Seesteisen elämän ohjeet

Anonyymi

Jättäkää pois alkoholi, tupakka, vedonlyönti ja seksi.
Muuttakaa maalle korpeen, lähimpään naapuriin mielellään 10 kilometriä.

Mooses

45

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi seksikin pois? Eikö maalla just seksiä harrasteta eniten viihteenä?

• Lappiin siis, kun välimatkat tuommoset. Puolen kilsan välimatkakin on ok.

• Anonyymi

2 ihmistä neliökilometrillä vai riittääkö siellä edes puolikasta ihmistä neliökilometrille?

• Anonyymi kirjoitti:

2 ihmistä neliökilometrillä vai riittääkö siellä edes puolikasta ihmistä neliökilometrille?

En tiiä, mutta sinne on hyvä eksyä.

• No muutoin harrastan kaikkea noita, mutta tupakan jätin kahdeksan vuotta sitten. Ja elämäni on kovin seesteistä. Niin seesteistä kuin olla ja voi.

Mooseksella taitaa olla jonkinmoinen jeesustelu käynnissä. Vai oma lehmä ojassa?
      Taitaa olla hurskastelua ja toisten manipuloinniksi tarkoitettu.

Seesteisyys lähtee siitä, että on hyvä olla. Ja miten sen hyvän olon saavuttaa.. juuri noilla mainituilla asioilla..

• Anonyymi

Väliaikaiseksi vaihtoehdoksi hyvä ohje. Tulee mieleen armeijassa vietetyt parin viikon metsäkeikat. Mennään metsään kuin apinamiehet, pystytetään askeettinen teltta kamiinalla, istutaan nuotion ympärillä kahveet keittäen, ei naisia ollut varmasti kymmenen kilometrin säteellä, ei alkoholia.

Kahden viikon aikana huomasi miten mukavaa elämä on jos on suihku, lämmin vesivessa, sänky patjoineen. Perustarpeet kunnossa. Metsässä on mukavaa mutta usein on mukavampi palata takaisin sivistyksen pariin.

AV

• Anonyymi

Kyllä alikessuilla oli aina joku pullo jokaisella leirillä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä alikessuilla oli aina joku pullo jokaisella leirillä!

Joillain ehkä oli. Itse tykkäsin siitä kun ei voinut nukkua kunnolla, oli vähän kylmä koko ajan, pimeetä yövartiossa lumisten puiden varjossa ja se hiljaisuus. Tuota kun koki pitkään ja palasi takaisin kasarmille se oma tupakin näytti viiden tähden hotellilta. Psyykkisesti ihminen voi tarvita ääripäiden kokemuksia tullakseen onnellisemmaksi, tasainen arkinen taarpominen voi aiheuttaa tyytymättömyyttä.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joillain ehkä oli. Itse tykkäsin siitä kun ei voinut nukkua kunnolla, oli vähän kylmä koko ajan, pimeetä yövartiossa lumisten puiden varjossa ja se hiljaisuus. Tuota kun koki pitkään ja palasi takaisin kasarmille se oma tupakin näytti viiden tähden hotellilta. Psyykkisesti ihminen voi tarvita ääripäiden kokemuksia tullakseen onnellisemmaksi, tasainen arkinen taarpominen voi aiheuttaa tyytymättömyyttä.

AV

Mutta ahkioiden vetäminen kuin ajojuhdat, ei ollut kylmä! Jonkun kahden viikon sissileirin jälkeen oli tosiaan juhlaa vessakäyntikin kun posliinipytty, HILTON!

• On hienoa että arvostat myös korutonta elämää.

Joskus hermostuin lapselle ettei arvostanut omaa sänkyä hein patjakin pois ja kysyin onko nyt mukavampi. Käskin arvostamaan mitä on! Olin vihainen ettei osata arvostaa asiaa mikä ei ole itsestään selvyys.

• Anonyymi

Kannattaa pitää mielessä myös se ettei ole niin raskasta mitä voisi olla?
        Jokaisen elämään kuuluu paljon hyviä asioita, tyhminä joskus unohdamme , ainakin minä eksyn joskus.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa pitää mielessä myös se ettei ole niin raskasta mitä voisi olla?
        Jokaisen elämään kuuluu paljon hyviä asioita, tyhminä joskus unohdamme , ainakin minä eksyn joskus.

AV

Henkinen on hyvin raskas kantamus vaikka ei ole omasi.
        läheiseni
        Se on hyvin raskasta, hyvin raskasta.
        Mietin kovin mikä piristäisi, sitä tarvis kovasti.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Henkinen on hyvin raskas kantamus vaikka ei ole omasi.
        läheiseni
        Se on hyvin raskasta, hyvin raskasta.
        Mietin kovin mikä piristäisi, sitä tarvis kovasti.

Opettele pysymään sivussa muiden jutuista!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Opettele pysymään sivussa muiden jutuista!!!

AV kanssa on minun kanssa samanlaisia, puhumme asianvierestä.
        Vai onko sinulla jotain juttua AV kanssa?

• Anonyymi

Mitä elämää se on jos ei voi elää kun asuisi erakkona? Kamalin painajainen! Ja kaljaa ja seksiä en jätä ikinä.

• Tietty rööki on narikassa, seksiä en ole edes ajatellut muutamaan kuukauteen, niin että pitkällä ollaan. Vedonlyöntikin rajoittuu lähinnä lottoon, joka on oikeastaan arpapeli, ei vedonlyöntiä. Jättäiskö tuota alkonkin jopa, ei siitä niin paljon ole iloa.

Ja no, onhan tää elo tavallaan aika seesteistä, tosin en lue sitä edellisten syyksi, vaan muiden valintojen tulokseksi.

• Anonyymi

Ei olis kovin seesteistä mulle. Pikemmin vatutusta jokaikinen päivä.

• Anonyymi

Vähän samaa mietin.

Alkoa join viimeksi pari vuotta sitten, mutta jos huomenna sattuu tekemään mieli niin todellakin ostan ja juon. Röökiä en ole koskaan polttanut, enkä usko sitä tapahtuvan tulevaisuudessakaan. Vedonlyöntiäkään en koskaan harrasta. Viimeisestä seksikerrastakin on useampi vuosi, jos ei sooloa lasketa, mutta jos sopivaa osuu kohdalle niin en aio sanoa ei.

Naapureitakaan en varsinaisesti kaipaa, mutta kun en halua korpeen niin naapurit ovat välttämätön paha.

Aikamoinen painainen koko ehdotus. Ei seesteisyys ja hyvä olo tule rajotuksista.

• Anonyymi

Muinaisten kiinalaisten erakkojen runoja olen lukenut ja heillä oli kyllä asiat mallillaan. Kun on riittävän kyllästynyt maailmaan niin muuttaa vuorenrinteelle ja elää siellä bambumajassaan. Välillä on kylmä mutta tee lämmittää. Joskus loistaa kuu ja villihanhet lentävät yli. Viisaita ihmisiä olivat he, kuten intiaanitkin.

• Lisääntyminen vaatii kosketusta.

• Anonyymi

Teknisesti yhden työnnön ja vedon, pingviineistä kannattaisi ottaa oppia, ei kerkeis hiki tulemaan:)

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teknisesti yhden työnnön ja vedon, pingviineistä kannattaisi ottaa oppia, ei kerkeis hiki tulemaan:)

AV

Toisaalta jos miettii mitä pigviiniuros joutuu tekemään täytyy ihmetellä oliko se sekunnin hupi kaiken vaivan arvoista.
        https://www.youtube.com/watch?v=MfstYSUscBc

AV

• Anonyymi

Lisääntyminen on täysin vapaaehtoinen juttu, eikä tuo kaikille onnea tai täyttymystä.

• Anonyymi kirjoitti:

AV

Juuri tuota kaipasin.🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Lisääntyminen on täysin vapaaehtoinen juttu, eikä tuo kaikille onnea tai täyttymystä.

Olen sitä mieltä ettei pientä kannata tehdä, jos ei siitä pysty välittämään.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Minä olen sitä mieltä, ettei sitä kannata tehdä, jos ei sitä halua.
        Ja ne jotka haluaa, pitäisi laittaa vanhemmuuspääsykokeisiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Välittäminen on tärkeämpää kaikkien kannalta tärkeämpää.

Mieli muuttuu myös miehellänikin.🥰

• Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Muistaakseni ja ymmärtääkseni sinulla on iso liuta lapsia ja ilmeisesti myös terveysongelmia. Haluatko kertoa taustalla oma valinta vai uskonto? Voitko jättää lisääntymättä, jos se uhkaa terveyttä vai onko lisääntyminen tärkeämpää kunnes kuolema erottaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Muistaakseni ja ymmärtääkseni sinulla on iso liuta lapsia ja ilmeisesti myös terveysongelmia. Haluatko kertoa taustalla oma valinta vai uskonto? Voitko jättää lisääntymättä, jos se uhkaa terveyttä vai onko lisääntyminen tärkeämpää kunnes kuolema erottaa?

