Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Joko nyt erotaan

Anonyymi

Olen ollut etäsuhteessa kohta kaksi vuotta. Näemme n. viikon-kahden välein. Olen ihastunut mieheeni, ja myös osoitan sen. Saan häneltä ajoittain hellyyttä ja hän huomioi minut useinmiten, mutta ei osaa myötäelää, kannustaa tai kehua ollenkaan.

Tuntuu että olen taantunut ja masentunut ihmisenä hänen seurassaan. En osaa enää iloita mistään. Seksi ei tunnu häntä kiinnostavan enää kuin ajoittain, osittain varmasti siitä syystä että on huomannut etten itsekään enää juuri nauti siitä. Jarrutan, koska olen sitä mieltä, ettei suhteemme syvene tästä enää ja olen siitä yrittänyt jo hänelle kertoakin monet kerrat. Olen myös sanonut suoraan, että itsestäni tuntuu siltä, ettei hän rakasta minua. Hän ei vastaa tähän mitään (vastaus sekin).

Hän ei muutenkaan halua puhua asioista syvällisemmin, ikään kuin peläten mitä siitä seuraa. Viihdyn hänen kanssaan, vaikken usein edes ymmärrä häntä ja kiinnostuksiaan. Pahin niistä on alkoholi. Juo joka viikonloppu kunnolla ja välillä naukkaa myös viikolla. Ja on ylpeä siitä. Näen että on elämänkatkeruudessaan ja juomisessaan matkalla kohti itsetuhoa, enkä voi auttaa, tai joudun itse samaan kyytiin. Enkä halua enää olla yksin viikkoja ja olen tästäkin puhunut usein. Luulen, että ainoa ratkaisu on erota, mutta tiedän ettei hän pysty sitä sanomaan, vaan haluaa jättää sen huolen minulle. Haluaisin erota ystävinä, mutta tiedän ettei hän pysty siihen. En haluaisi menettää häntä kokonaan. Tiedän kuitenkin että reaktionsa eroon on suuttumus ja sulkeutuminen. Jälkimmäinen on jo ilmeisemmin tapahtunut.

2

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyl se taas Tinderissä roikkuu, ukkos

    • Anonyymi

      Laske ihmeessä jo mies menemään.
      Kertomasi mukaan hän ei välitä tuon taivaallista sinusta. Sinä olet vain hetkien vaihtelua hänen ainoan, todellisen ylpeytensä ja kiinnostuksensa - viinan, jälkeen.

      Ehkä olet niin patoutunut omiin ympyröihisi että olet kadottanut objektiivisuuden.

      Ulkopuoliselle se selviää heti luettua viestisi.

      Sinä tarvit raikkaita tuulia, kokonaan toisenlaisia ystäviä ajanviettoosi, uusia harrastuksia, uutta tekemistä. Todellakin , on parasta että imuroit nuo sitovat hämähäkin seitit ja viet ne ( henkiseen) roskapöntbtöön ja kansi tiukasti kiinni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe