tolppa-sauli

Talojussi

sekoomuksen pressa-ehdokas ei kyllä tarvitse vappunaamaria ollenkaan.
Pelle koko äijä ja on kyllä sen näköinenkin mutrunaama.

9

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • ...näitä "vippaajia...

        ...ennen vappua, vappuna ja vapun jälkeenkin.

        Näitä typeriä solvaajia löytyy kotoa ja kyliltä.

        Eilen oli tällä palstalla hyväksyvä otsikko
        tätä "vippailua" koskien; "Ruotsin valtalehti ilakoi Suomen presidentin vaaleilla"

        Tekstissä sitten keppoisesti kerrattiin näitä valtakunnan juoruja "hotelliöineen" päivineen.

        Eiköhän sovita, että mitataan näitä typeryyksia samalla mitalla koskivat ne ketä tahansa.

        Muutoin joudumme naurun alaisiksi.


      • Kohtuus kaikessa Wappunakin
        ...näitä "vippaajia... kirjoitti:

        ...ennen vappua, vappuna ja vapun jälkeenkin.

        Näitä typeriä solvaajia löytyy kotoa ja kyliltä.

        Eilen oli tällä palstalla hyväksyvä otsikko
        tätä "vippailua" koskien; "Ruotsin valtalehti ilakoi Suomen presidentin vaaleilla"

        Tekstissä sitten keppoisesti kerrattiin näitä valtakunnan juoruja "hotelliöineen" päivineen.

        Eiköhän sovita, että mitataan näitä typeryyksia samalla mitalla koskivat ne ketä tahansa.

        Muutoin joudumme naurun alaisiksi.

        http://www.kossu.org/images/viina/erikoiset_pullot-1.jpg


      • ...mene laskut sekaisin ?...
        Kohtuus kaikessa Wappunakin kirjoitti:

        http://www.kossu.org/images/viina/erikoiset_pullot-1.jpg

        ...täällä ei ole vielä aloitettukaan.

        Suuri pullo Marlin helmeilevää omppuviiniä avataan ystäväperheen kanssa vasta illalla

        Kerroit tuossa aikaisemmin - ihan fiksusti "yksilönvapaudesta ja tasa-arvosta" -
        toteutetaan niitä myös käytännön tasolla.

        Ei kerrata täällä kenenkään typeriä herjauksia.


      • neutraalitarkkailija
        ...mene laskut sekaisin ?... kirjoitti:

        ...täällä ei ole vielä aloitettukaan.

        Suuri pullo Marlin helmeilevää omppuviiniä avataan ystäväperheen kanssa vasta illalla

        Kerroit tuossa aikaisemmin - ihan fiksusti "yksilönvapaudesta ja tasa-arvosta" -
        toteutetaan niitä myös käytännön tasolla.

        Ei kerrata täällä kenenkään typeriä herjauksia.

        kun omppuviiniä juot?


      • Sanat sanojen joukossa
        ...mene laskut sekaisin ?... kirjoitti:

        ...täällä ei ole vielä aloitettukaan.

        Suuri pullo Marlin helmeilevää omppuviiniä avataan ystäväperheen kanssa vasta illalla

        Kerroit tuossa aikaisemmin - ihan fiksusti "yksilönvapaudesta ja tasa-arvosta" -
        toteutetaan niitä myös käytännön tasolla.

        Ei kerrata täällä kenenkään typeriä herjauksia.

        Eihän tässä ketjussa kukaan tunne toisiaan ?


      • Sanat sanojen joukossa
        ...mene laskut sekaisin ?... kirjoitti:

        ...täällä ei ole vielä aloitettukaan.

        Suuri pullo Marlin helmeilevää omppuviiniä avataan ystäväperheen kanssa vasta illalla

        Kerroit tuossa aikaisemmin - ihan fiksusti "yksilönvapaudesta ja tasa-arvosta" -
        toteutetaan niitä myös käytännön tasolla.

        Ei kerrata täällä kenenkään typeriä herjauksia.

        Eihän tässä ketjussa kukaan tunne toisiaan ?


      • Tanja Vanhanen
        ...mene laskut sekaisin ?... kirjoitti:

        ...täällä ei ole vielä aloitettukaan.

        Suuri pullo Marlin helmeilevää omppuviiniä avataan ystäväperheen kanssa vasta illalla

        Kerroit tuossa aikaisemmin - ihan fiksusti "yksilönvapaudesta ja tasa-arvosta" -
        toteutetaan niitä myös käytännön tasolla.

        Ei kerrata täällä kenenkään typeriä herjauksia.

        kanssa. Muista miten Juvalla kävi. Otat ihan yhden vaan ja sitten visusti korkki kiinni.
        Ei ryöstäydy taas käsistä ja sitten taas harmittaa vietävästi. Kepulaiseksihan siinä
        tulee, kuka tahansa heikompi hermoinen.


    • vom

      Äläs nyt, anna Saulin yrittää.Muistais vaan sen KYPÄRÄN pidon!
      vom

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe