Miten sanoa naiselle WA'ssa kivasti, että vaikka se on upea ja olen kiinnostunut, niin meidän lämpenevästä viestinnästä huolimatta en halua sörkkiä sen elämää ja nykyistä kevyehköä suhteen tapaista? Kun en kuitenkaan halua sörkkiä sitä, ei seuraa muuta kuin härdelli jota en kaipaa, hoitakoon elämänsä nollille ensin ja katotaan sitten.
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- On aika ottaa sinuun etäisyyttäKohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
Vastaukset 49
Vanhimmat
Sano suoraan niinkuin ajattelet ja tunnet. Eipähän jää muttia itselle. Ole ensin rehellinen itsellesi ja ymmärrä omia syitäsi ja ole sitten rehellinen hänelle. Jos joku ei kestä rehellisyyttä, on se hänen ongelmansa.
"Ole ensin rehellinen itsellesi ja ymmärrä omia syitäsi"
Kiitti Pirpana! Tiesinhän tuon kyllä, mutta joskus pitää kysyä toisaalta, ajatuksia, ehdotuksia, varmistuksia, mitä vaan. Mutta noin se menee, palaan tyttöystävä-sudokun pariin ja katson mitä se ehdottaa 😂
Saatat menettää mahiksesi, mutta jos joku pienistä ottaa itseensä, niin eihän se ole sinun vikasi.
Siksi on äärettömän tärkeää olla itsellensä rehellinen, että voi kirkkain silmin katsoa itseänsä peilistä ja todeta, näin tein, oikeinpäin itseni kannalta. Vaikka lopputulos ei olisikaan mieleinen.
Ei tule sitten muttia tai ehkä sittenkin fiiliksiä jälkeenpäin. Niiden kanssa on vaikeaa elää.
Komppaan tässä Pirppistä, että kun tiedät mitä itse haluat, niin kerro se tälle naiselle. Myös ne syyt, miksi ajattelet asiasta niin kuin ajattelet. Ole rehellinen sen suhteen mitä kerrot, äläkä latele valkoisia valheita, vaikka niiden avulla saattaisi olla helpompaa sanoa jokin asia. Se on pirun vaikeeta muistaa mitä on sanonut yhdelle sun toiselle syyksi jostain jutusta, ja lopulta siitä jää kiinni, kun ei sanomisiaan enää muista.
Hyvää Joulua, ja onnistunutta pähkäilyä! Mä sain porukat ja koiran lähetettyä aattoiltaa viettämään enoni luokse, ja itse painun muutamaksi tunniksi call of dutyn maailmaan, kun en pystynyt lähtemään mukaan.
L.
Hyvin avattu, kiitos! Mietin vielä asiaa, mutt akoen, että on kohtuullista kertoa omista vaikuttimistani, etenkin kun toisella on puolivillainen suhteen tapainen työn alla. Siihen en halua sotkeutua, yksi suhde kerrallaan on hyvä lähtökohta.
Nauti CODista, niin tein itsekin vuosia kunnes luovuin pelikoneista 🤟
CODit odottamassa, etkä "pystynyt" lähtemään toisaalle... Ymmärrän 😁
Jep, Pirppis on oikeassa, kiitos tarkennuksista 👍
Sanotaanko näin että en helvetin kipeänä jaksa olla sosiaalinen, ja meitä olisi ollut minä mukaan lukien 10 ihmistä, jos olisin mennyt. Mulla on tietty kipuraja, ja kun se ylittyy, en koskaan lähde mihinkään. Ja koska kivut on ollu jatkuvasti lähes tapissa viimeiset pari kolme viikkoa, osasin sen verran aavistaa päivän kuntoa että otin pleikan mukaan ihan vain siksi, että jos en pysty lähtemään kylään, on mulla tekemistä siksi ajaksi kun oon täällä porukoilla yksin.
Mut codit ei ollu se syy miksi jäin, enkä mennyt porukoiden mukaan kylään. Tässä 14 vuoden aikana on oppinut aika hyvin tuntemaan oman kroppansa, ja sen mitä se milloinkin kestää. Mut lopetin jo tunti sitten pelaamisen. Pakko mennä ajoissa nukkumaan, et saan tarvittavan määrän sitä elintärkeää unta. Palaillaan...
L.
Ziiis... Mulla on läheinen, jolla on kipuja, pirusti, useimmiten, eikä lääkkeillä saa kaikkea pois ellei tolkku ole pois... Luulen, että nippanappa ymmärrän siinä mielessä sun skenaariota. Toivon, että löydät apua tilanteeseesi pitkän päälle.
