Nyt on tylsää tv stä ei tuu mitään ja mihinkään ei voi mennä kun eilen otin nyt ei ole mitään tekemistä eli vinkkejä kiitos ja mitä sinä teet jos siitä sais inspiraatiota
Keksikää jotain kivaa tekemistä
44
135
Vastaukset
Nautin olemisen sietämättömästä keveydestä.. eli ajattelen. Käperryn lämpöisesti sänkyyn tai sohvalle ja alan ajattelemaan.
Ei aina tarvitse olla tekemistä. Joskus on ihan hyvä olla vain itsekseen ja syventyä omiin ajatuksiinsa. Tekee hyvää ruumiille ja sielulle.- Anonyymi
Soita pujis luoksesi kylään
Anonyymi kirjoitti:
Soita pujis luoksesi kylään
Pujottelija tulee ensi viikolla. Ei se ole mikään soittamalla saa munaa suhde, mikä meillä on. Asioista sovitaan yhdessä ja aikuismaisesti keskustellaan mitä,miten ja milloinkin.
Meillä on kummallakin oma elämä ja yhdessä olemme niiden suomissa rajoissa.
Saat rauhassa yrittää halveerata suhdettamme, mutta tämä on ehkä täysjärkisin suhde, mitä minulla on koskaan ollut. Ja tasapainoisin.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Pujottelija tulee ensi viikolla. Ei se ole mikään soittamalla saa munaa suhde, mikä meillä on. Asioista sovitaan yhdessä ja aikuismaisesti keskustellaan mitä,miten ja milloinkin.
Meillä on kummallakin oma elämä ja yhdessä olemme niiden suomissa rajoissa.
Saat rauhassa yrittää halveerata suhdettamme, mutta tämä on ehkä täysjärkisin suhde, mitä minulla on koskaan ollut. Ja tasapainoisin.No soit ex miehellesi ja kutsu kylään tai joku muu sinul ei oo tylsii päivii
Anonyymi kirjoitti:
No soit ex miehellesi ja kutsu kylään tai joku muu sinul ei oo tylsii päivii
Minulla ei ole tylsiä päiviä. Elämäni on riittävän antoisaa sellaisenaan. Ja totta tosiaan lähden kolmen vartin päästä exälle. Matka kestää kotioveltani noin suunilleen kolme sekuntia ja menen sisään omilla avaimillani. Viettänen siellä pari kolme tuntia ja palaan kotiini.
Koko eilisen päivän ja illan vietin siellä .. oli oikein mukavaa.
Exän ja minun ystävyys ei ole muuttunut suhteemme ajoista mihinkään. Sillä poikkeuksella, että pääsen palaamaan kotiini omaan rauhaan aina kun haluan. Ja heti kun exä käy vituttamaan. Ei tarvitse kärvistellä enää yhtään.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Minulla ei ole tylsiä päiviä. Elämäni on riittävän antoisaa sellaisenaan. Ja totta tosiaan lähden kolmen vartin päästä exälle. Matka kestää kotioveltani noin suunilleen kolme sekuntia ja menen sisään omilla avaimillani. Viettänen siellä pari kolme tuntia ja palaan kotiini.
Koko eilisen päivän ja illan vietin siellä .. oli oikein mukavaa.
Exän ja minun ystävyys ei ole muuttunut suhteemme ajoista mihinkään. Sillä poikkeuksella, että pääsen palaamaan kotiini omaan rauhaan aina kun haluan. Ja heti kun exä käy vituttamaan. Ei tarvitse kärvistellä enää yhtään.Nautinnollista kyläilyä pakko kysyä onko käynyt koskaan niin et exä lähtee niin pujis tulee tilalle ja et ehdi suihkussa käymään eli pääsee liukkaille vai onko kolmen kimppaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nautinnollista kyläilyä pakko kysyä onko käynyt koskaan niin et exä lähtee niin pujis tulee tilalle ja et ehdi suihkussa käymään eli pääsee liukkaille vai onko kolmen kimppaa
Ja kumpi parempi panee eli kummalla paremmat rakastelutaidot
Anonyymi kirjoitti:
Nautinnollista kyläilyä pakko kysyä onko käynyt koskaan niin et exä lähtee niin pujis tulee tilalle ja et ehdi suihkussa käymään eli pääsee liukkaille vai onko kolmen kimppaa
Exä on ystäväni ja pujottelija on rakastajani. Vissi ero.
Anonyymi kirjoitti:
Ja kumpi parempi panee eli kummalla paremmat rakastelutaidot
Tähän on pakko vastata, että pujottelija on kyllä peto vällyissä. En tosin vertaa exääni, sillä en harrasta seksiä exän kanssa. Hän on ex ja syystä.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tähän on pakko vastata, että pujottelija on kyllä peto vällyissä. En tosin vertaa exääni, sillä en harrasta seksiä exän kanssa. Hän on ex ja syystä.
Toivon sinulle mies rikasta 2022 vuotta
Anonyymi kirjoitti:
Toivon sinulle mies rikasta 2022 vuotta
Kiitos samoin sinulle nainen joka esittää miestä.
Antoisaa vuotta 2022 sinulle ja toivottavasti pääset pikkusieluisuudestasi.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kiitos samoin sinulle nainen joka esittää miestä.
Antoisaa vuotta 2022 sinulle ja toivottavasti pääset pikkusieluisuudestasi.Niin tarkoitin että luonasi kävis paljon eri miehiä kuksimassa eli sillä saralla kukostais niin kuten levanterin laulussa niin kyttääkö pujis sängyn alla ja katsoo millainen on ex si panemisen tahti vai toisin päin teil o kyl hurjaa eikö riitaa heille tule kun kumpikin haluis päästä pukille no ainakin naapureil on katseltavaa kun luonasi on äksönii
Anonyymi kirjoitti:
Niin tarkoitin että luonasi kävis paljon eri miehiä kuksimassa eli sillä saralla kukostais niin kuten levanterin laulussa niin kyttääkö pujis sängyn alla ja katsoo millainen on ex si panemisen tahti vai toisin päin teil o kyl hurjaa eikö riitaa heille tule kun kumpikin haluis päästä pukille no ainakin naapureil on katseltavaa kun luonasi on äksönii
Sä kyllä olet yksi hemmetin hörhö. Ja käsityskykysi on huomattavan vajavainen. Oletko idari vai vajakki? Pistää miettimään...
Pikku-pirpana kirjoitti:
Sä kyllä olet yksi hemmetin hörhö. Ja käsityskykysi on huomattavan vajavainen. Oletko idari vai vajakki? Pistää miettimään...
Niin.. kuules välis..
Olen pahoillani. Olin asiaton sinua kohtaan. Et sinä ole idari tai vajakki. Olet vain sinä.
Sinä saat noilla kirjoituksillasi minun niskavillani pystyyn ja piru minussa pistää sanomaan asiattomuuksia.
On tosiasia, ettet aina käyttäydy mielestäni asiallisesti, mutta en ole sinua parempi ihminen jos syyllistyn haukkumiseen takaisin. Ja siihen olen syyllistynyt. Pyydän sitä nöyrimmin anteeksi. Aidosti ja oikeasti.
Kyllä palstalle mahtuu erilaisuutta. Sinä et ehkä ole minulle mieleinen kirjoittaja, mutta ei kaikkien tarvitsekaan toisistaan tykätä. Se, ettei tykkää, ei saa tarkoittaa sitä, että saisi käyttäytyä toista kohtaan huonosti.
Ja minun on oikeasti paha mieli siitä mitä sanoin. En tunne sinua, mutta olet varmasti ihan hyvä ihminen. Sellaisena kuin olet.
Tästä eteenpäin aloitan puhtaalta pöydältä itseni kanssa, muokkaan omaa asennoitumistani sinuun parempaan päin ja annan sinunkin kukkia sellaisena kuin olet.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin.. kuules välis..
Olen pahoillani. Olin asiaton sinua kohtaan. Et sinä ole idari tai vajakki. Olet vain sinä.
Sinä saat noilla kirjoituksillasi minun niskavillani pystyyn ja piru minussa pistää sanomaan asiattomuuksia.
On tosiasia, ettet aina käyttäydy mielestäni asiallisesti, mutta en ole sinua parempi ihminen jos syyllistyn haukkumiseen takaisin. Ja siihen olen syyllistynyt. Pyydän sitä nöyrimmin anteeksi. Aidosti ja oikeasti.
Kyllä palstalle mahtuu erilaisuutta. Sinä et ehkä ole minulle mieleinen kirjoittaja, mutta ei kaikkien tarvitsekaan toisistaan tykätä. Se, ettei tykkää, ei saa tarkoittaa sitä, että saisi käyttäytyä toista kohtaan huonosti.
Ja minun on oikeasti paha mieli siitä mitä sanoin. En tunne sinua, mutta olet varmasti ihan hyvä ihminen. Sellaisena kuin olet.
Tästä eteenpäin aloitan puhtaalta pöydältä itseni kanssa, muokkaan omaa asennoitumistani sinuun parempaan päin ja annan sinunkin kukkia sellaisena kuin olet.Älä ole pahoillasi eikä sinun minulta anteeksi tarvi pyytää vaan naapureiltasi ja naapuruston lapsilta eli aina kun viet roskia niin lapset tuo kotiin ja kysyy äiti äiti mikä tämä on ja äiti hyi olkoon tiputa se heti ja kiroilee saat.na heti käsien pesuun ei se ole mikään mut niihin ei saa koskea voi tulla tauteja ja ulkona isommat lapset sanoo se on kondomi ja lapset äideilleen se on konromi ja aina kun tuo täti käy roskilla niitä ilmestyy monia sinne ja aikuisetkin olemme huomanneet saman aina kun siellä käy exää pujista ym ym niin kumeja roskissa maassa muuten niin rauhallista mut naapurit ja naapurien lapsilla katseltavaa kun ex lähtee pujis tulee pujis lähtee exä tulee plus muitakin siel o vipinää eli heiltä kantsis pyytää anteeksi rivoutta irstailua ym ja naapuruston lapset ja heidän kaverinsakin kysyvät vanhemmiltaan miks sen tädin luona käy miehii ei muittenkaan luona käy ja vastaus jättäkää täti rauhaan ja sen miehet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ole pahoillasi eikä sinun minulta anteeksi tarvi pyytää vaan naapureiltasi ja naapuruston lapsilta eli aina kun viet roskia niin lapset tuo kotiin ja kysyy äiti äiti mikä tämä on ja äiti hyi olkoon tiputa se heti ja kiroilee saat.na heti käsien pesuun ei se ole mikään mut niihin ei saa koskea voi tulla tauteja ja ulkona isommat lapset sanoo se on kondomi ja lapset äideilleen se on konromi ja aina kun tuo täti käy roskilla niitä ilmestyy monia sinne ja aikuisetkin olemme huomanneet saman aina kun siellä käy exää pujista ym ym niin kumeja roskissa maassa muuten niin rauhallista mut naapurit ja naapurien lapsilla katseltavaa kun ex lähtee pujis tulee pujis lähtee exä tulee plus muitakin siel o vipinää eli heiltä kantsis pyytää anteeksi rivoutta irstailua ym ja naapuruston lapset ja heidän kaverinsakin kysyvät vanhemmiltaan miks sen tädin luona käy miehii ei muittenkaan luona käy ja vastaus jättäkää täti rauhaan ja sen miehet
