Tiedätkö, että väkivaltasi tappaa pikkuhiljaa rakkauden, jota hän ehkä on tuntenut sinua kohtaan. Ihminen ei voi rakastaa ihmistä, jota pelkää. Niin kävi minulle.
Mieti myös, onko teidän combat tasaveroinen: aikuinen mies vs. heikompi nainen. Häpeäisit että käytät fyysistä ylivoimaasi ihmistä vastaan, joka on sinua paljon heikompi! Se ei ole reilua. Jos väkivaltaiset tunteesi tarvitsevat purkua, etsi niille jokin muu kanava, vaikka potkunyrkkeily.
Ja koeta päättää, pidätkö vaimoasi rakastettunasi vai vihollisenasi. Rakasta ihmistä ei lyödä. Jos pidät häntä vihollisenasi, lähde.
Sinulle mies, joka lyöt vaimoasi
Anonyymi
3
92
Vastaukset
- Anonyymi
Osin eri mieltä? Pohjois-Korean johtaja on pelätty ja rakastettu omassa maassaan. Eli kun on riittävän vahva asema roolissaan, mahdollistaa se erioikeuksia?
- Anonyymi
Rakastettu?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastettu?!
No palvonnan kohde, jonka eteen tehdään kaikki mahdollinen, ettei toinen pahastuisi? Se jos mikä on rakkautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2063858Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622446Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912306- 472223
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 711175
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136