Kun ei sitä apua enää ole antaa. Kaikki lääkkeet on käyty läpi, eikä yhdestäkään ole loppujen lopuksi ollut mitään apua. Ja niitä on ollu fentanyylistä lähtien. Myös lääkkeettömät hoidot on testattu vailla vastetta. Käytännössä tilanne on se ja tulee olemaan, että mulla on kaks vaihtoehtoa. Purra hampaat yhteen ja kestää, tai tappaa itsensä. Jälkimmäistä en halua tehdä, ja toistaiseksi pää on kestänyt, kun saan vielä öisin nukuttua. Onneksi. Vielä joskus tulee parempi kausi, jolloin pystyn elämään liki normaalia elämää. Koska? Ei tietoa, mutta se tulee joskus.
Mut kyl tää tästä. Päivä kerrallaan.
L.
Jos unet menee, alkaa aika nopeasti noutaja tulemaan mieleen, sen olen kokenut itsekin, vaikkei se paha episodi muutoin ollutkaan.
Päivä kerrallaan, valoa kohden, aina.
Kyllä. Uni on todella tärkeää kaikille. Jos ei pysty nukkumaan, ei kroppakaan lepää, ja sitä myötä jaksaminen vähenee päivä päivältä, keskittymiskyky katoaa, ja ajatukset muuttuvat sumeiksi, näin muutaman seurauksen mainitakseni.
Päivä kerrallaan olen nyt nämä pari vuotta jo mennyt, enkä mitään selkeitä suunnitelmia tulevaisuutta kohtaan tee. Positiivista ja itselle tärkeää oli se, että pystyin menemään jouluksi porukoille, olenhan heidän ainoa lapsi, ja suurimman yllätyksen antoi se mitä etukäteen pelkäsin pahimmaksi ongelmaksi. Mun selälle parhain sänky sieltä tuotiin tänne mulle loppukesästä vuosi sitten, ja sen jälkeen kaikki siellä olevat sänkyvaihtoehdot jäivät mulle liian koviksi.
Yllätykseksi totesin että mun sänkyyn joustinpatjan päälle laitetun paksuhkon superlonpatjan ansiosta peti oli riittävän pehmeä, jotta pystyin nukkumaan hyvin ja levollisesti nämä kolme yötä jotka siellä olin. Viime jouluna jouduin lähtemään kotiin jo joulupäivänä. Tänä vuonna sain ekstrapäivän porukoiden kanssa. Se antoi mulle paljon voimia. Enhän ole siellä pystynyt juuri käymään, vaikka asuvatkin noin 15 kilsan päässä musta.
Joten kaiken kaikkeaan oli aika hyvä joulu, vaikken kylään pystynytkään aattona lähtemään. Ja peruspositiivisena katson tulevaisuutta eteenpäin, vaikka välillä mieli saattaakin olla hetken aikaa kurja.
L.
Sano että tahtoisit tutkia sen sisäistä kauneutta ja ulkoista seksikkyyttä eli sen vartaloa.
Jos laitat noin kun tänne laitoit. Aika selkeää,eikö.?
Olet pirullisen oikeassa, muita rehellisiä tapoja ei ole 👍
Ihan oikeinhan sä teit, jos hän kerran on varattu. Turhia sotkuja kannattaa välttää, jos voi.
Ja minusta asian voi sanoa rehellisesti ja suoraan. Nätisti, mutta suoraan.
Joko sietää tai ei, mutta lööperin puhuminen on jonnin joutavaa.
Jep, näin se on, tulin vain itse yllätetyksi tämän kanssa. Tunnen ihmisen jossain määrin ennalta työelämästä ja kun on viestitelty siviilissä, niin hups. Hitto vieköön, elämän soisi olevan yksinkertaista, tartte mitään kiemuroita tähän 🤪
Vai menit ihastumaan? 😜
Peijakas, se tunne osaa yllättää fiksuimmankin. No, malttia, kuka tietää mihin päin tuon naisen puolivillainen suhde kulkee.
Onko hän sitten ehdotellut jotain, että joudut torjumaan? Eikä ole pakko vastata, jos kyselen liian henkilökohtaisia, tietenkään.
Mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, jos et siltoja polta mennessäsi. 😊
Joo, yllättää se kyllä osaa.
Töiden puolesta tuntenut tuon ladyn jo tovin, mutta teen työni ammattimaisesti, siellä ei ihastuta tms. Mutta kun kommunnikaatio siirretään siviiliin, niin asioita voi tapahtua ja pentele tapahtuikin.
Ei ole ehdoteltu, mutta sen verran villasukan lämmintä viestiä tippuu, että olen hiukan hämilläni. Voi olla henkilön tapa viestiä, mutta mistäpä sitä tietäisin? Asioita miettiessäni huomasin, että voisin ottaa samaa viestintää vastaan, mutta ilmaan kysymysmerkkejä, siinäpä sitä sitten oltiin.
Sanotaanko niin, että yllätyin ja toisaalta vituttaa, koska yleensä hallitsen itseni niin, että tiedostan hyvissä ajoin missä mennään ja voin ennalta valita mitä/miten haluan. No nyt en voi ja piti hiukan huulenakin heittää kysymys että mitä vittiä.
Okei, eli kävi vähän yllättäin ja ennalta odottamatta hassusti. No, näin voi joskus käydä.
Ihastuminen nyt on muutenkin tapahtuma joka ei lupia keltään kysele, tykkää hyvää tai kyttyrää. Mutta kun tiedossa on tuo toinen suhdekuvio, niin ehkä diplomatialla selviät säilyttäen kuitenkin välit?
Ymmärrän, että vituttaa, tuttu tunne ja tilannekin. Puun ja kuoren välissä. Mut jos pystyt jotenkin himmaamaan, niin haluatko himmata vai onko pikkusormi vietävissä? 😌
Onko hän mitenkään valaissut tilannettaan tai tarkoitusperiään sulle vai joudutko arvailemaan?
Joopelis, asioita tapahtuu.
Kyllä mä himmailla osaan, osaan feidata itteni sopuisasti statistiksikin jos tilanne ei ole hyvä. Ja ajattelin nytkin valua hiljalleen alarinteeseen, kattoa sitten mitä tulee tai on tulematta.
Ei ole tarkemmin avannut tilannetta(an) eli lotolla mennään, mikä on aika tyypillistä. Tosin ei mua sinällään paljon haittaa, vetelen omilla laduillani joka tapauksessa.
Noniin kuulosta siltä, että pienestä jännäilystä huolimatta sulla on suunta ja askelkuviot selvillä. 😋
Se on hyvä, että kykenee tuolleen hillitsemään itsensä. Mulle ei ole tuota siunausta annettu, voin osata pysyä loitolla mutten olla noin tyyni. Tai voihan sullakin sisällä myllertää, vaik pinta on peilityyni?
No ei ne selvät oo, mutta ei ole paljon millä lähteä liikkeelle, joten liu'un sivuraiteella kattelemassa maisemia. Sen verran lähellä, että toinen löytää käsikopelollakin, mutta just niin etäällä, että pikkasen joutuu yrittämään.
Kyllä mulla sisällä myllertää, mutta oon kohtalaisesti oppinu pitämään pinnan kontrollissa kuin vastapaistetulla kinkulla. Höyryää, tirisee, valuukin, mutta ei yritä kimppuun 😂
Noniin, mutta se on silloin kuitenkin paremmalla mallilla, kun oot jotenkin kartalla ittes ja tilanteen suhteen.
Hyvä et voi rehellisesti sanoa tuonkin, että myllertää. Sitähän ne fiilikset äkkiä aiheuttaa. Kaikkee ei myöskään tarvi padota sisäänsä. ☺️
Tilanteen suhteen kartalla kyllä, aina, itteni suhteen en välttämättä.
Toki myllertää, ei enää sillä teinitavalla, mutta kuitenkin. Tuli myös puskista, niin sekin panee hiukan huutia tuuttiin sisällä.
Mutta olis siinä paljon soviteltavaa, jos jotain syntyisikin. Eikä synny, ennen kuin tie on niin sanotusti auki, kun en tosiaan lähde härkkimään toisten soppaan. Vähän vaikeaa tasapainoilua yhteydenpidon osalta, mutta riittää kun yritän, toinen tekee sitten omat peliliikkeensä suuntaan tahi toiseen 😁
Nojoo, tuo tilanne tuo oman momenttinsa, kun ootte työkavereita. Toivon toki, että tilanne kääntyy sun eduksi. 😉👍
Mun etu voi olla, että tilanne ei muutu miksikään. Olen huomannut sellaistakin sattuneen, kun vuosia myöhemmin katselee taaksepäin. Joskus on vaan hyvä istua käsiensä päällä ja hymyillä kaikille kohteliaasti. Kyllä se oma tikka tauluun osuu, kun on kärsivällinen.
Nojuu totta tuokin. ☺️👍
Juuri noin sanot, mitä sanot tänne. Ja painotat sitä, ettet halua yhtään mitään säätelyä elämään, vaan tyhjän pöydän.
Minusta se on ihan asiallista.
Kiitos, hyvin suora ja yksiselitteinen kommentti!
On armollisempaa olla suora ja rehellinen, kuin antaa ymmärtää jotain mitä ei halua antaa.
Ja jos nainen on suhteessa tai suhteen tapaisessa, eikä sellainen tunnu sinusta oikealta ja hyvältä, ei asiassa pitäisi olla mitään epäselvää.
Ainoa mietin on mitä nainen ajattelee, kumpi teistä on varalla ja kumpaan on ne syvät tunteet? Jos se tunteiden kohde olisit sinä, hän luultavasti sanoo suoraan lopettavansa suhteensa. Vai onko hän niin sekaisin oman päänsä kanssa, ettei edes tiedä mitä itse haluaa. Vaikka olisit kiinnostunut ei suhteeseen kannata alkaa millä vaan ehdoilla. Sen verran itseään pitää arvostaa!
Kyllä mä aion puhua suoraan, siitä että olen todella kiinnostunut ja tiedän (tiedetään...), että meillä on paljon samaa korvien välissä.
En tiedä kumpi olisi varasijalla, mutta mun luonto ei anna periksi siihen, että sörkin edes varasijakundin suhdetta. Kaveri saa hoitaa juttunsa tappiin miten vain, mutta mä en sitä soppaa halua hämmentää enempää.
Joten sanoja lähtee, mutta rajatusti.
Mua taas ei härdellin riski haittaa! Mä olen valmis hänen vuokseen mihin vain!
Hyvä! Anna kaikkesi ja ota kaikki, mitä saat. Jos menee mönkään, niin muista, että annoit kaikkesi ja otit kaiken mistä sait otteen. Harva voi sanoa tehneensä niin...
Täysillä eletään
Ainakii me
Tiedetäänhän se tuonpuoleinenkin
Ei oo pelättävää
Siellä eikä täällä
Nautitaan elämästä
Lähdetääs eka eli mikä on wa
WhatsApp, se viestittelysovellus
Olisit heti sanonut whatsap no en ole käyttänyt mutta kuullut et sellainen on onko se joku höntsä juttu
Miksi nykymaailmassa kaikki tarvii aina sanoa kivasti?
Minä sanon suoraan, ja mieluusti vielä kasvotusten. Selviää asiat, eikä tarvi aina hymyillä.
Ei tietenkään tartte kaikkea sanoa kivasti. Itsekin nyt lähinnä hain sitä, että kun tilanne ei ole yksioikoinen, niin mieluummin vältän kaikkea sekoilua, joten se pitäisi esittää fiksusti. Tai kivasti, miten vain.
Juttu menee niin, että sillä on pirun paljon merkitystä tulevaisuudessa, miten esität asiasi nyt. Voit sanoa haista vittu, mutta sellaisella tavalla, että se jättää tilaa uusille peliliikkeille tulevaisuudessa, molemmille osapuolille. Tai sitten voit vain töksäyttää sen haista vitun sellaisenaan pihalle ja kaikki peliliikkeet loppuvat siihen, pysyvästi.
Akka tahtoo tylsään parisuhteeseen piristystä ja jännitystä. Voit sitä hänelle antaa mutta siinä se. Kunhan ymmärrät tämän.
Voi halutakin, mutta mun nähdäkseni sen nykyinen seukkailusuhde ei ole välttämättä se, mitä lady haluaa ja se nyt katselee onko mitään fiksumpaa tarjolla. Normaali shoppailutilanne, kun on löytänyt jotain, mihin ei ole vielä sitoutunut tosissaan, mutta haluaisi löytää vielä enemmän.
Shoppisluonteella kierrättää jatkossa sinutkin että ota ilo irti😉
Siis sinut haluan elämääni
Ok.shoppaillaan yhdessä ja erikseen👍
Ei toi oikein ole shoppailijaluonnetta, ennemminkin taitaa olla niin, että on matkalla löytänyt sen "ihan kivan" ja nyt mietitään tilannetta.
Ok.no saa sitä aina selitellä 😄
"..hoitakoon elämänsä nollille ensin "? 🤔😏🙄
Elämä ei ole koskaan nollilla. Paitsi kuollessa ja silloin on liian myöhäistä.
- Sheena
Koskaan ei ole liian myöhäistä 😊
Asian voi toki nähdä kuten sen tuossa esitit, mutta tarkoitin todella tiukasti referoituna viittauksena toisen nykyisen suhteen osalta nollille vietynä. Ei niin, että joku hyppää suhteesta toiseen tai että joku menee sotkemaan toisen suhteeseen saadakseen sen päättymään, vaan että se suhde siitä kuivuu kokoon muista syistä johtuen.