Olen kuullut huhun, jonka mukaan Tornion koronatoimia johtava lääkäri olisi pakannut laukkunsa ja suunnannut lomailemaan seurueensa kanssa Thaimaahan.
Julkaisen tämän huhun siksi, koska luotettavasta lähteestä ja haluan tuoda kaikille esille. Ihminen, joka käskee meitä muita pysymään kotona ja välttämään matkustamista, toimii itse täysin toisin.
En kritisoi matkustelua sinänsä, koska sitäkin voi tehdä säännöksiä tarkasti noudattaenkin eivätkä kaikki noudata varovaisuutta edes Suomessa. Viranomaisille ja käskyjä ja määräyksiä antaville lääkätäreille ja ministereille. TOIMIKAA ITSE KUTEN OHJEISTATTE MUITA TOIMIMAAN!
Tornion koronapoliisi lääkäri Thaimaassa
17
1478
Vastaukset 17
- Anonyymi
Lentääkö Finnair suoraan thäi landiaan?🌴🌴
- Anonyymi
Totta oli samassa seurueessa itekkin ihmettelin kun me kansalaiset yritetään ohjeita noudattaa tämäkin TOR.TK:n johtaja lääkäri on pettynyt meihin mutta itse vaan ei noudata ohjeita. En minäkään aio enää ottaa toista rokotusta ja en käytä maskia.
- Anonyymi
tämähän se meuhkaa että raja kiinni ku kovid leviää ihme hiippari taitaa olla ruotsin vastanen ukko ja muka lääkäri mistähän saanu ajatuksen että rajan sulkemisella ja nyt tuolla tyhjänpäiväsellä tarkastuksella kovid katoaa muualla kun torniossa ei oo ollut kurvareita patsastelemassa mutta lääkäri tuhlaa kaupungin varoja tyhjänpäiväseen olis aika vaihtaa asiantunteva lääkäri johtoon.
- Anonyymi
Totta puhut Arppa S ei ole lääkäri omassa kuplassaan kun kulkee maailmalla ja tuo itse tartuntoja afrikasta ?
- Anonyymi
moni lääkäri käyttää erin laisia pillereitä itse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta puhut Arppa S ei ole lääkäri omassa kuplassaan kun kulkee maailmalla ja tuo itse tartuntoja afrikasta ?
Vihreiden kannatus varmaan pysyy alhaalla, niin paljon pahaa saaneet jo aikaan, mutta uskon että keskusta pysyy alhaisissa lukemissa myös. Aluevaaleja ei voi verrata eduskuntavaaleihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreiden kannatus varmaan pysyy alhaalla, niin paljon pahaa saaneet jo aikaan, mutta uskon että keskusta pysyy alhaisissa lukemissa myös. Aluevaaleja ei voi verrata eduskuntavaaleihin
On se puolue jo Pekan mies hahmon kyseen alaisuuden takia jo harhaa.
- Anonyymi
siru ihon allevain ja hullujen paulojen sörkittäviksi
- Anonyymi
jokos se korona kunkku on tullu tekkeen uusia tyhjänpäiväsiä rajoituksia vai jäikö tailanttiin toivottavasti ja lopullisesti
- Anonyymi
On se saatana pösilö se Ronkainen.
Tämän takana on vain, ainoastaan ja yksin Ronkainen. Ei kukaan muu.
Ei kait se ronkainen kuitenkaan lopullista päätöstä tehe. Kait se vaan hakee virka-apua? En tiä tämänkään himmelin marssijärjestystä mutta se joka tämän päätöksen on tehnyt että miehistö seisoo tuossa tullilla ja muualtaa vapaa kulku niin ei mitään helvetin järkeä. Farssi.- Anonyymi
kuka on tämä Ronkainen?
tartuntataudeista vastaava lääkäri Tornion kaupungissa.
hieman vaikuttaa, että tämä Ronkainen on alkanut niinsanotusti putsaamaan kaverilistaansa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuka on tämä Ronkainen?
tartuntataudeista vastaava lääkäri Tornion kaupungissa.
hieman vaikuttaa, että tämä Ronkainen on alkanut niinsanotusti putsaamaan kaverilistaansaNo totta sekin, juurisyy on Rankaisija-Ronkaisessa. Imagotappio Ruotsiin olisi vaan pehmeämpi, ja näinollen voisi vähän edes helpottaa rajakauppaa ja poliittista ilmapiiriä rajakuntien välillä.
- Anonyymi
Ei kait se ronkainen kuitenkaan lopullista päätöstä tehe. Kait se vaan hakee virka-apua? En tiä tämänkään himmelin marssijärjestystä mutta se joka tämän päätöksen on tehnyt että miehistö seisoo tuossa tullilla ja muualtaa vapaa kulku niin ei mitään helvetin järkeä. Farssi.
- Anonyymi
Tulette näkemään vielä miten kalliiksi vihreä siirtymä tulee ja nähty on vasta alkusoittoa asialle.Muistakaa että koko hallitus kokoomus ajaa tätä vihreää siirtymää ja lisää laskua ihmisille.Tämä on vihreiden vappusatanen.
- Anonyymi
”Toinen huomio: bensavero ei osu pahimmin köyhiin. Tästä on hyvin selkeää tutkimustietoa.” Samassa yhteydessä hän oli jakanut ekonomisti Roger Wessmanin kirjoituksen, jonka mukaan pienituloiset kärsivät polttoaineverosta suhteellisesti vähemmän ja keskituloiset kärsivät polttoaineveron nostosta eniten.
Bensaveron korotuksesta levitetään eduskunnassa mitä harhaanjohtavinta tietoa. Kyseessähän on indeksikorotus, joka lähinnä varmistaa, ettei bensa halpene suhteessa esim. ruokaan ja asumiseen.”- Anonyymi00019
Liittyy aiheeseen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 93658
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63506- 34502
- 63491
- 68479