyn ja ja omassa toimistotyössäni otan hoitaakseni muiden laiminlyömiä ikävän luonteisia rutiinitehtäviä, ns paskanakkeja. Kysymys on tiedostojen ja papereiden kanssa puljaamisesta. Olen nopea työssäni, aikaansaannokseni on jopa kolminkertaista rutiineja kammoaviin työtovereihini nähden. Kun otan hoitaakseni jonkin tyyppisiä työtehtäviä, joita siis kukaan muua ei halua tehdä, jonkin aikaa saan tehdä työtäni häiritsemättä, mutta muutaman viikon kuluttua joku varmuudella tulee toppuuttelemaan ja kieltää jatkamasta. Työtehtävään ei saa tykästyä ja edes rutiinityöstä ei saa suoriutua liian hyvin, ettei tule sanomista. Olen törmännyt samaan ongelmaan 30 vuoden aikana useammilla toisistaan riippumattomilla työpaikoilla. Työtehtävästä innostuminen on kielletty.
Hyvä suoriutuminen työssä ärsyttää ihmisiä
4
76
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä niin, monesti tuntuu löytyvän kateellisia, jos hoitaa hommansa kunnolla. Ainakaan ei saisi osoittaa, että pitää asioiden vitkuttelemattomasta hoitamisesta.
- Anonyymi
Olen pähkäillyt asiaa, mutta en ole varma on kyse kateudesta. Yleensä se on joku esimiesasemassa oleva joka keskeyttää työni. Ehkä ihmisiä vaan ärsyttää jos joku tekee liikaa tai jotenkin yli odotusten?
Kuukausipalkalla tässä ollaan. Palkka ei kuitenkaan ole se syy miksi teen työni nopeasti. Minun motiivi on hoitaa ikävät työvaiheet nopeasti alta pois ja rötvätä lopun aikaa. En ilmoita esimiehelle että sain työni tehtyä ja rötvään päivän tai muutaman. Olen tehokas silloin kun jotakin teen, mutta otan myös oman aikani ja palaudun.
- Anonyymi
Ihmisiä tuntuu korpeavan erityisesti se, että hyvästä suorituksesta saa sitten palkkaakin, ehkä mahdollisesti enemmän kuin muut. Eli se, että joku innostuu työstä ja jaksaa puurtaa silloinkin, kun muut leipääntyvät, ja sitten saa myös parempaa palkkaa - tämä kombinaatio on monelle aivan liikaa siedettäväksi! Tällainen ihminen halutaan savustaa ulos. Kateus näkyy näin.
- Anonyymi
Suomi on kateellisten maa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448179Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432191Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262082- 951708
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 281163
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071081Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860