haluamme kertoa avoimemmin tietoa siitä mitä rokote voi pahimmillaan vaikuttaa. Tasapuolisuuden nimissä :
https://www.bbc.com/news/uk-england-tyne-58330796
Rokotus voi olla vaarallinen
11
771
Vastaukset
- Anonyymi
- Anonyymi
Eipä tästäkään paljoa Lapin Kansa varmasti kirjoittanut ;
https://www.lansivayla.fi/paikalliset/4223292- Anonyymi
Heh, melko "ammattitaitoisesti" tehty.🤭
- Anonyymi
Höpö höpö linkkejä.
- Anonyymi
Suomessa on kuollut useita tuhansia, ellei kymmeniä tuhansia ihmisiä koronarokotteiden aloittamisen jälkeen. Kenen on vastuu? Odotettavissa on satojatuhansia kuolemia lisää seuraavien vuosikymmenten aikana.
Pysyisimmekö kaikki elossa, jollei rokotteita olisi?- Anonyymi
Emme pysyisi. Kaikki tänne syntyneet myös kuolevat. Iankaikkista elämää ei ole kuin korkeintaan ääriterroristijärjestöjen propakantajulisteissa, joilla ne houkuttelevat esim. itsemurhaiskujen tekoon.
Mutta ottamalla koronarokotteen, saat ehkä hieman lisäaikaa täällä 'ajassa' olemiseen. Kuolemattomuutta et sillä saa, mutta kuten sanoin, ehkä lisäaikaa. - Anonyymi
Aivan, kukaan ei kuolisi koskaan jos rokotetta ei otettaisi.
- Anonyymi
Kaikki tällä hetkellä elossa olevat lähes 5,5 miljoonaa suomalaista tulevat kuolemaan. On vain ajan kysymys enää että koska näin tapahtuu, mutta oma arvio on että vuoteen 2135 mennessä. RIP
- Anonyymi
Kyllä näin on koska Suomi 24 on maailmanlaajuisesti tieteellisesti parhaimmaksi tiedon lähteeksi todistettu.
- Anonyymi
On kai mukavva kun saa kirjoitella tuollaista omiin arvioihin perustuvaa juttua. Onko kivaa olla trolli ?
- Anonyymi
Vaikka en itse tohtisi ottaa rokotetta, toivoisin kuitenkin muiden ottavan. Ja olisin hiljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279