Ja anteeksi tosiaan lapsilta ja lähinaapureilta kun muut nukkuu niin sinulta kuuluu sängyn narinaa muut ei saa nukutuksi ja ulko ovi käy ajattele naapureita he haluis nukkuu mut pujikset eksät ym ravaa luonasi ja hetekka vinkuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja anteeksi tosiaan lapsilta ja lähinaapureilta kun muut nukkuu niin sinulta kuuluu sängyn narinaa muut ei saa nukutuksi ja ulko ovi käy ajattele naapureita he haluis nukkuu mut pujikset eksät ym ravaa luonasi ja hetekka vinkuu
Eli täs yrittää vaan neuvoo et eläisit siivosti ja kunnon elämää
Anonyymi kirjoitti:
Älä ole pahoillasi eikä sinun minulta anteeksi tarvi pyytää vaan naapureiltasi ja naapuruston lapsilta eli aina kun viet roskia niin lapset tuo kotiin ja kysyy äiti äiti mikä tämä on ja äiti hyi olkoon tiputa se heti ja kiroilee saat.na heti käsien pesuun ei se ole mikään mut niihin ei saa koskea voi tulla tauteja ja ulkona isommat lapset sanoo se on kondomi ja lapset äideilleen se on konromi ja aina kun tuo täti käy roskilla niitä ilmestyy monia sinne ja aikuisetkin olemme huomanneet saman aina kun siellä käy exää pujista ym ym niin kumeja roskissa maassa muuten niin rauhallista mut naapurit ja naapurien lapsilla katseltavaa kun ex lähtee pujis tulee pujis lähtee exä tulee plus muitakin siel o vipinää eli heiltä kantsis pyytää anteeksi rivoutta irstailua ym ja naapuruston lapset ja heidän kaverinsakin kysyvät vanhemmiltaan miks sen tädin luona käy miehii ei muittenkaan luona käy ja vastaus jättäkää täti rauhaan ja sen miehet
Mutta kun haluan pyytää juuri sinulta anteeksi, että olen käyttäytynyt palstalla sinua kohtaan epäasiallisesti.
Tyhmä saa olla, mutta ei ilkeä. Ilkeys on tahallista ja siihen voin vaikuttaa. En halua olla ilkeä kenellekään, edes sinulle. Minun itseni takia. En pidä ilkeästä itsestäni.
Se miten otat pahoitteluni vastaan, onkin sitten ihan oma asiasi. Mutta tällä anteeksipyynnöllä, joka on pyyteetön, minä vapautan itseni. Vapautan siitä ikeestä, että minulla tulisi nousemaan niskavillat enää pystyyn sinun jutuistasi. Juttusi jäävät tästä eteenpäin omaan arvoonsa.
Minun ei tarvitse sietää itsessäni mielipahaa siitä, että olisin tarkoituksenhakuisesti jollekin ilkeä. Paha tuottaa pahaa ja minä katkaisen tämän kierteen omalta osaltani tässä.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mutta kun haluan pyytää juuri sinulta anteeksi, että olen käyttäytynyt palstalla sinua kohtaan epäasiallisesti.
Tyhmä saa olla, mutta ei ilkeä. Ilkeys on tahallista ja siihen voin vaikuttaa. En halua olla ilkeä kenellekään, edes sinulle. Minun itseni takia. En pidä ilkeästä itsestäni.
Se miten otat pahoitteluni vastaan, onkin sitten ihan oma asiasi. Mutta tällä anteeksipyynnöllä, joka on pyyteetön, minä vapautan itseni. Vapautan siitä ikeestä, että minulla tulisi nousemaan niskavillat enää pystyyn sinun jutuistasi. Juttusi jäävät tästä eteenpäin omaan arvoonsa.
