sekoomuksen pressa-ehdokas ei kyllä tarvitse vappunaamaria ollenkaan.
Pelle koko äijä ja on kyllä sen näköinenkin mutrunaama.
tolppa-sauli
9
342
Vastaukset
- Nyt on Wappu
- ...näitä "vippaajia...
...ennen vappua, vappuna ja vapun jälkeenkin.
Näitä typeriä solvaajia löytyy kotoa ja kyliltä.
Eilen oli tällä palstalla hyväksyvä otsikko
tätä "vippailua" koskien; "Ruotsin valtalehti ilakoi Suomen presidentin vaaleilla"
Tekstissä sitten keppoisesti kerrattiin näitä valtakunnan juoruja "hotelliöineen" päivineen.
Eiköhän sovita, että mitataan näitä typeryyksia samalla mitalla koskivat ne ketä tahansa.
Muutoin joudumme naurun alaisiksi. - Kohtuus kaikessa Wappunakin
...näitä "vippaajia... kirjoitti:
...ennen vappua, vappuna ja vapun jälkeenkin.
Näitä typeriä solvaajia löytyy kotoa ja kyliltä.
Eilen oli tällä palstalla hyväksyvä otsikko
tätä "vippailua" koskien; "Ruotsin valtalehti ilakoi Suomen presidentin vaaleilla"
Tekstissä sitten keppoisesti kerrattiin näitä valtakunnan juoruja "hotelliöineen" päivineen.
Eiköhän sovita, että mitataan näitä typeryyksia samalla mitalla koskivat ne ketä tahansa.
Muutoin joudumme naurun alaisiksi. - ...mene laskut sekaisin ?...
Kohtuus kaikessa Wappunakin kirjoitti:
...täällä ei ole vielä aloitettukaan.
Suuri pullo Marlin helmeilevää omppuviiniä avataan ystäväperheen kanssa vasta illalla
Kerroit tuossa aikaisemmin - ihan fiksusti "yksilönvapaudesta ja tasa-arvosta" -
toteutetaan niitä myös käytännön tasolla.
Ei kerrata täällä kenenkään typeriä herjauksia. - neutraalitarkkailija
...mene laskut sekaisin ?... kirjoitti:
...täällä ei ole vielä aloitettukaan.
Suuri pullo Marlin helmeilevää omppuviiniä avataan ystäväperheen kanssa vasta illalla
Kerroit tuossa aikaisemmin - ihan fiksusti "yksilönvapaudesta ja tasa-arvosta" -
toteutetaan niitä myös käytännön tasolla.
Ei kerrata täällä kenenkään typeriä herjauksia.kun omppuviiniä juot?
- Sanat sanojen joukossa
...mene laskut sekaisin ?... kirjoitti:
...täällä ei ole vielä aloitettukaan.
Suuri pullo Marlin helmeilevää omppuviiniä avataan ystäväperheen kanssa vasta illalla
Kerroit tuossa aikaisemmin - ihan fiksusti "yksilönvapaudesta ja tasa-arvosta" -
toteutetaan niitä myös käytännön tasolla.
Ei kerrata täällä kenenkään typeriä herjauksia.Eihän tässä ketjussa kukaan tunne toisiaan ?
- Sanat sanojen joukossa
...mene laskut sekaisin ?... kirjoitti:
...täällä ei ole vielä aloitettukaan.
Suuri pullo Marlin helmeilevää omppuviiniä avataan ystäväperheen kanssa vasta illalla
Kerroit tuossa aikaisemmin - ihan fiksusti "yksilönvapaudesta ja tasa-arvosta" -
toteutetaan niitä myös käytännön tasolla.
Ei kerrata täällä kenenkään typeriä herjauksia.Eihän tässä ketjussa kukaan tunne toisiaan ?
- Tanja Vanhanen
...mene laskut sekaisin ?... kirjoitti:
...täällä ei ole vielä aloitettukaan.
Suuri pullo Marlin helmeilevää omppuviiniä avataan ystäväperheen kanssa vasta illalla
Kerroit tuossa aikaisemmin - ihan fiksusti "yksilönvapaudesta ja tasa-arvosta" -
toteutetaan niitä myös käytännön tasolla.
Ei kerrata täällä kenenkään typeriä herjauksia.kanssa. Muista miten Juvalla kävi. Otat ihan yhden vaan ja sitten visusti korkki kiinni.
Ei ryöstäydy taas käsistä ja sitten taas harmittaa vietävästi. Kepulaiseksihan siinä
tulee, kuka tahansa heikompi hermoinen.
Äläs nyt, anna Saulin yrittää.Muistais vaan sen KYPÄRÄN pidon!
vom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624