Olen siis ensimmäistä kertaa täällä kirjoittelemassa. Kaipaisin kirjekaveria, jonka voisi alkujaan add:aa snapissa @Fios_fghtyui, muita someja kun ei oikein olekaan. Olen itse (2021) 10v, mutta kirjekaverini iällä ei ole merkitystä. Harrastan ratsastusta, jota en näin talvisin niinkään kuitenkaan harrasta, ja kitaraa. Olen aina halunnut aloittaa tenniksen, ja eläimet on hyvin tärkeitä. Englannissa olen hyvä, englantiakin voi mulle puhua :D. Paikkakunnalla ei ole väliä. Itse olen luonteeltani pirteä, ja saatan puhua sarkasmia, niin että älä aina ota mun sanomisia tosissaan :3. Kerron yksityskohtaisia tietoja minusta, sitten yksityisviestillä. Addaa vaa snapissa jos olet kiinnostunut, ja alettaisiin sitten lähettää kirjeitä :3 Heippa!
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091763Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss272918- 67867
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö109677- 32591
- 88557
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61549- 32540
- 42532
- 37520