Mimmoisia kokemuksia teillä on nk. nettiystävistä? Ihmisistä jotka jollain tavalla olette hyväksyneet ja päästäneet osaksi ihka oikeaa elämäänne?
Itselläni on muutama oikein hyvä kokemus, mutta sitten on niitäkin joista on tullut tunne, että ei ole ihan varma oliko viisasta tutustua edes pintapuolisesti. Että kaverilla lyö päässä tyhjää...
Sana vapaa. ☺️
Hiphei....
115
813
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole tuollaista käynyt. Kyllä kaikki kaverit ja tuttavat ovat jokapäiväisestä arkielämästä, eikä niitäkään paljon ole. Pidän hyvin mielelläni piirit suppeina.
- Anonyymi
Eilen csi miamissa tuli mieleen tinderityttö jossa opiskelija kaverit sanoi hänellä kävi joka päivä eri mies kylässä ja toinen sanoi oli kevytkenkäinen tuli nettitytöt eli tinderitytöt mieleen
- Anonyymi
Ja sekin oli korkeakoulu opiskelija eli eli jännää elämää
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Aha, no säkö kaveeraat näiden korkeakoulu tinderi tyttöjen kanssa ja elämä on nyt jännää?
No en kaveraa tinderityttöjen kanssa ehkä elämäni on tylsää mut nyt täytyy lähteä kauppaan käymään
Anonyymi kirjoitti:
No en kaveraa tinderityttöjen kanssa ehkä elämäni on tylsää mut nyt täytyy lähteä kauppaan käymään
Sama homma, kauppaan on mentävä.
- Anonyymi
Hyvä kysymys
Minusta noin lähtökohtaisesti ihmiset kuin ihmiset ovat mielenkiintoisia; tätä huomiota en ole koskaan osannut itselleni osannut perustella, ja olen luullut myönteisen suhtautumiseni ulkopuoliseen olevan osa jotain suurempaa ajatusta, kuin minä.
Tällainen ajattelutapa jättää ajattelijan itsensä varjoon, ja hänestä sukeutuu altavastaaja rakastamassaan maailmassa, joka on hänen ainoansa.
(naurua)- Anonyymi
Mjoo
Jorma osaa muotoilla asioita ja ideoita, joita ei voi muotoilla, tarkastella tai saavuttaa, saati käsin kosketella.
Jorma on mallioppilas.
(naurua) - Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Tottakai on hyvä kysymys, en muunlaisia osaa tehdäkkään. 😉
*foliokupla*Hyvä kysymys
Käväisin tuossa Hakaniemessä (vanha Krunikan lehmien laidun) ostamassa kuusen. Myyjä oli virolainen nainen.
Kun kuusi oli paketoitu, kysäisin, että pitääkö kuuselle ostaa oma matkalippu.
Avuliaana ihmisenä myyjä käväisi kysymässä kuusikollegaltaan, että oliko näin.
Minun mielestäni kuuset ovat epämukavia kanniskella, raahata perässään tai sulloa autoon.
Taas poikkitaiteellisessa melankoliassa sen julkisella sektorilla, kuusi metrossa on lähinnä vitsi omistajastaan.
(hihitystä) Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kysymys
Käväisin tuossa Hakaniemessä (vanha Krunikan lehmien laidun) ostamassa kuusen. Myyjä oli virolainen nainen.
Kun kuusi oli paketoitu, kysäisin, että pitääkö kuuselle ostaa oma matkalippu.
Avuliaana ihmisenä myyjä käväisi kysymässä kuusikollegaltaan, että oliko näin.
Minun mielestäni kuuset ovat epämukavia kanniskella, raahata perässään tai sulloa autoon.
Taas poikkitaiteellisessa melankoliassa sen julkisella sektorilla, kuusi metrossa on lähinnä vitsi omistajastaan.
(hihitystä)Olisit ostanut minikuusen. Pöytämallin. 😜
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Olisit ostanut minikuusen. Pöytämallin. 😜
Mjaa
En voi ottaa valokuvaa, sillä taustalla on kirjahylly ja seinällä eräs upeimmista ostoksistani: taulu, jossa on oikeaa kultaa.
Mjaa
En voi ottaa valokuvaa, sillä taustalla on kirjahylly ja seinällä eräs upeimmista ostoksistani: taulu, jossa on oikeaa kultaa.
(hihitystä)Kuvaile sanoin.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Kuvaile sanoin.
Seinä
Seinä on minun ja naapurini välinen seinä. Muita seiniä ei välillämme ole. Seinä on kaksinkertainen tiiliseinä, joka on - molemmin puolin - paksulti rapattu ja moneen kertaan tapetoitu, maalattu ja jälleen riisuttu ja raavittu synnyinasuunsa puhtaaksi ja valmiiksi uusille ajatuksille, mielipiteille ja näkemyksille.
Se on periaatteessa vain seinä.
(naurua) Anonyymi kirjoitti:
Seinä
Seinä on minun ja naapurini välinen seinä. Muita seiniä ei välillämme ole. Seinä on kaksinkertainen tiiliseinä, joka on - molemmin puolin - paksulti rapattu ja moneen kertaan tapetoitu, maalattu ja jälleen riisuttu ja raavittu synnyinasuunsa puhtaaksi ja valmiiksi uusille ajatuksille, mielipiteille ja näkemyksille.
Se on periaatteessa vain seinä.
(naurua)Onko kuusi jo koristeltu?
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Onko kuusi jo koristeltu?
Luulen
Luulen, että tämä kyseinen kuusi on kotoisin Virosta, sillä se on hieman notkollaan kohti länttä, joka on linjassa osakeyhtiömme pohjapiirustuksen kanssa. Toisaalta voi olla niin, että olen sijoitellut koristeelliset palloni niin, että niitä ei toisella puolella ole, mutta toisella puolella niitä on liikaa.
En ole mikään koristelija luonteeltani. En ymmärrä tasapainon olemusta.
(naurua) Anonyymi kirjoitti:
Luulen
Luulen, että tämä kyseinen kuusi on kotoisin Virosta, sillä se on hieman notkollaan kohti länttä, joka on linjassa osakeyhtiömme pohjapiirustuksen kanssa. Toisaalta voi olla niin, että olen sijoitellut koristeelliset palloni niin, että niitä ei toisella puolella ole, mutta toisella puolella niitä on liikaa.
En ole mikään koristelija luonteeltani. En ymmärrä tasapainon olemusta.
(naurua)Hmph. Laita edes kuusenkynttilät. Sikin sokin. 🙃✨
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Hmph. Laita edes kuusenkynttilät. Sikin sokin. 🙃✨
Mautonta, sanoi kissa.
Ehkä olen hieman naiivi, mutta minusta kuusi ei tarvitse ympärilleen sähköisen magiikan lonkeroita ja keinovaloja.
Todelliset valot ovat taivaalla.
(hirn) Anonyymi kirjoitti:
Mautonta, sanoi kissa.
Ehkä olen hieman naiivi, mutta minusta kuusi ei tarvitse ympärilleen sähköisen magiikan lonkeroita ja keinovaloja.
Todelliset valot ovat taivaalla.
(hirn)No hittonlaidisdupsunduu. Karkkipapereita oksille? 🤪
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
No hittonlaidisdupsunduu. Karkkipapereita oksille? 🤪
Oksat
Kaikkeuden lakeuksilla vain yhdenlaiset liepeet ovat kuin rutattuja, hyljättyjä ja unohdettuja karkkipapereita.
Ongelma on se että näihin näkyihin on valovuosien matka.
Kun ihmisolento elää ja kokee, niin hän elää ja kokee välitöntä. Jormalla taas on valtava etumatka - epäinhimillinen.
Oksat
Kaikkeuden lakeuksilla vain yhdenlaiset liepeet ovat kuin rutattuja, hyljättyjä ja unohdettuja karkkipapereita.
Ongelma on se että näihin näkyihin on valovuosien matka.
Kun ihmisolento elää ja kokee, niin hän elää ja kokee välitöntä. Jormalla taas on valtava etumatka - epäinhimillinen.
(hihitystä)Laita Jorma joulutähdeksi.
Pst. Yritän auttaa koristelussa.
🥴- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Laita Jorma joulutähdeksi.
Pst. Yritän auttaa koristelussa.
🥴Joulutähti
Jorma on kuuluisa joulutähdestään, sillä kenelläkään muulla ei ole sellaista. Kun ajatukselliset ja ajatuksettomat ihmiset kerääntyvät joulutähtimarkkinoille, niin ainoastaan Jorma löytää oikean pahvilaatikon pahvilaatikkomerestä, jossa lojuu vain yksi sinne unohdettu tähti.
Jorman tähti on grafiitinharmaa, ja siten taivaalla musta.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joulutähti
Jorma on kuuluisa joulutähdestään, sillä kenelläkään muulla ei ole sellaista. Kun ajatukselliset ja ajatuksettomat ihmiset kerääntyvät joulutähtimarkkinoille, niin ainoastaan Jorma löytää oikean pahvilaatikon pahvilaatikkomerestä, jossa lojuu vain yksi sinne unohdettu tähti.
Jorman tähti on grafiitinharmaa, ja siten taivaalla musta.
(hihitystä)Kertomuksia
Kun ensimmäisen kerran näin tähdet, olin jäässä, sekä noin kolmen vanha. Tähdet ja kylmä eivät sovi yhteen, mutta ne ovat yhtä, koska kaikki on yhtä, eikä mikään ole kylmää saati lämmintä. Olemme yhtä ja samaa tasapainotonta tilaa etsimässä itseämme.
Kaikki
Kun kasvaa valossa, arvostaa valoa, valaistusta ja valaistuneita, on perillä. Valo on määränpää, määränpään idea ja sen olemus. Valo on tulevaisuus, kyky nähdä, kasvaa, kehittyä ja saapua jonnekin.
Valo on energiaa, joka saa orkideat tuoksumaan.
Jos katsot tuosta tuonne, niin näet sen: Sitä on linnunrata tulvillaan.
Mutta
Linnunradan ytimessä on jotain, joka on kaikkea muuta kuin tätä. Ja näitä kohteita on lukemattomia. Me elämme ajan pinnalla, mutta ne ovat irronneet kaikesta tästä.
(hihitystä)
- Anonyymi
Pääosin hyviä kokemuksia. Itselläni ei tosin e yhtään sellaista kokemusta, jonka laskisin nettiystäväksi, vaan paljon sellaisia, joihin olen tutustunut online pelien parissa. Löytyy sellaisiakin ihmisiä, joiden kanssa olen pelannut useaa peliä yhdessä ja tuntenut kohta 15 vuotta. Olen päätynyt alalanvaihtoon ja työprojekteihin ja pariin irl parisuhteeseenkin noiden kautta.
Toki niitä hieman sekopäisempiäkin tyyppejä on osunut joukkoon ja pari ihan kunnon stalkkeriakin. Mä olen aina ollut varovainen mitä tietoa itsestäni annan ja kuinka nopeasti, mutta hieman lisävarovaisuutta on vielä noiden myötä tullut.Okei. Mainiota. Ikäviä on tyypit joilla saa mielikuvitus lähtee lentoon ja alkaa elää mielikuvitustaan todeksi. Ei siis erota totta ja tarua tai on kuuppa sekaisin, rationaalinen ajattelu tökkii.
Joo mullakin joitakin mielensäpahoittajia osunut joskus kohdalle, jotka on sitten räyhänneet perässä kulkien mitä lennokkaampia juttuja ja suoranaista luikuria laskien. Yks tuurijuoppo oli mm. tällainen.JasuM kirjoitti:
Okei. Mainiota. Ikäviä on tyypit joilla saa mielikuvitus lähtee lentoon ja alkaa elää mielikuvitustaan todeksi. Ei siis erota totta ja tarua tai on kuuppa sekaisin, rationaalinen ajattelu tökkii.
Joo mullakin joitakin mielensäpahoittajia osunut joskus kohdalle, jotka on sitten räyhänneet perässä kulkien mitä lennokkaampia juttuja ja suoranaista luikuria laskien. Yks tuurijuoppo oli mm. tällainen.Siinä yks syy miksi vaihdan usein nimmariakin. Huonoja kokemuksia perässähiihtäjistä, jotka tonkii kaiken ja hakee vielä vuosienkin päästä jotain millä lyödä. Täällä on paljon pimeetä porukkaa netissäkin.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Siinä yks syy miksi vaihdan usein nimmariakin. Huonoja kokemuksia perässähiihtäjistä, jotka tonkii kaiken ja hakee vielä vuosienkin päästä jotain millä lyödä. Täällä on paljon pimeetä porukkaa netissäkin.
Sanoo tyyppi joka esiintyy väärällä identiteetillä netissä jatkuvasti. Olet oikeasti mies jos näin voi sanoa
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo tyyppi joka esiintyy väärällä identiteetillä netissä jatkuvasti. Olet oikeasti mies jos näin voi sanoa
Haista sinä jo vittu juttuinesi.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Siinä yks syy miksi vaihdan usein nimmariakin. Huonoja kokemuksia perässähiihtäjistä, jotka tonkii kaiken ja hakee vielä vuosienkin päästä jotain millä lyödä. Täällä on paljon pimeetä porukkaa netissäkin.
Niinhän se on. Mä en ikinä ottaisi nimimerkkiä käyttöön tälläsella foorumilla. Tää on mulle tällasta hölpönpölpön-ajankulua, jossa en koe tarvetta tulla "tunnistetuksi". Jos teen alotuksen niin sillon allekirjotan, muttamuuten en.
Noin yleisesti ottaen oman henkilöllisyyteni suhteen mä olen tosi tarkka. Mulla ei ole yhtään ainoaa täysnimikaimaa tässä maassa, joten nimeäni ja someani en oikeasti juuri kenellekään jaa. Ainoastaan ihmisille, jotka olen tuntenut jo kauemmin ja joilla ei ole ollut tarvetta alkaa kaivella mun tietojani mistään. Kyllähän päättelykykyinen ihminen osaisi tiettyjen ryhmien ja yhteisten ystävien tietoja yhdistelemällä mut kaivaa esille.
Ne omat pahimmat kokemukseni ovat liittyneet ihmisiin, jotka eivät ole millään uskoneet etten ole heistä kiinnostunut seksuaalisessa ja parisuhdemielessä. Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se on. Mä en ikinä ottaisi nimimerkkiä käyttöön tälläsella foorumilla. Tää on mulle tällasta hölpönpölpön-ajankulua, jossa en koe tarvetta tulla "tunnistetuksi". Jos teen alotuksen niin sillon allekirjotan, muttamuuten en.
Noin yleisesti ottaen oman henkilöllisyyteni suhteen mä olen tosi tarkka. Mulla ei ole yhtään ainoaa täysnimikaimaa tässä maassa, joten nimeäni ja someani en oikeasti juuri kenellekään jaa. Ainoastaan ihmisille, jotka olen tuntenut jo kauemmin ja joilla ei ole ollut tarvetta alkaa kaivella mun tietojani mistään. Kyllähän päättelykykyinen ihminen osaisi tiettyjen ryhmien ja yhteisten ystävien tietoja yhdistelemällä mut kaivaa esille.
Ne omat pahimmat kokemukseni ovat liittyneet ihmisiin, jotka eivät ole millään uskoneet etten ole heistä kiinnostunut seksuaalisessa ja parisuhdemielessä.Juu. Mullekin aikoinaan neuvottiin viranomaistaholta, että ihmiset vaihtaa salasanoja, yhtä hyvin voi vaihtaa nimimerkkiä jos se on mahdollista.
Välillä olen ilman nimimerkkiäkin ollut, mutta itse keskustelen niin paljon että keskustelujen vastaukset tulee kätevemmin rekattuna tuohon vellikelloon. Ehkä jos vain harvoin kävis, en nimimerkkiä pitäiskään.
Toisaalta myös pidän oikeutenani rekisteröidä nimimerkin, vaikka rekatuille usein vittuillaankin kun on rekattu ja näkyvä.
Se on mun oikeuteni, kun sellainen mahdollisuus kerran on kun nimimerkki.
Eli en suostu höhelöitten takia luimimaan piilossakaan. He on väärällä asialla jotka vainoo, en minä.
Melko itsepintaisia ihailijoita sulla, tosi keljua. Pelottavaa?- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Juu. Mullekin aikoinaan neuvottiin viranomaistaholta, että ihmiset vaihtaa salasanoja, yhtä hyvin voi vaihtaa nimimerkkiä jos se on mahdollista.
Välillä olen ilman nimimerkkiäkin ollut, mutta itse keskustelen niin paljon että keskustelujen vastaukset tulee kätevemmin rekattuna tuohon vellikelloon. Ehkä jos vain harvoin kävis, en nimimerkkiä pitäiskään.
Toisaalta myös pidän oikeutenani rekisteröidä nimimerkin, vaikka rekatuille usein vittuillaankin kun on rekattu ja näkyvä.
Se on mun oikeuteni, kun sellainen mahdollisuus kerran on kun nimimerkki.
Eli en suostu höhelöitten takia luimimaan piilossakaan. He on väärällä asialla jotka vainoo, en minä.
Melko itsepintaisia ihailijoita sulla, tosi keljua. Pelottavaa?Tietysti sulla on siihen oikeus, jos itse haluat. Musta moitteita tulisi osottaa palstan moderointia kohtaan, mutta aikalailla samantasostahan se on kaikilla anonyymipalstoilla.
Olis se voinut pelottaavaakin olla. Onneksi olivat ulkolaisia, niin eivät ihan niin helposti näitä Suomen rekistereitä käytä. Kuulostaa ehkä törkeältä, mutta varsinkaan suomalaisille en helposti edes nimitietojani anna. Kyse ei ole siitä, ettäkö luottaisi suomalaisiin vähemmän. Suomalaiset vaan osaavat halutessaan käyttää Suomen suht avointa tiedonsaantia hyväkseen.
Juu en tiedä mistä mulle onkin osunut kohdalle useampi noita varsin sitkeitä ihailijoita, sekä hyvässä että pahassa. Mun oma puhelinnumero on salainen, joten sitä on mm. pyydelty vanhemmiltani, joiden numero ei ollut salainen. Harvinaisen sukunimen kanssa tuokin on mahdollista.
Noista nettivainoojista oli kuitenkin suht helppo päästä eroon. Jouduin blokkaamaan tyyppiä useamman kerran, kun loi uusia profiileja ja pelin sisällä uusia hahmoja, joita sitten mustalistasin ja ilmottelin. Rasittavaa, mutta ei varsinaisesti kovin vaivalloista. Anonyymi kirjoitti:
Tietysti sulla on siihen oikeus, jos itse haluat. Musta moitteita tulisi osottaa palstan moderointia kohtaan, mutta aikalailla samantasostahan se on kaikilla anonyymipalstoilla.
Olis se voinut pelottaavaakin olla. Onneksi olivat ulkolaisia, niin eivät ihan niin helposti näitä Suomen rekistereitä käytä. Kuulostaa ehkä törkeältä, mutta varsinkaan suomalaisille en helposti edes nimitietojani anna. Kyse ei ole siitä, ettäkö luottaisi suomalaisiin vähemmän. Suomalaiset vaan osaavat halutessaan käyttää Suomen suht avointa tiedonsaantia hyväkseen.
Juu en tiedä mistä mulle onkin osunut kohdalle useampi noita varsin sitkeitä ihailijoita, sekä hyvässä että pahassa. Mun oma puhelinnumero on salainen, joten sitä on mm. pyydelty vanhemmiltani, joiden numero ei ollut salainen. Harvinaisen sukunimen kanssa tuokin on mahdollista.
Noista nettivainoojista oli kuitenkin suht helppo päästä eroon. Jouduin blokkaamaan tyyppiä useamman kerran, kun loi uusia profiileja ja pelin sisällä uusia hahmoja, joita sitten mustalistasin ja ilmottelin. Rasittavaa, mutta ei varsinaisesti kovin vaivalloista.No moderointi ei pelitä hyvin silloin, jos ilkivalta mitenkään on mahdollista.
Minusta on väärin, jos ihminen ei saa olla harmiton itsensä kaikkialla. Eri asia on jos on juurikin se harmin aiheuttaja. Kenenkään persoonaan on turha käydä kiinni, se kertoo vain kiinni kävijän kompleksisuudesta joka ei erilaisuutta siedä.
En mä irl kahvinpöydän ympärillä istuessa poikkea mitenkään ihmisenä tästä. Tykkää ketkä tykkää, on tykkäämättä ketkä ei tykkää. Luultavasti vaan olen hiljaisempi ja puheenaiheet on niukemmat, kun täällä missä uusia aiheita ilmaantuu tuhka tiuhaan eri ihmisten toimesta. Eikä yksin tarvi säestää.
Kuulostaa pakkomielteisiltä nämä tyypit joihin olet törmännyt.
Omat tiedot on viisasta salata ja sittenkin rikos on rikos ja rangaistus seuraa perässä, jos niihin syyllistyy. Sitä ei pidä unohtaa kaikkivoipaisuuksissaan netissäkään. Kaikista ei tarvi tykätä, muttei niihin tarvi kiinnittää huomiotakaan.- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
No moderointi ei pelitä hyvin silloin, jos ilkivalta mitenkään on mahdollista.
Minusta on väärin, jos ihminen ei saa olla harmiton itsensä kaikkialla. Eri asia on jos on juurikin se harmin aiheuttaja. Kenenkään persoonaan on turha käydä kiinni, se kertoo vain kiinni kävijän kompleksisuudesta joka ei erilaisuutta siedä.
En mä irl kahvinpöydän ympärillä istuessa poikkea mitenkään ihmisenä tästä. Tykkää ketkä tykkää, on tykkäämättä ketkä ei tykkää. Luultavasti vaan olen hiljaisempi ja puheenaiheet on niukemmat, kun täällä missä uusia aiheita ilmaantuu tuhka tiuhaan eri ihmisten toimesta. Eikä yksin tarvi säestää.
Kuulostaa pakkomielteisiltä nämä tyypit joihin olet törmännyt.
Omat tiedot on viisasta salata ja sittenkin rikos on rikos ja rangaistus seuraa perässä, jos niihin syyllistyy. Sitä ei pidä unohtaa kaikkivoipaisuuksissaan netissäkään. Kaikista ei tarvi tykätä, muttei niihin tarvi kiinnittää huomiotakaan.En tosiaan tiedä mistä noita onkin mun riesoikseni siunaantunut useampi kappale. Ystävät joskus sanoneet, että mä vaan olen liian kiltti ja ystävällinen ja noi sekopäät sitten tulkitsevat sitä väärin. En tiedä.
En mä onneksi ole koskaan joutunut sen kummemmin pakenemaan. Sen tosin tein jo heti täysi-ikäiseksi tultuani, että salasin kaikki ne tietoni, jotka voi salata. Vaan kaikkeahan et voi tässä maassa salata. Ihmisen tietoja saa kyllä halutessaan vaikka kuinka paljon.
Ja juu, olen huomannut, että parilla yksilöllä täällä on pakkomielle sinuun. Aika usein olen itsekin joutunut sanomaan, että minä en ole sinä, kun joku yrittää "tunnistella". 😂 Anonyymi kirjoitti:
En tosiaan tiedä mistä noita onkin mun riesoikseni siunaantunut useampi kappale. Ystävät joskus sanoneet, että mä vaan olen liian kiltti ja ystävällinen ja noi sekopäät sitten tulkitsevat sitä väärin. En tiedä.
En mä onneksi ole koskaan joutunut sen kummemmin pakenemaan. Sen tosin tein jo heti täysi-ikäiseksi tultuani, että salasin kaikki ne tietoni, jotka voi salata. Vaan kaikkeahan et voi tässä maassa salata. Ihmisen tietoja saa kyllä halutessaan vaikka kuinka paljon.
Ja juu, olen huomannut, että parilla yksilöllä täällä on pakkomielle sinuun. Aika usein olen itsekin joutunut sanomaan, että minä en ole sinä, kun joku yrittää "tunnistella". 😂Luultavasti noin, olet liian kiltti ja ystävällinen. Luottavainen?
Ja ihmisissä on paljon kieroja korkkiruuveja, siinä yksi hemmetin hyvä syy vältellä ihmisiä irl. Erakoitua.
Sen parempi mitä vähemmän tietojaan jakaa mihinkään mediaan tms. Ei osallistu kaikkiin kissaristiäisiin mihin jää tietoja.
Luultavasti he on niitä, jotka on kokeneet jotenkin mut itselleen rasitteeksi. Ja haluavat nujertaa ja rökittää jotenkin. Heikko itsetuntoisia yleensä.JasuM kirjoitti:
Luultavasti noin, olet liian kiltti ja ystävällinen. Luottavainen?
Ja ihmisissä on paljon kieroja korkkiruuveja, siinä yksi hemmetin hyvä syy vältellä ihmisiä irl. Erakoitua.
Sen parempi mitä vähemmän tietojaan jakaa mihinkään mediaan tms. Ei osallistu kaikkiin kissaristiäisiin mihin jää tietoja.
Luultavasti he on niitä, jotka on kokeneet jotenkin mut itselleen rasitteeksi. Ja haluavat nujertaa ja rökittää jotenkin. Heikko itsetuntoisia yleensä.Miksi heikko itsetuntoisia, niin eihän hyvällä itsetunnolla omaavan tarvi ketään kouttaa sortaa ja talloa alleen, olkoon miten erimielinen tahansa.
Sen kestää.- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Luultavasti noin, olet liian kiltti ja ystävällinen. Luottavainen?
Luultavasti he on niitä, jotka on kokeneet jotenkin mut itselleen rasitteeksi. Ja haluavat nujertaa ja rökittää jotenkin. Heikko itsetuntoisia yleensä.Ei mua kyllä luottavaiseksi voi kuvailla millään mittareilla. Mä olen luonteeltani suht välitön, eikä mulla ole ongelmia jutella tuntemattomienkaan kanssa. Mulla on selvät rajani, joiden ylitse en kerro tai jaa mitään oikeastaan kenellekään oudommalle. Mä taidan päinvastoin olla pohjimmiltani hyvinkin kyyninen enkä luota keneenkään helposti.
Työni puolesta mun on pakko sietää pieni määrä julkisiakin tilanteita, mutta sen olen itse valinnut. Anonyymi kirjoitti:
Ei mua kyllä luottavaiseksi voi kuvailla millään mittareilla. Mä olen luonteeltani suht välitön, eikä mulla ole ongelmia jutella tuntemattomienkaan kanssa. Mulla on selvät rajani, joiden ylitse en kerro tai jaa mitään oikeastaan kenellekään oudommalle. Mä taidan päinvastoin olla pohjimmiltani hyvinkin kyyninen enkä luota keneenkään helposti.
Työni puolesta mun on pakko sietää pieni määrä julkisiakin tilanteita, mutta sen olen itse valinnut.Okei. Joo. Varmasti varsin fiksu linja minkä olet valinnut. Mäkin olen avoimen oloinen ja tiettyyn pisteeseen asti olenkin avoin, mutten päästä lähelleni helposti. Vaadin aikani tulla tutuksi ja sittenkin anturoin tilannetta pitkään.
Yhtään holtittomuuksia, pakitan.JasuM kirjoitti:
Okei. Joo. Varmasti varsin fiksu linja minkä olet valinnut. Mäkin olen avoimen oloinen ja tiettyyn pisteeseen asti olenkin avoin, mutten päästä lähelleni helposti. Vaadin aikani tulla tutuksi ja sittenkin anturoin tilannetta pitkään.
Yhtään holtittomuuksia, pakitan.Jotain kertoo sekin, ettei edes mun monivuotiset naapurit tunne mua. Korkeintaan ulkonäöltä. Ja näin olen elänyt vuosia.
JasuM kirjoitti:
Jotain kertoo sekin, ettei edes mun monivuotiset naapurit tunne mua. Korkeintaan ulkonäöltä. Ja näin olen elänyt vuosia.
Yksi exäni on joskus sanonut, että häneltä jos tulee kyselemään hän tarjoaa kaksipiippuista ja hauleja ropisten. 🥴
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Okei. Joo. Varmasti varsin fiksu linja minkä olet valinnut. Mäkin olen avoimen oloinen ja tiettyyn pisteeseen asti olenkin avoin, mutten päästä lähelleni helposti. Vaadin aikani tulla tutuksi ja sittenkin anturoin tilannetta pitkään.
Yhtään holtittomuuksia, pakitan.Mulla toi taitaa olla hyvin pitkälti luonteeni sanelemaa. En ainakaan muista koskaan tehneeni mitään tietoista valintaa asiasta. Mä olin samanlainen jo teininä. Mä muistan jo 14-15 vuotiaana analysoineeni jotain vanhoja ukkoja, jotka pyrki manipuloimaan teinityttöjä. Se kyynisyys vain on iso osa minua.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Jotain kertoo sekin, ettei edes mun monivuotiset naapurit tunne mua. Korkeintaan ulkonäöltä. Ja näin olen elänyt vuosia.
Mä olen muuttanut aikuisiälläni niin monta kertaa (13), etten ole koskaan ehtinyt juuri syvemmin naapureihin tutustua. Nämä nykyiset tunnen ihan ok ja tulee melko usrin juteltuaki. Vaan ei he musta mitään henkilökohtasempaa tiedä ja ovat toisaalta niin eri ikäluokaakin, että ei tulisi mitään syvällisempiä juteltua.
Anonyymi kirjoitti:
Mulla toi taitaa olla hyvin pitkälti luonteeni sanelemaa. En ainakaan muista koskaan tehneeni mitään tietoista valintaa asiasta. Mä olin samanlainen jo teininä. Mä muistan jo 14-15 vuotiaana analysoineeni jotain vanhoja ukkoja, jotka pyrki manipuloimaan teinityttöjä. Se kyynisyys vain on iso osa minua.
No pikkasen samaa vikaa mussakin. Kaverien mielestä tylsimyskin siksi.
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen muuttanut aikuisiälläni niin monta kertaa (13), etten ole koskaan ehtinyt juuri syvemmin naapureihin tutustua. Nämä nykyiset tunnen ihan ok ja tulee melko usrin juteltuaki. Vaan ei he musta mitään henkilökohtasempaa tiedä ja ovat toisaalta niin eri ikäluokaakin, että ei tulisi mitään syvällisempiä juteltua.
Okei. Itse asuin 20 vuotta yhdessä paikassa ja silti moni ei tiennyt musta mitään. Kuka se on, kun joku kaveri oli kysynut onko mua nökynyt. 😂
JasuM kirjoitti:
Okei. Itse asuin 20 vuotta yhdessä paikassa ja silti moni ei tiennyt musta mitään. Kuka se on, kun joku kaveri oli kysynut onko mua nökynyt. 😂
Täällä nyt mua ei tunnekkaan kukaan muu kun oma perhe. Eikä haittaa yhtään.
- Anonyymi
Mulla oli messengerissä vuoden poikaystävä. Ei koskaa tavattu, hän ei voinut tosiaan harkita lähtöä tänne enkä minä halunnut hänen maassa käydä.
Suhde oli enemmän ystävätyylinen, seksi ei ollut kuvioissa kovinkaan olennaista.
Meillä oli kyllä tosi hauskaa ja mukavaa.
Juttu loppui kun ihastuin irl ja hän ei pystynyt käsittelemään sitä. Eli vähän ikävästi.
Kokemus ihan positiivinen loppujen lopuksi.Nojoo, ihastuneena helposti ensin loukkaantuu, vaikka ymmärtäiskin tilanteen kaikinpuolin järkevästi olleen itselle mahdoton muutenkin. Inhimillistä, kunhan ei aiheuta mitään ongelmia toiselle sen vuoksi.
Ne on niin herkkiä tunteita ja herkästi satuttaa, halus tai ei.
Ilmeisesti kuitenkin kaikki hyvin loppujen lopuksi?- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Nojoo, ihastuneena helposti ensin loukkaantuu, vaikka ymmärtäiskin tilanteen kaikinpuolin järkevästi olleen itselle mahdoton muutenkin. Inhimillistä, kunhan ei aiheuta mitään ongelmia toiselle sen vuoksi.
Ilmeisesti kuitenkin kaikki hyvin loppujen lopuksi?No hän varmaan sai kolauksen ja minä jouduin pettymään vähän.
Alussa oli puhe, että hän tulisi töihin Suomeen vuodeksi ja hän olikin tähän halukas.
Mutta hän asui hyvin iäkkäiden vanhempiensa kanssa ja oli perheen ainoa poika, joten realismi iski. Sisarilla oli kaikilla omat perheet.
Nyt myöhemmin ajatellut että parempi niin.
En usko, että jatkossa olisimme ihan täysin ystäviä voineet olla, hän oli kiva läheisenä sen aikaa mitä oli, mut pelkästään ystävänä, eli vähän etäisämpänä, ei ehkä.
