Liittoutumattomat epäsolidaarisia (Suomen nk. liittoumattomuus kummastuttaa)

Eurooppalainen

Näinhän se asia nähdään useimmissa EU-maissa.
Espanjalainen EU-parlamentin jäsen Mendez de Vigo arvioi eilen kokoomuksen seminaarissa, että sotilallisesti liittoumattomien maiden tulevaisuus on vaikea. Hänen mukaansa liittoutumattomuus merkitsee solidaarisuuden puutetta.

Espanjalainen de Vigo on mahdollisesti tuleva EPP:n uusi puheenjohtaja, joten merkittävästä puheenvuorosta on kysymys.

9

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selkeästä kannanotosta

      ...kun kyseinen de Vigo kehui kokoomusta,että se
      hyväksyy Suomen liittymisen Natoon. Ainoa harmi
      on vain Suomen kansa, joka vastustaa Natoa ja
      suomalaiset ovat niin jääräpäisen vanhoillisia.
      Mutta ei hätää kokoomushan voi vaihtaa kansaa.
      Esim.virolaiset olisivat kiltimpiä ja pienempiin
      palkkoihin tyytyväisiä.

      • Walpuri saa mennä

        Ei tänne shaisi heti aamushta kännishissä kirjottoo.


    • ...maaliskuussa 2004

      Nato-maa Espanjanja "liittoutui" hövelisti mukaan
      Bushin ja Blearin sotaretkelle Irakiin.

      Suomella ei ole mitään hävettävää, olemme rauhanturvaamisen suurvalta.

      Rauhanturvaamistoimillamme on viiden vuosikymmenen taakse ulottuvat kunniakkaat perinteet.

      Tästä toiminnasta emme ole saaneet vihamiehiä, emme miltään suunnalta.

      • Opettaja

        on Madrid (ei t:llä)


      • ...ja kiitos opetuksesta...
        Opettaja kirjoitti:

        on Madrid (ei t:llä)

        ...kirotusvirheitä sattuu.

        Mutta mitä mieltä olet Espanjan liittoutumisesta ?

        Entäpä Turkin; mitä se on saanut Natolta ?


      • Opettaja
        ...ja kiitos opetuksesta... kirjoitti:

        ...kirotusvirheitä sattuu.

        Mutta mitä mieltä olet Espanjan liittoutumisesta ?

        Entäpä Turkin; mitä se on saanut Natolta ?

        suora lainaus kirjoituksestanne:

        -kirotusvirheitä sattuu-.


      • neutraalitarkkailija
        Opettaja kirjoitti:

        suora lainaus kirjoituksestanne:

        -kirotusvirheitä sattuu-.

        Mikäli edellisen kommentin kirjoittaja ei mielestäsi osaa oikeinkirjoitusta, tekeekö se hänen mielipiteensä irrelevanteiksi?

        Vai tarkoittaako reaktiosi kenties sitä, että on helpompi takertua kirjoitusvirheeseen, kuin tunnustaa, ettei osaa asiaan itseensä millään tavoin kommentoida?


    • Koetetaan parjatä

      Meidän kokoomuslaisten on tuettava toisiamme

    • Täältä tulee antiteesi. Historian läksynsä lukeneena Suomen kansa pidättelee herrojansa lyömästä (tyhjää)päätään seinään! Se itsetunto, nääs!
      vom

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      912
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      760
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      738
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe