mä söin majoneesia salaatin kanssa ja mä en tiiä jos se on vegaanista koska mä oon ite vegaani!! 😭☠💔 jos se ei oo niin mä en tiiä jos mä voin olla enää vegaani musta tuntuu hirveelle😭😭 #savetheanimals #eläimet
onko majoneesi vegaanista?!!!!
6
131
Vastaukset
- Anonyymi
Oli se kaikki, majoneesi on vegaanista, syö ihan rauhassa vaan.
- Anonyymi
xJx kirjoitti:
Ei ole todellakaan vegaanista, kun majoneesissa on kananmunia.
On se, älä usko edellistä, kanat syö rehua joten kyllä se majoneesi on vegaanista, yrittävät vaan harhauttaa nuoria ihmisiä. Syö ihan rauhassa vaan ja jos on mahdollista lisätä sitä ruokaan niin siitä vaan, se on myös terveellistä, etenkin jos se tehdään oliiviöljyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se, älä usko edellistä, kanat syö rehua joten kyllä se majoneesi on vegaanista, yrittävät vaan harhauttaa nuoria ihmisiä. Syö ihan rauhassa vaan ja jos on mahdollista lisätä sitä ruokaan niin siitä vaan, se on myös terveellistä, etenkin jos se tehdään oliiviöljyyn.
Totta, älä usko noita muita kyllä kaikki majoneesi on vegaanista. Voit syödä myös oravia, nekin on vegaaneja kun käpyjä syövät. Nuoria pitää kusettaa aina kun on mahdollisuus.
- Anonyymi
Vegemajoneesia on erikseen myytävänä. Tavallinen majoneesi tehdään öljystä, kananmunista ja mausteista ( sinappia,sitruunaa ja what ever)
- Anonyymi
Jotkut tavallisetkin majoneesit (joissa ei erikseen mainintaa vegaanisuudesta) on vegaanisia, esim. X-tran majoneesi.
Vihreitä sattuu kaikille, ei kannata itseään niistä rankaista. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin111248Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait3061190Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3741124Ethän leiki kanssani J- mies
Jos oletkin joku pelimies, jolla monia vaihtoehtoja, katkon kylmästi yhteyden. En jaksa sellaisia miehiä.92786Molemmat päät
aivan tulessa😫 Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten s113740Miesmäinen vanha nainen joka kulkee lastenvaunujen kanssa
Mikähän kaheli tämä yks kaupungilla karvahattu päässä kulukeva vanha eukko on joka työntää lastenvaunuja. Onhan sitte12721Kasteen merkityksestä ihmiselle
Jeesuksen hyvä ystävä Nikodemus meni heti Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkityksestä ihmiselle. J371680Liikenne onnettomuus
Luin juuri Ampparista Konneveden kauheasta onnettomuudesta jossa menehtyi 60-luvulla syntynyt mies. Onko kellään tarkemp6660- 32646
Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!113621