Toivon hänelle hyvää, aika oli kuitenkin arvokasta ja todella hauska ja älykäs ihminen! - Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Nojoo, ihastuneena helposti ensin loukkaantuu, vaikka ymmärtäiskin tilanteen kaikinpuolin järkevästi olleen itselle mahdoton muutenkin. Inhimillistä, kunhan ei aiheuta mitään ongelmia toiselle sen vuoksi.
Ilmeisesti kuitenkin kaikki hyvin loppujen lopuksi?Ehkä hän myi lähettämäni pillunkuvat kostoksi, mene ja tiedä😃🕊 En oikeastaan edes välitä, perhe oli todella köyhä latinoperhe, hänen viikkopalkka oli jotain alle 60 €, kuvittele ja nousi töihin kolmelta yöllä, että ehti työpaikkaansa kuudeksi kahdella eri linja-autolla...
Muita vaikeuksia ei ole ilmennyt. Hän kyllä rakasti minua paljon, siitä ei ole mitään epäilystä. Anonyymi kirjoitti:
No hän varmaan sai kolauksen ja minä jouduin pettymään vähän.
Alussa oli puhe, että hän tulisi töihin Suomeen vuodeksi ja hän olikin tähän halukas.
Mutta hän asui hyvin iäkkäiden vanhempiensa kanssa ja oli perheen ainoa poika, joten realismi iski. Sisarilla oli kaikilla omat perheet.
Nyt myöhemmin ajatellut että parempi niin.
En usko, että jatkossa olisimme ihan täysin ystäviä voineet olla, hän oli kiva läheisenä sen aikaa mitä oli, mut pelkästään ystävänä, eli vähän etäisämpänä, ei ehkä.
Toivon hänelle hyvää, aika oli kuitenkin arvokasta ja todella hauska ja älykäs ihminen!Kyllä noista yleensä selviää, jos on joten kuten hyvä itsetunto ja empatiakykyä puolin ja toisin. Ikäviä juttuja, joku saa kynsilleen tavalla tai toisella mutta niin se joskus menee.
Ei aina kohtaa toiveet, eikä tunteetkaan. Mut ei sen takia pidä jäädä vellomaan katkeruuteen tai hankalaksi ryhtyä. Loppujen lopuksi tykkäämisessä on kyse siitä, että toivoo tykkäämälleen ihmiselle hyvää. Ja antaa itselleenkin sielunrauhan näin hyvää ajattelemalla ja tahtomalla, kun päinvastoin.
Eikö?
Varmaan kaikelle on syynsä miksi ja miksi ei. Pääasia, että elämä molemmilla jatkuu ja omilla tahoillaan voi toivottavasti hyvin.
Ja kivasti oot asian ajatellut. :)- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän myi lähettämäni pillunkuvat kostoksi, mene ja tiedä😃🕊 En oikeastaan edes välitä, perhe oli todella köyhä latinoperhe, hänen viikkopalkka oli jotain alle 60 €, kuvittele ja nousi töihin kolmelta yöllä, että ehti työpaikkaansa kuudeksi kahdella eri linja-autolla...
Muita vaikeuksia ei ole ilmennyt. Hän kyllä rakasti minua paljon, siitä ei ole mitään epäilystä.Omia kuviasi mies et ole missään tapauksessa voinut myydä, mutta netti on täynnä sitäkin kuvastoa mitä imuroida koneelleen sen puutteessa mitä et varmaan enää koskaan tule livenä näkemään. Näin kertois kristallipallo meille
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän myi lähettämäni pillunkuvat kostoksi, mene ja tiedä😃🕊 En oikeastaan edes välitä, perhe oli todella köyhä latinoperhe, hänen viikkopalkka oli jotain alle 60 €, kuvittele ja nousi töihin kolmelta yöllä, että ehti työpaikkaansa kuudeksi kahdella eri linja-autolla...
Muita vaikeuksia ei ole ilmennyt. Hän kyllä rakasti minua paljon, siitä ei ole mitään epäilystä.No eikös se täyttäisi jo rikoksen merkistöt, jos toisen kuvia rupee eteenpäin laittelemaan rahalla tai ilman. Ainakin törkeetä.
Metka kuvio. 😄- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Kyllä noista yleensä selviää, jos on joten kuten hyvä itsetunto ja empatiakykyä puolin ja toisin. Ikäviä juttuja, joku saa kynsilleen tavalla tai toisella mutta niin se joskus menee.
Ei aina kohtaa toiveet, eikä tunteetkaan. Mut ei sen takia pidä jäädä vellomaan katkeruuteen tai hankalaksi ryhtyä. Loppujen lopuksi tykkäämisessä on kyse siitä, että toivoo tykkäämälleen ihmiselle hyvää. Ja antaa itselleenkin sielunrauhan näin hyvää ajattelemalla ja tahtomalla, kun päinvastoin.
Eikö?
Varmaan kaikelle on syynsä miksi ja miksi ei. Pääasia, että elämä molemmilla jatkuu ja omilla tahoillaan voi toivottavasti hyvin.
Ja kivasti oot asian ajatellut. :)Ottaahan se aikaa selvitä niistä pettymyksistä, joita tulee epäonnistuneista yrityksistä.
Usein ihmiset kiirehtää lyömään lappua luukulle siltä seisomalta asioiden suhteen, mutta tunteet seuraa perässä joskus jopa vuosia, varsinkin ilman tietoista käsittelyä.
Minun mielestä ihmiset ottaa liian vakavasti sen, että joku suhde ei onnistukkaan eikä ole se elämän suuri rakkaustarina. Monet jopa katkeroituu, kun juttu jonkun itselle sopimattoman ihmisen kanssa ei onnistu...
En oikein ymmärrä tätä logiikkaa itse. Johtunee liian suurista odotuksista yleensäkkin elämän ja toisten ihmisten suhteen ja siitä että joku tietty negatiivinen asia pilaa kaiken hyvänkin kun odotukset on tähtitieteellisen epärealistiset. Anonyymi kirjoitti:
Ottaahan se aikaa selvitä niistä pettymyksistä, joita tulee epäonnistuneista yrityksistä.
Usein ihmiset kiirehtää lyömään lappua luukulle siltä seisomalta asioiden suhteen, mutta tunteet seuraa perässä joskus jopa vuosia, varsinkin ilman tietoista käsittelyä.
Minun mielestä ihmiset ottaa liian vakavasti sen, että joku suhde ei onnistukkaan eikä ole se elämän suuri rakkaustarina. Monet jopa katkeroituu, kun juttu jonkun itselle sopimattoman ihmisen kanssa ei onnistu...
En oikein ymmärrä tätä logiikkaa itse. Johtunee liian suurista odotuksista yleensäkkin elämän ja toisten ihmisten suhteen ja siitä että joku tietty negatiivinen asia pilaa kaiken hyvänkin kun odotukset on tähtitieteellisen epärealistiset.Joskus ottaa aikaa, joskus ei, riippuu miten tärkeenä koki asian.
Ja käsittelemättömät asiat äkkiä nousee kummittelemaan. Ei niistä sillä pääse, että työntää pään pensaaseen ja leikkii näkymätöntä. Tai unohtanutta.
Ne tulee eteen joskus tavalla tai toisella, joskus jopa ihmisen muodossa.
Katkeroituminen on varmaan seurausta ettei ole oppinut käsittelemään kipeitä asioita? Tai ottaa ne jotenkin loukkauksina egolleen.
Voisko olla?- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Joskus ottaa aikaa, joskus ei, riippuu miten tärkeenä koki asian.
Ja käsittelemättömät asiat äkkiä nousee kummittelemaan. Ei niistä sillä pääse, että työntää pään pensaaseen ja leikkii näkymätöntä. Tai unohtanutta.
Ne tulee eteen joskus tavalla tai toisella, joskus jopa ihmisen muodossa.
Katkeroituminen on varmaan seurausta ettei ole oppinut käsittelemään kipeitä asioita? Tai ottaa ne jotenkin loukkauksina egolleen.
Voisko olla?Uskon joo, että egoon kolahtaa kyllä monilla, varsinkin miehillä kun suhde ei toimi halutulla tavalla.
Tai katkeroituu, koska harmittaa. Jos epäonnistuneen suhteen toinen osapuoli oli jossain suhteessa laadukas ja jää harmittamaan, kun menetti sen itseltään. Tämä on varmaan aika normaalia, tunnistan kyllä itsessänikin tätä. Ihan kun hukkaan heitettyä ruokaa, hahhah!
