Olen ollut etäsuhteessa kohta kaksi vuotta. Näemme n. viikon-kahden välein. Olen ihastunut mieheeni, ja myös osoitan sen. Saan häneltä ajoittain hellyyttä ja hän huomioi minut useinmiten, mutta ei osaa myötäelää, kannustaa tai kehua ollenkaan.
Tuntuu että olen taantunut ja masentunut ihmisenä hänen seurassaan. En osaa enää iloita mistään. Seksi ei tunnu häntä kiinnostavan enää kuin ajoittain, osittain varmasti siitä syystä että on huomannut etten itsekään enää juuri nauti siitä. Jarrutan, koska olen sitä mieltä, ettei suhteemme syvene tästä enää ja olen siitä yrittänyt jo hänelle kertoakin monet kerrat. Olen myös sanonut suoraan, että itsestäni tuntuu siltä, ettei hän rakasta minua. Hän ei vastaa tähän mitään (vastaus sekin).
Hän ei muutenkaan halua puhua asioista syvällisemmin, ikään kuin peläten mitä siitä seuraa. Viihdyn hänen kanssaan, vaikken usein edes ymmärrä häntä ja kiinnostuksiaan. Pahin niistä on alkoholi. Juo joka viikonloppu kunnolla ja välillä naukkaa myös viikolla. Ja on ylpeä siitä. Näen että on elämänkatkeruudessaan ja juomisessaan matkalla kohti itsetuhoa, enkä voi auttaa, tai joudun itse samaan kyytiin. Enkä halua enää olla yksin viikkoja ja olen tästäkin puhunut usein. Luulen, että ainoa ratkaisu on erota, mutta tiedän ettei hän pysty sitä sanomaan, vaan haluaa jättää sen huolen minulle. Haluaisin erota ystävinä, mutta tiedän ettei hän pysty siihen. En haluaisi menettää häntä kokonaan. Tiedän kuitenkin että reaktionsa eroon on suuttumus ja sulkeutuminen. Jälkimmäinen on jo ilmeisemmin tapahtunut.
Joko nyt erotaan
2
202
Vastaukset
- Anonyymi
Kyl se taas Tinderissä roikkuu, ukkos
- Anonyymi
Laske ihmeessä jo mies menemään.
Kertomasi mukaan hän ei välitä tuon taivaallista sinusta. Sinä olet vain hetkien vaihtelua hänen ainoan, todellisen ylpeytensä ja kiinnostuksensa - viinan, jälkeen.
Ehkä olet niin patoutunut omiin ympyröihisi että olet kadottanut objektiivisuuden.
Ulkopuoliselle se selviää heti luettua viestisi.
Sinä tarvit raikkaita tuulia, kokonaan toisenlaisia ystäviä ajanviettoosi, uusia harrastuksia, uutta tekemistä. Todellakin , on parasta että imuroit nuo sitovat hämähäkin seitit ja viet ne ( henkiseen) roskapöntbtöön ja kansi tiukasti kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san281684Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621147- 501130
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661107Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731029Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182960Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58955Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153942- 91899
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu114888