Minun ei tarvitse sietää itsessäni mielipahaa siitä, että olisin tarkoituksenhakuisesti jollekin ilkeä. Paha tuottaa pahaa ja minä katkaisen tämän kierteen omalta osaltani tässä.Saat anteeksi mut lopeta noi ns tinderitytön kirjoitukset niin ei kukaan halua niitä lukea ja tinderitytöt ja vastaavat ei saa sympatiaani niin se on inhaa luottavaa
Anonyymi kirjoitti:
Saat anteeksi mut lopeta noi ns tinderitytön kirjoitukset niin ei kukaan halua niitä lukea ja tinderitytöt ja vastaavat ei saa sympatiaani niin se on inhaa luottavaa
Kirjoitan omana itsenäni. Jos se sinua harmittaa, en oikeasti voi mitään. Harmitus on sinun ja sinä vastaat siitä.
En jaksa välittää oikoa sinun väärikäsityksiä minusta, joten antaa olla.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kirjoitan omana itsenäni. Jos se sinua harmittaa, en oikeasti voi mitään. Harmitus on sinun ja sinä vastaat siitä.
En jaksa välittää oikoa sinun väärikäsityksiä minusta, joten antaa olla.Ei kai kun se on totta mut toivotaan ettei luoksesi tule kunnon mies joka ei heti tajua touhujasi eli heittää exät ja pujikset ikkunasta ulos mut sit hän tajuaakin mikä olitkaan naisiasi sen olis tajunnut aiemmin niin ei olis halunnut tutustua sinuun paremmin ja antaa olla sinä olet sinä eli tyttö tuollainen ja toivon ettet koskaan tapaa kunnon miestä joka pettyy sinuun pahasti ja tapaat vain exiä ja pujiksia ne sopii sinulle ja kunnon miehet kunnon naisille
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai kun se on totta mut toivotaan ettei luoksesi tule kunnon mies joka ei heti tajua touhujasi eli heittää exät ja pujikset ikkunasta ulos mut sit hän tajuaakin mikä olitkaan naisiasi sen olis tajunnut aiemmin niin ei olis halunnut tutustua sinuun paremmin ja antaa olla sinä olet sinä eli tyttö tuollainen ja toivon ettet koskaan tapaa kunnon miestä joka pettyy sinuun pahasti ja tapaat vain exiä ja pujiksia ne sopii sinulle ja kunnon miehet kunnon naisille
Hmm.. vai niin. Mielenkiintoinen näkemys sinulla.
- Anonyymi
Kirjoitan sinulle
Toisinaan pohdin, millaisena minut näet. En kuitenkaan usein sorru tällaiseen, sillä en tunne kaipaavani itseni selittämiseen heijasteita ympäröivästä sumusta.
Mutta toisinaan se on ihan kivaa, kun sumussa välähtelee tuntemattomia valoja.
(hihitystä)- Anonyymi
Ohhoh, kovin irtonaista.
Olipa vaikea kysymys miten näen sinut? Näen sinut ajatuksina joissa helppo levätä tai joista ottaa virtaa, heittää aivot narikkaan tai ottaa sinut mukaan :) Eniten olen miettinyt miten pitkälle olet valmis menemään. Tai missä asti on jo käyty. Ja mikä on se sinun pimeämpi puoli.
Suihkussa käynti, puhdasta päälle ja päikkäreille. Mun ohjelmistossa kivaa. 😴
Tai mene hölkkäämään pihalle.- Anonyymi
Mjust
Mä en osaa kirjoittaa mitään noin... järkevästi ja asiallisesti.
Toisinaan uidessa törmää kaikenlaisiin vesikasveihin. Ja juuri sellaiselta kateus iholla tuntuu.
(hihitystä) Anonyymi kirjoitti:
Mjust
Toisinaan uidessa törmää kaikenlaisiin vesikasveihin. Ja juuri sellaiselta kateus iholla tuntuu.
(hihitystä)Mut sä osaat olla lyyrisesti inspiroivempi.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Mut sä osaat olla lyyrisesti inspiroivempi.
Mjaa
Minusta joskus tuntuu siltä, että se on vain harpun soittoa ilman kieliä.
eli vähän kuin ilmakitaraa.