En siis katkeroidu, mutta menetys kyllä kirpaisee, kun joku muu tulee sen hyvän saamaan itsen sijasta mistä tykkäsi.
Kun kyllähän niissä suhteissa, mitkä ei toimi, on hyviäkin juttuja vastapuolessa, koska on siihen yritykseen edes lähtenyt.
Jos ottaisi jonkun ihan totaali paskan ja sitten voisi olla suorastaan helpottunut, kun pääsee eroon siitä, elämä on ihanaa, tulee ihan kyyneleet silmiin🙋🎁 Anonyymi kirjoitti:
Uskon joo, että egoon kolahtaa kyllä monilla, varsinkin miehillä kun suhde ei toimi halutulla tavalla.
Tai katkeroituu, koska harmittaa. Jos epäonnistuneen suhteen toinen osapuoli oli jossain suhteessa laadukas ja jää harmittamaan, kun menetti sen itseltään. Tämä on varmaan aika normaalia, tunnistan kyllä itsessänikin tätä. Ihan kun hukkaan heitettyä ruokaa, hahhah!
En siis katkeroidu, mutta menetys kyllä kirpaisee, kun joku muu tulee sen hyvän saamaan itsen sijasta mistä tykkäsi.
Kun kyllähän niissä suhteissa, mitkä ei toimi, on hyviäkin juttuja vastapuolessa, koska on siihen yritykseen edes lähtenyt.
Jos ottaisi jonkun ihan totaali paskan ja sitten voisi olla suorastaan helpottunut, kun pääsee eroon siitä, elämä on ihanaa, tulee ihan kyyneleet silmiin🙋🎁Välillä tuntuu, että miehet ajattelee et kun on kerran menty yhteen, niin siinä ollaa ihan sama miten vähän panostaa suhteeseen. Karkea yleistys tietty. Ei saisi yleistellä.
Yym, tuo se varmaan itseäkin harmittaa kun harmittaa, että joku sellainen mitä pitäis kun kalleinta aarretaan lipee käsistä. Eli laadukashan se ihminen silloin on omasta mielestä.
Ja kun kaikki ei herätä mitään tunnetta, niin sitten ne tunteet kun herää ne on niin huumaavia kun huume, että sitä haluaa aivot lisää...
Mut toisaalta, kuka ei halua mua ei voi olla mulle oikeekaan. 😋
Joten pois riutumus.
No näinpä. Paskasta on kiva päästä eroon. 😂
- Anonyymi
No joitain sekoja on osunut kohdalle, mutta nykyinen skeptisyys pitää sopivsn matkan päässä sellaiset, joita en ole livfnä nähnyt.
Tuntuu jotkut rakentavan itsestään sosiaalisiin medioihin sellaisen ulkokullatun avatarin, johon uskovat lopulta itsekin.
Kannattaa itse ajatella eikä suoraltaan uskoa kaikkea.Joo, minusta kiteytit oleellisen tuossa.
"Kannattaa itse ajatella eikä suoraltaan uskoa kaikkea."- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Joo, minusta kiteytit oleellisen tuossa.
"Kannattaa itse ajatella eikä suoraltaan uskoa kaikkea."Joo. Siis vähän yllätyksenä pidin, että naisistakin löytyy sekoilijoita, mutta ihmismieli se on mikä jutun tekee, ei sukupuoli
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Siis vähän yllätyksenä pidin, että naisistakin löytyy sekoilijoita, mutta ihmismieli se on mikä jutun tekee, ei sukupuoli
Sukupuoli vaikuttaa hyvin vähän monessakaan asiassa. Siksi en ymmärrä naisten hyysäämistä sukupuolena, kun osaavat olla siinä missä miehetkin sukupuolena sekaisin.
En lähtökohtaisesti hae kavereita netistä. Pari naista tavannut treffipalstojen kautta. Siinä se. Tämä tosin johtuu ihan puhtaasti erakkoluonteestani. Eikä siinä siis mitään vikaa ole jos netistä kavereita etsisikin. Samanlaisia kulkijoita sitä kaikki ollaan. Onhan sitä vaarallisia tyyppejä tuolla kadullakin.
En mäkään hakemalla hae, joskus olen törmännyt ihmiseen josta olen pitänyt ja halunnut tutustua, mutta harvassa ne on. Alkuaikoina olin naivimpi, lapsellisen hyväuskoinen ja siitä tässä juttuakin jo oli.
- Anonyymi
Netti ihmiset on häriä kyber nato naidaan aina tiistaina porukkaa
Tuo hip kuulostaa lyhennykseltä, onko oikea otsikko....hipit hei?
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Heheh, ei ole. 😆
Mutta saa sen niinkin lukea. Hiphei, sano hiiru. 🐭Minäkin täälläkin. ;O ;) Minulla on sinusta hyviä kokemuksia! ;) ;D
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin täälläkin. ;O ;) Minulla on sinusta hyviä kokemuksia! ;) ;D
Sentäs jollain on hyvääkin sanottavaa, kokemuksia. 😋
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Sentäs jollain on hyvääkin sanottavaa, kokemuksia. 😋
"Vaihdoin vapaalle" jossain määrin täksi ja huomiseksi. Kirjoitushommelit on siis nyt hyllyllä. Pyykit tehty, vielä imurointi ja keittiön siivous ja muutama muu homma ja kello on jo mitä on... Äkkiä männöö aika! ;D Mitä sinne? :)
Anonyymi kirjoitti:
"Vaihdoin vapaalle" jossain määrin täksi ja huomiseksi. Kirjoitushommelit on siis nyt hyllyllä. Pyykit tehty, vielä imurointi ja keittiön siivous ja muutama muu homma ja kello on jo mitä on... Äkkiä männöö aika! ;D Mitä sinne? :)
Ei mitään uutta tänne. Same old, same old. Hyvä, että huilit välillä. Mua on rehellisesti hirvittänyt sun työtahtisi. 😬
Ahkera sinä. 😛👍- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Ei mitään uutta tänne. Same old, same old. Hyvä, että huilit välillä. Mua on rehellisesti hirvittänyt sun työtahtisi. 😬
Ahkera sinä. 😛👍On minulla se "lonkan-vetämisen-armolahjakin tai -armoitus". Se kyllä luonnistuu tältä neitokaiselta paremminkin kuin hyvin! Lähden joulutauolle. Hyvää joulua! Palaillaan täällä tai "muualla"! :)
Anonyymi kirjoitti:
On minulla se "lonkan-vetämisen-armolahjakin tai -armoitus". Se kyllä luonnistuu tältä neitokaiselta paremminkin kuin hyvin! Lähden joulutauolle. Hyvää joulua! Palaillaan täällä tai "muualla"! :)
Hyvää joulua, muualla on jotain. 🤗
- Anonyymi
Vain sellaisia juttuja jossa harrastetaan seksiä. Mukavia naisia netissä tapaa ja sitten niistä tuleekin seksiystäviä.
Pelasin nettipeliä, jossa pelaaja tahtoessaan integroituu muiden pelaajien kanssa ryhmäksi. Tarkoitus oli rakentaa yhdessä voimakas ja vauras valtakunta.
Siinä ryhmässä oli oma hierarkiansa ja jokaiselle määriteltiin vastuualue ja tehtävät.
Olin innoissani uudesta leikistä ja pian olinkin itse johtajan kakkosmies.
Jotta informaatio olisi kulkenut joustavasti, annoin johtajalle puhelinnumeroni. Sen jälkeen alkoi niitä käskyjä tulemaan päivittäin. Työssäkäynti vaikeutui, kun piti yöllä laukaista viholliseen kohdistuvia offensiivejä. Pelaamisen oli pakko loppua.
Olihan se hauska peli. Yhteisön organisointi, tehtävien suunnittelu ja operaatioiden valvominen muistutti ihan oikeaa elämää. Itse Johtaja ei vaan ollut tässä maailmassa.JasuM kirjoitti:
Mielenkiintoinen kokemus ja tarina lukea. Mites johtaja otti lopettamisesi?
Erokirjeeni Johtajalle oli pitkä ja tunteikas selvitys siitä, miten olin kokenut monta kuukautta kestäneen pelisessiomme. Kyllä se meni hänelläkin tunteisiin, pettymys oli vahva ja aistin hänessä yksinäisyyttä. Ryhmämme muut jäsenet eivät olleet yhtä kurinalaisia pelaajia kuin minä, joten Johtaja taisi menettää parhaimman leikkikaverinsa.
