Selvimmät merkit mielellään listan muodossa tähän.
Few ground rules:
- ei mitään "sanon suoraan että haluan pi**ua" -vastauksia, vaan oletuksena että kyseessä on fiksu ihminen vaikkapa työpaikalta, harrastuksesta ym. ym.
Mistä näkee haluaako mies seksiä
6
539
Vastaukset 6
- Anonyymi
Silloin selkeämpää, jos tietää tuntemuksen olevan molemminpuolista 😉 muuten enemmän arpapeliä?
- Anonyymi
Varmaankin ihan samalla tapaa miten naisestakin näkee... Ne pienet merkit.
- Anonyymi
No mitä ne merkit ovat? :D Mulla ei ole aavistustakaan, olen arka, introvertti lukutoukka joka seurustelee lähinnä päänsä sisällä. Okei, olen ollut muutamassa erittäin seksintäyteisessä suhteessa (joskus mietin itsekin miten se on mahdollista, sillä nyt en saa mitään aikaiseksi).
Että listää tänne, kiitos! :D
- Anonyymi
Ei kai melkein mistään.
Mä yritän kaikkeni pitää yllä jonkinlaista yhteyttä ja haluaisin enemmän, kuin tuttavallisen suhteen, mutta kuitenkin mulla nousee säädylliset käytöstavat esteeksi, jos nainen ei tule vastaan.
Mä uskon, että vaikka muhun lapsena isketyt inhibitiot yrittävät vaimentaa mun tiedostettua viestintää, vaistot sanovat kyllä jotain. Mä olen NIIIN saakelin rakastunut häneen, että mä luulen hänen voivan haistaa sen musta. - Anonyymi
Mies hengittää...
- Anonyymi
Onko se seksi tärkeintä ? Minusta kahden ihmisen välillä on oltava henkinen yhteys, ja sen kyllä huomaa, jos sitä on. Toisen seurassa on oma itsensä, hän tuntuu heti tutulta ja turvalliselta. Silloin se seksi tulee aikanaan, ei sitä aleta heti ensimmäiseksi harrastamaan. On niin paljon muuta, yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Jos mikään muu kuin seksi ei nouse pinnalle, kannattaa suhde jättää aloittamatta. Kuitenkin kai jokainen haluaa sellaisen pysyvän ja kestävän suhteen. Ne addiktit ja "helmahullut" ovat asia erikseen. Heitä potkaisin arkaan paikkaan. Ja adjö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135875En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44637Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21578Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110543- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 56503
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34468Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää121465Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22427