Muistisi on väärä.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Jaa. Sinun miehestäsi en tiedä, mikä lie tuuliviiri.
        Välittäminen on tärkeää, mutta ensin täytyy olla se halu, jotta siihen asti päästäisiin.
        Minä olen ollut lapsentekoon haluton jo 46 vuotta, eikä yksikään nainen ole saanut päätäni käännettyä.

Kyllä se pääsykoe olisi hyvä.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt kun terästytän muistiasi oikeaksi.
        Lapsia on yhteisiä mieheni kanssa kahdeksan , ei ole uskollista taustaa lapsien tekoon.
        Perusterveitä ovat. Kielellisiä vaikeuksia on 3 pojilla eritasoisia ja tarkkaavuudensäätely vaikeuksia yhdellä todettu mutta ei lääkitystä.

Haluatko kertoa taustalla oma valinta vai uskonto?
        - puhuttiin 12 lapsesta alkuaikoina
        Ei uskonto taustaa

Voitko jättää lisääntymättä, jos se uhkaa terveyttä vai onko lisääntyminen tärkeämpää kunnes kuolema erottaa?

-raskaus on aina riski minulle ollut 17 vuotiaana minulle sanottiin että en ehkä saa yhtään lasta.
        Vauvana virtsatier valskasi(virtasi takaisin) munuaisiin jolloin minut leikattiin mutta munuaiseni kärsivät tulehduksista joten on arpeutunut vauvasta lähtien munuaiset lievästi.

Myös 4 lapsellani ollut vastaavia mutta myös korjattu leikkauksessa kolmelta virtsatiet(ettei virtaa munuaisiin virtsa) .eli suvussa kulkeva.
        Joten aina on riski ollut.

Kehittynyt lääketiede on vain pitänyt minut hengissä.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Muistisi on väärä.

Pahoittelen, sekoitan sitten sinut johonkin toiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Pahoittelen, sekoitan sitten sinut johonkin toiseen.

Puhut liian laajasti.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Puhut liian laajasti.

Sä puhut liikaa joka paikassa, ihan liikaa äänessä.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä sille voi mitään kun joutuu ongelmii, jos kertoo asiat väärin ja antaa väärän kuvan.

• Anonyymi kirjoitti:

Joudun ongelmiin jo pelkistä sanamuodoista ajatellaan että puhun aina nykypäivästä vaikka puhuisin vuosien sitten tapahtuneesta. Sekin on kielellistä erityisvaikeutta.

Olen kärsinyt siitä hyvin paljon, monesti ja kärsin tulevaisuudessakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Muutenkin joka paikka😁 taidan kummitella sinulle.🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta jos miettii mitä pigviiniuros joutuu tekemään täytyy ihmetellä oliko se sekunnin hupi kaiken vaivan arvoista.
        https://www.youtube.com/watch?v=MfstYSUscBc

AV

Se on ihan hyvä työ vaikka hoitaisi poikasensa.

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa. Sinun miehestäsi en tiedä, mikä lie tuuliviiri.
        Välittäminen on tärkeää, mutta ensin täytyy olla se halu, jotta siihen asti päästäisiin.
        Minä olen ollut lapsentekoon haluton jo 46 vuotta, eikä yksikään nainen ole saanut päätäni käännettyä.

Kyllä se pääsykoe olisi hyvä.

"Minä olen ollut lapsentekoon haluton jo 46 vuotta, eikä yksikään nainen ole saanut päätäni käännettyä"

Eiköhän se ole naisestakin kiinni.🤔
        Taitaa hoppukin sinulle tulla kun jo 46 vuotta ja siihen lisää se 26 vuotta, onko se 72vuotta kun teette vielä 3 lasta(26vuotta) ja ovat sit lentäneet pesästä ehkä 1lapsenlapsi jo tullut.

Toivottavasti elät pitkää sinusta lapsenlapset pääsisi myös viettää aikaa ja opettaa papalle uutta teknologiaa.

Geeniterapiakin olisi kehitetty jo niin hyväksi et vanhenisi niin nopeaa. Ja ihmisen ikä venyää noin 40 vuotta.

Aika hieno tulevaisuus muuten toivon tuota geeniterapiaa itsellenikin.

• Anonyymi

Tarvitaan kumminkin loppujen lopuksi sisältäpäin lähtevä sykäys seesteisyyteen? Vaikka nuo ulkoiset aineet jättäisikin ja muuttaisi ärsykkeettömään korpeen, niin se ei välttämättä vähennä sisäistä levottomuutta. Voi vaikuttaa siihen ja laskea sitä mutta näkisin, että ainakin kaiken pysyväksi suunnitellun pitää alkutekijöiksi syntyä itsestään. - cu-

• Anonyymi

Alkoholia on mennyt aika vähän nykyiselläänkin. Useimmiten 0-2 annosta kuussa. Alkon käyttö ei seesteisyyteni vaikuta. 😂 Vetoa en ole koskaan lyönyt, tupakkaa ja huumeita en edes kokeillut (urheilin tosissani nuoruuden, ei sopinut siihen).

Sen sijaan, väitän että hyvä tiheä seksielämä ja läheisyys (=rakastelu rakkaan kanssa) tekee elämään paljon paljon lisää. Rakkauselämää harvoin voi nyt ehkä seesteiseksi voi kutsua, ei tasapaksu liukuhihnaelämä ainakaan itseäni tyytyväiseksi ja onnelliseksi tee! Vaikka viime vuosina en ole tänä osa-aluetta elämääni juuri saanut ruokkia, silti mielessä on, päivittäin. Heti kun sopiva kumppani löytyy, ei minua pidättele mikään!

Suuren draaman ja seesteisen staattisen flegmaattisen valumisen välitä löytyy värejä. En tähtää hitaaseen harmaaseen, vaan mielummin näen elämässäni suuria värejä, sopivasti. Paras elämä sisältää tunteita, sopivasti.

Olen asunut maalla, vaikka silti lähellä kehä 3 enkä askeettisesti. Kaupunkilaisen korpi. 😉 Nautin hiljaisuudesta kyllä ja luonnosta, myönnän sen. Silti, kun nyt asun rivarissa lähiössä, huomaan viihtyväni paremmin. Lapsien kaverisuhteet voi paremmin, kun voivat liikkua itse ilman kyytien sopimista (julkinen liikenne olematon) kaverille ja kouluun. Pieni oma piha riittää tyydyttämään kuoputtamistarpeen eikä elämä ole yhtä työleiriä mitä valtava piha ja iso talo teettää. Ei tarvitse kaataa moottorisahalla myrskyssä tielle kaatuneita puita eikä hermoilla kun pumppu menee kaivosta rikki.

Isoin seesteisyyden este on huono ja kuluttava parisuhde, Hyvä tai edes tyydyttävä tavallinen parisuhde taas parantaa elämää. Työ voi olla iso asia onnellisuudessa, jos saa tehdä työkseen jotain mistä todella tykkää. Ja kohtuullinen korvaus työstä tekee elämästä helpompaa ja vaivattomampaa.😁 Ikävä työ tai huono työilmapiiri taas olisi kirvelevä piikki lihassa. Omalla kohdalla olen työn suhteen onnellisessa asemassa, vaikka työtä on liikaa ja liian usein pitäisi osata ratkaista liian monta asiaa sormia napsaisemalla kuin velho. Tasapainon löytyminen ääripäiden välistä tässäkin toimii parhaiten.

Omalla kohdalla en siis ole valmis siirtymään seesteisyyteen. Värejä kiitos ja rakkautta olisi tilauksessa 2022 tai 2023 tai 2030. 😂 Minulle riittää seitseisyydeksi kuusi kesällä maalla tai ruskaretki Lappiin tai päivän vaellusreitki Alpeilla tai pyreneillä (jos ja kun korona väistyy).

• Maalle juu, tupakkaa ja vedonlyöntiä ei kukaan tarvii. Muut saa olla. Eikä naapuritkaan maalla häiritse, vaikka olisi hitusen lähempänä. Eli ihan oikea suunta, mutta pikkasen hiomista sun suunnitelmassa vielä:)

• Anonyymi

Juu maalle ei ei ei ja kalja kyllä.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu maalle ei ei ei ja kalja kyllä.

Kalja olis hyvää, jos kykenis juomaan. Mut ei pysty, gluteenin takia.( Valko)viini parempaa:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2436
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2076
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      120
      1722
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      45
      1557
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1497
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1075
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      122
      1042
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      975
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      957
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    Aihe