Carl-Gustaf kirjoitti:
Erokirjeeni Johtajalle oli pitkä ja tunteikas selvitys siitä, miten olin kokenut monta kuukautta kestäneen pelisessiomme. Kyllä se meni hänelläkin tunteisiin, pettymys oli vahva ja aistin hänessä yksinäisyyttä. Ryhmämme muut jäsenet eivät olleet yhtä kurinalaisia pelaajia kuin minä, joten Johtaja taisi menettää parhaimman leikkikaverinsa.
Oi ja voi. 😥
Ainhan hyvän tyypin menetys sattuu, joten ymmärrän.Carl-Gustaf kirjoitti:
asiat ei nyt mennyt sopiviin rattaisiin
Ehkä neljän tyyppisiä kokemuksia.
1. Miksi nämä on vielä nettiystäviä osa a
Tähän kuuluu paljon nuoruuden ystäviä, koulukavereita tai entisiä työkavereita. Aiemmin on ollut yhteistä ja sitten tiet vieneet erilleen mutta netti taas tuonut yhteen. Välillä vaan käynyt mielessä poistaa näistä suurin osa. Asuvat muualla ja luulen että heitä kiinnostaa minun elämäni yhtä vähän kuin minua se mitä ruokaa heidän kissansa saa tai nukkuuko jonkun koira terassilla tai nurmikolla.
2. Miksi nämä on vielä nettiystäviä osa b
Tämä on sellainen pieni ryhmä naisia joista jokaisen olisin halunnut saada osaksi elämääni mutta heidän mielestään kaveruus olisi se meidän juttu. Välillä vähän tuskaisaa seurata näitä henkilöitä. Kaikin puolin heillä elämä raiteillaan mutta se miehen kainalo vain puuttuu, Toivottavasti löytävät onnensa.
3. Hyödylliset.
Täällä on paljon ihmisiä joihin olen tutustunut työelämän luottamustehtävien kautta sekä yhteisen harrastuksen omaavia ihmisiä. Esim vaeltajia jotka kertovat kokemuksistaan tai ryhmissä kysellään neuvoja työelämän eri kysymyksiin.
4. Mikähän tämä lienee
Nämä on mielenkiintoisia kaveripyyntöjen kautta tulleita ihmisiä joita en tiennyt edes olleen olemassa. Valtaosa on politikkoja jotka hakevat näkyvyyttä ja mainostavat itseään. Kyllähän minulle eri näkökulmat kelpaavat jos vain heidän kaverilistoillaan on ihmisiä jotka tunnen. Nämä tulevat sitten vaalikamppanjan aikana tutuiksi kun menen vaatimaan katetta netissä annettuihin lupauksiin.
Ehkä väärin sanoa että nettiystävät; kyllä nämä yleensä kaveruuden tasolla ovat.Joo, kaveruustasolla kyllä sikälikin, että harvoin ihmiset jotka tuntee vain näin netin välityksellä osaa muodostaa susta oikeanlaisen kuvan ja itsekkään ei osaa niin hyvin, kun irl.
Vaikuttaa paljon toki ihmistuntemuskin, jotkut on hyviä siinä ja toiset ei lainkaan. Näkee jatkuvasti netissä miten foliohattuilu sekottaa ihmisten päät. Kivempi uskoa huonoa kun hyvää kertoo ihmisestä kaiken oleellisen sekin.
Nämä on irl yhtä sekaisin, kun netissäkin.
Ja pintapuoliseksihän ne tuppaa suhteet jäämään jos kaikki tapahtuu netissä.
- Anonyymi
Hyviä.
Kaikki nettikaveruudet kaikonnut lopulta.😔
Vain lämpö jää jäljelle. Yleensä se että löytää muuta kuin tyttiksen tilalle. Voisin todeta olen tehnyt sitten osani ja rohjaissut.JasuM kirjoitti:
Harmiskinko? ☹️
Tuota en tiedä siitä.
Enemmiksen epäilen että löytänyt paremman keskustelupaikan tai sit olemme hyvin eri aikaa täällä.valtakunta kirjoitti:
Tuota en tiedä siitä.
Enemmiksen epäilen että löytänyt paremman keskustelupaikan tai sit olemme hyvin eri aikaa täällä.Okei. 👍
JasuM kirjoitti:
Harmiskinko? ☹️
Kaikki asiat huononi kun ei ole käyttänyt nimimerkkiään, se kyllä enteilisi että olisi luopunut tästä paikasta.
Hyviä jouluja sinne toivottavasti tytöt saivat hyvät lelut esim elsa ja barbit
JasuM kirjoitti:
Kiitos, samoin. 🎄✨🤗
Saivat leluja joo mitä kaipasivat. Among Us lelut oli pop.Among Us Lelut meillä kausi mennyt jo vähän ohi. 😄
Mutta kyllä pussilakanan tahtoi Among UsJasuM kirjoitti:
Kiitos, samoin. 🎄✨🤗
Saivat leluja joo mitä kaipasivat. Among Us lelut oli pop.8 vuotiaan pojan lelut verkkokauppa ei toimittanut vaikka monta viikkoa aiemmin tilattu. Ja olivat pahoillaan oli ikävä huomata kun paketteja avasi. 😭
Suru tuli toisen puolesta kun henkilökohtaiset lelut on varastossa varattuna vaikka lukee lähetetyissä.JasuM kirjoitti:
Kiitos, samoin. 🎄✨🤗
Saivat leluja joo mitä kaipasivat. Among Us lelut oli pop.Sit myös lähettivöy väärät kynsisetit ja tyttöjen meikit peruuttivst vaikka heillä lukee niitä on. Yms. Muuta ikävää.
valtakunta kirjoitti:
Sit myös lähettivöy väärät kynsisetit ja tyttöjen meikit peruuttivst vaikka heillä lukee niitä on. Yms. Muuta ikävää.
Tämä oli hoppyhallista
"tyttöjen meikit peruuttivst vaikka heillä lukee niitä on. "
Mutta muut verkkokaupasta.valtakunta kirjoitti:
Among Us Lelut meillä kausi mennyt jo vähän ohi. 😄
Mutta kyllä pussilakanan tahtoi Among UsMeillä vasta hoksavivat ne! 😁
JasuM kirjoitti:
Kiitos, samoin. 🎄✨🤗
Saivat leluja joo mitä kaipasivat. Among Us lelut oli pop.Viimeisenä iltana etsittiin ja todellakin paketeissa 5 yötä paketoitiin, lähetetyissä lukee varattuna net jotka puuttui, mutta kyllä potuttaa. Onneksi lapsi tietää ettei Joulupukkia ole mutta itku siitä tuli silti ja kuitenkin ja arvostaa kuitenkin että saa silti.
Mutta erittäin ikävä juttu kaikin puolin.valtakunta kirjoitti:
Viimeisenä iltana etsittiin ja todellakin paketeissa 5 yötä paketoitiin, lähetetyissä lukee varattuna net jotka puuttui, mutta kyllä potuttaa. Onneksi lapsi tietää ettei Joulupukkia ole mutta itku siitä tuli silti ja kuitenkin ja arvostaa kuitenkin että saa silti.
Mutta erittäin ikävä juttu kaikin puolin.Toivottavasti sai kuitenkin osan lahjoista, mitkä vähän lohduttaa? ☺️
JasuM kirjoitti:
Kiitos, samoin. 🎄✨🤗
Saivat leluja joo mitä kaipasivat. Among Us lelut oli pop.Kynsisetit esti lähettämästä ensin. Sen vuoksi ne oli alkuun pitkään varattuna pistivät itse ilmoitusta että pitää muokata tilausta että saa jouluksi kun ei ole saapunut, poistettiin ne kynsisetit ja tehtiin niistä erillinen tilaus ja kuitenkin lähettivät vääriä.
JasuM kirjoitti:
Toivottavasti sai kuitenkin osan lahjoista, mitkä vähän lohduttaa? ☺️
Ei saanut koska kaikki mitä toivoi oli siellä
Minecraft Legot kaikki.JasuM kirjoitti:
Yhteislelu legocity veljensä kanssa puolitettu, tekee nyt mutta harmittaa kun monet saivat leluja monia ja mitä toivoi Minecraft Legot maailma ja kuulemma paljon leluja muilla.
Kyllä se henkilökohtainen lelu on aina henkilökohtainen.