(hirn) - Anonyymi
Mut jos päikkärit niin ei tuu yöllä uni tai nukkuu huonosti ja liukasta ja hölkkäys ei nappaa
Anonyymi kirjoitti:
Mut jos päikkärit niin ei tuu yöllä uni tai nukkuu huonosti ja liukasta ja hölkkäys ei nappaa
Jaa-a, sen verran kissaa tarttee olla, että päikkärit maittaa. Mä käyn nyt unipurisemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjust
(hihitystä)Pimeä puoli
Bulgariassa olin aamu-uinnilla ennen kuin hotelli oli ehtinyt millään tavalla herätä. Ranta oli autio, ja merenkäynti suhteellisen laimeaa. Kahlasin veteen ja pistin krooliksi.
Noin kymmenen minuutin kuluttua törmäsin johonkin suureen. Säikähdin niin että olin hukkua.
Se oli ämpärin kokoinen meduusa. Ne olivat tulleet elinkaarensa päähän, ja ajautuivat hiljalleen ja joukoittain kuolleina rannalle.
(hihitystä) - Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Jaa-a, sen verran kissaa tarttee olla, että päikkärit maittaa. Mä käyn nyt unipurisemaan.
Eikö haittaa yö unen saattia hyvii unia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimeä puoli
Bulgariassa olin aamu-uinnilla ennen kuin hotelli oli ehtinyt millään tavalla herätä. Ranta oli autio, ja merenkäynti suhteellisen laimeaa. Kahlasin veteen ja pistin krooliksi.
Noin kymmenen minuutin kuluttua törmäsin johonkin suureen. Säikähdin niin että olin hukkua.
Se oli ämpärin kokoinen meduusa. Ne olivat tulleet elinkaarensa päähän, ja ajautuivat hiljalleen ja joukoittain kuolleina rannalle.
(hihitystä)Pimeä ja pimeä :) Sinusta ei voi olla koskaan varma, kuinka paljon noihin on faktaa käärittynä. Ei tosin minustakaan, mikä tässä onkin hauskaa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimeä ja pimeä :) Sinusta ei voi olla koskaan varma, kuinka paljon noihin on faktaa käärittynä. Ei tosin minustakaan, mikä tässä onkin hauskaa :)
Mjoo
Niinpä niin. Mulla on kyllä kuvamateriaalia lopputuloksesta bittiämpärillinen, joten tästä ei voida korkeimmassa kiistellä.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Niinpä niin. Mulla on kyllä kuvamateriaalia lopputuloksesta bittiämpärillinen, joten tästä ei voida korkeimmassa kiistellä.
(hirn)Jaa jaa. Nyt kyllä täytyy sanoa että vähän hirvittää, ääh dämn. * Mun materiaalit käy täyttä kaaosta. Kiva kurkata sun pään sisään siltikin. Pakko pelata aikaa, että tästä selviän.
Siis oikeesti. Anonyymi kirjoitti:
Eikö haittaa yö unen saattia hyvii unia
Ei haittaa. 20 minsaa unessa ja herätys, taas jaksaa. Otin nokkaunet.
- Anonyymi
Mene sauvakävelylle.
- Anonyymi
Korjaa joku vanha romu.
- Anonyymi
Ala entisöimään huonekalua tai tee pintaremonttia.
- Anonyymi
Soita jollekin , ja pyydä kävelylle
- Anonyymi
Katso ruudusta ohjelmia kuten big brother australia
- Anonyymi
Ei voi kun ruutuun täytyis sisään kirjautua ainoa johon pääsee ilman kirjautumisia on areena kiinnostais katsella likaista härry elokuvia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi kun ruutuun täytyis sisään kirjautua ainoa johon pääsee ilman kirjautumisia on areena kiinnostais katsella likaista härry elokuvia
Eihän se maksa kun 7 euroa. Äkkiä siihen kirjautuu.
- Anonyymi
Jumppaa musiikin tahdissa https://youtu.be/UPmrO91I7yg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657