Mutta maailma tulossa sen vuoksi näytin että ne on tulossa pojalle, mitä on vielä tulossa maanantaina soittelememme asiakaspalvelu vasta silloin kun verkkokaupan ihminen oli myös kummissaan ja soitteli siellä on varattuna mutta joku viety.😔
En tiedä mitä mutta toivotaan, että saa jäljestä.
Myös luulen että taidetaan jäädä ilman perintöä kun tiedetään vahvasti että varmasti sotimaan lähtevät.
Kahden vanhemman kuolleen asioista avopuolison kanssa. Sen verta ikävää pisti lapsien isoäidistä " kuin päätetty toisen passivointiin ettei ole ositusta tehnyt eläessä. " passivointi johtuu hakatuksi tulemisesta.
Se mikä loukkaa kun toinen hakattu 35 v aviovuodesta ja sitten ero tulee perheväkivallan tekijä jättää perheensä ja vie kalliit esineet mukana. Ei sellainen ihminen lähde haastamaan omien oikeuksien edestä joka on valmiiksi sairas kun oli jo joka vuosi puhui kuolla voi, keuhkot oli rikki toimi jo neljänneksellä.
Uskon ettei yksi lapsi jätä asiaa kesken koska minäkin jo suutuin moraallittomasta lakimiehen teosta kuin lakimiehen luotosta valmiiksi haetusta tuomiosta,jostain aiemmin tapahtumisen oikeustuomion mukaan. Ihminen joka on hakattu ei varmasti jää asia siihen .
Itse tahtoisin haastaan lakimiehen kuolleen ihmisen halventamisesta kun pistää tuollaista kieros valhetta.
Ihminen on hakattu passiiviseksi 35 vuoden avioliitossa.JasuM kirjoitti:
Noh sinne meni rahat, ne sitten tappelevat.
Uskon kuitenkin lakimiehen tehneen osuuden tehdäkseen lihavan riidan kertoen toisen avopuolison osuuksista olla valheessa kertoessaan.
Eipä se helppoa ole kenellekkään 35vuoden aviovuoden vanhempien väärin toimien avioikeuden osistuksista riidellä kummatkin kuolleita.
voisiko jo tästä itsekin sulata pois kun itselläni on vaikea olla soittamatta asianajajalle, että taidan keskustella oikeuteen lakimiehen halventavasta toiminnasta etukäteen uskoa päätyvän passivuuteen oikeuksien toimin avopuolison puolelle jos lähtevät oikeuteen viemään.valtakunta kirjoitti:
Noh sinne meni rahat, ne sitten tappelevat.
Uskon kuitenkin lakimiehen tehneen osuuden tehdäkseen lihavan riidan kertoen toisen avopuolison osuuksista olla valheessa kertoessaan.
Eipä se helppoa ole kenellekkään 35vuoden aviovuoden vanhempien väärin toimien avioikeuden osistuksista riidellä kummatkin kuolleita.
voisiko jo tästä itsekin sulata pois kun itselläni on vaikea olla soittamatta asianajajalle, että taidan keskustella oikeuteen lakimiehen halventavasta toiminnasta etukäteen uskoa päätyvän passivuuteen oikeuksien toimin avopuolison puolelle jos lähtevät oikeuteen viemään.No voimia kuitenkin sinne haasteiden ja vastoinkäymisten keskelle. Tsemiä.
JasuM kirjoitti:
Asia ei kuulunut tänne mutta olen vihainen voiko oikeus toimia uhria vastaan että toinen on passiiviseksi hakattu.
Tiedätkö ihminen jonka kanssa elän näen myös hänestä saman asian kun hänet on hakattu passiiviseksi se on hyvin vaikeaa elämää, toinen ei päätä asioita ja tarvin ihmisen joka päättää kun itse en osaa päättää.
Se mikä tekee elämästä vaikeaa kun ihmisen yli kaikki jyrää eikä oikeuksistaan pidä huolta se on hyvin haastavaa, raskasta ja kiduttavaa. Itsekin haluan aina luovuttaa pistää hanskat tiskiin kuin tässäkin asiassa katsoa jaksaako se sisarensa hakea oikeutta äidilleen vielä.
En ikinä olisi uskonut tästä voisi tulla vaikeaa siitä tulee vaikeaa sen verta.
Ei tule mitään ei tarvitse kuin yksi joka hakee äidilleen oikeutta.
Eikö olekin hyvin ikävää. Noh sinne meni rahat , huomattiin tuollaisen ponkasun pinnan elämässä lisäisi tahtoa olla pienimuotoisessa työelämässä ettei hiipuisi vajaa 20 tonnia elämiseen suorilta, jos sellainen olisi rapsahtanut tilille.
Eipä sitä aiemmin ajatellut kun kumminkin näin lähellä. 🤔JasuM kirjoitti:
Noh kun ei kiinnosta lämmittää ajatusta enää jotain tilille tulisi. Tekisi mieli kuivattaa vaan huvikseen tuon rahan, että jäädät lipomaan vain sormiaan sen verta kiukkuinen olen halventavasta toiminnasta kuolutta uhria kohtaan.
Ehkä näin se sisaruskin miettisi samoin. Luulen ettemme näe niitä rahoja.JasuM kirjoitti:
No voimia kuitenkin sinne haasteiden ja vastoinkäymisten keskelle. Tsemiä.
Kiitos kuitenkin voimien antamisesta.
Onhan tämä hyvin tuskaa kun toisella sukulaisella kuollut vauva päälle 21vko ja toisen isukki kuollut ja sitten katsella pelleilyä.
- Anonyymi
Olen tappanut ja paloitellut kaikki. Mitä sitten?
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Pakastimessa jemmassa?
Mikä ihmeen AmongUs?
Toivottavasti ei joku nettipeli johon pääsee aikuiset häsläämään lasten kanssa:)
AV Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen AmongUs?
Toivottavasti ei joku nettipeli johon pääsee aikuiset häsläämään lasten kanssa:)
AVPehmoleluja. Jotain pelihahmoja joo, en sen paremmin tiedä. Iskä ne hommas muksuille.
https://cdn.shopify.com/s/files/1/2590/5436/products/among-us-pehmo-buddies-vihrea_800x.jpg?v=1636625546- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Pehmoleluja. Jotain pelihahmoja joo, en sen paremmin tiedä. Iskä ne hommas muksuille.
https://cdn.shopify.com/s/files/1/2590/5436/products/among-us-pehmo-buddies-vihrea_800x.jpg?v=1636625546Ei helkkarissa, eihän tuo ole yhtään hellyyttävän näköinenkään. Nettipelien varjolla myydään hahmoja joita liikuttelet ohjaimen välityksellä pelimaailmassa jossa aikuiset ohjaavat, jopa ne pervot? Tuollaisista peleistä on tullut maailmalla jo negatiivisen pelialustan maine.
AV Anonyymi kirjoitti:
Ei helkkarissa, eihän tuo ole yhtään hellyyttävän näköinenkään. Nettipelien varjolla myydään hahmoja joita liikuttelet ohjaimen välityksellä pelimaailmassa jossa aikuiset ohjaavat, jopa ne pervot? Tuollaisista peleistä on tullut maailmalla jo negatiivisen pelialustan maine.
AVOli ne likoista iiiihanat ja halas niitä. 😄
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Oli ne likoista iiiihanat ja halas niitä. 😄
Hmm...toivottavasti tulevat poikaystävät edustavat huomattavampaa komeutta:)
Mutta noin se menee, ei se ulkonäkö vaan se mitä sinulle on tiedostamattasi opetettu.
AV Anonyymi kirjoitti:
Hmm...toivottavasti tulevat poikaystävät edustavat huomattavampaa komeutta:)
Mutta noin se menee, ei se ulkonäkö vaan se mitä sinulle on tiedostamattasi opetettu.
AVHeh, tai tyttöystävt.. ne tykkää noitten ulkonäöstä. En osaa sanoa miksi. Ehkä peleissä nähneet.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Heh, tai tyttöystävt.. ne tykkää noitten ulkonäöstä. En osaa sanoa miksi. Ehkä peleissä nähneet.
Peleissä ja pelimaailmassa on se hyvä puoli että lapsethan halaavat vaikka Hitleriä jos aikuiset eivät kommentoi hänen menneisyydestään, hahmot voidaan rakentaa tarkoitusta vastaaviksi.
AV
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun429365T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332101Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo271820- 1351611
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1951184Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81139- 711107
- 92952
- 49865
- 78850